אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המחשב אומר לי שהוא על 50 מעלות זה בסדר? ואם לא אז מה אפשר לעשות? מעבד intel pentium 4 2.2 ועוד משהו אני רוצה לקנות עוד מאוורר למחשב של 120 mm מאיפה כדאי? ואיזה?
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום... אני מתלבט אם לקחת את הבארטון 2500 בגרסת tray + spire fridgerock או שפשוט לקחת כ-box השאלה המרכזית היא מה בכלל בא בגרסת ה-box והאם המאוורר שבא מספיק כדי שהטמפרטורות לא יהיו בשמיים (ללא אוברקלוקינג כמובן) תודה.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש ברשותי את הזיכרון Corsair TwinX 512x2 PC400PRO, וכשאני מנסה להעלות מעל 250FSB הוא פשוט מריץ מלא Errors ב Memtest, התזמונים של הזכרונות הם 3-4-4-7 (שאר המפרט בחתימה) , העלתי מתח לזכרונות ל 2.7 ולמעבד 1.525 , מה אני יכול לעשות ? שכחתי לציין שהHTT הוא על 4. הנה תמונה (ניסיתי אפילו להוריד מכפלה ל8 ועדיין Errors ב 250): http://rotter.name/User_files/nor/424984f80c0873a7.jpg תודה .
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
תגידו איפה וכמה עולה גומיות H ?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
המקומות היחידים שמצאתי אלה שתי חנויות מחשבים או ליין מישהו מכיר אולי חנות באיזור ראשון לציון או תל אביב??????
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
האם מישהו יודע עד כמה מעבד זה טוב מבחינת OC לקירור רגיל ? אני רוצה להמהיר אותו למקסימום ..
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להחליף את המעבד A64 3200 שלי בכפול ליבה. (סוקט 939) אני אקנה את 4200X2 או 3800X2 אבל הם מגיעים בלי קירור ואני צריך לדעת האם הקירור סטוק שלי יחזיק את כפולי הליבה או שצריך לקנות קירור? במידה וצריך קירור חדש, האם מוכרים בארץ רק את הקירור המקורי של המעבדים האלה? (אני מאמין שהוא יהיה זול יותר מאיזה קירור מיוחד) תודה.
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
שלום אני חדש פה... חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי בהאצת המחשב יש לי בעיות איתו בזמן האחרון וכבר החלפתי מאוורר לא פעם אחת אבל אחרי כמה זמן הטמפרטורה מגיעה לי ל 60 מעלות כשבחודשים הראשונים שאני מתקין את המאוורר הוא עומד על 45 מעלות.... כרגע אני שוב צריך לקנות מאוור חדש וחשבתי שכדאי לי לקנות משהו טוב וחזק ולא ב50 שקל כמו הקודם.. וגם היה לי רעיון שאם אקנה משהו טוב אוכל להאיץ אותו.. בעבר ניסיתי להאיץ אותו מהסטנדרט שזה 1.67 ל1.75 ויותר עם המאוור הסטנדרתי וכמובן שלא הרגשתי הבדל משמעותי..אבל הפעם אני רוצה לנסות להגיע ל2.0 ועכשיו השאלות.. איזה מאוור אתם הכי ממליצים? ואיפה להשיג.. כשהאצתי את המחשב היה רשום לי בביוס 133 שזה הסטנדרת והאצתי את זה ל44 -45 כשעברתי את זה המחשב לא עלה ונ…
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
או שאין הרבה הבדל מה winbond 3200
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מודינג זה סבבה אבל למה צריך לעשות אוברקלוקינג זה סתם מקטין את אורך החיים של הרכיבים ובמקרים מסוימים לשרוף את הרכיבים
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי המערכת הקודמת שלי הייתה מבוססת על 939 של AMD ואני מתכנן לקנות לוח אם חדש מבוסס P35, ליתר דיוק P5KE/WIFI של אסוס ומעבד E8400. אני יודע שהקירור הנוכחי שלי(בכותרת) שנשאר לי מהמערכת הקודמת תומך גם בסוקט 775 אך האם באמת לא תהיה לי בעיה להרכיב אותו על הלוח אם החדש? ההברגות לא השתנו? ולאיזה טמפרטורה מקסימלית וטמפרטורת מנוחה המעבד צריך להגיע עם הקירור הנ"ל? תודה.
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
אודה לרעיונות כיצד למקמו טוב ללא תזוזות באמצע הסוניק ?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי! הנה המפרט: Abit AW8 Intel D805 2.66Ghz Dual COre BFG Nvidia 6600GT OC 128MB Pci-E 2X PQI Turbo DDR2 677Mhz. Creative Audigy 2 ZS. את המערכת האצתי כבר ל FSB 166 שזה אומר מעבד ב 3.33 Ghz. הזכרונות עובדים ב 667 בגלל ההמהרה. הכרטיס מומהר כבר ל 525Mhz ע"י החברה. רציתי המלצות להמהרה נוספת ותגובות מאנשים עם הכרטיס הזה (אפילו לא OC) לתוצאות שאנשים השיגו... כמו כן בעניין הצינורות וכל מה שמסביב. תודה מראש! הנה כמה תמונות: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
COMiON (IMPRESS CA055) ATX BLACK Front USB Case Intel Pentium IV 3.0GHz Prescott 2M 64-bit Socket 775 Box CPU Western Digital 200GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Motherboard Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e 256Mb 128 bit Bulk Video Card זה המערכת שקניתי ואם צריך משו איכותי לא להסתמך על המקור אז בין 150 ל 250 שקל השקעה לקירור
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני שמעתי שיש קירור חדש למעבד מבית gigabyte האם הוא טוב או לא
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, כמו שאתם רואים בתמונות המצורפות מהירויות המאווררים מטורפות, מה שגורם לחדר שלי להשמע כמו כביש מהיר... אני משתמש בתוכנה MSI CoreCenter אבל אינני מיומן בה ולא רוצה לגרום נזק... מה אפשר לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
-
אוקי אז ככה תכננתי לקנות מחשב בזמן הקרוב והוא יהיה בחדר שלי ממש איפה שאני ישן את שינת היופי שלי בגלל זה חשוב שהקירור יהיה טוב שישמור על המחשב בטמפרטורות נמוכות ולא רועש והנה השאלות: 1. האם אני יכול להשאיר את המחשב שלי כמה ימים פתוח, עם איוורר כמובן (מה שיוביל אותנו לשאלה איזה איוורר) ולא יקרה לו כלום לא עכשיו ולא בעתיד? 2. בגלל שהשינה חשובה לבריאות אני מתכוון לקנות קירור למחשב שיהיה טוב, מספיק שקט שיהיה אפשר לישון איתו בלילה,ובמחיר סביר לכל אדם (אני מדבר על שליוב- ספק+2 מאווררים 80 מילימטר+קירור למעבד) אני חשבתי על הספק של TT 420watt עם האקטיב pfc (האם הוא רועש?) על איזה שילוב את ממליצים? תודה
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
שלום, אני סובל כבר הרבה זמן מרעשים בלתי נסבלים שנובעים מהמאוורר של כרטיס המסך: Leadtek GeForce 6600GT (AGP. ניסיתי הכל, לפרק,לנקות, לשמן, למרוח משחה תרמית - כלום! אני מעוניין לקנות מאוורר חדש אך אני לא יודע איזה. הבנתי שלא ניתן לקנות את המאוורר המקורי. אשמח להצעות (עד 150 ש"ח) וגם אשמח לדעת אם יוכלו לעשות את זה בחנות שבה אקנה או שיהיה עלי להרכיב את המאוורר לבד? ד"א, הטמפ' של הכרטיס במנוחה היא: GPU- 52c GPU Diode - 80c (קצת מלחיץ)
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מעבד INTEL PENTIUM III 1000 Mhz לוח אם Intel Corporation D815EPEA2
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
איך אפשר לדעת אם צריך קירור למעבד? Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb מה לגבי המעבד הזה? *לא יודע למה אבל יש לי הרגשה ששאלתי שאלה מטופשת*... : תודה.
-
- 7 תגובות
- 582 צפיות
-


