עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני מנסה לעשות אובר קלוק למעבד שלי , אפילו הכי קטן ולא הולך לי. אפילו להעלות את האתלון 1700 ל1800 אני לא מצליח , ישר המחשב נתקע אחרי דקה או משהו. ניסיתי להעלות מתח לזכרונות או למעבד וזה לא עוזר בכלום. וזה גם לא שהטמפרטורה עולה או משהו כזה. המחשב פשוט נתקע סתם, ניסיתי אפילו לעדכן ביוס וזה לא עזר. יש לכם רעיונות למה אני לא יכול לעשות את זה? נתוני המערכת שלי: athlon xp 1700 MSI k7t266 pro2 2100 256DDR SUMSUNG MSI TI4200 128MB וולקנו 6CU טמפטורה בזמן מנוחה : מעבד - 36 לוח -36 בזמן מאמץ מעבד - 43 לוח- 38

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  2. תיראו חבר'ה זה טוב אם אני ישים מאורר אחד למלע שמוצאי אויר ואחד מיתחתב שמכניס אויר או ההפך למלע מכניס אויר ומיתחתב מוצאי אויר? ועוד משהו קניתי שתי מאוררים חדשים אבל יש לי בעיה קטנה אין לי מושג לאן אני מחבר אותם ביכלל שיעבדו בבקשה עזרה מודה מראש לכל העוזרים!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 12 תגובות
    • 579 צפיות
  3. Started by Snufkin,

    מישהו יכול להסביר לי למה תחת הכותרת - Processors / Pro3200A+ (בתוכנת הEVEREST)רשום: Processor Properties: Manufacturer AMD Version Pro3200A+ External Clock 133 MHz [glow=red,2,300]Maximum Clock 3000 MHz [/glow] Current Clock 1800 MHz Type Central Processor Voltage 3.3 V, 2.9 V Status Enabled Socket Designation Socket-A המעבד יכול להגיע למהירות של 3000MHZ?

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  4. Started by shimon956,

    שלום לכולם יש לי מעבד amd 1800 אם זה משנה ונראה לי שזה קצת משנה הוא 0.18 מיקרון והלוח שלי זה GA-7N400-L1 והמעלות שלי הם 54 ואני אם קירור של volcno 11+ אם משחה וגם עוד כמה ונטות שמוציאות אוויר אז מישהו אולי יודע מה הבעיה זה אולי קשור לביוס שהקריאה שלו לא נכונה

    • 5 תגובות
    • 579 צפיות
  5. חברה ביררתי קצת על הכרטיס שלי וראיתי שיש לו צ'יפים לזכרונות של סמסונג tc 50 הם זה טוב? ויש לי ליבה עם סטפינג של b1 משהוא יכול להסביר לי האם זה טוב לקלוקינג ומה היתרונות של ה b1 מאשר ה a2 ?

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  6. Started by reiematza,

    1) מה הטמ'פ שמעבד פנטיום 4 2.8 צריכה להיות בזמן מנוחה (שלי 60-65 וזה גבוה מידי נכון?) 2)איזה גוף קירור אתם ממליצים לי ליקנות למעבד אבל לא יקר מידי

    • 7 תגובות
    • 579 צפיות
  7. Started by hagaluly,

    מחפש מאורר thermlake spark 7 בנרות אם מישהוא מכיר חנות שיש לה כרגע במלאי את המאורר או מאורר באותו קטגורייה היבואן של thermlake מורח אותי כבר חודש

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  8. המאוורר של הכרטיס מסך עושה יותר מדי רעש לטעמי והייתי רוצה לקנות קירור שקט יותר אשמח לקבל הצעות לקירור שקטות עד 200 ש"ח

    • 6 תגובות
    • 579 צפיות
  9. Started by Moo^Moo,

    אני חושב שסיימתי עם הOC למעבד (2500@3200), עכשיו תור הג'יפורס 4 TI...(קירור רגיל) הורדתי RIVA TUNER, עכשיו מה הדרך הנכונה לעשות OC?, להעלות לאט לאט את מהירות הזיכרונות ולהפעיל בנצ'מרקים עד שרואים שהכרטיס לא עומד בזה (כל הנקודות והקווים) ואז להוריד קצת ולעצור, ואח"כ לעשות אותו דבר לליבה? או שהעלת מהירות הליבה והזיכרונות צריכה להתבצע בו זמנית?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  10. השאלה בכותרת. יש לי הזדמנות לקנות את הקירור המפלצתי הזה במחיר ממש זול, אני יודע שהמארז שלי הוא יותר שייך למגזר המארזי מיקרו ATX מאשר לMIDI. אבל כשפותחים אותו יש הרבה מקום בפנים, הכוונה העומק של הלוח אם עד לדלת המארז. עכשיו אני לא יודע בדיוק מה המידות של הקירור הזה. אז אני רוצה לבדוק אם מישהו התנסה בקירור הזה במארז כמו שלי. במידה וההתקנה אפשרית, יש לי עוד שתי שאלות, האם אין סכנה בחיבור של קירור כזה כבד למעבד בתושבת AM2, באמצעות 2 קליפסות מסכנות? אשכרה טרמלטק חשבו שזה קירור סטוק או משהו בסיגנון. והאם החיסרון בתעלת אוויר תפגע משמועתית בביצועי הקירור (תחנוק את זרימת האוויר או משהו בסיגנון. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  11. Started by דניאל מלנקי,

    היי, המחשב שלי רועש כמו לא יודע מה, והוא מגיעה ל55 מעלות אפילו בלי שאני יישחק? רק שתדעו מה הרמת רעש שלו זה 40 דציבל (כנראה שזה בגלל שזה מאוורר של אינטל)....... למישהו יש פיתרון איך לפתור את זה? אני לא רוצה לקנות מאוורר חדש למעבד וכבר ניסיתי לשמן אותו!!!!!!ואני משתגע מהרעש!!!!זה כמו שתעביר מסור חשמלי מול האוזן!!!!!!! :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

  12. Started by Prophecy,

    אילו גורמים משפיעים על יכולות אוברקלוק בחלקים שונים במחשב? מה זה מכפלה ו FSB ואיך זה קשור גם כן לאוברקלוק? מה זה סטפינג וגם איך זה קשור ליכולות OC? אני אשמח אם מישהו ייתן לי מאמר או משהו כזה לא ארוך לא איכפת לי שיהיה באנגלית על הנושא הזה ושיסביר את כל המושגים והטכניקות. תודה רבה רבה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 579 צפיות
  13. Started by 2ten,

    שלום לכם חברים!!! יש לי בעיה אני לא יודע איזה גוף קרור טוב למעבד שלי אם Thermaltake Big Typhoon (16db) 4 in 1 heatpipe tech או ZALMAN CNPS7700-cu או PRIMECOOLER (PC-HC5+) HYPERCOOL - CU ככה יש לי לוח אם P5GD1-VM 3.0 GHZ 775 ואיזה גוף קרור הכי טוב למעבד שלי וגם שקט

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  14. Started by frogman,

    היי ושלום לכולם אבקש לדעת על ביצועי המעבד שלי האם עלי לעשות את כל הטסטים ב 3DMARK או רק ל CPU ? אני רואה הרבה תוצאות ברשת השאלה איזה טסטים עשו שם בכדיי שאני אדע להשוות?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  15. Started by buzz man,

    לכבוד חגיגת 5 שנים להיווסדות החברה SCYTHE מוציאה גרסה מנוחשת של הנינג'ה ששוקלת מעל קילו ועשויה 100 % נחושת,מחיר - 70 $ . http://www.scythe-usa.com/product/cpu/033/scnjcu1000_detail.html [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  16. הכותרת אומרת הכל לא איכפת לי רעש אלא שידחוף אוויר חזק אבל שהיה זול

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  17. Started by sagi_10,

    בהתלה ניסיתי לעשות אובר למעבד דרך הביוס אבל זה כל הזמן לא נתן למחשב לעלות אז ניסתי אובר דרך הוינדוס אבל כל פעם כאני שם את המכפלה על-210 המחשב קורס ואז ניסיתי להעלות מתח ב-0.25 ועדין המחשב קרס אז ניסיתי 0.5 ואז הוא עוד פעם קרס מה לעשות אני לא חושב שזה בריא למעבד בישביל 90 מגה הרץ צריך חצי וולט יותר???? נכון..... תתנו לי עצה מה לעשות ???? (מנוחה 33 מאמץ 35 )

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  18. יש לי P4 2.8, ולוח אם ABIT IC7-G על שניהם קירור מקורי שמרעיש המון אני רוצה שקט מוחלט אם אפשר ואם לא הכי קרוב לזה, מה לקנות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  19. Started by Guarding angel,

    יש לי לוח Asus A7N8X-E Deluxe, עם athlon xp 2800 על 2083Mhz, וכשאני מנסה לשנות את המכפלה דרך הביוס המערכת לא עולה.

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  20. Started by st0m,

    שלום ... אני רוצה להוסיף מאורר שיכניס אוויר למארז אבל שפתחתי את המחשב, הסתכלתי איזה חיבור יש למאורר של המעבד ולמאורר האחורי שלי במחשב ויש להם אותו חיבור ... אז הבעיה שלי היא שאני לא מוצא עוד חיבור שבו אני יכול לחבר עוד מאורר אז מה אני צריך לעשות ? הלוח אם שלי הוא : http://ksp.co.il/hmain.php?uin=1878 תעזרו לי בבקשה זה מאוד מאוד חשוב, אני פשוט חייב אבל מאוד חייב להוסיף מאורר שיכניס אוויר למארז !! תודההההההה

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  21. Started by bennnn,

    היי,אז כמו שכתבתי בכותרת,אני מעוניין לבצע אוברקלוק למעבד שלי,אינטל פנטיום 4 3 גיגהרץ,זה פרסקוט. הלוח p4p 800 se של אסוס. הקירור- arctic colling silent 4 ultra tc אנני מאוד חדש בזה,ערכתי חיפוש לאוברקלוק לפנטיום 4 ולא ככ מצאתי.. איך מתחילים? שלבים וכ? והאם אני יכול להגיע עם מה שכתבתי ל 3.4 גיגהרץ? תודה לכולם בברכת חג שמח!

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  22. יש לי בעיה ...כשאני נכנס לביוס ומנסה לעלות את ההרצים של ה FSB אז גם ההרצים של הAGP וה PCI עולים...... עכשיו כשאני מאפשר לעלות את המתחים ידנית אז האפשרות של spread או איך שלא קוראים לזה ישר מתבטלת ......עכשיו אני לא יודע אם זה צריך להיות מבוטל או לא..... אבל בכל מיקרה ההרצים של ה PCI וה AGP עולים....... מישהו יכול לעזור לי לנעול אותם ....ומה אני צריך לעשות בשביל זה(ואולי אי אפשר בכלל)

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  23. Started by anarchio,

    אם אני משחק באיזה משחק שקצת מאמץ את המחשב אז הוא נכבה לי אחרי איזה 20 דקות אני לא ממש מבין משהו מהתמונה שצירפתי מקווה שאתם תבינו ותשכילו אותי קצת(הוינאמפ פעל כשעשיתי פרינט סקרין) ואי אחרי שקראתי את זה אני בהלם שהמחשב שלי זז בכלל...ודווקא פועל טוב יחסית.... http://www.faqil.com/guides/ham.html [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  24. Started by ras81,

    יש לי מעבד AMD 64 3000 ולוח אם + EPOX 8KDA האם המעבד חם מידי, יש להדגיש כי אני לא הפעלתי משהו מיוחד רק גלישה באינטרנט . (הטמפ' נעה בין 44-48 מעלות) 8/12/2004 12:01:08 AM - System FAN:1506, CPU FAN:3068, Power FAN:2766, System Temp:30, CPU Temp:48, VCORE:1552, VAGP:1504, Chipset(V):1616, +5V:5049, VDIMM:2720, BATT:3120, 5VSB:5076, 1092261668

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  25. Started by HellBoY,

    טוב אז ככה. צינורות פתוחים והצלחתי להגיע ל 386/813 בלי כל בעיה ואפילו לא שינוי של מעלה אחת בטמפרטורה עכשיו ככה יש לי שאלה: נגיד שאני עושה OC והכול טוב ויפה אני יכול להריץ בדיקות לשחק חופשי והכול,יש מצב שהמחשב פתאום לא יעלה או משהוא לא יעבוד כשורה? תודה לעוזרים אה אגב הסטוק הוא 325/750

    • 7 תגובות
    • 579 צפיות

דיונים חדשים בפורומים