אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
שלום יש כרגע ברשותי את הכרטיס הזה http://www.powercolor.com/global/main_product_detail.asp?id=34 אני רוצה לקנות לו קירור יותר טוב ואני לא יודע איזה . חשבתי על הקירור הזה בשבילו... http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1302 האם זה הקירור הכי טוב שיכול להיות לתקציב שכזה לכרטיס כמו שלי ? אם יש לכם עוד הצעות או את אותו קירור במחיר יותר זול אני אשמח. תודה ושבת שלום.
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום רב לכולם, המפרט שלי מופיע בצד. אני די מתחיל בעניין הOC , שאלה בבקשה: אני בOC למעבד 3.4GHZ , המכפלה משתנה בLIVE (איך קוראים לזה? : ) מX9 לX6 שהמחשב במנוחה. שמעתי לאחרונה שהגדרה זו פוגעת ביציבות הOC - ושעדיף שמכפלת המעבד תהיה קבועה (במקרה שלי על X9) . האם זה נכון ? וכיצד עושים זאת בBIOS? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום. מצורפת תמונת אינפורמציה משני תוכנות, על טמפרטורת המעבד אצלי במחשב, בשעת עבודת מעבד בכ- 100% : Core Temp 0.99.4: 57 ו- 59 מעלות צלזיוס, ובתוכנת OCCT 3.0.1 39 ו- 36.75 מעלות צלזיוס; איזו תוכנה ותוצאתה,אמינה יותר? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
לא מבין מה נכון כבר, קראתי מיליון מאמרים ודיונים ולא מבין מה טוב ומה לא. אני עם 6600 עם OC קטן ל-333 הטמפרטורה במאמץ היא 62 מעלות עם זלמן 7700CU המתח של המעבד- מה האמיתי לעזזל? בביוס בחרתי 1.225 CORETEMP מראה 1.325 CPUZ מראה 1.178 מה נכון מכל זה? והטמפרטורה נראית לי גבוהה ביחס לזה שהיה לי פעם BADAXE2 של אינטל ושם הוא הראה לי 41 מעלות במאמץ בOC המסכן הזה! אז כל חיישן של כל לוח מראה מה שבא לו? מדובר באותה מערכת בדיוק רק הלוח הוחלף ל-P5BDELUXE באינטל, היה לי IDLE של 31 מעלות!!!! עכשיו אני IDLE של 52 בממוצע. מה דפוק כאן?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
ה-Backplate של המעבד על הלוח שלי הוא מתוצרת לוטס (Lotes) ואני מחפש קירור עבורו. אפשר, כמובן, לפרק את הבקפלייט הזה ולהתקין אחד סטנדרטי במקומו, אבל אם מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת גופי קירור למעבדי AMD בסוקט 939 מתוצרת לוטס אשמח אם ימליץ לי.
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
המחשב אומר לי שהוא על 50 מעלות זה בסדר? ואם לא אז מה אפשר לעשות? מעבד intel pentium 4 2.2 ועוד משהו אני רוצה לקנות עוד מאוורר למחשב של 120 mm מאיפה כדאי? ואיזה?
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום... אני מתלבט אם לקחת את הבארטון 2500 בגרסת tray + spire fridgerock או שפשוט לקחת כ-box השאלה המרכזית היא מה בכלל בא בגרסת ה-box והאם המאוורר שבא מספיק כדי שהטמפרטורות לא יהיו בשמיים (ללא אוברקלוקינג כמובן) תודה.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש ברשותי את הזיכרון Corsair TwinX 512x2 PC400PRO, וכשאני מנסה להעלות מעל 250FSB הוא פשוט מריץ מלא Errors ב Memtest, התזמונים של הזכרונות הם 3-4-4-7 (שאר המפרט בחתימה) , העלתי מתח לזכרונות ל 2.7 ולמעבד 1.525 , מה אני יכול לעשות ? שכחתי לציין שהHTT הוא על 4. הנה תמונה (ניסיתי אפילו להוריד מכפלה ל8 ועדיין Errors ב 250): http://rotter.name/User_files/nor/424984f80c0873a7.jpg תודה .
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
תגידו איפה וכמה עולה גומיות H ?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
המקומות היחידים שמצאתי אלה שתי חנויות מחשבים או ליין מישהו מכיר אולי חנות באיזור ראשון לציון או תל אביב??????
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
האם מישהו יודע עד כמה מעבד זה טוב מבחינת OC לקירור רגיל ? אני רוצה להמהיר אותו למקסימום ..
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להחליף את המעבד A64 3200 שלי בכפול ליבה. (סוקט 939) אני אקנה את 4200X2 או 3800X2 אבל הם מגיעים בלי קירור ואני צריך לדעת האם הקירור סטוק שלי יחזיק את כפולי הליבה או שצריך לקנות קירור? במידה וצריך קירור חדש, האם מוכרים בארץ רק את הקירור המקורי של המעבדים האלה? (אני מאמין שהוא יהיה זול יותר מאיזה קירור מיוחד) תודה.
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
שלום אני חדש פה... חשבתי שאולי תוכלו לעזור לי בהאצת המחשב יש לי בעיות איתו בזמן האחרון וכבר החלפתי מאוורר לא פעם אחת אבל אחרי כמה זמן הטמפרטורה מגיעה לי ל 60 מעלות כשבחודשים הראשונים שאני מתקין את המאוורר הוא עומד על 45 מעלות.... כרגע אני שוב צריך לקנות מאוור חדש וחשבתי שכדאי לי לקנות משהו טוב וחזק ולא ב50 שקל כמו הקודם.. וגם היה לי רעיון שאם אקנה משהו טוב אוכל להאיץ אותו.. בעבר ניסיתי להאיץ אותו מהסטנדרט שזה 1.67 ל1.75 ויותר עם המאוור הסטנדרתי וכמובן שלא הרגשתי הבדל משמעותי..אבל הפעם אני רוצה לנסות להגיע ל2.0 ועכשיו השאלות.. איזה מאוור אתם הכי ממליצים? ואיפה להשיג.. כשהאצתי את המחשב היה רשום לי בביוס 133 שזה הסטנדרת והאצתי את זה ל44 -45 כשעברתי את זה המחשב לא עלה ונ…
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
או שאין הרבה הבדל מה winbond 3200
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
מודינג זה סבבה אבל למה צריך לעשות אוברקלוקינג זה סתם מקטין את אורך החיים של הרכיבים ובמקרים מסוימים לשרוף את הרכיבים
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
אודה לרעיונות כיצד למקמו טוב ללא תזוזות באמצע הסוניק ?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אוקי אז במדריך כתוב רק לעלות את השעון כל פעם ב-5 אז הOC הזה טוב? או שלא הייתי אמור לעלות משו? תודה מראש. 50 מעלות במנוחה עכשיו.. [ככה גם היה לפי הOC]
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי! הנה המפרט: Abit AW8 Intel D805 2.66Ghz Dual COre BFG Nvidia 6600GT OC 128MB Pci-E 2X PQI Turbo DDR2 677Mhz. Creative Audigy 2 ZS. את המערכת האצתי כבר ל FSB 166 שזה אומר מעבד ב 3.33 Ghz. הזכרונות עובדים ב 667 בגלל ההמהרה. הכרטיס מומהר כבר ל 525Mhz ע"י החברה. רציתי המלצות להמהרה נוספת ותגובות מאנשים עם הכרטיס הזה (אפילו לא OC) לתוצאות שאנשים השיגו... כמו כן בעניין הצינורות וכל מה שמסביב. תודה מראש! הנה כמה תמונות: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
COMiON (IMPRESS CA055) ATX BLACK Front USB Case Intel Pentium IV 3.0GHz Prescott 2M 64-bit Socket 775 Box CPU Western Digital 200GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Motherboard Kingston KVR533D2N4-512MB DDR-II DDR 533 Memory Gigabyte FX6600 GV-NX66256D PCI-e 256Mb 128 bit Bulk Video Card זה המערכת שקניתי ואם צריך משו איכותי לא להסתמך על המקור אז בין 150 ל 250 שקל השקעה לקירור
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אני שמעתי שיש קירור חדש למעבד מבית gigabyte האם הוא טוב או לא
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-


