אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb, 256 bit והקירור עליו נורא עלוב, מאורר קטן של Ati, עם צלעות קירור עלובות ביותר. ואני רוצה מערכת קירור מעולה, שתכלול גם צלעות קירור טובים. שתהיה התקנה פשוטה, בלי להסתבך עם גריז תרמי, ולכלוך מיותר. ושהמערכת תהיה שקטה, ואיכותית. הגעתי עם הקירור סטוק ל 398-core 360-זכרונות ואני רוצה לעלות הרבה מעל זה. בקשר לתקציב, עד 150 שקל.
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם , אני מקווה שזה הפורום המתאים אני מחפש פאנל תצוגה של טמפ' ,אני צריך שיהיו בו לפחות 2 חיישנים אז אם למישהו יש המלצות אני ישמח לשמוע תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני יודע כבר מה צריך לעשות כדי לפתוח מכפלה... אך רציתי לדעת היכן משיגים את הערכה המדוברת בישראל(HighSpeed PC's), או לחילופין - אם אילו חומרים זמינים בישראל אני יכול לבצע את העבודה, במיוחד אני לא מוצא, Conductive Greaze... (יש למישהו הצעה ? ) דבר נוסף, האם אוכל לאחר שאפתח את המכפלה והורדתה להגיע ל- FSB של 166 ? ללא פתיחתה כבר הגעתי ל- 150 ! - ושם נעצרתי... ( האם זה נכון שברגע שאני בוחר ב- FSB של 166 אז אוטומטית הלוח אם משנה את היחסים בתדירויות ל- PCI וכו'... ? - ואז הם לא יעשו לי בעיות ... ? ) שכחתי לציין כי יש ברשותי XP1800 AGOGA... (אני מתאר לעצמי שזה PALOMINO )... תודה מראש, גיא.
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
המעבד שלי במנוחה עומד על 45 מעלות ! זה לא קצת הרבה ? אומנם עוד לא חיברתי אמצעי קירור מיוחדים אבל עדיין....
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות קרור טוב למעבד שלי כי הוא חם מאוד במנוחה 55 במאמץ 64 הוא מהירות 3.000 וסוקט 478 תודה מראש אליי :hi: :hi:
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
היי אני לא מבין למה יש שלושה מדיי מעלות לכרטיס מסך, לאיזה להתיחס? זה נמדד במצב מנוחה. רוני
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש קירור למעבד Intel E6600 , לא נראה לי שאני יעשה OC אבל אני ררוצה שהמחשב יהיה שקט (ושתהיה אופציה לOC קטן) חשוב לי שהוא יהיה שקט, וטוב חשבתי על הפריזר , יש עוד הצעות? תודה, גיל
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מה ההבדל בין V-1 Ultra ל-V-1 הרגיל שנמצא אצל http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4041 או שמדובר באותו המוצר. לפי הכתבה כאן ב-HWZONE זה קירור משתלם מאוד http://hwzone.co.il/reviews/vga_coolers_roundup/21/ האם הוא יתאים ל-XTX ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מאיפה משיגים(רצוי חנות באזור פ"ת) ואיך שמים?? והאם זה עוזר במשהו(רצוי שמישהו יגיד את זה מניסיון)
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אז ככה : AMD 3200 venice(igolo 7200 cooling) ...dfi infinity ... enermax 420 עכשיו אני על 2410 יציב ...(ניבדק עם SUPERPI ו 3dmaks השאלה אם אפשר עוד ? הקונפיגורציה ששמתי היא כזו : CPU מתח מ 1.35 ל 1.45 (זכרונות וצ'יפ לא נגעתי) X10 HT X 4 166 במקום 200 יחס 1:1 (אחרת זה לא עובד) 3-3-3-7 עכשיו הבעיה היא בעצם (או שלא) הטמפרטורה ....שמתי לב בעוד טרדים שעוד אנשים עם הלוח הזה עושה בעיות במדידה נכונה של המעבד ומתבלבל במשהו אחר ...(כגון אברסט) וזה הגיוני כי תמיד זה מראה לדוגמא 53 מעלות גם במנוחה וגם לאחר משחק של שעתיים !!... הוא כנראה מתבלבל עם CPU DIODE "... מה עוד אפשר לעשות להגיע ליותר ? ואם אפשר אז עד כמה בכלל ואם יש טעם ...(בטפילד קצת מקרטע לפעמים ) [attachment deleted by ad…
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 3.06 775
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני צריך עזרה עם כרטיס מסך חדש שקניתי (FX5900 Ultra 256MB של ASUS). יש לי מארז די פשוט עם 2 מאווררים רגילים. שמעתי שהכרטיסים בעוצמה הזאת מתחממים מאוד באפליקציות תלת-מימד. השאלה שלי היא האם אני יכול לסמוך על המאווררים שיש לי בלוח האם (ASUS P4S333ML) לקירור נורמלי של הכרטיס (שמגיע עם שני מאווררים עליו), או שכדאי לקנות מערכת קירור חדשה ? ואם כן, איזו מומלצת ? תודה, אנשים
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
לפני שאני מפרסם את האתר רציתי לברר בכלל אם מותר לפרסם פה כתבה/דיון מאתר אחר?? תגידו שאני ידע אם אפשר לפרסם ..האתר היינו מכיל הסבר מפורט צעד אחר צעד בעשיית האוברקלוק לי הוא עזר מקווה שגם לכם
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך Gecube 9550 ואני רוצה לצרוב לו ביוס חדש של 9700 או יותר גבוהה.. הזכרונות של הכרטיס הם של INFINEON. הכרטיס רץ עכשיו במהיות של 440 לליבה ו220 לזיכרון(הסטוק זה 325 לליבה ו195 לזיכרון) איזה ביוס אני יכול לצרוב לכרטיס שלי ואיך עושים את זה?
-
- 8 תגובות
- 566 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד AMD 3000 העליתי תHTT ל230 והמכפלה הורדתי ל3 במקום ל4 כי שאניי שם על 4 הוינדוס לא עולה והמחשב עושה ריסטרט הישארתי את זה על 3 הכל עבד בסדר גמור עד שניסיתי לשים שוב על 4 ולהוריד ל225 תHTT עדיין לא עזר כלום אחרי זה החזרתי ל3 ועכשיו הוינדוס עולה אבל קורס אחרי כמה שניות ב225 והמעבד מתחמם יותר מדיי ומקודם הוא לא התחמם ....וגם מה שהבנתי צריך לעלות תמתח של המעבד שהכל יעבוד בסדר הקטע זה שאני לא יכול לעלות יותר תמתח זה לא נותן לי....בקיצור אם מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי שהכל יעבוד על מכפלה 4 ואיך אני יכול להעלות עוד תמתח של המעבד ???? :s05: **לוחם אם זה ASUS A8N SLI DELUX
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לעזור לי כאן אני רוצה לעשות oc לזכרון ואני לא מצליח אני לא מבין בהגדרות של הביוס מה כל דבר עושה אז אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה אני מאד יודה לו [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
ראיתי את הפאן בס הזה ואני רוצה לדעת אם הוא טוב ואם הוא בא עם מאווררים? http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5829
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
האם למעבדים כפולי הליבה של AMD יש יכולת OC טובה? אם לAMD Athlon 64 X2 Dual-Core processor 3800+ (2.0GHz) יש יכולת OC טובה? ואיך זה הולך כשמעלים זה מעלה לשניהם באותו כמות או שצריך לכל ליבה להעלות בנפרד?
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
מה המצב אחים שלי רציתי לדעת האם אפשר להגיע באובר קלוק של הכרטיס albatron 6800 רגיל לרמה של albatron 6800 ultra תודה לכל העונים
-
- 6 תגובות
- 566 צפיות
-
-
היי ח'ברס , הייתי רוצה לעשות OC למחשבי הלא ממש טוב =[ P3 866 256SDRam GF4MX440
-
- 4 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אם הזכרונות שלי 800.. ואני עושה OC לבאס 400.. אז אני צריך להעלות מתח? כי תכלס זה לא לעשות להם OC... זה עובד 1:1 על באס 400 ומהירות זכרונות על 800..? גיליתי שהמחשב יציב רק כשהחזרתי את המתח של של הזיכרונות מ 2 ל 1.9..... לפי כן הוא נפל לי אחרי כמה שעות... בראל.
-
- 2 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש לי GEFORCE 6800GT של XFX ולוח אם של EPOX 8KDA3J אני רוצה לעשות אוברקלוק זה פעם ראשונה שאני רוצה לנסות אני לא יודע אם ביכלל שווה לי בינתיים ואם זה מסוכן ביכלל ביגלל זה אני מבקש עזרה ובדרך תוכלו לתת לי גם תוכנה טובה לאוברקלוקינג תודה תראש..
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
יש ברשותי מסך LCD dvm, שמסוגל להציג רק ספרות רגילות, seven sigment, בעל 34 פינים, האם יש דרך לחבר אותו למחשב? האם הוא יכול להציג טמפ' של משהו וכדומה.. (ד"א יש לי גם LCD r232 רגיל 2x16 שאותו אני מחבר למחשב אחר..)
-
- 0 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אהלן. המארז הוא ANTEC900, עם הטייפון יש בעיה, הוא גם חוסם אוויר למאוורר האחורי של המארז וגם לא מוציא את האוויר נכון, מוציא אותו לדלת השמאלית של המארז (השקופה) וחלק מהמאוורר בכלל חסום ובזמן מאמץ מה יקרה? כל המארז יהיה כמו סאונה :-[ עם האינפיניטי ההפך, אוכל לשים ל גם עוד מאוור לקירור הכרטיס מסך אם ארצה בעתיד וגם הוא הרבה יותר יתאים למארז. אז היום הולך לחנות שוב בכל מקרה כי שכחנו לבקש מהם כונן DVD שורה תחתונה, מה עדיף יותר מבחינת קירור המעבד ותרומה לטמפרטורה הכוללת בתוך המארז? האינפיניטי או הטייפון? ולמה ;D כי חבל במארז שכזה שייזרק אוויר חם פנימה
-
- 7 תגובות
- 566 צפיות
-
-
כל פעם שאני עושהב OC למעבד עים התוכנה הזאת המחשב ניתקע אחרי דקה או שתיים ואחרי שאני עושה ריסטרט הOC פשוט לא קיים המעבד עובד רגיל כמו שהוא היה... מה אני צריך לעשות כדאי שזה יעבוד? אפשר לינעול הבנתי איך...
-
- 7 תגובות
- 566 צפיות
-


