עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by pazer001,

    אני רוצה להתחיל בכל הקטע הזה של אוברקלוקינג. חיפשתי כל מיני כתבות בנושא אך הן לא ממצאות. הבנתי את הרעיון הבסיסי אבל עוד לא הבנתי איך אני תכלס גורם למעבד שלי לעבוד מהר יותר. נניח ושמתי עליו קירור והוא בקושי מתחמם, עם איזה תוכנה או עם מה אני מעלה לו את המהירות?

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  2. Started by locke,

    איפה אני יכול למצוא (באיזור תל-אביב עד אשדוד) window molding? בהום סנטר ושאר החנויות הגדולות אין. אני מחפש גם מכרום ולא רק מגומי. וגם איפה יש שרוולים לכבלים? בבקשה רק מי שבטוח יודע איפה.

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  3. Started by redti,

    שלום חברי פורום אוברקלוק .... מסקרן אותי לדעת אם אני מסוגל להוציא מהמחשב שלי (ראו מפרט) סכום של 3000 נקודות ב3D MARK ? לאחר אוברקלוק אינטנסיבי שלא יעלה לי ממש יקר בערך 300-400 שקל.. כרגע ללא אוברקלוק בכלל אני מוציא 1500 :-X אז מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  4. Started by Bar1234,

    מה ההבדל בין קירור אקטיבי לקירור פאסיבי.....????

    • 7 תגובות
    • 581 צפיות
  5. אהלן, אני רוצה להחליף את המעבד A64 3200 שלי בכפול ליבה. (סוקט 939) אני אקנה את 4200X2 או 3800X2 אבל הם מגיעים בלי קירור ואני צריך לדעת האם הקירור סטוק שלי יחזיק את כפולי הליבה או שצריך לקנות קירור? במידה וצריך קירור חדש, האם מוכרים בארץ רק את הקירור המקורי של המעבדים האלה? (אני מאמין שהוא יהיה זול יותר מאיזה קירור מיוחד) תודה.

    • 6 תגובות
    • 581 צפיות
  6. Started by SlimShady_1,

    אני מחפש לקנות קירור למעבד Dual Fan למעבד Newcastle עכשיו אני צריך שMount של הסינק על הלוח ישאיר לי מרווח של כ- 2-3 ס"מ בין הסינק ללוח אני מעריך שקירור כמו ה Silent Tower ממה שראיתי מתחבר ללוח בעזרת 4 ברגים יחסית ארוכים ולהערכתי יהיה לי את ה- 2-3 ס"מ של רווח מישהו יכול לתת דעה? רמה מעל הST נמצא הסינק של איירוקול HT-101 עכשיו לפי מה שראיתי הוא מתחבר ללוח בעזרת מין חתיכת מתכת שמתחברת ללוח עם 2 ברגים נראה לי שאני יכול להרים אותו ב-2 ס"מ ככה שזה מספיק לי אבל אני לא בטוח והייתי רוצה לדעת אם זה אפשר.. ואיזה סינק עדיף?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  7. דבר ראשון אני רוצה לציין שהוא היה מתצוגה אז אני מקווה שהוא לא יהיה דפוק... דבר שני רציתי לשאול איך בדיוק אני מפרק את הקירור הישן (סטוק של אינטל) מהלוח אם. תודה מראש ואני אעדכן אותכם על הטמפרטורות. מקווה לטוב תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 581 צפיות
  8. Started by tom123,

    האם הספק הזה http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=799&catcode=271 יספיק למפרט הבא P4 2.4 לוח אם חה חה... הארד דיסק אחד 5 מאווררי לדים CD וצורב

  9. Started by elad_rabi,

    אז ככה.... יש לי מעבד AMD 2800+ XP לפני כמה ימים החלפתי לוח .. לABIT NF7 לפני זה היה לי לוח של גיגביט... הבעיה שלי היא... לפני שהחלפתי את הלוח (כשעבדתי עם הגיגביט) המעלות של המעבד נעו בין 45-47 במנוחה... כרגע... כשאני עובד עם הNF7 המעלות הם 35.... והן לא זזות... זאת אומרת לא משנה מנוחה או מאמץ הטמפ' לא זזה מ35! בתמונה אתם יכולים גם לראות שמאוורר שעל המעבד(וולקנו 12) לא עובד על פול ספיד... 3000+... (פול ספיד 5400+)... איך זה יכול להיות? האם ירדה לי הטמפ' באופן משמעותי בגלל שהחלפתי לוח??? או שמה שניראה לי הכי סביר זה שהלוח מזייף את הטמפ... מישהו ניתקל בבעיה מסוג כזה?! בתודה אלעד. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  10. Started by menihen16,

    שלום לכולם. אני קונה קירור חדש(פתתחתי ת'רד על זה לא מזמן) ואני רוצה לעשות OC מטורף.. יש לי לוח Gigabyte GA-P35-DS3L ורציתי לדעת באיזה מהירות באס הוא יגביל אותי. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  11. מחפש בנרות מאוורר בעיצוב דומה למארז

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  12. Started by AndreY`,

    אוקי אז במדריך כתוב רק לעלות את השעון כל פעם ב-5 אז הOC הזה טוב? או שלא הייתי אמור לעלות משו? תודה מראש. 50 מעלות במנוחה עכשיו.. [ככה גם היה לפי הOC]

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  13. Started by mokisho,

    מדוע לא כדאי לעשות OC באחוזים ? האם יש סיכון כל שהוא?

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  14. אפשרי או צריך ספק יותר גדול?

    • 7 תגובות
    • 581 צפיות
  15. היי לכולם, באמת השתדלתי לחפש מידע בנושא בפורום שלכם כדי שלא אשאל שאלה שכבר עניתם עליה 500 פעם, אבל לצערי רוב הדברים כאן נשמעים לי כמו סינית.. יש לי לפ טופ של HP שהמאוורר שלו דפוק, רעשים, מתחמם ונכבה.. ל HP אין מאוורר מהסוג הזה (עצה- אף פעם אל תקנו מחשב מחודש, אבל אתם כנראה כבר יודעים את זה) ראיתי מודעה של אופיס דיפו של משטח קירור עם 3 מאווררים, כנראה מניחים עליו את המחשב (??.?( מישהו מכיר ויכול להמליץ לי או שאני זורקת את כספי לשווא? תודה וחג שבועות שמח.

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  16. Started by Bear Cub,

    איך אפשר לדעת אם צריך קירור למעבד? Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb מה לגבי המעבד הזה? *לא יודע למה אבל יש לי הרגשה ששאלתי שאלה מטופשת*... : תודה.

    • 7 תגובות
    • 581 צפיות
  17. Started by hbunny,

    עם איזה זיכרון אני אוכל להגיע לתיזמונים טובים למעבד 775 intel 2mb

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  18. Started by nozza,

    שלום, פעם ראשונה שאני מבצע אוברקלוקינג ולא מצליח לי. חשבתי להתייעץ עם המנוסים. המערכת שלי: Asus P5Q E8400 + Freezer Xtreme 2G Dram Kingston 800MHz 9400GT כיוונתי את ה-FSB בביוס ל 400MHz, זכרון השארתי על 800MHz (מכפלה X2) וגם את ה PCIE השארתי על 100MHz. בלי להעלות מתחים המערכת עלתה אך לא היתה יציבה. ניסיתי להעלות את מתח ה-VCORE עד ל 1.4 וולט אך זה לא עזר. האם אני מפספס משהו? האם יש עוד מתחים שכדאי להעלות? כמו-כן, לא ראיתי אפשרות שליטה על מהירות ה-PCI. האם היא נשארת 33MHz? זה חשוב לי כי יש לי שני כרטיסים מחוברים. תודה, נועם.

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  19. Started by -neo-,

    אוקיי, אז זה הולך ככה, אני רוצה לעשות אוברקלוק (פעם ראשונה) למערכת חזקה (Athlon 64 3700+ San-Diego) וכמובן שישר חשבתי על ה-tower112 (שלפי הבנתי הוא הקירור הפסיבי הטוב ביותר) + 2 מאווררים, רציתי לדעת מבחינה תקציבית כמה כדאי לי לחבר לו את המאווררים האלא או שאני יגיע לכמעט אותה טמפרטורה גם בלי... תתחשבו בזה שאני רוצה את המה"ץ שלי ומצידי שהמחשב יעשה רעש של בואינג 777...... תודה רבה לעוזר!

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  20. לינק למארז: http://www.silverstonetek.com/products/p_spec.php?pno=PS02&area=usa

    • 4 תגובות
    • 581 צפיות
  21. Started by tom123,

    הטמפרטורות במעבד שלי הם 50-45 במנוחה ו- 55-58 במאמץ יש לי IC7MAX3 יכול להיות שהוא מזייף? עידכנתי את הביוס ויש לי מארז מסריח XASER3 אה ועל המעבד יש קירור סטוק של אינטל מקורי. אין משחה על המעבד שאמרתי למוכר לשים הוא צחק עלי... (חוסר מקצועיות) מה לעשות?

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  22. Started by Royu,

    רציתי לדעת איזה סוגי כבלים קיימים. ( ATA 100 66 33 ) ואיזה כדאי להשתמש אם אני רוצה לחבר הרדיסק 80 ג'יגה, CDROM ללוח אם MSI neo2

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  23. Started by amisha,

    עד 300 שקל לקבלת תוצאות מירביות המארז מאורר טוב - טוב מאוד רעש קצת מפריע

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  24. Started by Xardas,

    איך אני יכול לעשות OC לכרטיס מסך leadtek 6800gt 256mb ? ומה הטמפ' המקסימלית שמותר להגיע אליה? תודה רבה !

  25. Started by Cha0stAlker,

    האם חשוב לעשות לאפינק גם למעבד וגם לקירור של המעבד? או שמספיק לעשות רק לאחד מהם? אני רוצה לעשות רק לקירור של המעבד, בגלל שאני חושש לפגוע במעבד, וזה יהיה פשוט בזבוז כסף נוראי אם אני אהרוס אותו :-\ האם יהיה שיפור בטמפרטורה אם אני אעשה לאפינג רק לקירור?

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות

דיונים חדשים בפורומים