אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, בקרוב אני מתכנן לבצע OC על מעבד הפנום2 720 שלAMD. שעון הליבה שלו עומד על 2.8 ואני רוצה להביא את המעבד לסביבות 3.4. הקירור שכנראה יהיה מולבש על המעבד יהיה Xigmatek HDT-SD964: http://www.xigmatek.com/product/air-hdtsd964.php האם יש קירור יותר טוב תמורת פחות מ150 שקלים? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה, לילה טוב!
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי את הלוח שיש במיפרט... מישהו יודע מה הטמפ' הגבוהה ביותר שבטוח להגיע איתו??? כרגע במאמץ וOC ל500 לזיכרונות ול2250 למעבד והורדת מכפלה ל4 ללוח הוא מגיע בשיא ל50 מעלות...זה בסדר????
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות את הכרטיס GTS הכי זול (LEADTEK) ולקנות לו קירור איכותי... אני לא ממש מבין בנושא זה אז קודם תגידו מה מומלץ ואז נדבר על מחירים ;D תודה רבה לכולם רז
-
- 8 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מה המצב חברים שלי רציתי לדעת עים המערכת קירור הזאת טובה :http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=fntcc תודה מראש אלי :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
האם ספק איכותי יתן לי להעלות לתדרים גבוהים יותר מאשר ספק ג'נרי?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
היי, קניתי מאוור volcano7+ והייתי מעוניין לקבל עזרה לגבי התקנתו. אני מתקין אותו על לוח gigabyte 8pe667 ultre. למאוורר יש שלושה מחברים, אחד לספק, אחד ללוח (ל cpu fan) והשלישי לאן? על יד החיבור בלוח של ה cpu fan יש לי אחד נוסף שרשום עליו pwr-fan האם הוא מתאים לכאן?? תודה מראש eloya
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
האם על מנת להשיג ביצועים טובים יותר אד הוק, או על מנת לרכוש רכיב זול יותר שייתן תפוקה של רכיב רגיל יותר הפועל ללא OC? האם ניתן לבצע OC בלי "לטפל" בו באופן שוטף? כלומר, אני אין לי מושג ב - OC. האם אוכל לתת למישהו לבצע עבורי OC ולפעול עם המחשב בלי בדיקות שוטפות לגבי הביצוע?
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
זה טוב? צריך משהו אחר?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
בשעה טוב התחלתי הבוקר (או הלילה ) במסע ה OC של הכרטיס (המעפן??) שלי 5600FX של לידטק (128MB) מהירויות המקור שלו הן ליבה : 325 זיכרון : 550 עליתי והגעתי ל ליבה :360 זיכרון : 570 השיפור היה כ100 נק במבחן ה 3D מארק 03 (לכ 2500 נק' ) המפרט הוא 2.4@2.8 1GB PC3700 כשאר הם רצים במהירות של 466 בתיזמונים של 2.5-3-3-7 והכרטיס הנ"ל עכשיו 2500 נק' זה לא קצת מעט מידי ? מהי הטמפ' המקסימלית שהוא סובל ?
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
לו כזה http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1297 ומעבד ק7400 וקירור OCZ VENDETA 2 אני יוכל להגיע ל 4 ?
-
- 7 תגובות
- 582 צפיות
-
-
כידוע,יש לי 7800GT של GAINWARD. ובכן,לאחר החורף הכרטיס השתגע ועמד על כ90-100 מעלות במנוחה ואני מדגיש מנוחה. היום הלכתי לחנות של חבר שלי לרענן משחה קצת אולי זה יעזור לפני הניסיון ללכת לחנות שרכשתי את הכרטיס משם. למה לא לנסות? רכשתי מזרק של MX1 משחה טרמית ב30 שקלים,חבר שלי (בעל החנות) פתח את הסיילנסר ניקה את המשחה הטרמית במקצועיות ומרח לי שוב,חזרתי הביתה וכולי אושר. 40 מעלות!!!!!!!!!!!!!!!!!! 40 מעלות במנוחה!! במאמץ לא יכולתי אפילו לראות את הטמפ' כי לאחר התחלת משחק כגון NFS U2 וכד' המחשב פשוט נפל. אז אני שמח מאוד שריעננתי משחה ורציתי לשתף אתכם שאם יש לכם בעיות טמפ' לפני שאתם שוברים את הכרטיס מרוב עצבים תרעננו משחה ותראו אם עוזר. חסכתי לעצמי עכשיו המון דלק לנסיעה לח…
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
עריכה: טעות בפורום. עכשיו כנראה העבירו את זה. אפשר לנעול את הדיון הספציפי הזה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אז ככה,יש לי Q9450 עם TUNIQ TOWER בלי OC. החום של הCPU נמוך,29 מעלות כשהטוניק על פול,אבל הליבות בסביבות ה50-60! מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אני צריך להחליט בין שני מאוורירים שאני אקנה, Aero Cool Extreme או Thermaltake Volcano 11. אבל זאת לא השאלה! השאלה היא: שמתי לב שבוולקנו יש אפשרות לשנות את המהירות של המאוורר, הם כשאני אשים אותו על הכי נמוך, הוא יהיה שקט כמו ה-Aerocool אבל בוא זמנית גם במהירות כמו של Aerocool??
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי מעבד e6300 על לוח של gigabyte 945p-s3 וספק fsp400GLN מה אני אמור לעשותכדי להאיץ את המעבד מצטער על השאלה הזאת אני פשוט חדש בקטע של האוברקלוק ואני לא ממש מבין בזה..
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
עשיתי OC לQUAD שלי עכשיו במצב רגיל שכמה תוכנות עובדות הוא על 57 מעלות נכון לעכשיו במאמץ אני מניח 65 בדקתי בCPU Z בCore Voltage:1.3XX וזה משתנה כל פעם אין קפיצות משמעותיות בין 1.2 ל1.3 רציתי לדעת אם הטמפ' גבוהות מידי? ולהפסיק ת'OC לאלתר?או להשאיר? חשוב לציין שלא התעסקתי במתחים ולא בכלום..פשוט העלתי ת'FSB הזה נדמה לי ל333MHZ עשיתי משו לא נכון פה?
-
- 7 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אין לי נסיון קודם ב-OC למעבד אבל תיאורתית אני יודע בערך איך עושים את זה... ממה שהבנתי ה-MB שלי לא תומך ב-OC למעבד הMB שלי הוא: MSI MS-7173 (מיקרו ATX) יש דרך לעקוף את ה-MB ולעשות בכל זאת לעשות OC כי אני ממש חייב את זה! שלא יעשה לי bottelneck לכרטיס מסך שאני הולך לקנות
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
חברים אני זקוק לתוכנה שמזה את טמפרטורת כרטיס המסך
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום אני מחפש לברר בקשר לאוברלוקינג למעבד הנדון, עם מי שביצע כבר אוברקלוקינג למעבד כזה גם. ישנם שניים כאלה שכינויים: CUPRA אוריפ תודה azr
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה הכי פשוטה שבעולם אני לא רוצה מידע ונתונים וגרפים אני רק רוצה שיהיה אפשר לשנות את המהירות של הזיכרון ומהעבד של המאיץ הגרפי
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם, גם אני חדש יש לי במחשב מאוורר אינטל לסוקט LGA775 (כמו כאן: http://www.pccenter.co.il/Product.asp?productid=1817). אני מנקה את המחשב כרגע ורוצה לנקות את המאוורר, אבל ההברגה שלו מעצבנת... מישהו יכול להסביר לי בבקשה כיצד ניתן לפרק אותו (בנזק מינימלי)? ערכתי חיפוש בפורומים ובמדריכים אבל לא מצאתי משהו ספציפי לגבי זה... תודה רבה מראש!
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי Freezer 64 Pro שקניתי....היום חיברתי אותו לחיבור של המחשב..(על המולקס יש לי מתאם ל3 פינים).... עכשיו....הוא מסתובב בהתחלה...ואחרי כמה זמן הוא מפסיק....מישהו יודע למה??.... *הקירור לא מחובר למעבד הוא רק מחובר לחשמל..... הוא תקין או לא??... (המאורר לא אמור לעבוד מתי שיש חשמל?)
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי שני סטיקים של הזיכרון http://www.skypc.co.il/pl_product~KVR667D2N51G~15~0.htm. הלוח הוא GA-P31-DS3L, והמעבד הוא E6750. כרגע המעבד על OC.מכפלה 8 ובאס 400. אבל הזיכרון פועל על 333MHZ במקום 667. איך אני משנה את זה והאם זה יכול לעזור לOC גבוה יותר? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
איך אני יודע מתי להפסיק את האובר לכ.מסך אין לי מד טמפ(FX5200 כן אני יודע הוא גרוע) אני יודע שמתי שיש ארטיפקטים אז מפסיקים להעלות בזיכרונות אבל מתי מפסיקים להעלות לליבה ד"א שמתי קירור הרבה יותר טוב מהמקורי
-
- 7 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני הולך לבנות מארז מעץ וממתכת המטרה העיקרית לבנות מארז משני שכבות עם חומר בידוד באמצע על מנת להשקיט את שני מאווררי הדלתא שברשותי אני מחפש רעיונות מקוריים לעיצוב אקבל בברכה לינקים עם רעיונות או סתם רעיונות מקוריים תודה שמו של הבנאדם שייתן לי את הרעיון הטוב ביותר יפורסם עימי בגלרייה לאחר שהפרוייקט יפורסם
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-


