אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולכם שוב לפני מספר ימים לא רק הזמנתי עם הAthlon64 3200+ היטסינק - Thermalright SKL-948U . עכשיו, השאלה היא האם המשחה הטרמית שמגיעה עם ההיטסינג הנהדר היא טובה ? או שכדאי לשים Arctic cooling ? גריז טרמי מכסף ? תודה מראש, ויטלי.
-
- 6 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD 2000 0.18 . רציתי לדעת איזה טמפ' זה בסדר לו??? ואני משתמש בתוכנה SPEED FAN 4. אז איזה temp זה של המעבד??? זה בסדר אם במאמץ הטמפ' הייתה 57???
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
שלום, היום ניקיתי את המחשב ניקוי יסודי, בין השאר פירקתי ושימנתי את צירי המאווררים מאחר והם עשו רעש בזמן האחרון. לאחר שהפעלתי מחדש את המחשב אני מקבלת אזהרה ב-MBM 5 שמאוורר מספר 2 ירד למהירות של כ-1460 פחות או יותר. בדקתי ב-AIDA32 ושם מהירות זו רשומה תחת המאווררים של המארז. איך אדע איזה משני מאווררי המארז הוא הבעייתי? מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה? אני לא יודעת אם זה רלוונטי- למאוורר שמוציא אוויר מהמחשב מלבד החיבור לחשמל יש גם כבל אפור כזה שקצהו קטום ומצופה במעין כיפת פלטיק ירוקה, יכול להיות שיש לזה קשר? צריך לעשות משהו עם הכבל הזה או שזה פשוט אופציה למקרה שאני שמה קונטרולר למאווררים? עד כמה בטוח להמשיך לעבוד בינתיים עם המחשב?
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
חשוב לי שיקרר כמה שיותר טוב ויחד אם זה שיהיה שקט(כמה שיותר..) אחשו הבנתי שהנתונים שהחברות רושמות לגבי הרעש של המאווררים הוא לא אמין...נכון?? גודל המאוורר רצוי 120mm או 140mm בכל מיקרה איזה מאוורר אתם ממליצים לי??(120mm , 140mm) בבקה עזרו לי...
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אני לא יודע בדיוק את הדגם של הלוח אם אם זה קריטי אז מישו יכול להגיד לי איפה אני בודק איזה דגם זה(אין לי כוח לפתוח את הקייס אז אם יש תוכנה זה יהיה עדיף)
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום hwzone, עד עכשיו נכנסתי מדי פעם לפה בשביל לראות ביקורות על חומרה, מדריכים ועוד כמה דברים ואני חייב לציין שזה אחלה אתר + אני בא מפורום חומרה של Gamer.co.il כהפניה לעזרה בבעיה שהתחילה לי שלשום בתקווה שתוכלו לעזור לי. אז זה מה שקרה: קודם כל המפרט המלאה (למקרה שיהיו שאלות בנושא): AMD Athlon 64 3500 (939-pin) Box Venice DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D GeIL 2GB 2*1GB PC3200 DDR400 Dual Channel GigaByte nVidia GeForce 7800 GTX 256MB GV-NX78X256V-B Seagate 160GB NCQ 8MB 7200RPM S NEC ND-3540A Dual Layer DVD±R/W/DL 16X Black Sony Floppy Drive 1.44 Black Thermaltake Soprano VB1000BNS Black Window TAGAN 2FORCE TG480-U22 480Watt Active PFC שלושה ימים אחרי שקיבלתי את המחשב החדש, התח…
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
אני מקבל טפרטורה לא ברורה של AUX -מינוס מעלה אחת זה הגיוני? במעבד אני מקבל 38 במנוחה /43 במאמץ שזה רגיל כרטיס מסך 29 במנוחה /38 במאמץ גם רגיל כנ"ל לגבי הקשיח , אני רק לא מבין מה זה ה-AUX הזה ואיך הוא נמצא פעם במינוס מעלות ופעם הוא מגיע גם 10 מעלות. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
זלמן 7000ALCU על מקסימום או TR SLK947U עם מאורר 32CFM (כידוע הדגם הספציפי של טרמלרייט מציג ביצועים טובים עם מאוררים חזקים ולא עם מאוררים ממוצעים.)
-
אני קראתי איפה שהוא שההבדל בין תיזמונים 2-2-2-5 ל 5-5-5-15 בואתה מהיורות זה בערך רבע FPS במשחקים זה נכון או שסתם זינו לי תמוח?
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
למעבד E7200. אפשר להתפשר טיפה על יכולת קירור לטובת שקט. OC לא מתוכנן.
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם IC7 והמאוורר שלשעליו הפסיק לעבוד. האם אני יכול להסתפק בהיטסינק שיש שם עכשיו, או לקנות אחר, או שאני צריך להחליף מאוורר? תודה רבה על העזרה.
-
- 6 תגובות
- 571 צפיות
-
-
לפניי כמה זמן עשיתי אובר קלוק וניסיתי להגיע עם הבאס ל 240 (מכפלה 4 וזכרונות 166) והמסך לא הגיב למחשב לדעתי זה בגלל היציבות והשאלה שלי אם אני מעלה מתח זה אמור לפתור את הבעיה וכמה מתח בערך לעלות (קירור סטוק) ובמקרה שזה לא יעבוד איך אני מאפס את הביוס דרך הג'אמפר אם אפשר תמונה של הג'אמפר הזה נכון לעכשיו אני ב 225 @ x4 והזכרונות 180 טמפ 32 בערך קירור סטוק של amd
-
- 8 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אז ככה, המאוורר הסקוט של AMD שמגיע עם המעבד שלהם עושה המון רעש וגם לא מקרר משהו. 46 במנוחה במהירות סיבוב נמוכה, 42 במנוחה במהירות הכי גבוהה עם רעש של מקדחה.. המפרט: TT 410W AMD 64 3200 939 MSI NEO 4 PLATINUM 6600GT PCI SEAGATE 160 SATAChenbro Xpider PC61166 Screwless הכי חשוב לי זה מאוורר שקט ויעיל למעבד. (אני לא עושה OC) מעבר לזה, חשבתי להכניס שני מאווררים למארז. האופציות: Front: Optional 1x 80mm or 92mm Rear: 1x 92mm or 120mm במארז אני פשוט רוצה ליצור זרימת אוויר כי היום יש יציאת אוויר רק מהספק.. ושוב, שקט הוא הגורם הכי חשוב. (גם במאמץ אם אפשר) תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי את הadata vitesta 512 ddr 500 x2 =1g יש לי בעיה רוצה לשנות את התזמונים של הזכרון עכשיו אני מעביר מ t2 ל t1 עם תזמונים סטוק 8.4.4.3 עם 2.8 V אלו אמורים להיות תזמוני סטוק וה-memtest 86+גרסה 1.6 נותנת לי מלא שגיאות זה אמור להיות ככה? תודה
-
- 6 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיית טמפרטורות עם המעבד שלי מסוג Q9300 במצב מנוחה הוא על 60 מעלות בממוצע לכל הליבות ובמצב מאמץ על 67 מעלות בממוצע יש לי קירור זלמן עם וסט ואפילו כששמתי על הכי גבוה (רמת קירור הכי חזקה) זה לא עזר זאת תמונה בזמן מאמצון....
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
בצבע כסף. ולא כמו במעבדי הXP הישנים שאת המשחה מרחתי ישירות על הליבה.
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי מעבד ברטון 2500, דרך הביוס הוא נותן לי לשנות את המכפלה, האם זה אומר שהמכפלה שלי פתוחה ? ובאותה הזדמנות יש לי Abit NF7-SL האם קריאת הטמפ' של המעבד נמוכה מהטמפ' האמיתית ? תודה מראש, תום.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות את הלוח ASUS P5KC ורשום שאם אוברקלוק אפשר להגיע אם זיכרון 800MHZ ל-1333MHZ זה נכון? E6850 עד כמה אפשר להגיע איתו? ספק OCZ 600W
-
- 6 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום אני כבר הרבה זמן מתכנן לקנות זכרונות ועכשיו יתממש לי תיפה תקציב עכשיו השאלה שלי היא האים הזכרונות האלה טובים:http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_1679_1697&products_id=10467 אני חייב אותם רק לאובר קלוק עים הם לא טובים אז תתנו לי טובים למחיר הכי זול שתמצאו זה סביבות ה-500-600 ש"ח לא יותר תודה מראש אלי :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:
-
- 7 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום, אני מרחתי יום שישי שעבר את המשחה הנ'ל (MX-1) על המעבד. עכשיו אני רוצה להסיר אותה ולמרוח מחדש (בגלל הטמפ'). - האם צריך לחכות זמן מסויים לפני שמורידים את המשחה? (עברו 6 ימים - מספיק?) - האם ניתן להסיר את המשחה הזו כמו כל משחה תרמית אחרת? (בעזרת אלוכהול). אם אפשר גם לצרף שאלה קטנה בקשר למריחה: - איך ממולץ למרוח? 1. לפי המדריך של המשחה (לשים קצת משחה במרכז המעבד , להניח עליו את הצלעות ולסובב). 2. למרוח את כל המכסה אלומיניום (שעל הליבה של המעבד) שכבה אחידה ודקה. תודה, ולילה טוב.
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
מעוניין לעשות אוברקלוקינג לכרטיס מסך שלי. 4870 ואין לי שמץ של מושג מאיפה מתחילים פה... נניח וקניתי לו קירור. מה הלאה?
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם ! עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך תוצרת GIGABYTE שכולל מעבד 6600 (דגם הכרטיס: GV-NX66256DP) הכי גבוה שהצלחתי להגיע: תדר ליבה 570 (מקורי 450) תדר זיכרון 600 (מקורי 500) מישהו הצליח להוציא יותר מכזה כרטיס ? אלכס.
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי ברטון 2500 עם מכפלה שעולה עד 12.5. מה הכי כדאי לעשות מבחינת אוברקלוק ? (עם מכפלה 12.5 הגעתי לתדר 185 בלי להרים מתח לציפסט ולמעבד).
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-


