עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ארתיום,

    שלום, יש לי בעיות האטת המחשב שנובעות מחימום יתר (Dell Latitude C400 עם מעבד של 1GHz). אני עשיתי בדיקת מאמץ של הרצה ב-100% ועוקב אחרי טמפרטורה היא עולה עד 90C ולאחר נקודה זו אני מקבל הודעה על אירוע בלוגים של acpi וטמפרטורה יורדת יחד עם הביצועים. מה שחשוב שהמחשב לא יוצא ממצב של ביצועים ירודים (אני מניח שעון נמוך) על אף שהטמפרמטרה ירדה לכ-50C חשוב לציין שהמאוורר ככל הנראה לא עובד - לרמות שהדרייברים מותקנים ואני מנסה להפעיל את המאוורר בכוח (על ידי פקודה מפורשת של i8kfan) הוא לא מסתובב. שאלות: - האם זה מסובך להחליף מאוורר למחשב נייד די ישן - אין אחראיות, וכמה זה עלול לעלות - האם יש אפשרות לתת פתרון קירור חוצוני - ראיתי מאווררי PCMCIA שמזרימים אוויר לתוך המחשב או משטחי קירור - …

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  2. Started by dafyi,

    המחשב הגיע לטמפרטורה של 52 מעלות תוך כ40 דקות עבודה בפוטושופ. גם אחרי סגירת התוכנה הטמפרטורה נשארת גבוהה. האם זה תקין? יכול לגרום נזק למעבד? האם אפשר לסמוך על מד טמפרטורה המותקן במארז? הרכיבים הם: מעבד AMD 64 ביט לוח אם אסוס nvidia SLI דיסק קשיח של מקסטור g300 16mb ספק כוח 480 של טגם מאוורר נחושת איכותי של זלמן. הכל מצוי במארז אלומיניום שאמור להיות קריר יחסית ואין בו מקום למאוורר נוסף. האם מישהו יכול לעזור? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  3. Started by shibby15,

    שלומות, אני מחפש קירור למעבד. הדרישות העיקריות זה שקט ויכולות אובר קלוק סבירות, אני לא מחפש משהו מאקסימאלי, רוב הסיכויים שמדובר במעבד 6300 שיומהר לבאס 400 כלומר2800, אולי קצת יותר ... או שעכשיו יהיה 805 ובעתיד יוחלף למרובע ליבות תקציבי יותר שגם הוא יומהר לאיזור ה 400 באס. כרגע אני חושב על ה Scythe KATANA או סמוראי כי אני יכול להשיג אותם בזול יחסית. הבנתי שההמלצה היא ל AC פריזר 7, אבל בהתחשב בזה שיש לי מחירים זולים יותר על ה סמוראי או קטנה, מה עדיף? המארז יהיה ככל הנראה אנטק P-150 עם שני מאוורים של זלמן F-2 (או שעדיף AC?) ומאורר מקורי 120 של אנטק. תודה מראש רום

    • 7 תגובות
    • 576 צפיות
  4. כמו שהכותרת אומרת אני רוצה תוכנה לניטור טמפרטורה ואולי מהירות מאווררים לכרטיס מסך gts 250 512mb תודה לעוזרים

  5. Started by Lanzar,

    יש לי בעיה מעצבנת שאני לא מצליח לפתור יש לי מעבד לא נעול ( +3200 ) ואני מריץ אותו כרגע על 218X11 והזכרונות על 11-2-2-2 והבעיה היא שאני לא יכול להוריד את המכפלה ל 10 או 10.5... אפילו אם אני משאיר את ה FSB על 218 אני לא יכול לעבוד על 10 ועל 10.5 והקטע המוזר שכל מכפלה אחרת פועלת בלי בעיה... ניסיתי לעשות עדכון לביוס אבל זה לא עוזר !! מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה ?? הלוח הוא: Giga-Byte 7NNXP הזכרונות Geil ULTRA DDR 433 512X2

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  6. האם אני צריך לעלות מתח בהתאמה לבאס שאני נותן?....או שאם זה על אוטומט....אז זה יעשה את זה לבד? או שבכלל אין קשר לשניים ....ואפשר רק לעלות את הבאס?....... :s05: :s05:

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  7. Started by ligort,

    יש לי מעבד ישן P4 Preskott 3GHz 478 ואני צריך למצוא עבורו קירור. מבחר ל-478 היום די מוגבל, מוצרים חדשים מגיעים ללא תמיכה ל-478. סה"כ ראיתי ZALMAN 7000AL-CU שהוא כנראה לא רע אבל קצת ישן ולא זול ו- ThermalTake (ThermalRock) Silent Torch RC-PM0020 ב-160 ש"ח ב-goldtop.co.il שאין על קירור הזה שום מידע חוץ מנתונים טכניים. עזרו לי לבחור משהו טוב במחיר סביר כדי לקרר מעבד שלפעמימ מגיע עד 80 מעלות.

    • 13 תגובות
    • 576 צפיות
  8. Started by nirtaz,

    יש לי מחשב ישן שאני רוצה להשתמש בו כמדיה סנטר לסלון רעיונות? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 576 צפיות
  9. Started by EpoXi,

    שלום... יש כמה מאווררים שאני רוצה לחבר... עכשיו נגיד שאני רוצה לחבר שניים לחיבור אחד... (מהספק)... האם ה V ירד ל6V לכל אחד או שזה בסדר לחבר שניים או יותר לחיבור אחד????? תודה רבה לעוזרים דניאל

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  10. Started by shloosh,

    1)מישהו מכיר את המאוורר הזה ויודע אם הוא בסדר??? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-380202494.htm 2)לשים על חלון המארז,חשבתי על זה שייתן גם צבע.....??? http://www.pchardware.co.il/docs/pd1036379342.htm 3)או אחד מאלה שנראים לי מאווררים תותחים?? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1343380418.htm http://www.pchardware.co.il/docs/pd263077620.htm לגבי המאווררים,אתם יודעים אם אפשר לשים עליהם גריל? נ.ב אני בוחר רק אחד מהמאווררים בשביל לשים אותו על החלון, אז תמליצו לי על אחד... 3)מזה הכבלים האלה???,סתם זוהרים?,אפשר תמונה??? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-159017684.htm תודה לעוזרים!!!

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  11. אלו המהירויות החדשות : המקוריות היו : Core Clock: 398 Memory Clock : 298 הכרטיס : Gigabite Radeon 9600Pro 128MB DDR עם קירור סטוק. זה מסוכן? אפשר להעלות עוד קצת? צריך להוריד? יש לציין שהוא עובד יציב ולא לוהט לוהט...פשוט חם אבל לא יותר מדיי.

    • 6 תגובות
    • 576 צפיות
  12. Started by מר שאלה 2007,

    נגיד ויש מספר מאוררים במארז יש מספיק שמוצאים ומספיק שמכניסים(נגיד 4) ויש עוד אחד שממוקם במקום שטוב גם להכניס וגם לאציא(מאורר 5) אז מה עדיף לסים שם מאורר שמוציא או מכניס? בקיצור מה עדיף יותר ואפקטיבי יותר להכניס או לאוציא... כדי שיהיה טמפ' נמוכה יותר וכמובן בעיצוים טובים יותר.... טוב תנו דגובות זה לא שאצלי ככה עשיתי את הדבר הזה הסביר כדי שתבינו שנגיד אפשר גם את זה וגם את זה כדי לדעת מה נכשיו ליותר טוב לאוציא או להכניס אויר....

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  13. שלום...עד היום הייתי משתמש בתוכנה COOLBITS ישנה תוכנה מומלצת יותר ?...

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  14. Started by iosi,

    אני מתלבט בין Zalman ZM-STG1 ל MX-2, זאת פעם ראשונה שאני מורח משחה אז השאלה היא האם עדיף ללכת על הנוחות של הזלמן?

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  15. Started by מורדו,

    מעבד E6600 עשיתי אוברקלוק ל3.4 {זה מה שהמעבד נותן לצערי} 8X425 מתח 1.5875 זכרונות קורסייר 8500 שני ג'יגה עכשיו הזכרונות עובדים על 850 תזמונים 4-4-4-5 מתח 2.45 כשה אני מעלה תיחס הזכרונות עובדים על 1067 תזמונים 5-5-5-15הם לא מוכנים לעבוד בתדר הזה על מתח 2.25 אין לי בלוח 2.2 כשה אני מחזיר תמחשב לסטוק הזכרונות כן עשים לי את זה עוד משהו מוזר יש לי קירור ביג טייפון אני נוגע בו הוא ממש לא חם אבל התוכנה של אסוס מראה לי 63 מעלות במנוחה יש למשהו מוסג מה הבעיה תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  16. חברה אומנם מדובר באקסבוקס אבל זה לא ממש משנה אנשים בטוח יוכלו לעזור לי פה אז ככה: אני מעוניין לקנות מאוורר טוב וחזק שמוציא קור שמתחבר ל5 ואלט או 12 ואלט במתח ישר אני יכול לבנות בשבילו שנאי עכשיו אני רוצה לשים אותו מעל האקסבוקס שהוא יזרוק עליו אוויר אבל אני חייב איזה מאוורר שיש לו אופציה להתחבר לחשמל ולא רק לחיבור של הספק.יש משהו כזה?

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  17. Started by frogman,

    אשמח להמלצה למערכת קירור מים לכרטיס שלי בכדי לבצע אוברקלוק יותר מוצלח.... כרגע עומד על: cpu clock 600mhz(550)stan ram clock 950mhz (770)stan 65% ללא מאמץ 80% במשחקים כבדים

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  18. טוב יש לי ספק ג'נרי מעפפפפןן של EVERPOWER 350W!!! ואני מעוניין בנוסף למצא קירור יותר איכותי מזה יש שלי כרגע למעבד (כרגע יש לי מקורי שמקבלים מאייבורי חח זה שונה מהמקורי של AMD) סה"כ יש לי לצורך העניין 400 שח עם אפשרות חריגה קצת מעל... (נפלאות המשכורת שהולכת על מיסים וחשבונות!!!!) אהה ואם אני הולך עם המחשב לחנות יכולים להרכיב לי את כל העסק שם? אהה וגם משחה טרמית ממולצת +מחיר תודה תודה תודה לכל הצדיקים

    • 7 תגובות
    • 576 צפיות
  19. Started by r.b.y,

    שלום אני די חדש בעינין OC אני רואה וקורא הרבה על OC מאוד רוצה ללמוד מה וזה ואיך זה וכל מה שקשור בזה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  20. Started by Esparco,

    יש לי לוח של ASUS P4V800X עכשיו הביוס שלו בגרסה הראשונית הורדתי מהאתר את הגירסה האחרונה ואני מנסה לעדכן אותו דרך כל מקום אפשרי הוא לא מאפשר הוא נותן הודעת שגיאה שהקובץ של ביוס שאני מנסה לצרוב הוא יותר גדול מהביוס עצמו! והקובץ כולה 500 ק"ב הביוס לא אמור להיות איזה 2 מגה ושאני מנסה להוריד לקובץ את הביוס הנוכחי הוא אומר לי שאין מספיק זיכרון! כל זה עם התוכנה AFUDOS.EXE של אסוס מי שמכיר את הבעיה אני ישמח לשמוע תודה!!!!

    • 8 תגובות
    • 576 צפיות
  21. Started by emmanuel,

    ברשותי כ. מסך מדגם ASUS EN8600GT 512 SILENT,ואני מעונין לשמוע על בצעות לשיפור הטמפ" של הכרטיס או על ידי החלפת מאורר או שילוב אחר שלא מצריך יותר מידי ידע או בלגן. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  22. שלום לכולם מצטער אם הנושא דובר בעבר, פשוט אין לי מושג בקירור ומה אני צריך לחפש אז אני פשוט אשאל.. יש לי מעבד 2.4 P4 עם סוקט 478 דיסק קשיח WD 80 GB ATA טמפרטורות בימי קיץ חמים שכאלה 39-44 מעבד 45-48 דיסק קשיח הרעש.. זה מטריף לי את השכל.. המערכת שלי בתמונה ובחתימה והמאוורר נשמע בכל ווליום כך שחשוב שהמאווררים יהיו סופר שקטים ויעילים. תודה, יוסי

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  23. Started by MoonKnight,

    היי... יש לי מעבד P4 HT 2800 לוח אם P4P800D מאוורר מקורי אינטל (מחליף ממש בקרוב) 1024 ראם ו... זה מה נראה לי יעניין אתכם.. (נקנה לפני כ 5 חודשים) אקיצר... אני רוצה לעשות לו OC רציתי לדעת מס' דברים: 1. לאיזה תוצאות אני יכול להגיע - בלי להגיע לסיכון מטורף? 2. אני צריך קירור טוב אני מבין... במשחות אני לא נוגע! רק מאוררים! תנו לי המלצה משהו בסביבות 100-200 שקל 3. תנו לי כמה פרטי רקע (מה יכול להפגע, על מה זה משפיע וכו') תודה על העזרה MoonKnight לפרטים יותר טובים על המחשב שלי (מדוייקים) כנסו: http://img3.exs.cx/img3/17/MyComp.jpg

    • 9 תגובות
    • 576 צפיות
  24. Started by SpriteSoda,

    תגידו, איך הדבר הזה: http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=zm-80dhp הוא טוב? כמובן בשביל OC. עוד שאלה עליו, האם אני יכול לשים אותו וזה לא יפגע לי באחריות? נראה שזה מתלבש בצורה ניתנת להסרה. תודה!

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  25. השאלה שבכותרת.

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות

דיונים חדשים בפורומים