עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שמתי לב לתנודות בתוכנה cpu-z של בין1.584-1.552 בMBM זה נראה בין 1.58 ל 1.57 המתח מוגדר כ 1.575 וב cpu-z עומד בדרך כלל על 1.568

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  2. Started by motorishta,

    יש לי מעבד של אינטל אני רוצה לקנות מאוורר חדש כי הטמפ' שלי עכשיו עומד על 50 כשהוא לא מתאמץ אפילו, ולמרות שמרחתי חומר טרמי ואם כבר אתם ממליצים לי אז עדיף שהוא יתאים גם לאינטל וגם ל-AMD בסכום עד 150 ואם יש מצב לשליטה תודה

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  3. תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 572 צפיות
  4. אני קונה בלוק לכרטיס מסך וממשיך את המים מהמעבד לבלוק הזה - קצת שינויים בצינורות אבל יהיה פסדר... רוצה לנסות את ה XFX 6600GT שלי ב OC ולמתוח אותו עד קצה היכולת... בלוק כבר בחרתי אבל סינקים לזכרונות עוד לא... ראיתי בנועה את אלה: 1. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1504 2. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2918 3. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3922 4. http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3921 אז חלק מהם לזיכרון RAM וחלק ל VGA - לא כל כך משנה די אותו סדר גודל... מה אתם ממליצים? כולם מבחינת תקציב מתאימים... תודה מראש..

    • 6 תגובות
    • 572 צפיות
  5. Started by ^-Stinger-^,

    שלום יש לי מחשב עם מעבד prescott במהירות 2.8 שבמנוחה הוא על 47 - 52 מעלות ובעומס הוא יכול להגיע עד 70. עכשיו אני יודע שזה מעבד שמתחמם והטמפרטורות שלי לא נוראיות אבל הייתי רוצה לקרר אותו לטמפרטורות יותר נורמליות. המעבד מורכב עם היט סינק סטנדרטי ומאוורר סטוק: (תמונה מהאינטרנט, לא שלי) http://sharealike.org/HTPC/images/pentium4-socket478-heatsink-fan.jpg במארז יש שלושה מאווררים 80 מ"מ: מכניס מקדימה, מוציא מאחורה, מכניס מהצד (בערך מול המאוורר של המעבד). לאחר קריאה פה בפורום נראה לי ללכת על Thermalright SLK-948U בתוספת מאוורר 92 מ"מ טוב, למשל Arctic Cooling AF9225. השאלות שלי הן: 1) האם זה מתאים בתור תחליף למה שיש לי (מבחינת גודל על הלוח אם וכו') והאם החלקים מתאימים אחד לשני? …

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  6. Started by HellBoY,

    תגידו לי רגע אם אני קונה מארז שיש בו 5 מקומות למאווררים אני יכול לשים יותר מאוורים או שאי אפשר? ואיזה מארז יהיה לי הכי מתאים למודינג וOC ?

    • 6 תגובות
    • 572 צפיות
  7. Started by samudi,

    האם הספק הזה- http://www.thermaltake.com/demo/w006162TR2/w006162.htm טוב? כלומר- שקט ומספיק חזק למחשב ממוצע? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 572 צפיות
  8. Started by a-gold,

    שלום לכולם החודש קניתי לי מחשב חדש המפרט בצד. יצא לי לשים לב כמה פעמים שכשהמחשב לא בפעולה ושום דבר לא עובד ברקע המאוורר של המעבד מפסיק לעבוד. השאלה שלי אם זה תקין? זה אמור להיות ככה? כי מבחינת טמפ' בדקתי ואין שום בעיה הוא קריר מאוד. פשוט זה קצת מדאיג לראות אותו לא מסתובב...

    • 6 תגובות
    • 572 צפיות
  9. שידרגתי עכשיו את המחשב ויש מלא הגדרות בלוח החדש שאני לא מכיר ושאין לי מושג מה הם עושות... אני צריך הסבר קצר על מה עושה כל דבר ואם אפשר מהי ההגדרה המועדפת... המפרט הוא: מעבד אינטל C2D E6750 לוח אם ASUS P5K זכרון OCZ PC-6400 2GB (2X1024) הנה רשימה של מה שהתווסף מבחינתי ושאני לא יודע מה עושה ואיך להגדיר + האופציות שיש לי: 1. האם העלאה של ה PCI-E FREQUENCY משפיעה על ביצועי כרטיס המסך? אני זוכר שב AGP זה לא עזר ממש... 2. TWR אופציות: מ 1 עד 15 DRAM CLOCKS, אוטומטי 3. TRFC אופציות: 20-25-30-35-42 DRAM CLOCKS, אוטומטי 4. TWTR אופציות: מ 1 עד 15 DRAM CLOCKS, אוטומטי 5. TRRD אופציות: מ 1 עד 15 DRAM CLOCKS, אוטומטי 6. TRTP אופציות: מ 1 עד 15 DRAM CLOCKS, אוטומטי 7. DRAM static read…

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  10. Started by cousinIT,

    יש לי ג'יפורס 2 ועליו גוף קירור בלבד.. אני מעוניין להכניס עליו מאוור וגוף קירור חדש. אני רוצה לפני ההחלפה לראות מה הטמפ' או איזשהו סימן זיהוי ואז להשוות לאחר המודינג.. יש לכם הצעה?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  11. Started by Iv0ry,

    כרגע אני מריץ אותו על DRIVER 8.10 כדאי לעבור ל-8.12 על מנת לעלות את מהירות המאווררים שעולה ברגע שמתקינים את הDRIVER, ואז הטמפ תהיה טובה יותר? ומה בנוגע לבעיות המוצגות בפורום של ATI לגבי DRIVER זה?

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  12. תקציב: כ500 שקל אני רוצה שתגידו לי מה אני צריך לקנות... יש לי כרטיס מסך: ג'יפורס 5 (128) ובקרוב מאוד אני קונה את ה6800 אולטרה איזה מערכת קירור לקנות כדי לשפר את המעבד ב 50% לפחות..? יש לי p4 2.4 Processor Properties Manufacturer Intel Version Intel Pentium® 4 External Clock 133 MHz Maximum Clock 3066 MHz Current Clock 2400 MHz Type Central Processor Voltage 0.0 V Status Enabled Upgrade ZIF Socket Designation Socket 478 יש לי 256+512 זכרון לוח אם: Motherboard Properties Motherboard ID 12/26/2002-SiS-646-6A6IXG0XC-00 Motherboard Name Gigabyte GA-8ST800(-L) Front Side Bus Properties Bus Type Intel NetBurst Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz (QDR) Effec…

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  13. Started by tramp,

    בנושא.

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  14. Started by freerider,

    המפרט בחתימה טמפרטורת המערכת קבועה על 38 מעלות בקיץ, האם יכול להגרם נזק מכזאת טמפרטורה לאורך זמן ? או שזה עדיין בגדר הטווח הסביר ? ניסיתי לחפש ברשת או לבדוק ב-MANUAL של הלוח אם ללא הצלחה :s05:

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  15. Started by kobi_af,

    יש לי 9600xt ותוך שנה פעמיים נשרפו לי המאוררים של היצרן תמליצו על משהו זול וטוב שיחזיק מעמד תודה

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  16. Started by Sp0ck,

    אני מתחיל בOC... עכשיו אני רוצה לעשות OC התחלתי למעבד שלי Intel p 4 630 לוח אם GA-8I915MD-GV נכנסתי לביוס, חיפשתי את אפשרות ה CPU clock ratio האמורה להיות ב frequency/voltage control (בדקתי לפי הספר של הלוח ) אבל אין שם כלום ולחצתי CTRL+F1 נוספו עוד כמה אפשריות ועדיין לא היה שם אותו... איפה נמצאת הפונקציה של OC במחשב הזה חחח

    • 6 תגובות
    • 572 צפיות
  17. ברשותי מארז ג'נרי ששמתי לו SF2 מוציא למעלה ומכיוון שאין לי מקדח כוס אנלא יכול לקדוח לו עוד חורים ובוא נגיד ככה האיוורר לא משהו. הטמפ' שלי בסדר יש לי פלומינו שבקרוב יוחלף ועומד עם HS סטוק על 39 מעלות בערך, הצ'יפסט גם לא גבוה משהו כמו 30. יש טעם להחליף מארז? האם יהיה הבדל משמעותי בינו לבין Compucase לדוגמא? או שזה הבדלים קטנים? תודה לעוזרים ;D

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  18. למי שיש לוח כזה שידבר איתי בבקשה באיסיקיו 7712733 יש לי הצעה מעניינת.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  19. Started by popkorn,

    שלוםם כרגע יש לי 8600gt בודד ואני רוצה ביצועים יותר טוביםםם למשחקים...כמובן שחשבתי על 8800gt אבל אז עלה לי עוד רעיון מכיוון שחבל יהיה לבזבז כרטיס מסך טוב סתם,חשבתי לקנות עוד 8600gt במערך SLI שמחיר שלו היום הוא איזה 400 שקלים. אבל כמובן שההלוח שלי לא תומך SLI,חשבתי ...אני ימצא לוח זול שתומך במה 400?+400 על הכרטיס..800..יוצא יותר משתלם בהרבה מ 8800 שעולה 1200 ומשאיר לי כסף לספק כח מספיק טוב כמו fsp 500 או hec 550... אז השאלות הם כאלה: 1. האם באמת כדאי לי להשתמש בSLI הזה ומה ההשוואת ביצועים ל8800. 2.)רוצה המלצה ללוח אם לSLI הכי זול שאפשר (טוב ואמיןן כמובןן) 3.)האם ספק FSP 500 ודומים יחזיקו לי SLI עם מעבד E6320. 4. האם המעבד הנ"ל יהווה צוואר בקבוק...

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  20. Started by m.l,

    המחשב שלי הוא 3.0 GHZ סוקט 478 עם 768 DDR ...הטמפרטורות שלו בזמן מנוחה הן: (מועתק מאוורסט) Motherboard 32 °C (90 °F) CPU 41 °C (106 °F) WDC WD800EB-00DJF0 30 °C (86 °F) Cooling Fans CPU 2557 RPM הטמפרטורות ניראות לי סבבה לאללה וכול זה רק באמצעות קירור אוויר רגיל וגוף הקירור של המעבד כמובן.. האם כדאי להחליף גוף קירור למעבד למשהו יותר טוב (הוא עם הקירור הרגיל שלו)?? האם כדאי לקנות קירור לזיכרונות?

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  21. Started by devek,

    שלום! הורדתי את התוכנה RIVATUNER ומצאתי את ההגדרות של ה-MEMORY וה-CORE (מצורפת תמונה) עכשיו אני רוצה לקבל הסבר קטן בקשר לעד כמה מותר לי עלות את ה- MH ומה צריך לעשות בשביל לא לסכן את הכרטיס יותר מידי? תודה מראש! :smoke:

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  22. Started by nimrodim,

    Holy J - זה מיועד בשבילך ספצפית ולכל המעונין. מה יקרה אם תנסה לקרר GPU עם פלטייר 170W 20A על 5 VOLT. (החישובים אמורים להיות נכונים במידה והפלטייר הוא של 12 VOLT במידה ו VMAX=24VOLT אז הדיון לא נכון! - ראה דיון בסופו) ע"מ לחשב את יכולת הקירור של הפלטייר ב 5 VOLT יש להשתמש בנוסחה הבאה: Q=2*Qmax*I%-Qmax*(I%)^2 כלומר אם נכניס את הנתונים נקבל משהו בסביבות 110 W יכולת קירור של הפלטייר. די והותר לכרטיס מסך. צריכת החשמל של הפלטייר על קו ה - 5 VOLT תהיה: 5*12\5*20 = IV = כ 42 WATT (עוד 42 WATT לצריכה - יש לבדוק אם הספק יוכל לעמוד בכך). במידה ו VMAX=24 אז יכולת הקירור ב 5 VOLT תהיה 63 WATT וצריכת החשמל תהיה 20 WATT - כאשר תריץ אותו על קו ה - 5 VOLT. במידה ו VMAX=24 אז יכולת הקירור …

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  23. Started by avihy_1989,

    הכרטיס שלי רותח בצד איפה שהמאוור הוא בסדר אבל מאוחרה אי אפשר לגעת בפלסטיק זה מסוכן ? צריך להוסיף על זה קרור ?

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  24. Started by m.l,

    הורדתי את התוכנה SysTool ממאגר ההורדות שכאן על מנת לבצע אוברקלוק למחשב שלי דרך התוכנה (דרך הביוס אני לא ממש אוהב ומידיף לא להיתעסק) בקיצר-בלשונית של CPU OC אני צריך להגדיר את זה "clock generator"....מה זה ואיך אני יודע מה יש לי כדי לדעת מה לבחור מהרשימה שיש שם.... ועוד שאלה..איך אתם מציעים להתחיל? נגיד כול פעם להעלות 100 מגה הרץ ולבדוק יציבות?.... המפרט שלי מופי בצד אבל אני יירשום את בנתונים של המעבד...: פנטיום 4 ליבת פרסקוט 3.0GHZ סוקט 478......מה ההמלצות שלכם? ואם יש לכם טיפים אז בכיף נ.ב. גם רשום FSB LIMIT אם אני רוצה להגיד....כדאי? ואם כן על כמה להגדיר את זה.....כרגע הFSB שלי רץ על 200 מגה הרץ

    • 8 תגובות
    • 572 צפיות

דיונים חדשים בפורומים