אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מעבד 4731 זיכרון 3314 המערכת שלי היא אי אמ די 1900 וזיכרון די די אר 266 2100 בבקשה תגובות
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני עומד לקנות מחשב חדש, ואחרי שבשעה טובה השלמתי את המפרט הטכני שאני מעוניין בו, נשאר רק עוד דבר אחד: קירור. אז המפרט של המחשב הוא ככה: מעבד: Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz Penryn BOX כמות: 1 - מחיר: ¤902 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 7 Pro כמות: 1 - מחיר: ¤105 לוח אם: Gigabyte GA-X48-DS4 כמות: 1 - מחיר: ¤1080 מארז: Coolermaster CM 690 Black - זמין במלאי! כמות: 1 - מחיר: ¤415 ספק כוח: Corsair 550VX 41A @ 12V כמות: 1 - מחיר: ¤459 זיכרון: Corsair 4GB Kit (2GBX2) XMS2 DDR2-800 CL5-5-5-15 כמות: 1 - מחיר: ¤536 קשיח למחשב שולחני: Samsung 250GB SATA II 16MB כמות: 1 - מחיר: ¤238 כרטיס מסך: Gigabyte Radeon 4850 512MB DDR3 Retail CF Kit - זמין במלאי! כמות: 1 - מחי…
-
- 7 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לעשות OC ללוח הבא gigabyte 8ik1100 oc איך עלי לעשות זאת?מה הם התוכנות המומלצות! ואיך אני בודק את התוצאות?
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מעבד P4 3.0 GHZ שאני צריך להחליף לו משחה תרמית. המחשב בן 3 וקירור הסטוק שלו כבר די 'עייף' (מגיע לטמפרטורות גבוהות מדי). אשמח להמלצה על משחה תרמית טובה ולקירור מתאים למעבד הוותיק. תקציב - 100-150 ש"ח. תודה. ---- עריכה ----- שכחתי לציין, מדובר בסוקט 478 של אינטל, נדמה לי שזה חשוב כדי לבחור מאוורר. שוב תודה,
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
המחשב שלי הגיע היום מTMS ואיתו הOC מ 2GHZ ל 2.8GHZ.. בדקתי עם אוורסט ואח"כ עם TAT, והטמפ' של הליבות אפילו לא מתקרבת ל40 מעלות.. 34-37 בליבה 0 ו32-34 בליבה 1 (זה לא במאמץ, סתם גלישה באינטרנט וכמה תוכנות ברקע..) זה הגיוני<? או שאולי יש איזה בעיה בסנסורים? אם זו באמת הטמפ', אולי אפשר להוריד קצת את המהירות של המאוורר?=פחות רעש.. איך עושים זאת? ~תודה רבה מראש~ עריכה: גרמתי לשניהם לעבוד ב100% עם TAT, קפצו מיד ל68-73.. זה כבר יותר מפחיד.. אבל מה צריך בשביל לגרום למעבד באמת לעבוד ב100%?
-
- 5 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כ.מסך gigabyte radeon9550 128MB 128bit ואני רוצה לעשות לו O.C הבעיה שאין על הכרטיס מאורר (רק צלעות קירור) האם בכל זאת ניתן לעשות. http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R955128D.htm# דרך אגב אף פעם לא עשיתי O.C ,הייתי שמח מאד אם יש למישהו מדריך איך לעשות תודה רבה לכולם.
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
-
אני לא עוקב אחרי הנעשה בעולם החומרה בזמן האחרון, אבל אני רוצה לעשות שדרוגון קטן למערכת ... השאלה היא האם השילוב הבא יהיה מוצלח : toledo 4200 AMD 64X2 (אם אני לא טועה זאת הגרסה של ה 65W ? יש גם גירסה של 45W היא יותר מוצלחת ב OC ?) ASUS M2N-E G.SKILL 800MHZ CL4 וקירור ZALMAN 9500 או ARCTIC COOLIN האם השילוב הוא שילוב טוב או שיש כאן חלק שמהווה צוואר בקבוק מראש ? נ.ב - אני רוצה שהשילוב הזה יהיה מהיר מהנוכחי שלי (מפרט) כלומר לפחות להגיע איתו ל 2800MHZ ...
-
- 7 תגובות
- 578 צפיות
-
-
במחשב של אחותי המעבד על 55~ מעולת, הקטע שהיא לא מאמצת את המחשב , הוא רק לאינטרנט ולאיסי אבל יכל לגרום איזשהו נזק למעבד? (חוץ מאורך חיים)
-
- 10 תגובות
- 578 צפיות
-
-
התחלתי OC.. הגעתי ל-BUS של 333MHZ.. הרצתי FFTS והמחשב קרס.. העלתי מתח ושוב.. מה לעשות ?? הטמפ' לא עולה על 50 (לפי CORETEMP) ולא עולה על 33 (לפי REALTEMP) עריכה : אחרי 2 דקות של FFTS הוא מראה לי שיש כשל בליבה הראשונה.. ומפסיק לאמץ אותה.. וכל השאר ממשיך כרגיל.. יש בעיה ?
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם, כחלק מבניית מפרט אני צריך לדעת האם ניתן להפעיל מעבד בעומס מלא בצורה כמעט פאסיבית (ללא מאוורר על ההיט-סינק, עם שני מאווררי 120/140 על מינימום). המארז הוא ככל הנראה אנטק 300. מה המעבד הכי "חם" שניתן יהיה להריץ שם? בפרט האם ניתן יהיה להריץ: Athlon X2 5600 Phenom X4 9550 Intel E8400 מבחינת רכיבי חומרה אחרים יש שם כונן אופטי אחד, 4 דיסקים קשיחים, ספק אנטק טריו 430W וכרטיס מסך משולב בלוח. אשמח לשמוע חוות דעת או הצעות למשהו פאסיבי אחר שכן יעמוד במשימה...
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם אני כבר כמה זמן תקוע באוברקלוק שאני עושה למעבד ואני לא מצליח לעבור את באס 182. בכל מקרה חשבתי אולי זה בגלל הספק כוח המעפן שלי כי המחשב יחסית עמוס במאוררים וכל מיני דברים שצורכים חשמל. אז רציתי לשאול האם המתחים שלי ניראים בסדר?
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
יש לי ככה: AMD AthlonXP 2500+ Barton Abit NF7-S 2.0 (מבוסס nf2) זוג Twinmos 256MB PC3200 בעקרון המחשב רץ על FSB 166 ומכפיל של 11, נותן 1833 מהצ עשיתי דבר כזה - הרמתי באס ל-200 והורדתי מכפלה ל-10 ככה שיש לי עכשיו 2000 מהצ ובאס יותר מהיר. טיפה הרמתי מתח למעבד וזה רץ מצוין. עכשיו התחלתי להרים קצת את הבאס בקפיצות קטנות כל פעם... 202 עבד טוב, 203 עבד טוב, 204 ומעלה לא עובדים! המחשב אפילו לא עולה. מצפצף וצריך לאפס את ה BIOS עם הג'אמפר שבלוח כדי להדליק אותו מחדש.. מישהו יודע מה הסיבה? זה לא שהוא מתחמם או משהו, Prime95 על 203 מחמם אותו רק לאיזה 48 מעלות, לא קריטי.. למה זה קורה?
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
ABIT NF7 AMD 1700 TWINMOS 3200 2X256 יש מצב לתוצאות טובות? אני עכשיו על 200 מכפלה 10 1.65V פריים רץ טוב 3DMARK נתקע בCPU TEST יש הצעות ?
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום, הינה אחריי שניקיתי הכל ומרחתי הינה הכרטיס כמו שאמור להראות במקורי... אבל אני עדיין לא מבין למה הקירור תלוי בשיפוע, הינה תמונות של השיפוע ולמה זה ככה והוא רק נוגע בחלק מן המעבד? תמונות שיפוע: http://img416.imageshack.us/img416/4351/6600regularr002iv5.jpg עוד אחת.... תראו אם תראו טוב שחצי מן המעבד לא נוגע בגוף הקירור שם... ואני רואה את זה עוד יותר טוב במציאות... אבל הבעיה שככה הכרטיס מגיע במקורי.., מה הקטעשל זה זה בסדר? מישהו מכיר את זה? היה לו נסיון עם זה? שמע על זה? http://img88.imageshack.us/img88/4241/6600regularr003jd7.jpg ככה הוא במקורי אחרי ישסיימתי הכל: http://img409.imageshack.us/img409/9562/6600regularr001ay0.jpg ועכשיו חלק שני.... כאשר הורדתי את הקירור זה …
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
יש לי GFORCE 2 MX. אני בדקתי בRIVATUNER בCORE CLOCK זה עומד על 200 ובMEMORY זה עומד על 334 (בשניהם בלי אפשרות להזיז את החץ, לא מוגדר אוברקלוקינג) השאלה שלי זה האם אפשר להוציא עוד קצת ביצועים מהכרטיס בעזרת OC ואם כן אז לכמה להעלות בלי שהכרטיס ישרף לגמרי?
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
תודה, בז'נגלו
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
היום גיליתי שהחיבור מתח של ה-Sapphire 9700 Pro שלי רופף. הדבר גורם לבעיות במאוורר, שלפעמים מחליט שבא לו להפסיק לעבוד, או לעבוד בחצי הספק. על מנת שלא אצטרך לפתוח את המחשב כל פעם ולבדוק האם המאוורר עובד בצורה ידנית, אני צריך תוכנה שתעשה זאת בשבילי. אני יודע שיש על הכרטיס מעגלי מדידת טמפ', אני רק צריך תוכנה שתדע איך להשתמש בהם, או בקיצור: תוכנה שמודדת טמפ' על כרטיס המסך. אגב, אם למישהו יש רעיון איך אני פותר את בעיית החיבור הרופף בהחלט מוזמן להעלות אותו כאן (ולא, אני לא מדבר על שיטות כמו ללפף עם סלוטייפ וכו', אלא על פתרון יציב לאורך זמן). תודה רוני
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אווקי אני צריך מאוורר למארז 120mm ושהיה איכותי .. לא חשוב ממש המחיר כי גם ככה לפי מה שראיתי גם ההכי יקר לא מגיע לשמים .. תודה מראש ד'ר רצוי עם לדים כי גם ככה המארז לא משו מבחינת כל השטויות של הלדים וזה ..אז לפחות המאוור שהיה תודה =]
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
יש לי מעבד A64 3000+ עם 2000MHZ המהרתי אותו ל 2400MHZ ואני עובד על המהירות הזאת קבוע , יש דרך נגיד שהמחשב יזהה את המעבד כ 3500+ (754) או 3400+ ולא כ 3000+ ? תודה.
-
- 12 תגובות
- 578 צפיות
-
-
המלצה על קירור לCONRO שקט עם חיבור מהיר. לא רוצה להתעסק עם חיבורים מתחת ללוח כמו בטייפון וכו . אני רוצה להניח על המעבד ולחבר כמו בקירור STOK חשוב שיהיה שקט
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
ניסיתי לעשות אובר קלוק לכרטיס מסך (9600SE) עכשיו אני מעלה בליבה מ324 ל 330 ואחר שתי דקות הליבה ביכלל יורדת ל80 לבד מה הבעיה פה??? והאם אפשר ליקנות קירור לכרטיס מסך הזה הוא בא עם קירור פאסיבי
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
טוב , אז הכל התחיל שחזרתי מהטיול שלי בכלא , השארתי את המחשב דולק שעזבתי , שחזרתי הוא היה כבוי ואין לי מושג מה קרה בזמן הזה שלא היתי (28 יום) בכל מקרה , זה המחשב , שפעל באובר קלוק מכובד במשך כמעט שנתיים. amd 1700 0.13 Vantec Aero flow Epox 8RDA+ Corsair 3200 XMS 400mhz 512mb (1 stick בכל מקרה , מאז שקיבלתי אותו עבדתי איתו על 2200 מגה הרץ , בלי בעיות בכלל , טמפרטורה , שבמקרה הכי גרועה הגיע ל45 גג. רוב הזמן היא עמדה בין 38-42 ועכשיו לקטע הדפוק , הגעתי הביתה , הדלקתי את החשב , לא ראיתי תמונה על המסך , בדקתי בהתחלה את הכרטיס מסך במחשב של אחי והוא עבד בסדר גמור , שמתי את הזכרון במחשב של אחי , גם כן בסדר. אפילו את הספק חיברתי אצלו וזה עבד. את המעבד\לוח אם לא יכולתי …
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
יש לי ספק כח FSP BlueStorm II 500W. הוא היה שקט להפליא בשנתיים האחרונות אך לפני יומיים התחיל להרעיש בצורה בלתי נסבלת לאחר זמן מסויים של עבודה. לוקחות מספר שעות של עבודה עד שהוא מתחיל להרעיש. לפעמים הוא מפסיק לבד, אבל הרעש מתחדש אחרי זמן מסויים. לפי מה שאוורסט אומר לי המאוורר רץ על 3700 RPM. לא הבדל רציני מה 3650 שהוא רץ עליו עם הפעלת המחשב. לפני שאני גורר אותו למעבדה, מישהו יודע מה עלולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
איך אני מרכיב את המאוורר על הגוף קירור אני לא מצליח יש 4 גומיות
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-


