עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. חברה יש לי בעיה עם gainward fx 5200 le הגוף שלו נופל כמה זמן הוא יוכל להחזיק בלעדיו עוד משהוא עשיתי פאן קארד זה יעזור?

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  2. אהלן חברה, אני קונה עוד מעט מחשב חדש AMD Athlon 64 3200 socket 939 Gigabyte K8NF-9 socket 939 Gigabyte 6600GT אני מתכנן לעשות OC בעתיד אך לא הקרוב מאד. אם אני הולך להשתמש במחשב בשביל משחקים בשביל מה אני צריך לקנות אמצעי קירור? האם צריך רק למעבד או גם לכרטיס מסך ולזכרון? אתם יכולים בבקשה להביא אמצעי קירור לא יקרים במיוחד בשביל המעבד ואת המחיר שלהם? תודה

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  3. Started by sapinir,

    שלום רב, יש ברשותי כרטיס מסך ATI RADEON 9500 PRO . לאחרונה החלפתי לו את המאוורר המקורי ב- Arctic-Cooling ATI Silencer 2 REV2. ברצוני כעת לדעת מה הטמפ' של הכרטיס, ומה אמורה להיות הטמפ'. איך אני עושה את זה? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  4. אוקי לא מזמן קראתי ב xtreem systems איזה שהוא מדריך "חובה" לספק כוח לפני אובר קלוק שכול המטורפים עם הקרורי גז עושים לספק כוח שלהם שהמוד הזה אמור לעלות את הרייל ? מה זה נותן ? אפשר הסבר קצר איך עושים את זה כי לא הבנתי?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  5. Started by SEangel,

    המאורר של הצ'יפסט שלי שר עכשיו את שירת הברבור שלו (הוא נהיה כ"כ איטי לפעמים שצריך לעזור לו עם היד) א. מה הסיבה לזה? (חוסר איורור?!) ב. למה כדאי להחליף? (ראיתי שיש בלו אורב ומיני טייגר)

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  6. Started by avihy,

    אני צריך המלצה למאורר למארז APOLLO עד 70 ש"ח. הבנתי שצריך לשים אותו בחלק הקדמי,נכון?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  7. Started by TheRedEye,

    כרטיס שעבר אוברקלוק בעבר והאוברקלוק הוחזר בחזרה לתדרים הרגילים והכרטיס תקין ועובד האם יש דרך שהחברה שקניתי את הכרטיס [חברה בארץ] תדע לפי בדיקות מעבדה עם עשיתי עליו אוברקלוק? הכוונה: האם אוברקלוק משאיר סימנים אחריו שיכולים לגלות שנעשה בכרטיס אוברקלוק?

    • 6 תגובות
    • 569 צפיות
  8. Started by N N C,

    חבר שלי תיכנן לקנות מחשב חדש, כרגע יש לו פנטיום 3 600 (אני חושב) עם מארז midi ג'נרי, הוא דיי סגור על אתלון אקס פי אבל יש לו בעיה עם הספק, האם הספק שגם הוא ג'נרי מספיק חזק בשביל אטלון אקס פי, האם יש תוכנה או דרך לבדוק זאת ?

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  9. Started by immortal,

    אז ככה היום הכול עבד טוב ויפה, אפילו סידרתי את הסקריפטים והכול עבד מצויין! אבל הגיע הזמן להתקין את המסך על גוף המחשב. מאז שהתקנתי אותו הוא מראה רק תדבר הראשון שהוא אמור להראות וז כאילו נתקע! לא זז לא מחליף אותיות כלום!@!@! וגם השורה השנייה לא מראה כלום! התקנתי מחדש את כול התוכנות שלי ושם דבר לא עוזר! מה זה יכול להיות? ומה לעשות? נ.ב כשאני מדליק תמחשב אז השורה הראשונה עולה כמו שצריך. (יענו כולה בצבע שחור)

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  10. Started by noam23,

    אלו הנתונים שמודפסים על גבי המעבד: 6400 SL9S9 MALAY 2.13GHZ/2M/1066/06 L630A378

    • 7 תגובות
    • 569 צפיות
  11. עשיתי OC של 630/1450/930 לכרטיס מסך שלי ואני עוקב בזהירות עכשיו על הטמ'פ. תמיד עקבתי עם EVEREST על הGPU אבל ראיתי שתוכנות אחרות מתיחסות לGPU Diode כטמ'פ של הכרטיס. לאיזה טמ'פ צריך להתיחס ומזה בכלל Diode? ד"א ה-Diode הגיע הכי הכי הכי הרבה (אחרי הרבה מאמץ) ל-68 מעלות והGPU בEVEREST הכי הרבה הגיע ל מעלות 58. האם זה בסדר? ומה אתה אומרים על הOC? איך אפשר לשפר? (הוסיף לי 500 נקודות ב3DMARK)

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  12. יש את המארז שעולה 280 ש"ח אצלהם ( http://www.ksp.co.il/hmain.php ) איך הוא? מבחינת איוורר? אני מחפש מארז טוב שאיתו אני יוכל להוריד את הטמפ' מ 60 מעלות במאמץ ל AMD ברטון 2500+ ל50 במאמץ (כולל OC). ושיהיה לו ספק כח שיוכל לתמוך בכמות מאווררים. והכל שלא יעלה הרבה. חיסכון אצלי זה שם המשחק.

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  13. Started by lipa,

    http://www.techniz.co.uk/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=219

    • 7 תגובות
    • 569 צפיות
  14. Started by gmppaz,

    הנה תוצאות האוברקלוק לכרטיס מסך שלי: http://img109.imageshack.us/my.php?image=18yv.jpg מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  15. יש לו פונקציה למצוא באופן אוטומטי את המקסימום שאפשר להגיע אליו בלי ארטיפקטים... מישהו ניסה את זה ? זה באמת עובד ? זה לא מסוכן ?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  16. Started by oron1g,

    אני חדש בתחום הOC. אם אני מגדיר בביוס את הFSB על 333 כלומר 333 כפול 7 את הזכרונות על 2. כלומר יעבדו על 666 א. אני צרים לשנות מתחים? אם כן כמה? המעבד מקבל 1.31 (במקור) הזכרונות 2.10 (במקור) ב. יש איזשהו כלל מתי וכמה צריך להעלות את המתחים? *המפרט שלי מופיע בצד ימין למי שרוצה לראות איזה לוח וזכרונות תודה

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  17. Started by TapUdi,

    האם להוריד עדכון דרייברים דרך האתר של החברה(במקרה שלי Abit) ? או מהאתר של Nvidia? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  18. Started by shmulikp,

    חבר'ה, קניתי בעצתכם את הזלמן 120 מ"מ - לאחר שבדקתי שהוא מתאים ללוח אם INTEL AVALON אבל מה, לא נראה לי שיש מספיק מקום במארז - הספק קרוב מדי, ולמען האמת גם כרטיס המסך ONBOARD שעל לוח האם נראה מפריע (הגוף קירור הפסיבי שלו) למרות שכתוב שהלוח מתאים... הקיצר, אני בבעיה. ובינתיים, חם, המעבד עובד לי ב-67 מעלות בערך, במארז בערך 47 מעלות. מה אני עושה? יש לכם המלצות למשהו יותר קטן שיתאים ל-775 שלי? המארז שלי הוא MIDI סטנדרטי, הלוח אם כמו שאמרתי - INTEL AVALON. תודה! שמוליק.

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  19. Started by hitman100,

    אני מעוניין להביא קירור חדש וחזק מאוד לכרטיס מסך בשביל לעשות לו אוברקלוק רציני..שמעתי על AC שהם טובים מאוד וראיתי גם כמה מאווררים לא רעים מבית ZALMAN...מה אתם אומרים מה כדאי לי להביא לכרטיס מסך..דרך אגב זה הדגם המלא של הכרטיס מסך ASUS GEFORCE 7900GS 256MB

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  20. אני רוצה שתמליצו לי על משחה תרמית הכי טובה שיש היום בשוק דוד שלי אמר לי איזה משו X-2 אבל אני מעדיף את האמלצות שלכם תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  21. Started by Ralf Klein Core AMD,

    אני חשבתי לעשות למעבד שלי OC רק שיש בעיה בלוח אי אפשר לשנות מתחים לזיכרונות . כנראה הלוח לא מתאים ל OC מה שכן אפשר שאר הדברים אפשר ... מ 2.1 GHZ עם מאוורר BOX אפשר להגיע ל 2.5 ? :-* קיבלתי מעבד 6400 מחבר אין לי מה להפסיד למרות שבאתר של אזוס רשום UP 6000 .

  22. Started by mor_anter,

    שלום יש לי כרטיס מסך geforce fx 5500 יש עליו קירור אקטיבי יש לי 270 בליבה 400 בזיכרון עכשיו ככה אני מעלה בליבה עד 320 וזה מעלה לי רק על 303 אי אפשר יותר מזה ניסתי מיליון פעם יש דרך להשים יותר מ303 בליבה?? דרך אגב אני עם התוכנה ?RivaTuner !!

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  23. יש ברשותי לוח אם asus p4b533 הייתי מעוניין לדעת האם הוא תומך בכלל במאוררים? ז"א בעל יכולת לאמור כמה סיבובים המאוורר עושה ועל איזה מאוורר בעל יכולת כזאת הוצאת נתונים אתם ממליצים

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  24. Started by Integer,

    משתמש קש..

    • 6 תגובות
    • 569 צפיות
  25. יש לי את המחשב הבא: amd Athlon 64 bit 3000+ k8n neo 4 nFroce MSI 1024 mb ceon קירור מעבד סטוק redeon x600 xt 256 mb pci-express western digital 160 g 8x עכשיו אני רוצה לשפר אותו לעשות אותו מפלצת משהוא מכובד כמובן עם אוברקלוק מה אתם הייתם עושים לו? עומדים לרשותכם גם 500 ש"ח לקניית מוצרים ומה שזקוק לו... תודה מראששש

    • 6 תגובות
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים