אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי מישהו יודע האם ניתן לקנות בארץ מאורר מדגם Panaflo L1A 80mm ? או מכיר חנויות בחו"ל שיש להם אותו ועושות משלוחים לארץ? אני חייב להחליף את המאורר של הSHUTTLE שלי שעושה רעש של טרקטור... ומכל מה שקראתי, זהו הדגם המומלץ - שקט מאוד ודוחף מספיק אוויר לקרר את ה XP1800+ שלי (ללא OC) תודה
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות מודינג למארז שלי ורציתי לשאול האם יש מדריכים לדברים בסיסיים כמו חיתוך, הוספת חלונות, מפסקים, נורות..... בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
המעבד שלי ,e8400,ב3.6ghz ושאני עושה בדיקה של prime95 הוא מגיע למקסימום של 61 מעלות בReal Temps - זה גבוה מדי?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
היי כמו בכותרת.. מה הטמפ' הממוצעת שבה עובד מעבד 3800*2 עם קירור סטוק! לא אחר... תודה
-
- 6 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום חברה מה קורה.. אז ככה אני הולך לקנות מחשב חדש עם המעבד הזה: Q6600 עכשיו יש שני סוגי קירור אחד TUNIQ TOWER או Big Typhoon 120VX מה יותר מומלץ?מה נותן את הטמפרטורות הכי טובות? בתודה אור חג שמח ושנה טובה וגמר חתימה טובה
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
של המעבד AMD 64 3000+ בלוח ?AMD GIGABYTE K8NS (s754) Nforce3 250 איזה תוכנה מה-CD שבא עם הלוח הזה יודעת לקרוא את הטמפרטורה?
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
הטמפרטורות שניראות כאן תקינות ? ומתי אני אדע שהטמפ' לא תקינה ? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלומות.. לפני כחודש בערך החלפתי את הקירור של הX1950 הבוער שלי (של Sapphire) מהסטוק לAccelero S1, שעליו מורכב מאורר 12 ס"מ של AC, שפועל קבוע על 1500 סל"ד. השינוי הזה הצניח את הטמפ' שלו מ60 במנוחה ו90 במאמץ ל40 במנוחה וסביבות 60 במאמץ מלא-קרייסיס ודומיו (השתמשתי בדרייברים של ATI ועשיתי שם OC עד הסוף - 770\621). חשוב לציין שאני לא מנוסה בOC אבל חשבתי שאולי אפשר לסחוט ממנו יותר.. לפי דעתכם אפשר לקבל ממנו שיפור נראה לעין? (לדוג' להפוך את קרייסיס בHIGH לשחיק-1280X1024) אם כן, באיזה תוכנה הכי כדאי להשתמש? ואיך עושים את זה בצורה בטוחה? איזה אמצעי זהירות לנקוט, ועד איזה טמפ' אפשר להגיע? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אף שזה נושא המתקשר לאוברקלוק, הוא גם מתקשר למודינג... אני חושב שאעשה וולט מוד לכרטיס המסך שלי (מפרט בצד), למעשה אני חייב וולט מוד כי לקנות כרטיס ב3000 שקל עד שאמכור את הישן זה סרט. אני חושב לעשות זאת בעצמי (כמובן רק לאחר שאצפה בסרטים המדגימים זאת ואקרא על הנושא). הייתי רוצה לדעת אם יש כאן מישהו שכבר ביצע וולט מוד לכרטיס מסך בעבר ואם יוכל לתת לי כמה לינקים (רצוי בעברית) שבהם אוכל לראות איך עושים את זה. ממש חשוב לי! תודה לכולם!
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
הייי אנשים אז ככה לפני כמה זמן נפל לי הביוס (לא זוכר למה) אז עשינו ריסט לתוכנה שלו או משו כזה (איך שרשום בספר) וניצלתי את ההזדמנות (כי חורף) להעלות את המהירות של המעבד מ2000 ל2100 (מ175 עם זיכרונות של 360 ל 185 עם זכרונות של 366 או משו קרוב) (של AMD כמובן) עכשיו לאדע מה קרה כאילו החום של המעבד סביר והכול ניראה בסדר אבל המחשב טיפה פחות מגיב ממקודם אז רציתי את דעתכם.... בתודה עידו
-
- 8 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום עשיתי לא מזמן OC למחשב שלי ואתמול גיליתי שהוא לא יציב אחרי כמה בדיקות בפריים 95 הFSB היה על 222 והמתחים על סטוק אז אם בבקשה אתם יכולים להסביר בדיוק מה לעשות מההתחלה אני מאוד ישמח המפרט שלי : מעבד - AMD64 +3000 וניס לוח אם - GIGABYTE GAK8NF4 4X זכרונות - TWINMOS (512X2) ספק - Enermax 350W היטסינק על המעבד - TT BigTyphoon CPU-Z:
-
- 7 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי שניי בעיות: 1)קניתי לפני כמה זמן מאוורר של zalman cnps7000-cu ועשיתי אובר קלוק מ-2.8גיגה הרץ ל-3.2 והמחש כל הזמן מגיע ל-100% שימוש ב-cpu ובגלל זה המחשב נתקע כל הזמן והטמפרטורות נשארו באותו טמפרטורה כמו לפני שעשיתי אובר קלוק 2)עשיתי את האוברקלוק דרך התוכנה EasyTune5 של gigabyte אבל כל פעם שאני מכבה ומדליק תמחשב האוברקלוק מתאפס (חוזר ל-2.8 גיגה הרץ) מה לעשות!!!!! תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 581 צפיות
-
-
מה הנתונים שלו ? הוא רועש ? עדיף מניסיון אישי.. על כמה מעלות+- יהיה פרסקוט 3 גיגה הרץ 1 מגה קאש איתו ?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
-
שלום לכולם חיפשתי קצת בפורום מידע קונקרטי לגבי מערכות קירור מים ולא ממש מצאתי תשובות למה שרציתי: 1. לאיזה מערכות מומלץ להוסיף קירור מים? 2. איזה מערכות קירור הם המומלצות ביותר ( עד עכשיו נתקלתי רק בטרמלטק)? 3. מה היתרונות ולאיזה טמפ' זה מוריד את הרכיבים? אם יש כבר תרד בנושא אמח אם תפנו אותי לשם תודה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
יש לי במיקום של המאוורר דבר כזה: http://img156.imageshack.us/my.php?image=img00327cu.jpg והבעיה היא שכשהרכבתי את המאוורר שלי במחשב הוא בקושי זורק אוויר ונראה לי שזה חוסם את האוויר ושזה בכלל לא אמור לשמש כגריל מישהו יכול להגיד לי מה הולך לי במחשב? צריך להוריד את הפסים האלה? איך ? תודה !
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחר שקניתי מחשב חדש, התחלתי לתהות מה לעשות עם הפנטיום 4 הישן. החלטתי למסור אותו להורי אך לפני כן לטפל בבעיית התחממות שיש לו, ואם אני מצליח להשתלט על הטמפרטורה גם לעשות לו אוברקלוק קטן (יותר בשביל הכיף והניסיון מאשר בשביל ביצועים - אני יודע שזה לא מעבד טוב ל- OC) להלן המפרט: Intel pentium 4 Prescott 2.66GHZ (קירור של Intel) motherboard: chipset: P4M800 (נראה לי Foxcon MS-7071 אבל אני לא לגמרי בטוח) 512MB DDR 400MHZ 256MB DDR 266MHZ (סה"כ זיכרון 768MB) RADEON 9550 ספק 400W ג'נרי 2 מאווררי 80MM ג'נריים (אחד מכניס מאחורה ואחד מוציא מלמעלה) ניקיתי את כל המחשב מאבק (כולל ניקוי יסודי של ההיטסינק והמאורר) בדקתי ב - Speedfan והטמפ' של המעבד 60C במנוחה ו 70-73C במאמץ…
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
טוב, אז הסיפור שלי חוזר אחורה בזמן לפני כ 3 שבועות שקיבלתי את המאוורר ה"נחשק" בתקווה להוריד כמה מעלות טובות מהמעבד PALOMINO 2000 הרותח שלי (56 מעלות ב IDLE), כל כך הרבה כוח הופעל והלחץ שהוא יוצר כה אדיר שלמעבד נשברה הליבה, והלוח פשוט התחיל לקצר, לאחר קניה של מעבד חדש כי האחריות לא חלה על מעבדים שבורים!!!! גיליתי כי ה GIGABYTE 7VAX שלי לא תקין גם, ולאחר שיחה עם החברה קיבלתי EPOX 8K9A, האם הוא שווה כמו ה GIGABYTE הישן שלי?
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
כגון: סוג הקירור, טמפ', ונתונים על המהרה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
יש לי מעבד 3ghz אינטל פרסקוט עשיתי לו אובר ל3.2 ואני עם קירור סטוק עכשיו בsuper-pi עשיתי בדיקה של ה 16m וזה עבר בהצלחה זה סימן שהמעבד שלי יציב או שזה לא אומר כלום
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
עשיתי אוברקלוק לכרטיס עכשיו אני לא בטוח עם כדאי כל פעם להחזיר אותו למצב DEFAULT(למצב לפני האוברקלוק) או להשאיר אותו באוברקלוק בעיקרון לפני שאני משחק אני מעלה וכשאני סתם גולש אני מוריד מה כדאי?
-
- 6 תגובות
- 581 צפיות
-
-
הורדתי coretemp ושמתי לב שהמכפלה המופיעה היא 6, ומהירות המעבד הייתה 1.6 ghz. נכנסתי ל - BIOS Setup וגיליתי שבאמת המכפללה הייתה 6. שיניתי אותה ל - 9ץ השאלה שלי אם המכפלה הזאת היא מכפלת ברירת המחדל המוגדרת למעבד הנ"ל? ולמה לאחר ששיניתי אותה בחזרה ל - 9 coretemp עדיין מציג אותה כ - 6? שאלה נוספת היא האם הפונקציה cpu temprature warning אמורה להיות פעילה או לא?
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אהלן, ל-C2D שלי אני מודד טמפ' בעזרת REALTEMP, האם זה מתאים למדידה גם לPRESCOTT או שEVEREST יתן גם תוצאה מדויקת? תודה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
שלום ברשותי המחשב הבא: AMD Turion 64 ML-28 1.6ghz Abit NV-8 2X1GB DDR400 3-3-3-8 OCZ ספק Topower 450W המתח התקני של המעבד הזה הוא 1.35V. מאחר שהלוח שלי לא באמת נועד לעבוד עם טיוריונים, אני מפעיל אותו על 1.3V (אני יכול לבחור בין מתחים נמוכים, 1.3 ו 1.45). על המתח הזה (undervolt, בעקרון) הוא עובד לי על 2.2GHZ. הבעיה היא שברגע שאני מנסה לעבור ל 1.45V (כולה תוספת של 1V) המחשב פשוט כבה אחרי שניה.... ניסיתי להפעיל סמפרון על הלוח הזה בכזה מתח- ועבד. ניסיתי להפעיל את המעבד על כזה מתח אפילו ב underclock עצבני- ולא עבד. האם מישהו יכול להסביר למה זה קורה? ואולי אפילו...איך לפתור את זה? תודה!
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם יש אתר או מקום אחר שבו אפשר לדעת איך עושים אוברקלוקינג? תודה מראש יורה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-


