עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, המאוורר שעל המעבד, אמור לדחוף אליו אוויר או להוציא ממנו? תודה על העזרה, אורן

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  2. Started by oron1g,

    אני חדש בתחום הOC. אם אני מגדיר בביוס את הFSB על 333 כלומר 333 כפול 7 את הזכרונות על 2. כלומר יעבדו על 666 א. אני צרים לשנות מתחים? אם כן כמה? המעבד מקבל 1.31 (במקור) הזכרונות 2.10 (במקור) ב. יש איזשהו כלל מתי וכמה צריך להעלות את המתחים? *המפרט שלי מופיע בצד ימין למי שרוצה לראות איזה לוח וזכרונות תודה

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  3. Started by Big_White,

    יש ברשותי RADEON 9550 AGP של ג'יגה בייט האם ניתן לעשות לו אובר קלוק? :s05: אם כן בעזרת איזה תוכנה?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  4. Started by KYSG,

    Kingwin - Arctic Liquid Cooler - Self-Contained CPU and VGA Liquid Cooling System תודה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  5. תודה למי שייעזור.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  6. Started by Y.k,

    שלום. לא מזמן קניתי מחשב חדש מבוסס איי אמ די 64 . הייתי רוצה לעשות אוברקלוק לזכרונות שלי בגלל שראיתי באתר החברה שהם מעולים וביצוע האוברקלוק אינו מוריד את האחריות. לינק לאתר : http://www.ocztechnology.com/products/memory דגם: OCZ OCZ400512ELPE המחשב שלי מורכב מלוח אם של אביט av8 (מכפלה פתוחה) ומעבד 3000 כמובן 939 השאלה החשובה היא אם בכלל יש לי צורך באוברקלוק כרגע ולכמה אני אוכל להגיע עם הזיכרון הזה. הוא 400 מגה הרץ. ממה שראיתי התיזמונים שהלוח אם הגדיר אוטומטית הם די דפוקים. באתר של החברה אמרו שהוא יכול להגיע יותר נמוך .. פשוט יש שם איזה 8 סעיפים ולא בא לי בדיוק להתעסק עם דברים שאני לא יודע.. אז מי שיכול להסביר לי בדיוק מה לשנות אני אשמח עדיף גם מישהו שיש לו א…

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  7. יש לי P4 3.0GHZ (קירור סטוק) ואני רוצה לקנות 8800 320. אני כבר יודע שהמעבד יוצר צוואר בקבוק, אבל OC אמור לפתור את זה. לכמה אני צריך לעשות OC והאם אני צריך קירור אחר?

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  8. Started by SixKiller,

    בבקשה עזרה עם הפאנל הצדדי מאיפה אני קונה ולאן לחבר?

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  9. מחפש תוכנה שתראה לי את טמפ' כרטיס המסך (geforce ti 4200)

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  10. בלוח אם ga-p35c-ds3r יש חיבור 4 פינים למאוור של המעבד האם הטוניק יכול להתחבר אליו?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  11. שלום... אני בור בחומרה של המחשב ובטח שבאוברקלוקינג(אפילו קשה לי לבטא את זה LOL) הבעיה במחשב שלי הוא מתחמם יותר מידי (מגיע ל52-53 מעלות) אני לא יודע מה לעשות או מה לקנות... אני לא מחפש יותר מידי פלצנו ורק פיתרון שיקרר את המחשב שלי אגב סליחה על הבורות. קולר.

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  12. שלום לכולם ! לפני כמה ימים באתי לעשות אובר קלוק לחבר שלי וניתקלתי בבעיה . המחשב שלו לא מזהה את לוח האם :s05: , יש לו מחשב מסוג HP PAVILION דגם :M7580n . ניסיתי ליראות באברסט ובאזור הלוח אם זה כותב לו לא ידוע, ניסיתי בעוד תוכנות וזה כותב אותו דבר. שאלתי אותו איזה לוח אם יש לו , והוא אפילו לא יודע . מישהו יודע במה הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  13. Started by tront,

    יש לי לוח אם ga-k8nf-9 מעבד אטלון 64 3000+ סוקט 939 כרגע הוא עובד במהירות FSB 200*9 אני רוצה לעשות אוברקלוקינג למהירות הכי גבוהה שאפשר איזה קירור אתם ממליצים? תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  14. Started by mor_anter,

    שלום יש לי כרטיס מסך geforce fx 5500 יש עליו קירור אקטיבי יש לי 270 בליבה 400 בזיכרון עכשיו ככה אני מעלה בליבה עד 320 וזה מעלה לי רק על 303 אי אפשר יותר מזה ניסתי מיליון פעם יש דרך להשים יותר מ303 בליבה?? דרך אגב אני עם התוכנה ?RivaTuner !!

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  15. Started by wooper,

    היי אני מקוה שזה הפורום המתאים לשאלה אני מנסה להתקין את הקירור על המעבד amd 3000 ולא מצליח. את הקירור המקורי שבא עם המעבד הרבה פעמים הוצאתי והחזרתי ואני מבין שהרכבת המאוורר הזה די דומה אשמח לעזרה

    • 6 תגובות
    • 568 צפיות
  16. Started by Lavasoft,

    שלום, יש לי כ. מסך: http://img210.imageshack.us/img210/975/ge5fw.jpg דרך הRiva Tuner אני יכול לעשות OC? מישהו בבקשה יכול להביא לי לינק? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  17. שלום, יש לי פנטיום IV 3.06. בעקבות רעש בלתי נסבל החלפתי את המאוורר של במעבד בזלמן 950. Motherboard Intel Brownsville II כרטיס מסך On Board 1 * HDD 40 GB WD 1 * HDD 80 GB WD זיכרון Kingston 750 DDR 2 * צורבי DVD מערכת הפעלה XP עדין המחשב מרעיש (אומנם פחות) אז הפריטים הבאים שאני רוצה להתמקד בהם אלו ספק הכח והמאוור של המארז (8 מ"מ): מחפש את עזרתכם: 1. החלפת ספק הכח בספק שקט. מהי המלצתכם? 2. מאוורר 80 מ"מ שקט. יעצו לי בפורום אחר לגבי ספק SEASONIC SII 430W. האם גם אתם בעד? תודה.

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  18. Started by roei88,

    1.הטמפרטורה של המעבד אצלי במצב מנוחה 44 מ' ובמאמץ(UT2003) 64 מ', הפרש של 20 מ' זה הגיוני? 2.אפשר לבדוק את הטמפרטורה בgeforce 4 440mx? אם כן איך?

    • 5 תגובות
    • 568 צפיות
  19. Started by shmulikg,

    מה הכוונה שכשאומרים בדביק של טמפ' ממומלצות ש P4 NORTHWOOD לא צריך לעבור את 45 במאמץ עכשיו השאלה שלי היא כמה אחוזים של מאמץ כי כשאני מריץ 2 PRIME 95 הוא על מעלות-50 ( שימוש100%)

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  20. המעבד הוא - E8400 עם קירור סטוק במארז יש 3 מאוררים: קידמי,אחורי ובדלת המארז חופפ למאוור של המעבד. יש הצעות לשיפור?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  21. נניח שיש לי מעבד Q6600 וזכרונות בתדר 800NHZ. תדר הבאס של המעבד הוא 266 והתדר (האמיתי) של הזכרונות, לפני ה DUAL CHANNEL הוא 400, נכון? אם אני נועל את היחס 1:1 ועושה OC קליל למעבד לסביבות ה 3GHZ, אני מגיע בעצם לבאס של 333, כלומר זכרונות בתדר 667, נכון? נשאלת השאלה למה לנעול את היחס אחד לאחד? הרי ככה אני רק מאבד מתדר הזכרון? לחילופין, מצב הפוך: נניח והצלחתי להעלות את תדר הבאס במעבד אל מעבר לקו ה-400 (כלומר, 3.6GHZ בכללי. קשה, אבל לא בלתי אפשרי). במצב הזה יוצא שזכרונות של 800MHZ זה כבר לא מספיק ב1:1, לא? תקנו אותי אם אני טועה...

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  22. Started by Crash5,

    האם לדעתכם שילוב של קטודה UV עם מאווררי לדים הוא שילוב לא יפה? האם כאשר אני שם טקודת UV במארז אני צריך להתאים את כל שאר הדברים ע"מ לקבל את האפקטיביות של הUV?

  23. Started by urdead,

    לחבר שלי יש כרטיס מסך X1900GT שעבד בסדר גמור אבל לאחרונה הוא עושה ריסטים (כאילו המסך התנתק ושוב מתחבר אחרי זמן קצר או שיוצאים משמישחק בדרך כמו ALT+TAB )במשחקים אז חשבתי שהוא מתחמם יותר מידי אבל אני לא ממש בטוח שהוא מתחמם כי שבדקתי ב ATITOOLS הוא הגיע ל 83 מעלות בבדיקה של הארטיפקטים וזהו אבל במשחקים הוא עושה ריסט ודיי נראה לי שבגלל החום .. קרה לעוד מישהו ?? אני חושב שזה יכול להיות המארז שלו - הטמפרטורה בדרך כלל מסביב לכרטיס מסך(GPU AMBIANT או משהו כזה ) באוורסט היא 55 מעלות יש לו מארז גנרי עם מאורר אחד שמכניס אוויר מקדימה ואחד שמוציא מהצד והכבלים דיי מבולגנים אני הצאתי לו להוסיף מאוור שיוציא אוויר מאחור ושיסדר כבלים לדעתכם זה יכול לעזור ?? או שהבעיה היא אחרת ??

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  24. Started by Cooler-Master,

    שבת שלום לכולם, אתמול עשיתי קצת אוברקלוק למחשב שלי לראות למה הוא מסוגל. האוברקלוק למעבד הוא: vcore 1.250@1.300 core speed 2200@2531 bus speed 200@230 ht 5x 1000@1150 טמפרטורות: idle: cpu :26c sys: 25c load: cpu: 36c sys: 26c לא יודע למה המעבד שלי אוהב הרבה הרבה מתח ואני לא רוצה לעלות יותר את המתח לכן זה מה שהגעתי אליו. כרטיס מסך: stok gpu: 423 memory: 1000 oc gpu: 514 memory: 1084 טמפרטורות: idle: 35c load: 41-42c תוצאת 3DMARK05 STOK 5135 תוצאת 3DMAR05 OC 6043 מפרט מחשב זה מה שרשום PC1 קצת על האוורר במארז: 120 מילימטר מכניס מקדימה 120 מילימטר מכניס ברצפה של המארז 120 מילימטר מוציא במארז מאחורה 120 מילימטר מוציא במארז בגג קירור מעבד: AC 7 ALPINE FULL SPEED קירור כרטיס מסך…

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  25. Started by contA-,

    אני יודע שאני משגע אתכם אם הת'רדים שאני פותח אבל תדעו שהכל מאהבה אז ככה השאלות: 1.האם זה שהחברה של הזכרונות שלי היא לא מהידועות (Micron) יימנע\יגביל אותי במהלך האוברקלוק? 2.האם ספק של 300W ג'נרי יספיק לי לביצוע האוברקלוק?-קחו בחשבון שאני מוסיף אמצעי קירור לביצוע האוברקלוק,אלה הפריטים שאני מוסיף: קירור לכרטיס מסך: Arctic-Cooling ATi Silencer מאוורר למעבד: ENERMAX 120MM Ball Bearing fan לוח קירור למעבד: Thermalright XP-120 for Pentium 4 AMD Athlon64 קירור לזיכרון של הכרטיס מסך: Zalman VGA RAM Heatsink ZM-RHS

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות

דיונים חדשים בפורומים