אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם אני יכול לשים היינסטיק על כל צ'יפ? אם כן איך אני מחבר אותו שהוא לא ייפה או משהו כזה...
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
טוב, אז זה מה שאני מתכוון לקנות, ואני רוצה לדעת עד כמה אפשר יהיה להגיע עם זה... ועוד דבר, עם אני שם על הלוח הזה מעבד שפועל ב FSB 100 אז גם הלוח יעבוד ב 100 , ואז אני אוכל לעלות את ה FSB, ולהמהיר את המעבד, נכון?
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
באיזה משחה כדאי להשתמש ? האם במשחה שמגיעה עם הגוף קירור או משחה אחרת.. תודה מראש עידן..
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
לכל מי שמתעניין בנושא קרור גז, מצ"ב ביקורת על מערכת prometia mach 2 gt http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1793
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
מדובר בגרסת האקטרים ם זכרונות 1 NS ממה שאני יודע. המהירויות מהמפעל הן 590/900, ויותר מ20 MHZ אני לא יכול לתת כי מתחילים ארטיפקטים... הטמ"פ הן משהו באיזור ה 45-50 מנוחה ו 65-75 עומס הכל לפי ATI TOOL יש עצות או הצעות?
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
חברה מה אתם חושבים על הקירור החדש לזיכרונות של tt , האם הוא שווה או לא ? תודה
-
- 9 תגובות
- 577 צפיות
-
-
תקציב עד 150 רצוי פחות ac freezer 7 pro יחזיק יציב?? תודה מראש ערן.
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום לכולם, המפרט שלי מופיע בצד, הטמפרטורה במנוחה 47 מעלות למעבד ובמאמץ עד 58 עם כלים לבדיקת מאמץ. לכמה נראה לכם שאוכל לדחוף את המערכת ללא העלאת מתחים? דרך אגב, מדובר במארז גדול עם סירקולציה טובה יחסית.
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום... אני רוצה לדעת אם אני יכול לחבר כבל כזה של רמקול רגיל כזה... ולחיבור של לד זתומרת אל הנגד... וכבל לגראונד....(השחור במולקס) זתומרת פשוט להאריך... ולחבר את הלד בקצה הכבל של הרמקול.... זתומרת ממש פשוט פשוט הארכתי... להאריך את החיבור עם כבל של רמקול... אפשרי..? אם לא אז עם מה כולם מאריכים לפי מה שנאי רואה... כמו לפד של העכבר וזה...?
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
יש לי leadtek 880 gts 640mb שעשיתי לו overclocking קטן דרך rivatuner מה שהעלה לו את הטמפ במאמץ ל78-80 מעלות. ניסיתי להגביר את המהירות של המאורר דרך rivetuner אבל לא נראה או נשמע (הכרטיס נורא שקט) כאילו יש שנוי. 1. האם טמפ של 80 מעלות היא סבירה במצב כזה (580\850)? 2. האם יש עוד דרך לשנות את המהירות של המאוררים? תודה
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC קל לכרטיס שמופיע בחתימה שלי. עם איזה תוכנה אתם ממליצים לי לעבוד? אני רוצה תוכנה שתעשה את הOC למצב האופטימאלי, ושתיבדוק את היציבות, ושאמי לא אצתרך להפעיל אותה בכל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש כדי לשחזר את ההגדרות של הOC. שאלה נוספת: עידכנתי דריבר לפני 3 חודשים. כדאי לי לעדכן שוב לפני הOC?
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
אני מעוניין לבצע OC למעבד. והלוח מתחיל במתח של 1.45V עד 1.7 אם אני לא טועה.הבעייה היא שהמעבד שלי הוא 1.3V מקסימום.האם יש מעבד אחר שעובד על מתח גבוה יותר.
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
המערכת בימין שלכם האם זה טוב גם שהכרטיס מסך מגיע ל 70 במאמץ? האם זה נורמלי? האם המכפלהה היא 6 כמו בתמונה של הCPUZ? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הי, לחברה שלי יש פרסקוט 3.0 עם מארז Compucase 6A19?. אין OC, קירור STOCK וכו'. בתחילה הטמפרטורה של המעבד היתה על 45 מעלות ב-IDLE, מכסימום 50. לאחרונה: 1. המאוורר התחיל להיות רועש יותר 2. הטמפרטורה ב-IDLE עומדת על 56 מעלות המחשב לא הוזז ונותר באותו מקום. מה יכולה להיות הבעיה? שמעתי פעם שאבק יכול לגרום לצרות, אך המחשב סה"כ בן חודשיים וקצת. תודה מוטי
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
היי, המאוורר הזה מאוד מאודדד מרעיש ואני לא יודע איך אני יכול להאט אותו שלא רעיש ככה. יש בכלל דרך? ואם כן, אז מהי? תודה רבה לכולם וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
מה כדאי לעשות כדי להעלות ב-10-20 אחוז את הביצועים לוח אם מאפשר זאת פ-4 3 ג'יגה לוח ג'יגהבייט המאפשר oc[br]פורסם בתאריך: 14.02.2007 בשעה 20:24:56 רציתי לציין עוד שהמדריכים מפורטים אך לי כמתחיל קצת קשה צריך קצת יותר ניסיון
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
מעבד 3200+ סוקט 939. ישנו מדריך המסביר איך לעשות זאת? מהו שיפור הטמפרטורה המושג בממוצע? והאם כדאי להסיר כלל את מכסה המעבד?
-
- 7 תגובות
- 577 צפיות
-
-
קוראים לזה קירור גז נכון, אם לא אז אני מקווה שהבנתם למה אני מתכון, אז כמו הת'רד הקודם רציתי לדעת איך פועל קירור גז, תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני התייאשתי מלחפש בלוקי מים יש מבחר מאוד קטן בחנויות מחשבים גם במכוונות או שאני מחפש במקומות הלא נכונים מישהו מכיר אתרים בהם יש מבחר רחב כמה שיותר של בלוקי מים? אני בונה מערכת קירור במים רכשתי כבר משאבה אבל איני מוצא בלוקי מים נורמליים
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני זקוק למאוורר 80 מ"מ למארז. אין צורך בבקר שליטה אבל הדגש הוא על עוצמה ושקט. תודה.
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
היי יש לי 8800gt של אסוס עם קירור Glaciator עכשיו עשיתי oc ואני לא מצליח לעבור את ה 680mhz לליבה שאני נגיד מעלה ל685 אחרי כמה זמן המשחק ניתקע וחוזר אחרי כמה זמן משהו כמו חצי דקה יש למישהו מושג למה אני לא מצליח לעבור כי אפילו הגירסא הממוהרת של אסוס היא 700 לליבה ואני לא מצליח לעבור את ה680 בלי שזה ייתקע יש למשהו מושג? לגביי הטמפרטורות של הכרטיס הם לא גבוהות הכרטיס 47 מעלות במנוחה תודה מראש לעוזרים עריכה : זה הכרטיס רק ששלי עם 512 אבל זה אותו קירור http://www.asus.com/products.aspx?l1=2&l2=6&l3=442&l4=0&model=2012&modelmenu=1
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אוקי אז ככה, ברשותי המעבד Intel Pentium 4 , 3.0GHz Presscot 1Mb cache S-775. כמו שידוע לכם כמובן, מעבדי הפרסקוט נוהגים להתחמם עד מאוד. אז המצב מעלות שלי במחשב הוא כזה: מנוחה - 48-55 מאמץ - 63-70 , ולפעמים יותר .. עכשיו חשבתי בשביל לפתור את הבעיית חימום, לקנות איזה גוף קירור, כי בהרבה מקומות שמעתי שהמאווררים של אינטל לא עושים את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. אז אני מתלבט איזה קירור לקנות. חשבתי בהתחלה ללכת על ה BT, אבל ראיתי גם המלצות על הנינג'ה. עכשיו מה שאני מפחד, שאם אני יקנה איזה קירור גדול כמו הנינג'ה זה אם הוא יכנס למארז שלי. המארז שלי הוא sunbeam transformer. אז אני צריך את עזרתכם, מה יותר עדיף BT נינג'ה כל גוף קירור אחר למעבד [עד 300 שקל] תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף את הלדים שבאו המארז שלי שהם אדום וירוק ללדים כחולים ורציתי לדעת אם אני יחליף זה לא יפגע בלוח מבינת צריכת החשמל ורציתי לדעת עם צריכת החשמל של הלדים הכחולים היא אותו צריכת חשמל כמו כל לד רגיל? אודה לתשובה!
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
קניתי מאורר די יקר בשם Vantec Tornado 80MM Case Fan של TT זה מאורר עם חיבור ללוח אם כך שהוא לא יעבוד סתם הכי מהר שהוא יכול (6600RPM)... שזה מלא!!! זה עושה המון רעש אפילו אי אפשר לדבר והוא גם יכול להיתקלקל שלא לדבר שלא צריך כזה דבר... עכשיו יש לי בעיה מוזרה המאורר עובד במלו המהירות כול הזמן כאילו המחשב שלי נישרף כמובן שזה לא נכון... ניסיתי להגדיר את המאורר דרך תוכנה SpeedFun התוכנה אומרת לי שהמאורר פועל במקסימום מהירות 6600RPM ולא משנה מה אני אומר לו לעבוד ב10% מהמהירות אפילו זה לא משנה הוא עובד במלו המהירות מה אני יוכל לעשות כדי להוריד את המהירות ? כמובן שאני יכול לחבר לחות של המאורר "נגד" שלא יתן לו מספיק חשמל לעבוד במהירות הזאת אבל זה פרימיתיבי מידי מה אני יכול לע…
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-


