אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב מה היכולות של סוניק טאור על פרסקוט בערך כמה מעלות?(עם ובלי מאוורר 80) מישהו בבקשה יכול להביא לי מידות ותמונות מדוייקות שלו? תודה ;D ;D ;D ;D
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
טוב אז ככה, בזמן האחרון יש לי במשחקים שונים (במיוחד עם גרפיקה כבדה) קפיאות במהלך המשחק והתרסקות המחשב. לאחר הדלקת המחשב יש כל הזמן ארורים שונים עם וידאו ולכן אני מניח שזה כרטיס המסך. אני מתכנן לקנות קירור לכרטיס המסך אך אני רוצה להיות בטוח שהוא באמת הדבר החם במחשב! שמתי לב שגם כל שאר המארז גם הוא חם! ובמיוחד הספק! המליצו לי על המארז הזה בפורומים של מפרטי מחשב, ונראה לי שהוא לא מתמודד כ"כ טוב עם החום של הרכיבים. כיצד אני יכול להיות בטוח מה הוא גורם הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני עובד כרגע עם התוכנה שהייתה לי במחשב של הכרטיס מסך.. ASUS SMART DOCTOR זה מציג לי את הטמ"פ של הכרטיס מסך וזה עומד על סיבבות 55 מעלות בזמן מנוחה (שאני לא משחק באיזה משחק רק באנטרנט במשחק זה לפעמים מראה 70 מעלות ).. אני צריך תוכנה אחרת עם אפשר שתראה לי את הטמ"פ של במחשב כדי לבדוק עם זה באמת הטמ"פ :s05:ולא סתם מראה משהו.. עם זה לא המקום לבקשה הזאת סליחה... פשוט לא ידעתי איפה להכניס את זה..)
-
- 7 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג את הקירור של ה gf4 ti4200 שלי. מה אתם אומרים יותר משתלם? http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm או http://vantecusa.com/ccba4p.html תודה לכל המגיבים!!
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
טוב אני חדש בקטע של האוברקלוקינג וחשבתי לעשות את זה על הכרטיס מסך שלי.. מה שיש לי כרגע: Nvidia Geforce FX 5500 עם 256 זיכרון פנימי.. הכרטיס כבר לא מספק אותי אז חשבתי לעשות לו אוברקלוק.. איך אני עושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
אני בקרוב הולך לקנות את המארז NZXT ZERO ואני מעוניין להוסיף לו בקר, השאלה היא איזה מומלץ? תודה
-
- 6 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני חושב לקנות LCD צבעוני ורציתי לדעת אם יש לו חיבור ל-USB או שהוא מתחבר גם ל-LPT? והאם צג מגע יתאים ואיזה תוכנות מיוחדות יש למסך הזה?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ABIT KV8-MAX3 ומעבד AMD Athlon 64 - 3000. לאחרונה החל לוח האם שלי להשמיע אזעקה מעצבנת לסירוגין. ה- ABIT EQ מראה כי ה- RPM של ה- NB fan יורד לערכים נמוכים (~180). - מה יכול לגרום לירידה זו ? (אין שום דבר העומד בדרכו של המאוורר!) - האם יכולה להיות קריאה שגויה של ה - RPM ? כיצד ניתן לתקנה ? - האם ירידת ה- RPM גורמת לבלאי ב- NB fan ? - אם אין בלאי - כיצד לנטרל את האזעקה למקרה הספציפי הזה ? ה- BIOS שלי מעודכן תודה מראש לכל העונים רותם
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
הזמנתי זכרונות OCZ 667 GOLD 5400 4GB ספק כוח ocz modestream 520 אני לא מצליח למצוא משחה של SILVER 5 אז רציתי לדעת אם ה MX-1 מספיק טובה או שכדאי לנסות לחפש SILVER 5 בכל זאת ובכלל אם החלקים שבחרתי טובים להפעלת CROSS FIRE או שאתם ממליצים על משהו אחר זה הלוח: http://www.hwupgrade.it/immagini/msi_975_platinum.jpg הספק שהזמנתי יתאים בשבילו כולל חיבור של 2 כרטיסי מסך במקביל CF????
-
- 7 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני עושה OC לרדאון הזה, עכשיו השאלה היא בכמה מעלות בערך אני צריך להפסיק את האוברקלוק... כלומר, איך אני יודע מה הגבול ? ???
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
ה-X1900XT (קירור סטוק) שלי מתחמם יותר מדי וגורם לקריסות, מסכים כחולים וצבעים משונים על המסך בזמן משחקים. אני צריך המלצה על מאוורר שישפר את המצב בצורה משמעותית כי אחרת אני לא אוכל לשחק במשחקים כבדים.. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
השאלה בכותרת.. תודה רבה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
הציפסט שלי מתחמם נורא ומגיע ל1:1 עם המעבד שזה אומר 48-46 מעלות יש לי עוד זמן עד הקירור מיים ואני בכל מקרה מקמבן עכשיו קירור משודרג למעבד ולכרטיס מסך (לא מוציא שקל!!!) אז רציתי לדעת מה ההמלצות שלכם?
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
כשקונים חלקים בחו"ל (כמו רדיאטור ו WATERBLOCK) אז בדרך כלל קוטר המתאמים שלהם הוא סטנדרטי: 1/2 אינטש או 3/8 אינטש. את הצנרת אני רוצה לקנות פה בארץ בחנות דגים. האם הצינורות שנמכרים בחנויות דגים מתאימים לאחד מהגדלים האלו ? אני מניח שלחצי אינטש זה לא יתאים כי זה קוטר גדול אבל מה עם ה 3/8 ?
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי מארז xaser3 עם מעבד amd 2.0 xp ומאוורר volcano11+. כשאני מפעיל את המהירות של המאוור של המעבד ושל המאווררים של המארז על המקסימום כשהמחשב במצב מנוחה (windows רגיל) הטמפרטורה היא 42, וכשאני מוריד את העוצמה של המאוורר של המעבד למינימום, הטמפרטורה מזנקת ל56. השאלה שלי היא האם הטמפ' הזאת סבירה יחסית למצב העבודה שלי, (המחשב על windows וכלום לא דולק), אני פשוט מחכה לראות את הטמפ' עולה... בתודה מראש. קובי.
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
Kingwin - Arctic Liquid Cooler - Self-Contained CPU and VGA Liquid Cooling System תודה לכל העונים
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי מארז מידגם: NZXT ALPHA BLACK ויש בו 3 מאווררים 120 מ"מ קידמי+אחורי+צדדי בדלת המארז אבל הטמפרטורה בתוך המארז היא 42 מעלות כרטיס המסך מידגם GEFORCE 9600GT OC נימצא בטמפרטורה של 44-46 מעלות ומעבד עים TT MINI-TYPHOON עומד על 30-33 מעלות אני מחליף את כרטיס המסך ל-4850 אני רק מחכה שיגיע וידוע שכרטיס מסך זה חם יותר מהכרטיס שיש לי מה עלי לעשות ?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
70 מעלות???????? הוא רותח כמו לא יודע מה.. מה עושים??? יש לי מערכת קירור מים.. אולי איזה בלוק?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
1. האם אוברקלוק מסכן את חיי המחשב וכרטיס המסך בהרבה אחוזים? 2.מהם המספרים המדויקים לאוברקלוק ל9550
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי לוח אם intel eatonville d915gev pci-e
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום אני קונה מערכת חדשה עם 6600 קירור סטוק ללא OC מה אתם ממליצים להשתמש בקירור סטוק או משהוא יותר טוב האם הקירור הסטוק לא שווה בקיץ החם שלנו אגב כרטיס מסך של BFG OC2 - שוב אותה בעיה האם הקירור שבא איתו מספיק טוב?
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
לא יודע למה, תמיד הטמפ' של ליבה אחת נמוכה ב5-6 משאר הליבות. בבדיקת מאמץ, שתי ליבות נמצאות איזה 5-8 מעלות מתחת לשתיים האחרות, וזה גם תמיד אותן ליבות! האם זה תקין?
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אז ככה רציתי לדעת העם המארז שלי טוב מבחינת אוורור וכל אלה HEC Compucase CI-6A21 ובנוסף רציתי 2 מאווררים הכי חזקים שיש אבל שגם יהיו שקטים עדיך 120MM תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
וזה dfi lanparty ultra-d אמ אני לא טועה. עד 350 ככה.. אוויר.. לoc בשילוב עם g.skill 4400 ועוד שאלה: אני רוצה לקנות מארז וספק עד 800 שקל בערך,חשוב שהמארז יקרר והספק יספיק לoc .. תודה לכם !
-
- 6 תגובות
- 570 צפיות
-
-
מדוע לבטל את הפונקציות שמורידות מתח ותדירות כשהמחשב לא בעומס מלא? אני רואה בהמון מדריכים שאומרים לעשות את זה ... אבל למה? מה זה נותן? אם גם ככה כשהמחשב יהיה בעומס מלא הוא יריץ את המתח והתדירות במהירות של ה OC שהגדרנו? לי יש כרגע Q9550 @3.4 וביטלתי את הפונקציות האלה. לחבר שלי יש Q6600 הוא עשה לו קצת OC לא זוכר לכמה אבל הוא לא ביטל את הפונקציות ועדיין עובד לו בסדר. מישהו יכול לעושת סדר בבלגאן? תודה.
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-


