עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by moskitos,

    מה ההבדל בין שני המאווררים הללו? מה זה "Coolmod"? http://www.pchardware.co.il/docs/pd93482966.htm http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1343380418.htm אני פשוט קניתי מארז עם חלון ואני רוצה אור כחול וכו' אז מה נותן המאוורר הראשון שהשני לא?

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  2. Started by dennis14,

    http://www.lamir.co.il/product.asp?product=8164 רציתי לשאול האם יכול להיות שהזכרונות האלה הם זיוף? למה? כי לפי מה שקראתי באתר של MUSHKIN זוהי סדרה חדשה של זכרונות - סדרת ה - XP שמיועדת עבור שוק ה - HIGH END (לינק - http://www.mushkin.com/doc/products/memory/extreme_performance.asp) והזכרון ה - DDR2 הכי מהיר שמופיע באתר הוא במהירות של 667MHZ ולמיר מוכרים זכרונות כאלה במהירות של 800MHZ (וגם במחיר חשוד) - דבר שלא קיים באתר של MUSHKIN . האם החששות שלי מוצדקים?(שזה זיוף)

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  3. אני קונה מעבד: AMD ATHLON XP 2500 1.83GHz 333MHz L2-512K Barton לוח אם: ABIT NF7 2.0 Nforce 2 AMD DualDDR400, AGPx8, 5.1 Sound, USB 2.0 זיכרון: אין לי מושג של איזה חברה 512MB 400DDR כרטיס מסך: radeon 9200 128 MB DVI TV-OUT יש לי כמה שאלות לגביי ביצוע האוברקלוק: 1)אני צריך לקנות לזיכרון צלעות קירור כל שהן? כמה הם עולות אם כן? 2)עד איזה מהירות אני יכול להמהיר את המעבד? (מהירות בטוחה שלא תהרוס את המעבד) 3)אני יכול לעשות אוברקלוק עם הזיכרון הזה? אני צריך לעשות אוברקלוק גם לזיכרון? 4)המליצו לי לקנות וולקנו 12 למעבד. אבל שמעתי יצא מאוורר חדש מסדרת וולקנו שהוא מאוד שקט ועולה אותו מחיר בערך כמו הוולקנו 12. קוראים לו silentboot או משהו כזה. (מקווה שהבנתם למה הכוונה שלי). אז כדא…

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  4. Started by e-d-a,

    היי יש לי רדאון 9800 ויש לו קירור כמו העליון בתמונה פה http://www.driverheaven.net/reviews/9800xt/XTPICS/2boards.JPG אבל המאוור שלו גוסס ומשמיע רעש בצורה מעצבנת בטירוף, מה שרציתי לשאול זה אם אפשר לשים על הכרטיס רק צלע קירור (משהו פשוט מאוד) בלי מאורר ובלי שזה יצור בעיות? אני במגמה לעשות את המחשב כמה שיותר שקט

    • 5 תגובות
    • 567 צפיות
  5. Started by raYo,

    היי. אני רוצה לשפר את ה - Palit Radeon 9800se שלי, הבעיה היא שיש לו 128ביט. מה אני יכול לעשות בשביל לשפר אותו? אם אתם יודעים אז בבקשה גם תתנו מדריכים.

    • 7 תגובות
    • 567 צפיות
  6. Started by mokisho,

    מה הטמפרטורה הממולצת ללוח אם P5W DH ולמעבד E6600

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  7. Started by SomeoneUknow,

    אתמול בערב התחלתי לעשות OC למעבד שלי והיום סיימתי . המעבד שלי הוא E6600 שעשיתי לו OC מ2.4 ל3.2GHZ עכשיו המתח הוא 1.37 הזכרונות 2.10 , והמעלות הם במנוחה 34 מעלות ובמאמץ מלא 52 . 1) האם המעלות טובות ? 2) האם המתחים טובים , א שזה יותר מידי ? 3) האם אפשר להמשיך את הOC ? 4) יש לי קירור של COOLERMASTER קירור מעפן , עדיף לקנות חדש ?

  8. אין מה להוסיף, השאלה בכותרת. המון תודה!

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  9. יש לי שני סטיקים של וינבונד 256 ושני סטיקים של סמסונג בעבר שהיו לי רק הוינבונד עשיתי oc מ 2.4 800 מ 200 ל 250 שזה בפועל מ 2.4 ל 3 ג'יגה העלתי שלב אחד במתח של המעבד מ 1.52 ל 1.55 ומתח לddr ל 1.60 והכל פעל יציב וכשורה עכשיו הוספתי שני סלוטים נוספים של סמסונג ורציתי לדעת מס דברים 1) מה המתח הבסיסי של הסמסונג 2) חיברתי את ארבעתם ב duel channel אבל מכל 2.7 המחשב מתחיל להשתגע שאם כל זיכרון בניפרד אני מגיע ל 3 יציב מה צריך לעשות או איזה מתח מומלץ לשים על מנת לייצב בין שני החברות שיחקתי עם המתחים אבל הוא תמיד נופל ואני פשוט יודע שאפשר לסחוט יותר מ 300 הרץ עלובים

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  10. Started by NeTBaLL,

    זה המפרט שלי: GA P35-DS3P TWISTER 800MHZ CL5 E2160 BT120VX CASE ENERMAX 120CM X 3 ?????????????????????????????????????????????? כידוע המעבד E2160=1.8 ואני רוצה לעשות עובר קלוק ל 3.0 GHZ לפחות השאלה כמובן מופנת למי שמכיר את הלוח .היכן ומה אני צריך להגדיר בלוח???(רצוי להוסיף תמונות) תודה מראש. (בבקשה לא לתת תשובות כתוב בפורום \תלמד קודם וכו)'

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  11. יש לי מנורה כחולה שמאירה חזר מאוד ואני רוצ הלקנות מאוורר כזה אדום אבל לא מאוורר עם לדים... מאוורר עם כזה עיגול אדום כזה מנורה כמו צינור למי שמבין בקיצור אני לא יודעת אם האדום יבלוט בתוך הכחול של המנורה? אז אם מישהו כבר עשה את זה במחשב שלו שיכתוב פה מה יצא לו ואם אפשר תמונה בתודה מראש רעות

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  12. היי , אני תקוע עם אוברקלוקינג ל q6600 בבאס של 420 ולא מצליח להגיע ל 430 גם עם עוד מתחים בהכל כמעט. המפרט הוא : q6600 על קירור מים (ב 420 לא עובר 62 מעלות בליבה החמה). Gigabyte ga-ex38-dq6 Bios F2 Corsair dominator pc2-8888 הזכרון כרגע על 1008 ב 4.4.4.12 אבל גם שהורדתי אותו לאחד לאחד ושחררתי תזמונים זה לא עזר. המתחים כרגע הם : ddr2 : +0.7 2.5v pcie : 105mhz + 0.2v fsb : +0.25v mch : +0.2v cpu : 1.525v ניסיתי לעלות את המעבד עד ל 1.5V , Mch +0.3 , fsb +0.35 ולא עזר לי בכלל. השאלה עד כמה אפשר לעלות מתחים ל NB ול FSB בצורה בטוחה. מה עוד יכול לעזור ? אני חייב להגיע ל 450fsb לפחות.

    • 5 תגובות
    • 566 צפיות
  13. Started by Guy950,

    מחר אני מקבל מחשב חדש עם הכרטיס מסך Palit 4870 1GB sonic, עכשיו, הוא מגיע עם 2 מצבים: מצב נורמל-לא מומהר. מצב פרו-המהרה על הכרטיס מסך את זה אפשר לשנות על גבי כפתור קטן שנמצא על הכרטיס ורציתי לשאול כמה שאלות: א. האם כדאי להשאיר את המצב המומהר כל הזמן או שכדאי לכבות את זה מדי פעם? אני לא רוצה להגיע להתחממות יתר למרות שהכרטיס מגיע עם 2 מאווררים. ב. ניתן לשלוט במהירות המאווררים? ג. כדאי לשנות את המצב בזמן שהמחשב דולק או לכבות אותו ואז לשנות מצב?

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  14. Started by Dalbayob,

    ממצב אנשים ?! אז ככה יש כמה סוגים ל - BT ? כי אני מצאתי רק אחד ... Thermaltake BigTyphoon Cpu Cooler CL-P0114 אם יש סוג אחר טוב יותר אז תגידו לי את השם שלו וכמה הוא עולה ... תודה מראש, משה

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  15. איזה מהמאווררים שבעמוד הזה כדי לי לקנות http://www.thermaltake.com/dcfans/smartFanmenu.htm חבר שלי אמר שהסוג שלהם הכי טוב אבל אם יש לכם רעיונות למאווררים אחרים תגידו.. נ.ב. שה נכון שכדי לי לשים מאוורר קדמי מכניס אוויר , אחורי- מוציא אוויר ובדלת מכניס אוויר?? תודה.

    • 8 תגובות
    • 566 צפיות
  16. Started by DOR_2911,

    תודה

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  17. שלום לכולם.. תקציב: בסביבות ה- 200 ש"ח.. דרישות: מדובר במעבד E8400 שאוטוטו אחליף ל- Q9450.. אני לא מתכנן OC אך ממש חשוב לי שיהיה שקט+קריר (גם תחת עומס)! חשוב מאוד: 1. אף אחד לא המליץ לי על הקירור שמגיע עם המעבד. 2. המליצו לי על FREEZER PRO7 אבל אח"כ הבנתי שהוא לא ממש טוב (שקט וקריר) תחת עומס! 3. אח"כ המליצו על KAMA CROSS אבל קראתי שהוא ממש על הפנים. 4. בתקציב ובדרישות שלי המליצו ב- TOMS HARDWARE על ( Cooler Master Hyper TX 2 ) אבל אני רואה שלא מתייחסים אליו בכלל פה ! חברה... אשמח לכל עזרה

    • 6 תגובות
    • 566 צפיות
  18. מדובר בכרטיס Dleadtek Winfast px8800 GTS 320 bit עד היום לא היו לי תקלות מיוחדות עם הכרטיס עד שהתקנתי את המחשק Crysis יש לי מעבד שנחשב טוב עד טוב מאד... Intel core 2 cpu 6700 2.66gz אני שומר על תקינות מערכת ההפעלה (XP) במקרה הזה בידי הכלים הטובים ביותר וגם אומר שאני מריץ משחקים כמו Call of duty 4 או asian dynesites ללא שום בעייה על הפרטים הגרפיים הגבוהים ביותר אך ללא anti-aliansing, והם זזים אחלה... עכשיו השאלה שלי היא כזו הוספתי וונטת קירור חזקה מאד (בערך בגודל הוונטה של המעבד), וקיבעתי אותה כמה סנטימטרים מעל למעלי כרטיס המסך, ובנוסף לכך הוספתי מאוור ביתי מצד המחשב כך שיקרר גם את כרטיס המסך ובכלל את כל אזור פנים המארז (לוח אם, מעבד וכו'), יש לומר שהוא עושה עבודה טובה. מ…

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  19. Started by Silencer,

    אנחנו עובדים על לעדכן את מדור המפרטים המומלצים וכרגע מנסים למצוא גוף קירור שקט ל-AM2 שמסוגל להתמודד עם 95W בעלות של עד 70 ש"חי. מישהו מכיר? עד היום כיכב האיגלו של glacialtech, אבל לצערי 95W זה קצת מעבר ליכולותיו... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 566 צפיות
  20. 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz כמו שניתן לראות, אני יכול לשנות את המהירויות בביוס. השאלה לאן? לעשות 6-6-6-18? או מה?

    • 3 תגובות
    • 566 צפיות
  21. Started by wArezm0n,

    שלום, אני עומד לרכוש קירור מים ורציתי לשאול אם Corsair Hydrocool 200 שווה את הכסף שמשקיעים עליו או שהמחיר לא מצדיק ועדיף להתפשר על הBigWater? ועוד משהו שרציתי לדעת בקשר לHydrocool200,האם הוא מתאים למעבד AMD64 3500+ Winchester ולוח DFI nF4 LP Ultra-D אבל אם יש אופציה אחרת שלא עולה מעל 1100 ש"ח אז תציעו לי ואל תגידו לי לבנות מערכת קירור.

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  22. שלום, בקרוב אני קונה מחשב חדש עם המעבד E2140 וTMS יעשו לי עליו אוברקלוק. כמו כן אני מזמין עליו גם ביג טייפון . יכול להיות שאחרי האוברקלוק (אפילו אחרי חודש חודשיים) המעבד פתאום ישרף? (אני מנקה אבק מהמחשב וכמו כן יהיו בתוכו 3 מאווררים של הסגיטה + אחד שאני ישים. עכשיו שמעתי שהאוברקלוק יכול לצאת מכיוון או משהו כזה..זה נכון? ואם הוא יוצא מכיוון זה עושה מסכים כחולים וכו.יש מצב לתקן את זה? או שישר לאחריות? אשמח לשמוע גם הערות על איך להשאיר את המעבד מקורר ואת המארז גם כן כדי שהאוברקלוק יצא מוצלח ולא ישרף. תודה!

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  23. Started by mt_nro,

    יש לי כמה שאלות על הVF900 של זלמן... 1.איך בדיוק המאוורר עובר ממצב נורמל לשקט?? האם זה יכול לעשות את זה אוטומטית?? 2. באתר של זלמן (תסתכלו על הנושא השני שכתבתי, אני מפחד להכנס לשם עוד פעם) יש את ה"באיזה חורים לשים את הברגים" וברשימה כתוב 7600 גם בחור ה5 וגם בשלישי, מישהו יודע מה הנכון? תודה מראש לעוזרים (וגם לעוזרים בדיון הקודם)!

    • 2 תגובות
    • 566 צפיות
  24. Started by buzz man,

    כבר הרבה זמן יש לי הרגשה שה- XP-120 שלי מזייף, כאילו הוא יכול לתת יותר ממה שהוא נותן. זה הגיע למצב שחשבתי על החלפת מארז למארז גדול יותר מאלומיניום דבר שיוריד את הטמפ' של המעבד שלי. אז על ה XP שמתי במקום ה TT SMART FAN2 את המאורר שהגיע עם המארז של האנטק:איזה שינוי כאילו מישהו נתן בעיטה לקירור והוא התעורר לחיים,הטמפ' השתפרו מיד. מסקנה : הביצועים של המאווררים של TT די מאכזבים.... אני אתן לתמונות לדבר לגבי השיפור שחל.... אחד ב O.C צנוע של 2400 והשני ב O.C מקסימלי של המערכת 2700 ,על המערכת הרצתי את תוכנת S$M שהיא תוכנה שמביאה את המעבד למקסימום מאמץ ומחממת אותו. בקיצור למרות הביקורות הטובות והמלחמה המתנהלת בין ה BT לזלמן החדש אני נשאר עם ה XP120 שלי... [attachm…

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  25. מצאתי Danger Den Copper TDX Block for AMD Athlon 64 754/939/940 במחיר טוב... רק שאלה אחת לגבי הצינורות והמשאבה - האם הם צריכים להיות מותאמים לבלוק? אם כן איזה דרישות אני חייב לבקש מהמוכר כשאני קונה משאבה/צינורות? מפרט: Copper TDX Block for Athlon64 754/939/940 Includes: Complete Block Assembled with Top and O-ring 100% Copper 110! #1 Accelerator Plate High Flow 1/2" or 3/8" OD Fittings Stainless Steel Hold Down Machined Lapped and polished beyond 1200 grit Pressure tested before shipment to 85psi רעיון נוסף: במערכת קירור המים שלי אני בונה מיכל מים גדול מספיק (10LTR) בשביל לחסוך ברדק של רדיאטור. האם לשים בתקרת המיכל מאוורר 120 מ"מ זה יעיל או שמא הכמות מים תקרר מאליה ומאו…

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות

דיונים חדשים בפורומים