אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי לוח אם אסוס A7N8X-X ומעבד ברטון 2500 וכשאני מעלה רק את המכפלה או רק את הבאס זה פועל אבל כשאני מעלה את שניהם ביחד זה לא מעלה לי את המחשב... מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 576 צפיות
-
-
מצטער על הבורות אבל מס' שאלות לגבי האצת ה AMD 3200 שלי. ראיתי בביוס שהוא נמצא על מהירות 2000MHZ ע"י מכפלה של 200X10 רציתי לדעת מהם שני הפרמטרים האלו ? וכדי שאוכל קצת להעלות את המהירות שלו מה כדי לי לעלות או להוריד ?
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי היטסטיק חדש. עשיתי OC של כ 10%. (לפני זה לא בדקתי את חום הלוח.) יש לי Asus P4P800D ושמתי לב שהמעבד הוא 35-36 מעלות אבל הלוח הוא 46-48 מעלות. האם יש קשר בין ה OC לבין חום ה MB שלי? באיזו צורה זולה (זולה מאוד) אני יכול לקרר את הלוח?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
האם הטמפרטורה בחומרה שלי בסדר? אשמח להצעות לשיפור. אין לי מאווררים מיוחדים מלבד AC למעבד ומאוורר 80 לדיסקים הקשיחים. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, חשבתי לעשות קצת OC למכונה הקטנה שלי, נכנסתי לביוס אבל האופצייה שם להעלות את הFBS חסומה, ז"א מופיעה אבל אין לי גישה אלייה, יש דרך לפתוח את זה? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
כמו תמיד הקיץ בא והטמפ' עולות עד שאני אסיים את המודים ואת הקירור מיים שלי, יש עוד זמן (אני מניאק, הצבא גוזל ממני המון) אז בנתיים אני חי בשביל השקט עם MK1 שלי (שלא סויים מעולם, אבל עדיין מקורר כמו מפלצת. אני אעלה תמונות כנראה מחר אחרי שאני אחבר את הציוד הנוסף שלי אז בנתיים אני שוקל להחליף את הסוניק בninja (אל תדאגו, כסף זה לא הפקטור במקרה שלי, אני מקמבן) מה הדעות בנושא? שווה להחליף?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שאני לוחץ על men אני מקבל את השגיאה הבאה .יש למשהו מוסג מזה? תמונה> [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום רב, אני עומד לקנות כרטיס מסך חדש (Geforce6800NU), ולהחליף את הישן (Radeon9600SE), אז סתם אני רוצה לעשות לו אוברקלוק בינתיים. ניסיתי את ATI Tool, Power Strip, Riva Tuner.... בכולם נכשלתי ובמקום לעלות על מהירויות הסטוק זה ירד... אז החזרתי למהירויות הסטוק בעזרת ה-RedLinker שהגיע עם הדרייברים של אומגה. באחד הדיונים פה ראיתי שמישהו המליץ על RedLinker לעשות אוברקלוק הורדתי את הגירסה החדשה. מהירויות הסטוק הם: Core - 324MHz Memory - 179MHz התחלתי לעלות ב-10Mhz כל אחד, וזה עבד רק ב-Memory, ועד עכשיו כבר העלתי אותו ל-200Mhz וזה עובד מצויין. בליבה עצמה משום מה הוא לא משתנה. מה יכולה להיות הסיבה? תודה
-
- 8 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי בעיה כשאני מפעיל את ה-PCMARK04, קופצת לי ההודעה: כמובן שעידכנתי את הווינדוס (XP) עים כל העידכונים האחרונים. התוכנה נפתחת לאחר מכן, וכשאני מריץ בנצ'מרק - ולא חשוב איזה, בסיום הבדיקה אני לא מקבל תוצאה ממספרית אלא את הדבר הבא: מישהו יודע מה הבעיה? .
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
קיבלתי לפני כמה ימים 9500 של POWERCOLOR, והיום יצא לי לשחק בו קצת... אחרי מאמץ לא גדול (התקנת דרייבר עם SOFTMOD, וריצה של ATITOOL), הגעתי ל-450MHZ ליבה ו-500MHZ זכרונות. הקירור כמובן מקורי, גם המתח, והכרטיס יציב לחלוטין במשחקים ומסוגל לעוד, פשוט חשבתי שה-ATITOOL לא עובד טוב, אז הפסקתי כדי לעשות בנצ'ים... צירפתי תמונה מEVEREST של נתוני הכרטיס (ולמרות שהוא מזוהה בה כ-9600, בדרייברים הוא מזוהה כ-9550). הרצתי 3DMARK03 לראות מה השיפור (איחוי דיסק פעל איתו...), לפני ה-OC הכרטיס קיבל 2200 כשהוא פועל עם מעבד +2600 MOBILE שעובד כרגע על 200X5 (כן, 1GHZ...), אחרי ה-OC התוצאה היא 3250. מחר אני אנסה לעלות עוד קצת, וגם לעשות בנץ' כשהמעבד במהירות נורמלית ובלי איחוי דיסק. הכרטיס נותן תמו…
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
במשחקים כרטיס המסך שלי (XTX) מגיע בדרך כלל לטמפ' של 69 מעלות לאחרונה התקנתי את התוכנה RIVA TUNER כדי שתראה לי את הטמפ' של הכרטיס מסך בסרגל למטה. עכשיו כשאני נכנס לשחק ה-RIVA מראה לי שהטמפ' של הכרטיס מגיע ל-78 מעלות וכשאני יוצא לחלונות לבדוק טמפ' ב-ATI OVERDRIVE SENSOR הוא מראה לי 69 מעלות. מה מדייק יותר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
זה הקירור http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_934_943&products_id=18665 זה המאוורר שהוספתי לו http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_2611&products_id=18806 לקחתי את המאוורר הנ"ל כי המערכת שלי כרגע חרישית לגמרי ואני לא רוצה מאוורר זול שיעשה הרבה רעש.. מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש לי מעבד E8400, שנמצא כרגע על 4.05GHZ. כדי להגיע לבאס הדרוש (450) נאלצתי להעלות את המתח על הצ'יפסט מ1.5V ל1.6V. התוכנה היחידה שאני מכיר שבודקת את הטמפרטורה על לוח האם היא SPEEDFAN. לפי התוכנה, טמפרטורת הלוח עומדת בד"כ על 40 ומשהו, טמפרטורה סבירה בהחלט. לפני כמה ימים פתחתי את המחשב (בעניין אחר), והפעלתי אותו כאשר דלת המארז בחוץ. בדקתי עם היד את ההיטסינק של הלוח - והוא היה חם הרבה יותר מ"40 ומשהו". אמנם SPEEDFAN מסרבת לעבוד אצלי כרגע, ולא יצא לי לבדוק מה הקריאה שלה כאשר הדלת פתוחה. בכל זאת, בדלת יש לי מאוורר חזק שנמצא בערך מול הצ'יפסט, אז העדרו כנראה לא השפיע לטובה, ובכל זאת, הבדל של בערך 20 מעלות בין הטמפרטורה המדווחת לזו שהיד שלי מרגישה נראית לי כמו הרבה יותר מדי. האם…
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני בונה מפרט שכולל את ה E4300, ורוצה לשלב אותו עם הלוח של גיגה מדגם 945-S3. האם יש מצב לעשות את השילוב הזה, או שחבל על הזמן? על הדרך, האם יהיה יעיל לעשות OC עם זכרונות של 667?
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
-
ברשותי E8400 ו4GB של ocz pc 6400 hpc reaper ספק איכותי של 430 watt הנתונים הם כאלה : cpu voltage : 1.30625 dram v : 2.1 memory frequency : 800 - 936 oc/ timings :5-5-5-15 התזמון המקורי של הזכרון הוא 4-4-4-12 cpu : 3501mhz cpu multiplier : 9x לגבי ה multiplier של הזיכרון הוא על אוטומטי ויש לי הרגשה שזה מה שגרם לזיכרון לעלות כל כך הרבה בעבור העלאה כזאת קטנה של המעבד..סך הכל זה הישגים לא כל כך טובים שאני מנסה לעלות יותר מיזה המחשב לא עולה בכלל והביוס עושה recovery ייתכן שאני לא מצליח יותר מיזה בגלל הספק ? תעזרו לי אני מת לעשות את זה כמו שצריך..
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
לא משנה על אילו הגדרות הגדרתי את הזיכרונות ואיזה מתח נתתי להם ולמעבד, כשאני רושם את המספר 300 (ב- FSB ) המעבד לא מבצע POST .
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך 6600GT של XFX רציתי לדעת מה דעתכם האם כדי לי לעשות לו OC או לחקות עד שמשחקים יעבדו אצלי פחות טוב? ואם אני יכול לעשות OC טוב איתו
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
יש לי מעבד P4 2.8MHZ priscott 46° ברגיל ובמישחקים 52° וקרור FAN של זלמן אני רוצה לעבור ל קירור מים 1) היה שינוי רציני בטמפרטורות ? 2)בלוק מים של זלמן מספיק (גם ל OC) או יש משהו יותר איכותי
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC למעבד שלי (לא משהו מאד רציני- להגיע ל333 באס כעת, בסטוק הוא על 266). רציתי לדעת אם ה Thermalright MST-9775LE יהיה הכי טוב בטווח המחירים הזה (100+-)? הוא יקרר מספיק בשביל כזה OC? הוא עדיף על הARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO ? תודה!
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום אנשים! יש לי בעיה. אני עושה OC לכרטיס מסך דרך RIVATUNER. ומאז שפירמטתי אין לי אפשרות לעשות TEST כדי לבדוק עם הOC בסדר. וגם אין לי אפשרות, לשנות את מהירות המאוורר בכל מצב בנפרד, לדוג': 2D שיהיה 25% 3D LOW שיהיה 53% וב3D פרפומנסט 100% במקום זה הכל נקבע לפי ה3D פרפורמסט. עידכנתי דריברים, ועשיתי הכל. לא עבד. מישהו יודע איך ??? תודה
-
- 12 תגובות
- 575 צפיות
-
-
האם כדאי להחליף בין המאורר שקיים על ה Spark7+ עם ה Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 80mm המאורר שעל ה Spark מסתובב ב 6000RPM המאורר Smat Fan מסתובב על 4800RPM
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
חשבתי על הThermaltake ROCKET שעולה באזור ה850 שקל+ החלפת משאבה לAsetek Hydor L30(אם זה אפשרי כמובן) האם זה יתן ביצועים טובים? או שיש מערכת קירור יותר טובה במחיר הנ"ל?
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
מצאתי אצלי בבית משאבה שהיא פילטר לאקווריום. קודם כל אני יבהיר קראתי תמדריך באתר רק ששם נכתב שצריך משאבה של 2000 ליטר לשעה ולי יש אחת שהיא 1100 האם זה אפשרי בכל זאת להשתמש בה? אם כן מה אני צריך לשנות במה שנכתב במדריך... תודה.
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מארז שיהיה טוב לקירור אני מעדיף אחד גדול מחוברים אצלי 4 קוננים קשיחים (אצל הקיים הכרטיס מסך קצת מפריע) שתהיה תחלופת אויר טובה אבל גם שיהיה שקט אני לא מחפש מראה מיוחד (אבל לא מכוער) יותר חשוב לי שיהיה טוב ובעתיד אני מתכנן קירור מים ככה שהוא לא יהווה מכשול לזה. תקציב 300 +- בלי ספק תודה ;D אה ואם כבר נהרס לי לפני כמה ימים הארדיסק 250GB מקפיצת מתח אני יודע שזה לא הכי קשור לפה אבל אם יש לכם איזה משהו להממליץ עליו אני אשמח (מייצב מתח או אל פסק מה שיהיה טוב)
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-


