עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. A64 WINI 3000 STOCK - 43C NF4 ULTRA - 45C HDD -39C מה המעלות המומלצות ומה המקסימום של כל אחד מהם?

    • 8 תגובות
    • 571 צפיות
  2. Started by razoli,

    יש קרור מים שמחובר על מעבד וכרטיס המסך הלוח? והאם יש קרור מים לקשיח?

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  3. Started by qpalzm,

    יש לי את הלוח הזה: http://www.asrock.com/product/product_p4s61.htm וכפי שאתם רואים בלינק, הוא תומך ב-Hybrid Booster. טכנית זה מאפשר לי לשנות את ה-Vcore בביוס, מעשית עוד לא מצאתי את האופציה הזאת אם מישהו יכול לכוון אותי, אודה לו מאוד. במיוחד כשעכשיו אני על 3.5 ורק המחסור במתח מונע ממני להגיע ל-3.73 (גבול הביוס)

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  4. מחפש REVIEWS או OC DB אשר מציגים תוצאות של המעבדים - AMD Athlon XP 2400 Mobile 2.0GHz 45W 333MHz AMD Athlon XP 2500 Mobile 1.8GHz 45W 266MHz Barton AMD Athlon XP 2600 Mobile 47W Barton

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  5. איך אני יכול לעשות OC לכרטיס מסך 7800 GTX כמו שצריך עם מערכת קירור ZALAMN FS V7 מאוורר

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  6. Started by Crunk,

    השימושים במחשב הם פוטושופ, אימג'רדי, הרבה אינטרנט, סרטים, הורדות ומשחקים כמו NFS CARBON, GTA SA ובסגנון... מישהו יכול לעזור? (מדובר נגיד במחשב הזה)

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  7. Started by iakovl,

    אני הזמנתי 2 מטר של 1/4" Neon green wire sleeving אם אני לא טועה 1/4 של האינץ 'אמור להספיק ואני מוסיף גם כמה Heatshrinkים השאלה היא איך אני מוציא את הכבלים של המולקס מתוך החיבור שלו? ואיך אני מחזיר אותם?

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  8. Started by barak_14,

    יש לי רדאון 9800 פרו 128מגה 256 ביט של ספיר עם זכרונות של סמסונג והזכרונות פשוט רותחים אני נוגע בהם וזה שורף לי באצבע האם ניתן למצוא איפשהו צלעות קרור לזכרונות הקטנים האלו? עם כן איפה ומה המחיר בערך? תודה

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  9. Started by Bah_gots_pIII_450,

    כל האזור מסביב למאוורר של הקיירו 2 (הרקולס) פשוט מלא באבק, אני תוהה אם זה יכול להסב נזק למאוורר\לכרטיס בעתיד. איך מנקים? air can?

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  10. Started by Idanp,

    באיזה מצב מבין המצבים הבאים אני אקבל ביצועים גבוהים יותר?והאם זה אפשר לינעול תבאס של הזיכרון על 200? 1. 2.

    • 7 תגובות
    • 571 צפיות
  11. טוב עד שאני יזמין את החלקים החדשים אני רוצה לעשות אוברקלוק רציני למעבד. לפחות להגיע ל1700. יש לי Intel Celeron 1100 MHz והטמ' שלו הם 25 נכון לעכשיו וזה שיט אני מאמין שהו מגיע אולי ל30 במאמץ וגם אני יודע שסלרון לא מתחמם ממש. אז מה אכפת לי לזייןאותו באובר קלוק? עכשיו הבעיה היא שאני מגיע ל1400MHz אז הוא נתקע לי. אני מדבר על כל המחשב. פתאום הוא נתקע. דיברתי עם כמה שמבינים, והם אמרו לי שזה קשור במתח של הזכרונות. עכשיו אני לא יודע איך ובכמה להעלות וגם אני מפחד שאם אני יעשה את זה זה ישרוף לי את כל החלקים. אשמח אם מישהו יסביר לי... ואם זה באמת קשור למתח. תודה רבה וענקית מראש לכל מי שעוזר

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  12. הזכרון שלי עכשיו הוא על 2.5-3-3-8 ג'נרי... אם סתם לדוגמא אני ישים אותו על 2-2-2-5 ובאיזה אורך פלא זה אפילו יעבוד יכול להגרם איזשהו נזק לזכרון כמו שיכול לקרות בהעלאת מתח לזכרון או שזה ממש לא מסוכן ומקסימום המחשב לא יעלה ואז עושים איפוס ביוס?

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  13. Started by shronxx,

    יש לי לוח אם ASUS P4C800-E DELUXE ומעבד אינטל 3.0 GHZ ואני רוצה לעשות אוברקלוקינג למעבד מישהו יכול לעזור לי....לתת לי מדריך או משהו איך לעשות אוברקלוקינג למעבד שלי.. ???

    • 8 תגובות
    • 571 צפיות
  14. שאריות המשחה התרמית שלי, על גבי המעבד וגוף קרור(פריזר 64) : סלחו לי על האיכות..אין ברשותי כרגע מצלמה, תמונות מהפלאפון. יש צורך למרוח מחדש ? (מפרט בצד) לאחרנה ביצעתי OC למעבד (3800*2) ל-2750mhz .. הטמפ' שלי עם הפריזר אני חושב שדי גבוהות (מתח 1.44) במנוחה עם הפריזר על 38+- ומבאמץ על 47-8 ובמשחקים כבדים כבר 51-2. מה שמגביל אותי הוא החום, יש צורך להעלות מתח ל 1.6 בערך כדי להמשיך ב OC ניסיתי להעלות למתח 1.55 והפעלתי את האפשרות בביוס שיתכבה במידה ומגיע ל 60 מעלות, הוא אכן נכבה עוד לפני שהגיע לוינדוס. כרגע מרוחה משחת סטוק שהגיע עם המעבד .. נמרחה לא על ידי אלא בחנות יחד עם הרכבת המחשב, אני שואל האם הטמפ' הגבוהות נובעות מהמשחה או שהפריזר לא יכול לעמוד ב OC שכזה,…

    • 6 תגובות
    • 571 צפיות
  15. Started by vicker,

    היי, כמה המאוורר הזה באמת שקט? השקעתי המון כסף ב - sonata II. האם המאוורר הזה יאכזב אותי? תודה!

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  16. Started by KYSG,

    Kingwin - Arctic Liquid Cooler - Self-Contained CPU and VGA Liquid Cooling System תודה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  17. Started by gshhar,

    יש לי את ה-XASER3 והפאנל מראה על 31 מעלות בערך(יש לי בארטון 2500) ובביוס (יש לי אסוס A7N8X) הטמפ' היא בערך 44 מעלות. למה יש הבדלים כאלו גדולים ומהי הטמפ' האמיתית? דרך אגב יש לי גוף קירור של Thermalright (לא זוכר איזה) ו-SF2.

    • 9 תגובות
    • 571 צפיות
  18. השאלה בכותרת. אני מעוניין לדעת אם יכול להיות שדווקא כמות המתח שאני נותן ללוח או כל דבר אחר שהוא לא המעבד או הזכרון לא מספיקה וזה מה שמגביל אותי.. אם כן, למה עוד צריך וכדאי להעלות מתח ומהם הגבולות הבטוחים? תודה לעוזריםם

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  19. Started by menashe,

    אני מתכוון לקנות מחשב עם המפרט הזה.. AMD Athlon 64 X2 DUAL-CORE 6000+ Socket AM2 ( ADX6000CZBOX GIGABYTE GA-M59SLI-S5 Socket AM2 NVIDIA nForce 590 SLI MCP ATX AMD Motherboard - Retail ATI RADEON X1950PRO EXTREME 512MB GDDR3 / 256 bit PCI-EXPRESS DUAL DVI / VIVO / HDTV(OEM - POWERED BY ATI) GeIL Esoteria 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory יש למישהו המלצה למערכת קירור למחשב כזה? אין בעיית תקציב, רק רוצה משהו שמתאים לצורכים של המחשב...

    • 7 תגובות
    • 571 צפיות
  20. Started by koby058,

    שלום חברים הבעיה: מכפלה לא יציבה (בלי שום OC) החומרה: לוח אם אינטל DG965WH מעבד קונרו c2d e6400 בבדיקה גיליתי ב cpu-z שהמכפלה יורדת מ-8 ל-6 (יורד ל-1598.4 במקום 2131.1) - ומתנדנדת בין שתי המכפלות עברתי על ההגדרות בביוס (ניסיתי לבטל את EIST - ללא הצלחה) החלפתי לא מזמן למאוורר CPU של זלמן והמחשב בסביבות 50 מעלות יש רעיונות??? תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  21. היי , יש לי כיום לוח של ASUS P5K ( שאר המפרט בפרופיל ) ואני מאוכזב מיכולת האוברקלוק שלו. המעבד שלי מקורר עם ZALMAN ויושב על 25 מעלות בבאס 400 ( 333 בדיפולט ). יש לי אפשרות להחליף לוח מכיוון שהוא חדש לגמרי ולקחת משהו אחר. אין לי מזומנים פנויים כרגע ואני מחפש משהו בתקציב דומה עד 800 ש"ח. חשבתי כרגע על הלוח של DFI הזה - http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=862 אפשר לראות פוסט מעניין עליו פה - http://www.madshrimps.be/vbulletin/f10/best-choice-quad-core-overclocking-dfi-lanparty-dk-p35-t2rs-shows-off-40090/ האם לדעתכם יהיה שיפור ? המלצות נוספות יתקבלו בברכה. תודה.

  22. והאם אפשר להעלות לכרטיס מסך וולטג' בלי vmod?

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות
  23. אני מעוניין לקנות את הקירור יחד עם המחשב החדש שאני מתכוון לקנות. השאלה היא האם מומלץ לקנות גם משחה טרמית טובה, או שהקירור מגיע עם משחה טרמית ברמה גבוהה?

    • 5 תגובות
    • 571 צפיות
  24. Started by dan_dekel,

    בוקר טוב, אני מעוניין לעשות אוברקלוק קטן יחסית למעבד. כביכול אני מבצע אותי ע"י העלאת ה FSB בbios... נכון? המפרט שלי הוא: Asus p4p800s se Intel p4 2.8 presscot 800fsb 512Mb ddr 400mhz Radeon 9500pro (OC- 275|344,275|317) good 1 ah???? W.D 40GB אין לי קירור משמעותי לכן, ארצה לעשון אוברקלוק קטן. עד כמה מעלות המעבד יכול להיות כשהוא לא במאמץ?.. אל תשכחו שזה פרסקוט.... תודה לכל המגיבים, דן עריכה: אני אשמח גם להצעות לגבי קירור טוב למעבד, אך לא יקר יותר מדי. תודה!

    • 5 תגובות
    • 571 צפיות
  25. Started by zolondek,

    טוב... אלו התוצאות בינתיםם עוד לא בדקתי יציבות ולא כלום... זאת המערכת שלי: intel pentium 4 2.6 800 ASUS P4P800 SAMSUNG 3200 512X2 העליתי את הבאס בהדרגה מ 200 ל 235.. בהתחלה הזכרונות 3200 שמרו על יחסי 1:1 ושהעליתי שוב הם ירדו ל 3:2.. אוקי אמרתי לא נורא המשכתי להעלות כמו כן בחרתי במקום AUTO במהירות הזכרונות , בחרתי 400 הזכרונות המשיכו לעבוד על יחסי 1:1!!! כמו כן התזמונים עלו \= ... משו מאוד מוזר קרה: אפשר לראות את זה בתמונות: אני לא יודע כמה זה אמין.. http://n.rotter.net/User_files/nor/402abc7b0ca3b474.jpg http://n.rotter.net/User_files/nor/402abc830cc7726d.jpg יש הסבר לזה? זה אמין?? שאלות: אני יודע שקיימת בעיה של מתחים בלוח הזה , מאיזה תחום מדובר?? איך …

    • 4 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים