אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לפני כמה ימים גיליתי שהמחשב שלי מאוד חם והוא הגיע לטמפ' של 78 מעלות אז פתחתי את המארז וראיתי שיש רק מאוורר אחד על המעבד (אין לי מושג איך לא שמתי לב לטמפ' ולמאווררים עד עכשיו), אז הלכתי לחנות מחשבים קניתי איזה 2 מאווררים זולים, ופה זה זמן טוב לציין שאין לי ממש מושג בלהרכיב דברים למחשב, אז בקיצור שמתי מאוורר אחד מאחורה מתחת לספק שמוציא אויר, אבל אני לא רואה איפה אפשר לשים את השני, אמרו לי ליד ההארד דיסק או משהו אבל לא ממש ראיתי אם אתם יכולים להסביר לי איפה לשים את המאוורר השני, בנתיים עם מאוורר אחד הטמפ' ירדה ל65, אבל זה עדיין לא מספיק... אם אתם צריכים לדעת יש לי AMD ATHLON 2400+ תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי כרגע זכרונות 667 CL5 של חברת TRANSCEND והם לא מצליחים להחזיק על FSB 1333 כלומר BUS 333. הלוח הוא P965-S3 של GIGABYTE. אני חושב על הקיט 2x1GB OCZ Platinum Revision 2 XTC. הם כבר DDR2 800 CL4. האם הם אמורים לעשות את העבודה? למישהו יש נסיון איתם?
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
ורצוי שיגור מהסביבה שלי מאזור נתניה שאני יוכל לבוא אליו או הוא אלי ושנעשה את זה ביחד.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia geforce 7600 gt של גיגה בייט הוא עם קירור פסיבי עכשיו רציתי לשאול אם מישהו יודע או עשה לכרטיס מסך כזה אובר קלוק אם יש שיפור משמעותי? עוד שאלה זה בקשר למדריך באתר של האוברקלוק לכרטיס מסך ראיתי שבתמונות שמי שעשה זה לכרטיס הזה הם פה בפורום יכולים להגיב להגיד תוצאות? שאלה אחרונה זה על הלופים של ה3dmark 2006 שמתכוונים ללופים ,לופ זה סרט אחד שעובר כזה ? כי יש פעם שהם נלחמים פעם בים פעם בשלג השאלה שלי זה אם לופ זה נגיד רק שהם בים או לופ זה לראות את כל הקטעים שהם בים בשלג ובית חרושת ההוא תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום חברים. ניסיתי לעשות OC באמצעות המדריכים שכאן, וכל מה שיצא זה שאיך שיצאתי מהביוס המחשב כבה. ראיתי במאגר ההמהרה נתונים לא רעים של OC ל 930D (תמונה מצורפת) אז... איך אני מגיע למצב דומה? ;D הנה הנתונים של המחשב שלי: Mainboard : MSI 945P/G Neo-F (MS-7176) Chipset : Intel i945P Processor : Intel Pentium D 930 @ 3000 MHz Physical Memory : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM ) OCZ EL DDR2 PC2-5400 / 667MHz / Gold Gamer eXtreme / XTC Edition Video Card : Nvidia Corp GeForce 7600 GS Hard Disk : WDC (250 GB) DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B ATA Device DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B ATA Device DVD-Rom Drive : DH1725B BHO951U SCSI CdRom Device DVD-Rom…
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
המלצה על קירור לCONRO שקט עם חיבור מהיר. לא רוצה להתעסק עם חיבורים מתחת ללוח כמו בטייפון וכו . אני רוצה להניח על המעבד ולחבר כמו בקירור STOK חשוב שיהיה שקט
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לעשות OC למעבד. וכשאני נכנס כדי לעשות OC למעבד, הוא מבקש ממני PPL. מה זה PPL? ואיך אני יכול לדעת מה הPPL שלי? מה אני צריך לכתוב בגוגל כדי למצוא את הPPL שלי? אני לא יכול לעשות OC דרך הביוס - בגלל הלוח אם שלי. אני חייב עזרה דחוף!!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
התחלתי לעשות אוברקלוק ל-5700LE שלי בעזרת התוכנה SysTool (פשוט בגלל ש-RivaTuner ו-Coolbits לא עובדות), והצלחתי להגיע ליציבות ב-335Mhz למהירות ליבה. טוב, כיביתי את המחשב וחזרתי אליו אחרי כמה שעות רק כדי לגלות שהמהירות ב-SysTool חזרה לברירת מחדל של הכרטיס - 250Mhz. איך אני יכול לשמור על המהירות?
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אובר קלוק למעבד שלי , אפילו הכי קטן ולא הולך לי. אפילו להעלות את האתלון 1700 ל1800 אני לא מצליח , ישר המחשב נתקע אחרי דקה או משהו. ניסיתי להעלות מתח לזכרונות או למעבד וזה לא עוזר בכלום. וזה גם לא שהטמפרטורה עולה או משהו כזה. המחשב פשוט נתקע סתם, ניסיתי אפילו לעדכן ביוס וזה לא עזר. יש לכם רעיונות למה אני לא יכול לעשות את זה? נתוני המערכת שלי: athlon xp 1700 MSI k7t266 pro2 2100 256DDR SUMSUNG MSI TI4200 128MB וולקנו 6CU טמפטורה בזמן מנוחה : מעבד - 36 לוח -36 בזמן מאמץ מעבד - 43 לוח- 38
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
תיראו חבר'ה זה טוב אם אני ישים מאורר אחד למלע שמוצאי אויר ואחד מיתחתב שמכניס אויר או ההפך למלע מכניס אויר ומיתחתב מוצאי אויר? ועוד משהו קניתי שתי מאוררים חדשים אבל יש לי בעיה קטנה אין לי מושג לאן אני מחבר אותם ביכלל שיעבדו בבקשה עזרה מודה מראש לכל העוזרים!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 12 תגובות
- 579 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי למה תחת הכותרת - Processors / Pro3200A+ (בתוכנת הEVEREST)רשום: Processor Properties: Manufacturer AMD Version Pro3200A+ External Clock 133 MHz [glow=red,2,300]Maximum Clock 3000 MHz [/glow] Current Clock 1800 MHz Type Central Processor Voltage 3.3 V, 2.9 V Status Enabled Socket Designation Socket-A המעבד יכול להגיע למהירות של 3000MHZ?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש את הלוח אם של ASUS ה- P5W DH DELUXE ביחד עם ה CORE 2 E6600 רציתי לדעת האם ללוח הזה יש יכולות OC טובות או שכדי לקחת לוח אחר
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד amd 1800 אם זה משנה ונראה לי שזה קצת משנה הוא 0.18 מיקרון והלוח שלי זה GA-7N400-L1 והמעלות שלי הם 54 ואני אם קירור של volcno 11+ אם משחה וגם עוד כמה ונטות שמוציאות אוויר אז מישהו אולי יודע מה הבעיה זה אולי קשור לביוס שהקריאה שלו לא נכונה
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
חברה ביררתי קצת על הכרטיס שלי וראיתי שיש לו צ'יפים לזכרונות של סמסונג tc 50 הם זה טוב? ויש לי ליבה עם סטפינג של b1 משהוא יכול להסביר לי האם זה טוב לקלוקינג ומה היתרונות של ה b1 מאשר ה a2 ?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
מחפש מאורר thermlake spark 7 בנרות אם מישהוא מכיר חנות שיש לה כרגע במלאי את המאורר או מאורר באותו קטגורייה היבואן של thermlake מורח אותי כבר חודש
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני חושב שסיימתי עם הOC למעבד (2500@3200), עכשיו תור הג'יפורס 4 TI...(קירור רגיל) הורדתי RIVA TUNER, עכשיו מה הדרך הנכונה לעשות OC?, להעלות לאט לאט את מהירות הזיכרונות ולהפעיל בנצ'מרקים עד שרואים שהכרטיס לא עומד בזה (כל הנקודות והקווים) ואז להוריד קצת ולעצור, ואח"כ לעשות אותו דבר לליבה? או שהעלת מהירות הליבה והזיכרונות צריכה להתבצע בו זמנית?
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. יש לי הזדמנות לקנות את הקירור המפלצתי הזה במחיר ממש זול, אני יודע שהמארז שלי הוא יותר שייך למגזר המארזי מיקרו ATX מאשר לMIDI. אבל כשפותחים אותו יש הרבה מקום בפנים, הכוונה העומק של הלוח אם עד לדלת המארז. עכשיו אני לא יודע בדיוק מה המידות של הקירור הזה. אז אני רוצה לבדוק אם מישהו התנסה בקירור הזה במארז כמו שלי. במידה וההתקנה אפשרית, יש לי עוד שתי שאלות, האם אין סכנה בחיבור של קירור כזה כבד למעבד בתושבת AM2, באמצעות 2 קליפסות מסכנות? אשכרה טרמלטק חשבו שזה קירור סטוק או משהו בסיגנון. והאם החיסרון בתעלת אוויר תפגע משמועתית בביצועי הקירור (תחנוק את זרימת האוויר או משהו בסיגנון. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
היי, המחשב שלי רועש כמו לא יודע מה, והוא מגיעה ל55 מעלות אפילו בלי שאני יישחק? רק שתדעו מה הרמת רעש שלו זה 40 דציבל (כנראה שזה בגלל שזה מאוורר של אינטל)....... למישהו יש פיתרון איך לפתור את זה? אני לא רוצה לקנות מאוורר חדש למעבד וכבר ניסיתי לשמן אותו!!!!!!ואני משתגע מהרעש!!!!זה כמו שתעביר מסור חשמלי מול האוזן!!!!!!! :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:
-
- 9 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אילו גורמים משפיעים על יכולות אוברקלוק בחלקים שונים במחשב? מה זה מכפלה ו FSB ואיך זה קשור גם כן לאוברקלוק? מה זה סטפינג וגם איך זה קשור ליכולות OC? אני אשמח אם מישהו ייתן לי מאמר או משהו כזה לא ארוך לא איכפת לי שיהיה באנגלית על הנושא הזה ושיסביר את כל המושגים והטכניקות. תודה רבה רבה לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
האם זה אפשרי ליפתוח ל7900 gt צינורנות זה אפשרי? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 579 צפיות
-
-
-
היי ושלום לכולם אבקש לדעת על ביצועי המעבד שלי האם עלי לעשות את כל הטסטים ב 3DMARK או רק ל CPU ? אני רואה הרבה תוצאות ברשת השאלה איזה טסטים עשו שם בכדיי שאני אדע להשוות?
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
לכבוד חגיגת 5 שנים להיווסדות החברה SCYTHE מוציאה גרסה מנוחשת של הנינג'ה ששוקלת מעל קילו ועשויה 100 % נחושת,מחיר - 70 $ . http://www.scythe-usa.com/product/cpu/033/scnjcu1000_detail.html [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל לא איכפת לי רעש אלא שידחוף אוויר חזק אבל שהיה זול
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
בהתלה ניסיתי לעשות אובר למעבד דרך הביוס אבל זה כל הזמן לא נתן למחשב לעלות אז ניסתי אובר דרך הוינדוס אבל כל פעם כאני שם את המכפלה על-210 המחשב קורס ואז ניסיתי להעלות מתח ב-0.25 ועדין המחשב קרס אז ניסיתי 0.5 ואז הוא עוד פעם קרס מה לעשות אני לא חושב שזה בריא למעבד בישביל 90 מגה הרץ צריך חצי וולט יותר???? נכון..... תתנו לי עצה מה לעשות ???? (מנוחה 33 מאמץ 35 )
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-


