עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. E6300 GA 945P-S3 2 ג'יגה 667. יש איזה מדריך שיעזור לעשות OC עם הלוח אם הזה? הדוגמה שיש באתר היא של AMD, ואני מפחד לטעות ב OC הראשון שלי. תודה לעוזרים .

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  2. Started by DOR_2911,

    איך אני משנה את ה MHZ של המעבד בלי לשנות באותה מידה את הMHZ של הזיכרונות? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  3. Started by zoyaniv,

    שלום רציתי לדעת לגבי רעש של מאוורר כמה מורגש רעש נגיד של 23.5 דציבל אני יודע שלמשל 20 דציבל ממש שקט מה גבול השמיעה של האוזן וכמה מורגש כל הפרש מעלה

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  4. Started by nir.zamir,

    היי, אני מתעניין במפרט כמו: http://hwzone.co.il/specslist/view/103/ (המפרט השני עם OC?) סליחה על הבורות, אבל איך עושים OC? זה משהו שמוכר המחשב צריך לעשות או הגדרות בביוס? האם OC זה דבר שאפשר לעשות בבטחה גם במחשב של מישהו שלא מבין יותר מדי בחומרה? תודה! ניר

    • 7 תגובות
    • 569 צפיות
  5. אני חדש בעסק (מודינג) ויש לי שאלה קטנה... מה יקרה עם אני יגזים עם האובר-קלוק? ואיך בכלל אני יכול לדעת את הגבול? ומה יקרה עם אני יעבור את הגבול? :lamer:

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  6. Started by dsbaja,

    שלום. יש לי מעבד amd2800 ולוחabit nf7-s הזכרונות שלי הם samsung 512 X3 אבל המהירות שלהם היא רק 333 כרטיס מסך geforce fx5900xt והקירור מצוין..... כמה אוברקלוק אני יכול לעשות למעבד ולכרטיס מסך כי אני יודע שהזכרונות עלולים להגביל אותי תודה

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  7. Started by Swamp,

    שלום , יש לי מעבד AMD Athlon XP (Barton) 2500+ ותמיד רציתי לעשות אוברקלוק למחשב אבל אמרו לי שיש בזה סיכון ענק שהמעבד ישרף וכו ... אז השאלה שלי היא האם באמת כדאי לעשות אוברקלוק ועד כמה אני יכול להעיץ את המעבד ? שאלה נוספת היא איזה קירור ומארז כדאי לי לקנות כדי שיהיה אפשר לבצע את האוברקלוק ?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  8. Started by DarkLloth,

    בשעה טובה קיבלתי את חלקי המחשב מארה"ב , אבל לא קנו לי את הקירור , המעבד הוא Q6600 כרגע לא מתוכנן OC אולי בעתיד כן. המארז הולך להיות CM 690 , ההתלבטות היא בין Big Typhoon VX ל V1 וההפרש הוא כ 60 ש"ח. השאלה היא האם VX יכנס למארז , והאם ההפרש מוצדק. תודה לעוזרים , הצעות לקירור באותו המחיר יתקבלו בברכה...

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  9. היי לכולם . אני צריך עזרה בבחירת מאורר 80 מ"מ שיהיה כמה שיותר חזק וכמה שיותר שקת (יופי לא משמעותי כלל). אני רוצה להרכיב אותו מלמעלה במארז, שיוציא אוויר חם למעלה. אני מרגיש שיש בזה צורך אך לא יודע אם 80 מ"מ זה יספיק או שעדיף 120 מ"מ מע' שיש לי עכשיו: מארז: CoolerMaster Centurion 534 ספק: Enermax Liberty 400W Active PFC אשר מוציא אוויר. כ. מסך: HIS ATI RADEON X1950PRO ICEQ3 VIVO 256 mb אשר גם מוציא אוויר מאורר שבא עם המארז (120 מ"מ) מורכב מקדימה למתה ומכניס אוויר מבחוץ על הHD מאורר Arctic Cooling Arctic Fan 12, אשר מורכב מלמעלה ומוציא אוויר מאורר Arctic Cooling Arctic Fan 12 נוסף, אשר מורכב בשלושה סלוטים תחתונים פנויים (שניים אחרים: R-CD וDVD) ומכוון על הזיכרונות…

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  10. Started by zagreb,

    יש AMD Athlon 64 3000+ CPU BOX / Tray + TT Venus 12 1449.97 ¤ ויש AMD Athlon 64 3000+ CPU Tray 1359.94 ¤ לא ממש חשבתי על OC, אולי משהו קטן ולא רציני. אז השאלה היא האם לקנות את הראשון (הקירור הזה טוב?) או עדיף לקנות קירור אחר בנפרד (בלי להגזים במחיר.. עד 150 שקל בערך). מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  11. Started by iakovl,

    במקרה הספציפי הזה השאלה היא: האם הקירור המצויין אך המובנה של ראדון 9700 (NP) מתוצרת הרקולס (החייתיים עם הכרטיסים שלהם) עדיף, או לא על- Iceberq4 מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  12. משאבת הHYDOR L35 ששירתה אותי לא בנאמנה במשך כ4 חודשים, החזירה נשמתה לבורא כעת אני מחפש משאבה חדשה דרישה עיקרית: שקט!(הHYDOR, גם כשהיא עובדת "כמו שצריך" היא לא משאבה שקטנה במיוחד, ואני קניתי מערכת קירור מים ולא אקווריום)

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  13. Started by ofirn2,

    מבין גופי הקירור הבאים מי מביניהם שווה את הקנייה לא רועש מידי ונותן ביצועים טובים שעושים אוברקלוק וגם בלי: Thermaltake Big Typhoon with Silent 120m"m Fan Sunbeam Tuniq Tower Arctic-Cooling Freezer 7 Zalman CNPS9500 אני יודע ההחלטה קשה כולם טובים רק אני לא יודע מה עדיף ומה הכי משתלם. עוד דבר חשוב אחד אם בכלל גופי הקירור נכנסים למארז שמידותיו: (440mm (D) x 430mm (H) x 200mm (W תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  14. Started by gilloze,

    יש לי מערכת pantim D 830=3.0 לוח ASUS P5LD2 זיכרון CEON CL4 533 שתי סטיקים של 533 עובד בdc ספק גנרי כרטיס 7900gt עשתי oc למעבד עשתי לו שיפור של 17 אחוז שזה יוצא 3,531 אני בסטוק המעולת שלי די סבירות 53 לא במאמץ אכשיו הבעיה המתח של המעבד כל פעם זז פעם 1.4 פעם 1.3 וזאת הבעיה כאילו אני עובד איתו פיתאום הוא מקבל 1.34 וולט ואז המחשב נכבה אני כימעט סגור שזה בגלל הספק ושצריך ליקנות חדש מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 569 צפיות
  15. Started by mazoneli,

    שלום עם איזה לוח אוכל להגיע עם ה E4300 שלי ל FSB של 333M בהתחשב[ במפרט ] הקיים

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  16. Started by ranran,

    האם הוא קירור טוב ביחס למחיר? http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=11472&catid=571 אני עושה אוברקלוק די טוב עם הכרטיס שלי בעזרת מאוורר פשוט של 50 אז אני חושב שעם זה יהיה יותר טוב יש לי 5700FX LE הצלחתי להפוך אותו לגרסא רגילה (העלתי כ200 MHZ) אבל יש לי הגבלה רצינית בזכרונות וזה מגיע עם קירור לזכרונות אז זה אחלה ובמקרה שאני מחליף כרטיס מסך אני תמיד יכול להעביר את הקירור הזה ואת הזכרונות נכון?

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  17. Started by Leo101,

    יש לי מעבד 2.8 פרסקוט. המאוורר שלו הוא 8 אינץ' אם אני לא טועה. רציתי לדעת מה רמת הרעש שלו בדיצבלים.... אני גם מניח שזה טווח כי לפעמים הוא רועש יותר לפעמים פחות.... ;D ;D

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  18. Started by Moty_p,

    אם כן מזה נותן?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות
  19. שלום, המפרט שלי הוא: E2140@2.5GHZ Gigabyte P31-ES3G Freezer Pro 7 4GB Kingston עפ"י הקבצים המצורפים רציתי לדעת אם כדאי לי להמשיך עם הOC או שהטמפרטורות גבוהות מידי. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 569 צפיות
  20. Started by Idanp,

    שמומלץ לתת ל A64 3000 939?? כרגע אני עובד עם 1.5 זה בסדר? וה HT-link control זה אפשרות להעלות מתח לצ'יפסט?

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  21. Started by yotamavi,

    באיזה דרך יותר טוב לעשות אוברקלוק למעבד?

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  22. Started by gerdamen,

    שלום אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך 8800GTS של GIGABYTE עכשיו העליתי את רמת המאוור ל85 והטמפ' הם כאלה. Temperatures CPU 44 °C (111 °F) GPU 45 °C (113 °F) GPU Diode 55 °C (131 °F) GPU Memory 45 °C (113 °F) GPU Ambient 42 °C (108 °F) SAMSUNG SP2004C 28 °C (82 °F) Cooling Fans GPU 2387 RPM (85%) Voltage Values CPU Core 1.31 V +3.3 V 3.20 V +12 V 11.84 V DIMM 1.78 V GPU Vcc 3.21 V עכשיו התוכנה מראה לי ככה: לכמה עוד אני יכול להעלות שהפט' יהיו סבירות ולא יהיה סכנה לחייו של הכרטיס מסך..

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  23. שלום אני עומד לפני קניית מחשב חדש וחשבתי לקנות קירור של ACTIVECOOL. קראתי עליו ביקורות טובות וגם הרעיון עצמו יפה. אלא שבחיפוש מעמיק ברשת לא יכולתי כמעט למצוא חנות שמשווקת את המוצר הזה, לא בארץ ולא בחו"ל (מצאתי רק את זיגזג שמחזיקים דגם ישן). גם כשכבר מצאתי חומר עליו, תמיד דובר על כך שהוא מתאים לסוקטים ישנים ולא, למשל, לסוקט 775 או 939. אז האם מישהו יודע מה קורה עם החברה הזאת ? האם היא עוד פעילה או שזה מוצר "מת" ? אם כן, אז האם הם מייצרים קירור למעבדים העדכניים יותר ? איפה ניתן להשיג את המוצר הזה בדגמים החדשים שלו ? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  24. יש לי כרטיס מסך voodoo4 32mb ואני רוצה לעשות לו אובר קלוק עד שהוא ישרף כדי לראות עד מתי הוא יכול לסחוב... רציתי לדעת אם חלקים אחרים במחשב יכולים להישרף/להיפגע כתוצאה משריפתו של הכרטיס?? בתודה בנצי

  25. Started by pc student,

    הא שווה לי לבנות מאוורר מקדמת תחתית המארז?

    • 2 תגובות
    • 569 צפיות

דיונים חדשים בפורומים