עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by shay360,

    אני כבר כמעט 4 שנים משתמש עם המחשב ועדיין לא החלפתי גוף קירור (עדיין יש לי את הגוף קירור המקורי של אינטל) בזמן האחרון המחשב התחיל להתחמם יותר מידי וגם לעשות רעשים של טרקטור... אחרי ההקדמה אני פשוט מבקש המלצה לגוף קירור שיהיה סטנדרתי (אני לא עושה אובר קלוקינג) חשוב לי שיהיה שקט ושלא יעלה יותר מידי... (אני לא ממש מבין במחירים אבל אני יודע שהמאוררים זה לא ממש עסק יקר...) תודה מראש לכולם!

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  2. מדובר ב-Geil Value התזמונים על הסטנדט,אני יודע שאלו לא זכרונות לOC אבל בכל זאת 416 זה כלום,ניסיתי לעלות מתח - זה לא ממש עזר.

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  3. Started by hagay21,

    יש לי לוח של lan prarty ultra d nf4 עם אופטרון 170 השאלות שלי אבל לא נוגעות בהכרח למעבד כזה או אחר..... 1) איך אני יודע מתי חום המעבד עוצר אותי מלהמשיך לדחוף את המערכת בקלוק? 2) האם עדיף מכפלה גבוהה נגיד 11 או לדחוף את על המערכת במכפלה 9? 3) מה נחשב מתח מסוכן או "מקצר חיים" למעבד ? 4) איך אני יכול לדעת בוודאות מה קצה היכולת של מעבד? 5) יש סטייה בין מתח מעבד בביוס לבין מתח בוינדוס. מה יותר אמין ?

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  4. Started by Tom777,

    שלום לכולם מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי, יש לי מעבד amd athlon xp 1800 ולוח אם של abit KR7A-133, המכפלה שלי היא על 11.5 ניתן לשנות אותה אך בתוכנה של wcpuid זה נשאר 11.5, בלוח אם יש לי אפשרות להעלות מתחים לליבה, ל-i/o ולDDR העליתי את מתח ה-cpu למקסימום שזה 1.85 וולט והצלחתי להעלות את המהירות את המהירות של ה-FSB ל-141 שזה נתן לי תוספת של 100MHZ כל ניסיון להעלות מעבר לזה גרם לאיתחולים של המחשב, טמפרטורת הלוח אם היא 30 מעלות, טמפרטורת המעבד היא 55 מעלות. כשהעליתי את המתח של ה-i/o המחשב נתקע, לגבי המתח של הזיכרונות לא בדקתי. ראיתי אנשים שהצליחו להגיע למהירויות של מעל 2000MHZ ויותר מישהו יודע איך עושים את זה ויכול לעזור לי? תודה רבה !

    • 7 תגובות
    • 570 צפיות
  5. אוקי אז זה המפרט E8400 Thermalright ultra 120 xtreme NZXT Tempest corsair 550VX Asus p5n-D לאיזה אוברקלוק אפשר להגיע עם המפרט הזה? ניחוש פרוע

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  6. יש שם מאוורר למארז ב 13 שקל. רציתי לדעת אם הוא שווה משהו...

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  7. Started by Luffy,

    ראיתי פחות או יותר כמה עולים ספקים נורמליים, והתקציב שלי עומד על איזור ה-400 שקל. גם 500 זה סביר, אם זה משהו אקסטרא מיוחד. המפרט שלי - אתם יודעים איך להגיע אליו, וקחו בחשבון ששני היצורים הבאים הולכים גם לעלות על המחשב בשלב כלשהו: http://www.ynondigital.co.il/product.php?cat=1&id=10 http://www.ynondigital.co.il/product.php?id=19 למעשה זה כרטיס אחד ועוד כרטיס הרחבה שלו (עוד סוגים של I/O). מעבר לזה יש בקייס שני מאווררי 120 מ"מ ועוד אחד 92 מ"מ, פשוטים. אם למישהו יש ספק באשר לספק הנוכחי - מצורפת תמונה. (שימו לב לכרטיס המסך: קירור פאסיבי. מאוד. ראיתי גופות יותר אקטיביות.) (כל המלצה לגבי קירור טוב שניתן להוסיף למארז, בעיקר כדי לקרר את כרטיס המסך, תתקבל בברכה) [attachment del…

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  8. Started by hagay21,

    כמו כל אובר קלוקר מתחיל גם אני התעסקתי מעט עם שדרוג המארז הוספתי שתי מאווררי 120 אחד למלמטה ואחד מעל המארז קניתי גוף קירור למעבד spark7+ וגם משחה nenoterm כל המפרט ישב על לוח אם של ג'יגה בייט ga-8sq800 duak ultra אז פרקתי את המאורר הישן והחלפתי עם הספארק החדש אך שחיברתי הכל המחשב פשוט לא עלה פירקתי הכל בחזרה ונחרדתי לגלות כי אחד מהפינים של המעבד התכופף משניסיתי לישרו הוא נישבר לגמריי..... ההמצלמה שלי היא לכל מי שלא מבין או התנסה בעבר על תשחקו באש נאלצתי לקנות לוח אם חדש ומעבד 2.4 800 הרץ חדשים מה שהותיר את הלוח אם שלי שאהבתי חסר בית עד מאוד אם יש למישהוא המלצות מה ניתן לעשות בלוח אם די חדש שאיבד את ביתו מוזמן לפנות אליי 055-544-565 חשבתי על להרכיב מחשב נוסף ולהקים רשת …

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  9. אני רוצה לעשות אוסי לכרטיס הגרפי שלי (ראה\ראי מפרט מחשב) אבל הבעיה שאין לו מאוורר ואני לא יודע איך להדביק לו את המאוורר שאני אקנה, אין שם ברגים אין כלום. מה עם דבק? : בבקשה עזרו לי. תודה. יאיר.

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  10. Started by w7_znay,

    אני צריך עזרה בקירור הזיכרונות שלי , אני יכול להרכיב מאורור לידם אבל המאוור יש לו חיבור כזה מרובע אם שני פינים ואני ראיתי שהספק שלי נותן רק חיברוים של 4 פינים בשורה יש איזה דרך לחבר את המאוורר או דרך קירור אחרת לזיכרונות ? כי תמיד המחשב עושה ריסט בגלל הזיכרונות .

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  11. Started by elad the master,

    רציתי לדעת אם הלוח הזה http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=214 טוב לאוברקלוק ?

  12. Started by galsko,

    אוקי המעבד שלי e7200 ואני צריך קרור תקציב דדיי מעפן עד 60 שקל בנתיים מה שכן חשבתי על הקרור הזה מה אתם אומרים הוא יספיק http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=DK8-8JD2B-01&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=271&aff=Zap

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  13. Started by motorishta,

    שבת שלום. אחרי חיפוש של מדריך בנושא בפורום לא מצאתי כלום מלבד סיפורים שחבר'ה ששינו את המהירות שלהם ב-ccc שאין לי שמץ מה זה אומר (סליחה על הבורות) אני מבקש את עזרתכם בנושא. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  14. לכבוד יום כיפור עשיתי משהו שכבר מזמן לא יצא לי לעשות - שיחקתי במשחק מחשב. אלא מה, כל עשר דקות בערך המשחק היה נתקע, עם שגיאת VPU במקרה הטוב או ללא כל אות על המסך במקרה הרע, מה שחייב איתחול המחשב. החשוד העיקרי היה כרטיס המסך, ATI 9500Pro. אם זה קורה רק במשחקים, כשהכרטיס במאמץ, אולי זו בעיית קירור? פתחתי את המארז כדי לראות איך המאוורר בכרטיס עובד, אבל מתברר שלא היה צורך: הכרטיס רתח והמאוורר בקושי הסתובב כשניסיתי להזיז אותו. זו כמעט בוודאות בעית קירור. אז מה הבעיה? יש כאן באתר מדריך לשימון מאווררים. הפשלתי שרוולים, ניקיתי את האבק מהמאוורר, הסרתי את המדבקה שבראשו וכאן נתקעתי: אין שם ציר גלוי, אין שם חור, אין מה לשמן! ניסיתי להחדיר את השמן לצידי המאוורר, בינו ובין הרדיאטור, אבל…

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  15. נניח ב OVERCLOCKING החלקים יכולים להישרף. מה קורה אם אני אשנה תזמונים מ(כרגע) 3-4-4-10 לפחות? או שאני אשנה את ה -2T ל-1T? יתחמם? יתקצר או מה? סכנת אחריות? דרך אגב התזמונים גבוהים כיוון שאני רץ על 440MHZ במקום 400MHZ. בזכרונות של יונדאי(מה לעשות, לא כולם מושלמים ???) תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  16. יש לי עוד כמה שאלות על מודינג : Simbadda Master I LU Midi Tower Case Black 480 Watt http://www.pch.co.il/docs/pd-829119698.htm אני רוצה להוסיף למארז שלי שני מאוורים אחד למעלה ואחד בצד של החלון במארז . 1. בלמעלה אני רוצה מאוורר 120 מ''מ - http://www.pch.co.il/docs/pd-1791388406.htm - מה כדאי שיוציא או יכניס ? 2. ובצד של המארז אני רוצה להוסיף מאוורר 80 מ''מ - http://www.pch.co.il/docs/pd1046163405.htm - מה כדאי שיוציא או יכניס ? 3. לאן אני מחבר את המאווררים ? ( יש לי AXP 2000 , Letdak NF2 אם צריך עוד מידע תגידו לי ) . תענו לי בבקשה על זה ממש בפרוט כי זה החלק שהכי מפריע לי ואין לי מושג בו 4. החוטים במארז שלי מאוד מבולגנים לדעתי - זה משפיע על הטמפ' ? ויש לזה …

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  17. Started by BuNKeR,

    שלום לכולם, יש לי בעיה עם הכרטיס מסך שלי (1900XT) המאוורר שלו(ZALMAN משהו כבר לא זוכר איזה דגם שמתי) זורק את האוויר החם כלפי תחתית המארז ושם אין אף מאוורר שיפלוט אותו החוצה ראיתי את זה ‏PCI Slot Blue Led Fan A2426‎ נראה לי פתרון מעולה לבעיה שלי מישהו מכיר את המאוורר הזה משתמש בו ?

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  18. Started by yossias1,

    היי אני קונה בקרוב חלקים ומרכיב מחשב, לקחתי את המעבד Intel Core 2 Quad Q6700, 1066MHz, s775, 8MB Tray‎ (וגם לCore 2 Quad Q8200, 1333MHz, s775, 4MB Tray כי אולי אני יקנה אותו במקום) אני צריך למצוא לו גוף קירור מתאים אבל אני לא ממש מבין בגופי קירור, אני צריך רק מהקטלוג של http://ksp.co.il כי משם אני קונה באתר תבחרו בעיר באר שבע שאתם נכנסים ואז למעלה בימין יש "קטלוג חלקים" תכנסו ותרדו טיפה למטה יש שם גופי קירור תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  19. Started by Esparco,

    אנשים אני צריך עזרה, עשיתי OC ל INTEL 1.7 ל 1.9 פשוט העלתי את ה FSB ו 112 עכשיו איך אני נועל את ה PCI\AGP כמו שאנשים אמרו פה ואיך אני משנה מתח אין לי מושג.. ואיך אני משיג קירור טוב.. כי אין לי חיישנים על המעבד תעזרו בבקשה.. לא רוצה לשרוף תמחשב חח

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  20. Started by LaCostE,

    שלום לכם =] הגיעו ימי הקיץ והחלטתי לרכוש לעצתמי איזה קירור ולהעיף את הסטוק פתחתי נושא לפני איזה חודש אבל לא קיבלתי תשובה עכשיו ההתלבטות שלי היא בין הNinja Plus REV B לבין הTuniq Tower - למערכת הראשונה בפרופיל עכשיו יש לי שאלה כזאת , אם אני אקנה את אחד הקירורים הבאים - אני רוצה להחליף את המאורר לאיזה Silenx או גם חברה אחרת דבר שיעלה בערך 90 שקל ויוריד מרמת הרעש ויוריד כ2-4 מעלות כמו שראיתי בביקורות . - ואז הגעתי לבערך 300 ומשהו , וב315 יש את התרמלייט אקטסרים 120 שאותו אני יכול להשאיר פאסיבי אפילו - ועם הצורך להוסיף מאורר לא מתוכנן OC עצבני או שבירת שיא ודברים כאלה , אלא משהו קליל כזה . אני יודע שזה ייותר מידי התרמלייט , אבל אם אני כבר משקיע ... יש הצעות ? וחוץ מAC למינ…

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  21. Started by Life.exe,

    אני רוצה להגיע ל3.6 ~ 3.7 עם TR120 ULTRA EX הלוח יגביל אותי? ועדיף כבר לקחת Q6700 לאוברקלוק? (שימוש מעורב של משחקים + יישומים כבדים)

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  22. אני רוצה לבנות מוד כמו במדריך שבאתר http://hwzone.co.il/guides/9600mod/ מסינק של מעבד AMD http://img134.imageshack.us/img134/7803/amddualcorefv7.jpg האם המשקל יכול לעקם או לשבור את הכרטיס ?

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  23. Started by chmmr,

    איפה ממוקם חישן הטמפרטורה בלוח אם Asus p8p800 deluxe ??

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  24. Started by pizzaguy,

    שלום, הכותרת לא בדיוק מסבירה את הבעיה אז ככה: יש לי כרטיס מסך חרא אז הווספתי לו קירור ועשיתי לו אוברקלוק עם התוכנה RIVATUNER הבעיה זה שהגעתי עד הסוף בהרצים של הליבה ואני רוצה עד ואין לי כבר לאן ללכת... הוא לא נותן לי יותר (הגעתי ל 365 MHZ) הכרטיס מחזיק כמו שור לא עובר את ה41 מעלות אז אני רוצה לדחוף אותו עוד מישהו מכיר תוכנה שתיתן לי עוד או שזה תלוי בכרטיס? תודה

  25. Started by the_D,

    רציתי לדעת האםהזיכרון של מושקין מהסדרה הכחולה PC3200 טוב ל- OC? האם הוא יכול לסגור 220 - 230 מג"ה בתיזמונים מקוריים? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים