עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. בשביל לקרר כרטיס מסך ? הכרטיס הוא Radeon9700P, ליתר דיוק האם זה אפשרי והאם זה יביא לתוצאות טובות יותר מהיטסינקים רגילים לכרטיסי מסך? הרעיון הוא קירור טוב יותר שיאפשר אוברקלוק גבוה יותר

    • 6 תגובות
    • 571 צפיות
  2. Started by W0lverine,

    האם כדאי להשתמש במשחה הטרמית שמגיעה עם ספארק 7\7+ או לקנות אחרת בנפרד?

    • 7 תגובות
    • 571 צפיות
  3. Started by Vladgi,

    יש לי מעבד ברטון 2600@1916mhz אני כרגע באוברקלוק איתו ל-2137Mhz עם מתח 1.71-1.72 לוח אם epox 8rda3+ בהרצת פריימ אני מקבל שגיאה תוך חמש דקות בערך,מה הבעיה פה אני צריך להוסיף מתח?זכרונות 400mhz geil value 2.5-3-3-6 עם מתח אוטומתי אני חושב שהוא נותן בערך 2.7. תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 571 צפיות
  4. Started by MatrixDevil,

    בשביל לעשות אובר למעבד צריך להכנס לביוס ושם יש את ה FSB ולשנות אותו כול הזמן ב 2 ,3 או 5 נכון?! אז ניכנסתי לביוס ויש לי את האופציה של 100,133,166,200 אני עכשיו על 166 ואתם אומרים לעלות ב 3 אני לא יכול יש לי ישר אחרי 166 200 המכפלה שלי על AUTO וכתוב שם 13 עכשיו ניסיתי לעלות ל 200 MHZ והמחשב בכלל לא עלה... בקופסא של הMB כתוב לי ככה 400MHZ FSB AGP PRO \ 8X DUAL CHANNEL DDR 400 ואז למה בביוס יש לי עד 200? ואם יש לכם תוכנות לOC למחשב בבקשה תביאו ...

    • 8 תגובות
    • 571 צפיות
  5. המעבד e2180. הקירור שיש לי כבר הוא BT. האם אני מקבל משחה טרמית עם המעבד? איך אני עושה אוברקלוק למעבד כמו שצריך? עם BT לאן המעבד יכול להגיע? (הלוח- P35 DS3L וזכרונות corsair 2X1024 CL800) אם איזה תוכנות אני בודק נקודות למחשב ( כל מה שמפרסמים פה וכו'). תודה

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  6. שלום לכל חבריי הפורום יש לי מארז (לא מצאתי את השם,אבל אני מאמין שהתיאור יסביר) זה עם הידית הנפוץ. 1.מקום למאורר בכניסת המארז,מתחת לכוננים הקשיחים. 2. שני מקומות למאווררים מתחת לספק. 3.אחד למעלה איפה שהידית. איך להגיד אותם מה יכניס אוויר ומה יוציא? איזה מאוורים כדי לקנות? יש חברות מיוחדות מומלצות? כל מקום של 80 ממ מתאים ל120? תודה.

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  7. Started by qpalzm,

    יש לי מאוורר 80 מ"מ בקדמת המארז שזורק אוויר על ההארדיסקים וכרטיס-המסך. בכל אופן, אותו מאוורר מכוסה בלד זכוכית מאז שקניתי את המחשב. יש מצב שהסרת הלד תייעל את הקירור?

    • 8 תגובות
    • 571 צפיות
  8. Started by The-Devil,

    שלום לכולם! אני קניתי מחשב חדש ואיתו קיבלתי מאוורר של spire חרא מאוורר הגיע לי לטמפרטורות מטורפות של 72 מעלות אהה שכחתי... יש לי AthlonXp 2500+ קיצר אחרי שיטוט ועצות מכאן וממקומות אחרים קניתי מאוור חדש שהוא לא אחר מאשר Thermaltake Volcano11 Highest Performance Cooler שהוא לא רע הוא בכלל לא רע הוא שומר לי על המחשב בטמפרטורות דיי יציבות 45-50 הבעיה המרכזית שלו היא שהוא עושה רעש שיכול לשגע פילים כשאני משחק במחשב אני לא ממש מרגיש כי אני שומע מוזיקה אבל כשאני הולך לישון ורוצה להשאיר את המחשב דולק זה בעיה כי אני לא מצליח להירדם אלה אם אני סוגר את המחשב לסיכום: אני צריך מאוורר חדש שמקרר בצורה טובה (אני לא עושה אוברקלוקינג) וחשוב מאוד שיהיה גם שקט אני אודה לכם מאאאאאאוווווד…

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  9. Started by BigO,

    שלום מחפש מחפש קרור פסיבי לכרטיס מסך FX5200, זול ופשוט להתקנה. הכרטיס אינו עובר התעלות ולכן קרור פשוט יספק. בתודה מראש עודד

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  10. Started by rivking,

    יש לי Sapphire X1950 Pro 512MB והקלוקים שלו כרגע 621/796 (כאשר הסטור הוא 580/690) עשיתי את זה דרך הקטליסט הרצתי OC אוטומטי והגעתי לקלוקים אלו עכשיו בריבה טונר שאני נגיד נותן מספר לקלוק ולוחץ apply זה חוזר לקלוק הרגיל נגיד אם אני למשל העלתי 5-8 הוא יחזור אני צריך לעלות 15+ גדי שהוא יממש את הקלוק וכמובן שככה לא עושים OC ושאני משתמש ב-ati tool אני מעלה לקלוק הוא המסך נכבה וצריך לעשות ריסטרט אני לא מבין מה הולך זאת בעיה חומרתית? או שמה הכרטיס באמת חרא ל-OC...? עוד משהו! שאני יוצא לדסקטופ ואני נגיד נכנס או ל-atitool או ל-rivatuner או ל-Ati tray tool זה רושם לי שהקלוק הוא 580/796 ולא 621/796 יכול להיות שהקלוק מתממש רק ב3D ולא ב-2D כי שאני נכנס לקטאליסט אני רואה 621/796... ??? …

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  11. Started by nehmia,

    או קי באתי לחבר שלי עשינו לו אובד קלוק לכ מסך והעלנו את התוצרה שלו בaqua mark3 מ 6711 ל8003 העלנו את הכור מ 250 ל288 והזכרונות מ280 ל 425 מה אתם אומרים?

    • 8 תגובות
    • 571 צפיות
  12. שלום לכולם, הרצתי את הכרטיס כבר כחודש על OC מ 475/680 ל 550/800 והיום, כשרציתי להחזיר את הכרטיס לסטוק . הופתעתי לראות שהוא חוזר להגדרות של 523/715 אין לי מושג מאיפה הוא הביא בכלל את המספרים האלה . ניסיתי לעשות ריסטרט עם בחירה של "ללא הגברת יתר של המהירות" ועדיין הוא חוזר לאותן הגדרות.. חשבתי אולי משהו נדפק לי בדרייברים אז עשיתי הסרה והתקנה שוב - אותו דבר, הדרייברים בוחרים בהגדרות של 523/715 כברירת מחדל. גם POWERSTRIP מודיעה לי שעליי לאפס את הגדרות הכרטיס לפני שאני ממשיך - אבל שוב, אני לא יכול כי זה תקוע על ההגדרות הנ"ל.. תמונה: [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  13. Started by MATOK,

    עשיתי חיפוש בפורומים ולא מצאתי התיחסות להתאמה ללוח שלי : rock lake d856perl. לי יש : p4 2.8 northwood/478 באתר היצרן thermaltake יש התאמה ל- p4/478/prescott. תגובות..

    • 7 תגובות
    • 571 צפיות
  14. שלום לכולם. אני רוצה לעשות OC עם הרכיבים הבאים: בארטון 2500 אסוס A7N8X דלוקס V2 ג'ייל גולדן דרגון 512MB 3200 XASER 3 כשהחלפתי את כל 7 המאווררים לSF2 גוף קירור Thermalright SK-7 1 מה אתם אומרים על הפוטנציאל OC של המערכת הזאת ומה יש\צריך לשפר עלמנת שיהיה טוב יותר 2 איך הקירור שלי (כל המאווררים וכו')

    • 6 תגובות
    • 571 צפיות
  15. שלום לכם, הרכבתי מחשב חדש באופן עצמאי (לא הורכב בחנות) ואני רוצה לדעת האם נתוני הטמפרטורות של המערכת תקינים. טמפרטורת המעבד נעה סביב ה-43 מעלות, כאשר לעיתים היא גם מגיעה לסביב ה-50 מעלות (אחרי שאני משחק NFS, למרות ש-NFS אמור להבנתי "לטחון" את הכרטיס מסך ולא את המעבד...). טמפרטורת כרטיס המסך נעה סביב ה-47 מעלות במנוחה, כאשר לאחר שאני משחק NFS עם כל הפילטרים פועלים על High/Max ברזולוציה של 1024X768, אני מגיע גם לטמפרטורה של 60 מעלות בערך. הנתונים האלה נחשבים תקינים ? או שיש סיבה לדאגה ? מפרט המחשב מעודכן בפרופיל למי שמעוניין - מאוורר ה-25cm של המארז מכניס אוויר ומאוורר ה-12cm מאחור מוציא אוויר. תודה רבה!!!

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  16. Started by PCBuster,

    חשבתי שבפורום הזה מישהו יוכל לעזור לי כי יש כאן התעסקות במאווררים. יש לי מחשב נייד של COMPAQ והמאוורר שלו משמיע רעשים שורטי-נפש בכל פעם שהוא עובד. האחריות של המחשב התפוגגה מזמן ואין לי ניסיון במחשבים-ניידים. מאיפה אפשר להשיג מאוורר למחשב כזה? אני לא רוצה ללכת ל HP (המשווקים) כי הם בוודאי ידרשו הון בעבור המאוורר (המקורי!) שהם יחליפו. תודה לכל מי שיוכל לעזור ולייעץ.

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  17. זקוק לעזרה דיי דחופה , ב-ZAP הלכתי ממש לאיבוד כיוון שיש אין-סוף מאווררי 120 למארזים, יש לי מארז CM CENTURION 532 ואני צריך המלצה בבקשה למאוור (מוציא) איכותי ושקט בעל ביצועים גבוהים ,( יופי ממש לא חשוב גם לא תאורה ) תודה מראש למתייחסים

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  18. Started by K0sTa,

    זאת השגיאה שהתקבלה במהלך סריקה עם התוכנה SM, המעבד שלי רץ על ליבה של 235, מה שמריץ את הזכרון ל 470, השגיאה הזאת זה מקור לדאגה ? להוריד ת'אובר קלוק? תודה. :-*

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  19. Started by aviran_n,

    אני מתלבט בין זה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_166&products_id=393 לזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124_166&products_id=397 הנתונים של הenermax הם: 40.87cfm 35.60dba ושל הTT הם: 37CFM 30dBa אני חושב שהTT עדיף במקרה הזה אבל עדיין הרבה ממליצים על האנרמקס.. הייתי רוצה לקבל הסבר עליהם ומה עדיף ולמה. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 571 צפיות
  20. באריזה כלולה שקית ניילון קטנה המכילה משחה תרמית מסוג לא ידוע. למישהו כאן יש מידע לגבי האיכות של המשחה הכלולה? או שעדיף לקנות בנפרד ARCTIC SILVER או משהו?

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  21. Started by TONY23,

    שלום שוב ברשותי מחשב לוח אם GA-7DXE DURON 800 הבעייה שהמעבד מתחמם ומגיע ל 52-56 מעלות במצב רגיל גם כשהמארז פתוח ומאוורר בחדר ממוזג על המעבד יש מאורר חזק מאוד אם שני חיבורי חשמל ללוח אם 12V מאורר מסוג SUPER ORB TL נתוני ביוס PC HEALTH STATUS VCORE 1.63V 3.3V 3.20 5V 4.92V 12V 12.24 ניסיתי אפילו עידכון ביוס אך ללא הועיל מה עוד אפשר לעשות?

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  22. Hercules 9800SE All In Wonder + TV + Remote -Bulit By ATI - 256BIT רק בלי הדריבר של OMEGA שממש דריבר לא נוח ומשנה לי כל פעם הגדרות. תודה

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  23. Started by motorishta,

    יש לי חיישן במארז עם התצוגה... איפה שווה למקם אותו כדי שאני אדע אם הטמפ' אצלי בסדר? בתמונה הוא לא על המעקה כי התמונה של אתמול ואני שמתי אותו רק עכשיו שם עכשיו הוא אצלי על המעקה שעובר ליד הספק...שמתי אותו בכוונה שם כי כל החום למעלה והטמפ' המצב מנוחה עומד על 83-85.5f תגידו אם זה טוב? או מה לעשות? או למקם את החיישן במקום אחר אולי..?

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  24. Started by gadits,

    האם זה נכון שהכי כדאי לעשות OC עם D805 ?!?!? בגלל המכפלה שלו? ומה לגבי OC לD920 אן לD930?!?!!?

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  25. http://www.pcstats.com/NewsView.cfm?NewsID=59454

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים