עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני שוקל עכשיו לפרק את גוף הקירור ולנקות את המשחה.. רק אני צריך לדעת בדיוק איך אני עושה זאת.. הכוונה- איך אני מנקה את המשחה..? מישהו יכול להסביר לי מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  2. Started by p0p,

    אהלן, זוכרים ששאלתי לפני כמה ימים על אוברקלוקינג לכרטיס מסך גיפורס 2? אז בהתאם להמלצתכם, רציתי לקנות בהתחלה מאוורר שיתאים לגיפורס שלי (אמרתם מאוורר של מחשב ישן 486 יספיק), מצאתי את המאוורר הקטן והפלסטיק הפשוט הזה בחנות ועמדתי לקנות אותו עד שהמוכר בא והציע לי משהו יותר טוב, מאוורר מיוחד לכרטיסי מסך, אני מצרף לכם תמונה דומה מאוד של מה שקניתי. לציין שהמאוורר מגיע עם משהו שנראה כמו גוף קירור מובנה (בצבע כתום) והחיבור לכרטיס נעשה באמצעות מדבקה (מדביקים את המאוורר למעבד של הכרטיס עם מדבקה דו כיוונית). השאלה שלי היא: האם להסיר את גוף הקירור המקורי של הכרטיס מסך שלי (שאגב נראה לי שהוא מחובר עם מדבקה) ולשים את המאוורר או שאני אעשה כהמלצת המוכר ואשים את המאוורר מעל גוף קירור…

    • 7 תגובות
    • 578 צפיות
  3. רציתי לדעת איזה חיבור יש למאווררי generic . חיבור 3 פינים או חיבור 4 פינים ?

    • 7 תגובות
    • 578 צפיות
  4. Started by al83,

    היי תקלה מוזרה קרתה לי המחשב שלי נמצא בOC כבר 8 חודשים לפחות ,וחודשיים עלQ6600@3.4GHZ יציב קריר והכל מעולה היום לאחר ריסט המחשב עלה מהפרופיל הרגיל של המעבד Q6600@2.4GHZ מבלי שנגעתי בכלום נכנסתי לביוס וההגדרות עדיין נכונות וע"פ ההגדרות בביוס המחשב אמור לעלות ע"פ פרופיל הOC F10 ,שמרתי,יצאתי וכלום.... הוא עולה כאילו לא עבר OC מעולם... איפסתי את הביוס הכנסתי שוב הכל ועדיין כלום.... הא ? :s05: הלוח של GIGABYTE G33 תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  5. Started by mikezaush,

    שלום לכולם. יש לי מעבד pentium 4 3.0 ghz 800 fsb presscot ומאוורר למעבד zalman CNPS9500 LED. לאיזה מהירות אני יכול להגיע עם מאוור שכזה?

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  6. ככה היום עשיתי עדכון לBIOS אחרי כמה בעיות שהיו בדרך הוא עבר את זה בהצלחה והחזרתי את הOC שעשיתי מזמן.. אחרי בערך שעה המחשב התחיל לצפצף ובדקתי את הטמפ והיא הייתה 69~68 משהו שלא היה לי לפניכן.. עכשיו מדובר על AMD 2500 @ 2.2GHZ לוח אם של ABIT NF7S משום מה עלתה לי הטמפ כיביתי את המחשב ושמתי מולו את המאוורר שלי בחדר אחרי כזה דקות הדלקתי והטפמ ידרה ל51 ~50 שזה דיי טוב וסביר השאלה שלי אם כדאי לי להשקיע כסף ולקנות קירור יותר טוב (לא קירור מים ו"מקרר" וכאלה דברים) יותר חשבתי בכיוון של מאורר יותר טוב מהמקורי אז איזה כדאי לי הפרמטרים הם : שקט ומקרר כמו שצריך אבל ממש חשוב שהוא שקט ושלא ישגע לי תשכל כמו איזה מקרר והאםפ בכלל כדאי ליי לקנות אחד כזה כי עליתי על זה שהמעבד …

    • 8 תגובות
    • 578 צפיות
  7. יש לי AXP1600 העלתי את הFSB ל143 והטמפרטורות אותו הדבר , גם בפול מאמץ וגם בללא מאמץ 55-62 אני רוצה להעלות אותו לXP1900 שזה יותר מ150 FSB ואני מפחד שהטמפרטורות לא נכונות מה אני עושה יש לי VOLCANO 6 והמארז מאורר היטב מפרט

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  8. Etreme volcano 12 ב200 שקל למעבד את'לון 64 ביט האם הוא מתאים? איך הוא ? טוב? תודה

  9. יש לי מעבד פנטיום 4 2.8 ג'יגה הרץ עד כמה אני יכול להגיע עם אובר קלוק רציני?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  10. אני לא מצליח לראות באף תוכנה את הטמפרטורה של אף רכיב במחשב שלי, יש לציין שבעבר כן ראיתי וEVEREST זיהתה את הטמפרטורה של המעבד שני הHD וגם של כ.הסמך והלוח אם. בBIOS אני מצליח לראות את הטמפרטורה של המעבד שלי והלוח אם. יש למישהו עיצה? לוח אם PT880 של MSI...

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  11. הקירור הוא Thermaltake TR2 Cooler For Intel 775 Cooper Bas וזה בשביל מעבד ה930 ואני רוצה לציין שאני לא עושה oc או משהו

    • 8 תגובות
    • 578 צפיות
  12. Started by bebers,

    Amd Athlon 64 X2 3800+ Msi K9N neo-f Inno3d Geforce 7600 GS 256 MB OCZ 1G DDR2 667 mhz 160 GB STAT2 8 mb זאת המערכת, 2 מאווררים במארז אחד בספק כולם מוציאים אוויר, (אין מאוורר שמכניס אוויר למארז) 1) כדאי לי לשנות את אחד המאווררים שעל המארז לכיוון השני שיכניס אוויר מבחוץ בשביל שתהייה סירקולציה? 2) המעבד בטמפ' 44-5 במנוחה, תקין? 3) הכרטיס מסך 55 במנוחה , תקין? 4) הלוח אם עומד על 39 מעלות, תקין?

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  13. Started by n3b,

    שלום, לאחר שלא הצלחתי להעלות על הגורם לטמפ' הגבוהה, הבחנתי בכך שכאשר אני נמצא בווינדוס ויסטה(בד"כ אני על אקספי..) הטמפ' צונחת בכ7 מעלות. באקספי היא על 49 במנוחה ובויסטה על 42 מדוע זה קורה? כמו כן יש לי אנטיוירוס(NOD32) באקספי ואין תוכנות מיותרות ברקע... מעבד Q9450+AC EXTREME

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  14. Started by motorishta,

    ערב טוב. ברצוני לדעת איזה גוף קירור מבין השלושה הכי טוב. http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1610 http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?ProductID=3884 או http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=928 אל תסתכלו על המחיר. אבל להתייחס אך ורק לשלושת גופי קירור אלו. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  15. Started by d-undertaker,

    התקנתי היום מאוורר ג'נרי יש לי עוד אחד אבל אני עושה איתו אחר כך משהו הקיצור למה המחשב לא מזהה בביוס ובתוכנות שיש לי אותו? הוא מזהה תמאוורר של המעבד והקודם שלי למה הוא לא מזהה את החדש?

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  16. Started by RGod,

    אני מעוניין לעשות OC לכרטיס השאלה היא איך אני נועל אותו על 66 MHZ ?דרך הלוח אם אין לי אפשרות יש איזשהי דרך ?

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  17. ובכן, כפי שהכותרת מספרת, היום רשמית נמאס לי מהמאוורר של הchipset(GA-7DXR) למי שלא מעודכן. אז לכן סוף סוף לקחתי את האומץ והסרתי את המאוורר, והשתמשתי באזיקונים כדי לתלות מעליו מאוורר של 60mm, בין בחוט האסוף שיוצא מהספק לבין החוטים הלא אסופים, דווקא יצא די בסדר הלוואי והייתה לי מצלמה דיגיטלית. המאוורר היה מתוצרת AZAR או AVC משני הצדדים כתוב משהו שונה, ראוי לציין שזה כבר המאוורר השלישי שנדפק לי מהם ובזמן קצר, אולי זה צריך להדליק נורה אדומה בנוגע לאמינות מאווררים אלו.

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  18. Started by dddd01,

    שלום, קניתי מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 stepping G0 ולוח אם GIGABYTE GA-P35C-DS3R . רציתי לקנות למעבד קירור big typhoon vx , וכתוב שהוא מתאים לסוקט 775 (שזה הלוח אם שלי) אבל בפירוט מעבדים שהוא מתאים להם כתוב core 2 due וגם core 2 extreme אבל לא כתוב את ה core 2 quad . אז מה זה אומר? האם הקירור big typhoon מתאים או לא למעבד וללוח אם שלי? הרי הסוקט כתוב שאותו דבר אבל בפירוט לא כתוב את הcore 2 quad. הינה קישור לקירור: http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0310-01/cl-p0310-01.asp אשמח לעזרה ,תודה.

    • 7 תגובות
    • 577 צפיות
  19. היי. אז תראו, נמאס לי שהמחשב באופן קבוע אצלי על 55-60 מעלות במצב המתנה אם אני משחק, הוא מגיע ל75 מעלות. אם אני סורק עם אנטי וירוס או משהו הוא מגיע ל70..או 65. זה די מרגיז כי אני יכול להפעיל את כל התוכנות האלה ביחד והמחשב יזוז טוב...אבל מבאס שהוא מתחמם. אז מה שעשיתי עכשיו זה פתחתי ת'מחשב, ניקיתי מאווררים והכל, ולקחתי מאוורר ביתי קטן. השארתי את המחשב צד אחד פתוח, לידו שמתי את המאוורר הביתי הקטן..והופ..אני סורק כרגע עם האנטי וירוס וכותב לכם פה את ההודעה וע"פ AsusProbe המעבד שלי 50 מעלות. משהו לא יאומן ולא היה לי ככה אף פעם. אם המחשב סתם במצב המתנה הוא 48. אני מתכוון להיות עם זה כמה ימים (חוץ מהלילה..בלילה זה 55 מעלות אצלי..אז לא נורא) ואקנה בקרוב את אחד המאווררים ש…

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  20. אני רוצה לקנות את גוף הקירור הזה הבעיה שאני רוצה לקנות לו מאוורר טוב. האם ה enermax 92 עם בקרת המהירות הידנית וה52cmf יספיקו לי... או שכדאי tornado 112 cmf אני רוצה לעשות OC של 20 אחוז ויותר בערך. האם 52 על מקסימום יספיקו? הבעיה שאני לא רוצה שזה יהיה רועש מדי ואני רוצה לכוון את המהירות.. כי לפעמים אני לא משחק ואני לא רוצה שיחשבו שזה מנחת מטוסים . או שיש פתרון לכוון את ה TORNADO ידנית עם איזה בקר. אם כן איך ואיפה אפשר לקנות. יש לי בקר מהירות של smart fan 2 הבעיה שאני לא יודע אם זה יכול להתחבר לטורנדו. תודה!!! איפו אפשר לקנות sMART fan 2 92mm + link color

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  21. אני מעונין לקנות את גוף הקירור SK-7 למעבד ואני יודע שצריך לצרף לו מאוורר. יש איזה מאוורר שאתם יכולים להמליץ לי עליו? שלא יהיה יקר מדי אבל שיעשה את העבודה בצורה טובה. רצוי גם תמונה... נ.ב = הקירור הוא למעבד AXP 2500. תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 577 צפיות
  22. Started by Dym,

    האם מספיק קירור סטנדרטי למעבד E6750, במידה ולא מתוכנן OC, או שכדאי להשקיע בקירור "מקצועי" יותר? ואם כן, מה מומלץ בתקציב של עד 250 ש"ח?

    • 5 תגובות
    • 577 צפיות
  23. Started by Arnold,

    שלום! אתם יכולים להמליץ לי על FAN + HS . * שקט (אם אפשר מאד שקט) ככה בסביבות 2500 - 3000 RPM * לא יקר 150 NIS משהו כזה * שיהיה קירור טוב ככה בסביבות 40-45 C בקיץ / בחורף . * אולי גם ל OC קטן שאני יעשה (לא משהו) נ.ב למישהו יש דעות על ה Zalman FHS ??? ??? ??? ??? http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm אני רוצה פשוט לא יכול לחיות ככה עם הרשע המעצבן הזה זה משגע אותי . :bash: :bash: :bash: תודה !!!!

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  24. למאורר ישנם 2 חיבורים,אחד לספק ואחד ללוח (קטן כזה). האם לחבר את שניהם?

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  25. Started by SensatioN,

    שאני משחק במשחקים הכרטיס [7950gt] עולה ל110 מעלות ובמנוחה הוא 65, זה יותר מדי ?

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות

דיונים חדשים בפורומים