אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
זאת המשחה שמרחו לי בחנות: http://www.thermaltake.com/coolers/comboCool/a2014ThermalGrease1.htm האם היא מספיק טובה? הוא מרח לי את זה בחנות בלי לנקות עם אציטון את השכבה הקודמת על המעבד, אז בגלל זה אני חובש שאני יכול להגיע לתוצאות יותר טובות. את השכבה הקודמת על הסינק, הוא פשוט שיפשף עם נייר.
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
בקרוב אני קונה מחשב חדש עם מעבד E6600, אני יודע ב100% שאני אף פעם לא יעשה OC למעבד, אבל בכל זאת אני יודע שהקירור המקורי של המעבד הוא לפעמים רועש והוא די גרוע, לכן אני הולך לקנות את המעבד באריזת Tray. אני זקוק להמלצה לקירור שקט מאוד לE6600, בתקציב של עד 90 שקל ואין אפשרות לחריגה אפילו לא בשקל.
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
?? כמה ב-OC קטן? וכמה ב-OC גדול??
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
איזה מאורר הכי טוב בה 100-150 שקל 120MM במקום שייש שם מאורר 120MM אפשר לעשים מאורר 92 MM? הוא שאפשר לעשים רק מאורר 120ס"מ?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
מישהו יודע איך הלוח הזה באוברקלוק? יש למישהו? יש לי אותו ואני רוצה לדעת כבר איך הוא,המחשב עדיין לא מוכן...
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
היי, קניתי קירור ללוח של קלרמאסטר עם לדים כחולים (סתם שתבינו על איזה קירור אני מדבר אם למישהו יש או משהו כזה...) ואין לו ברגים או קליפסים זה רק עם דבק תרמי... והקירור משתחרר ומתרחק מהצ'יפסט וסעצם בקושי משפיע עליו ככה ואם הוא ייפול הוא יגרו םנזק הרב יותר חמור לקבלים שמתחתים או לכל מיני דברים אחרים.... מה לעשות? החנות לא מסכימה להחליף מכיוון שאין אחריות לטענתם על מוצרי קירור וזאת למרות שעשיתי ב-ד-י-ו-ק מה שהאיש מעבדה שלהם אמר.... תודה מראש, ניר.
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
עד היום השתמשתי בSTOCK FAN והייתי על טמפרטורה של 52-55 מעלות. קבלתי ALX-800 ומאורר 80MM של VANTEC ועשיתי OC ל 2800 והטמפ' היא על 52 מעלות, נראה לכם סביר? לא קצת חם...
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
הגירסה החדשה של EVEREST עכשיו מביאה את הטמפטורה ה TJ ולא את ה TC כפי שאתה רואים השאלה מי מדיוק יותר טוב אני חוזר לישון [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
איך אפשר לבדוק טמפרטורת ליבה של כרטיס מסך RADEON 9200 ? ומה צריכה להיות הטמפרטורה הסבירה שלו? בתודה manorking
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
-
קניתי מחשב חדש ואני ריצטרך להכין לו מערכת קירור טובה. מארז אלומיניום כבר יש לי. יש גם הרבה מאוררים רגילים. אבל אני רוצה מערכת קירור קצת יותר רצינית כדי שאני יוכל לעשות OC טוב למחשב. יש לכם הצעות ?
-
- 7 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב חדש , am athlonxp 2100 512ddr 2700 - winbond epox 8rda ati-redaon 9500 pro. WD 40 7200 וקניתי זלמן, עכשיו, יש לי מאוורר אחד במארז שמוציא אוויר ואין לי מאוורר שמכניס אוויר. המעבד שלי ננשמר על חום טוב במצב נורמאלי 36-38 ובמשחקים 46-48 (עם דלת סגורה). בהתחלה אחרי משחקים הוא היה על 42 ככה.. אני מאד מרוצה מהזלמן אבל מכיוון שהיתרון שלו זה הגוף קירור שהוא מנחושת אולי אם אני אשים מאוורר 120 מ"מ שמכניס אוויר למארז ויעשה קצת סדר בחוטים המעבד יהיה יותר קריר? אנא ממכם תעזרו לי כי אניצריך להחליט בזמן הקרוב. תודה
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס GF6800 של ASUS קוראים לו V9999 למבינים שביניכם.. אני רוצה לקנות לו גוף קירור חדש שקוראים לו AcceleroX1 של AC אבל אני בטוח שאני לא יכול לחבר את החשמל של המאורר לשקע בכרטיס (הפינים שונים).. אני יודע שאפשר לעשות את זה לפי זה : http://www.extreme-mods.de/readarticle.php?article_id=17&rowstart=3 זה אותו כרטיס אבל הכל כתוב שם בגרמנית.. האם יש מתאם שאפשר לקנות שיאפשר לי לחבר אותו לכרטיס..? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך 8600GT.. רמת הקלוק המקסימלית שלי היא:810 MHZ רמת הקלוק המקסימלית לזיכרון שלי היא:610 MHZ אם אני עושה אוברקלוק לרמה הכי גבוהה{עם קירור חזק כמובן}, לאיזה רמה אני יכול להגיע?{לאיזה כרטיס מסך זה ישתווה? תודה לעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
מה זה אומר? ראיתי הרבה אנשים כותבים את זה בפורום אבל מה זה אומר
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
קיבלתי את הקונרו, ורציתי לדעת לפני שאני מתקין אם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת ? התקנתי בעבר מעבדים, אבל כולם היו של AMD ולא נראו כמו הקנרו, שכולו מכוסה. רציתי לדעת אם צריך למרוח את המשחה על כל הכיסוי ? או שלא צריך משחה ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני מחפש מאוורר 8 ס"מ מתוצרת Thermaltake דגם A1214. מישהו מכיר חנות שבה יש את המאוורר זמין ? (לא משנה באיזה עיר) תודה !
-
- 0 תגובות
- 582 צפיות
-
-
טוב, אני עומד לקנות: Athlon XP 2500+(512k 333) אנשים פה הציעו לי לשים את המאוורר הזה עליו: Thermaltake TR2 M3 for ATHLON XP 3400Plus אבל שכחתי לציין שאני עומד לעשות OC לפני שנתנו לי את המאוורר הזה. אז אתם מציעי לי להישאר איתו למרות שאני עומד לעשות OC או להחליף אותו? אם להחליף אז תמליצו לי על מאוורר טוב למעבד.
-
- 3 תגובות
- 582 צפיות
-
-
-
שלום יש כרגע ברשותי את הכרטיס הזה http://www.powercolor.com/global/main_product_detail.asp?id=34 אני רוצה לקנות לו קירור יותר טוב ואני לא יודע איזה . חשבתי על הקירור הזה בשבילו... http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=1302 האם זה הקירור הכי טוב שיכול להיות לתקציב שכזה לכרטיס כמו שלי ? אם יש לכם עוד הצעות או את אותו קירור במחיר יותר זול אני אשמח. תודה ושבת שלום.
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום רב לכולם, המפרט שלי מופיע בצד. אני די מתחיל בעניין הOC , שאלה בבקשה: אני בOC למעבד 3.4GHZ , המכפלה משתנה בLIVE (איך קוראים לזה? : ) מX9 לX6 שהמחשב במנוחה. שמעתי לאחרונה שהגדרה זו פוגעת ביציבות הOC - ושעדיף שמכפלת המעבד תהיה קבועה (במקרה שלי על X9) . האם זה נכון ? וכיצד עושים זאת בBIOS? תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום. מצורפת תמונת אינפורמציה משני תוכנות, על טמפרטורת המעבד אצלי במחשב, בשעת עבודת מעבד בכ- 100% : Core Temp 0.99.4: 57 ו- 59 מעלות צלזיוס, ובתוכנת OCCT 3.0.1 39 ו- 36.75 מעלות צלזיוס; איזו תוכנה ותוצאתה,אמינה יותר? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
לא מבין מה נכון כבר, קראתי מיליון מאמרים ודיונים ולא מבין מה טוב ומה לא. אני עם 6600 עם OC קטן ל-333 הטמפרטורה במאמץ היא 62 מעלות עם זלמן 7700CU המתח של המעבד- מה האמיתי לעזזל? בביוס בחרתי 1.225 CORETEMP מראה 1.325 CPUZ מראה 1.178 מה נכון מכל זה? והטמפרטורה נראית לי גבוהה ביחס לזה שהיה לי פעם BADAXE2 של אינטל ושם הוא הראה לי 41 מעלות במאמץ בOC המסכן הזה! אז כל חיישן של כל לוח מראה מה שבא לו? מדובר באותה מערכת בדיוק רק הלוח הוחלף ל-P5BDELUXE באינטל, היה לי IDLE של 31 מעלות!!!! עכשיו אני IDLE של 52 בממוצע. מה דפוק כאן?
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
ה-Backplate של המעבד על הלוח שלי הוא מתוצרת לוטס (Lotes) ואני מחפש קירור עבורו. אפשר, כמובן, לפרק את הבקפלייט הזה ולהתקין אחד סטנדרטי במקומו, אבל אם מישהו מכיר חנות בארץ שמוכרת גופי קירור למעבדי AMD בסוקט 939 מתוצרת לוטס אשמח אם ימליץ לי.
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-


