עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by habarbash,

    שלום יש לי מעבד סלרון 2GHZ ( נורטווד ) ואני ממהיר אותו , הבעיה שאני יכול להעלות רק את הFSB , ומתי שאני מעלה המחשב עובד בסדר אבל אחרי שאני מפעיל מחדש המחשב משמיע BIP ארוך וזהו נאדה , אני צריך לעשות RESET שוב ואז לשנות את ההגדרות לברירת מחדל . הכפלה : 20 ( נעול ) FSB : 100 אני יכול להעלות אותו עד ל 132 . לוח : EPOX P4M222A . 2: מה זה PCI Universal ?? תודה רבה .

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  2. אובר קלוק - פנטיום 3 733 - 866 קטן בשביל ההתחלה טמפ' מעבד Idle - 28 לאחר שעה מאמץ ב Prime 95 קיבלתי 39 מעלות המעלות הם לפי HardCano כך שהם 99 מדויקות אז איך ? המעלות ? טובות ?

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  3. הזמני מ PANDAS את הקירור הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1606&products_id=8204 הוא במחיר טוב והוא מורכב כולו מנחושת שזה טוב. בנוסף גם יש לי משחה תרמית כסופה הכרטיס מסך שלי זה 6600GT של XFX כשרק קניתי הוא סגר 81 מעלות בכיף החלפתי לו משחה למשחה כסופה זה הוריד 5 מעלות עכשיו אני רוצה לקנות את הקירור שציינתי בראש הדיון. מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 584 צפיות
  4. Started by yossi_s1,

    אני מתכנן אוברקלוקינג למחשב שלי ורציתי לשאול מספר דברים בתור התחלה ואני מאמין שאני יעזר בכם גם בהמשך.. בנתיים דברים שאני לא מוצא תשובות להם ממש... ככה לגבי מהירות באס (FSB) אם הזיכרון שלי הוא מסוג DDR2 ומהירות שלו היא 800MHZ אז מהירות הבאס היא למעשה 400MHZ?? ואם הלוח שלי תומך בזיכרונות של עד 800MHZ אני יוכל לעשות אוברקלוק ל1066 זה יעבוד? ואני מאמין שיעלו לי עוד שאלות אחר כך.. תודה בנתיים...

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  5. שלום לכולם. 1 על איזה גודל צינורית כדאי ללכת בקירור מים ? 8\3 או 2\1 ? 2 האם המחבר,לא זה שמתחבר לצינורית אלא הקצה השני שלו שמתחבר לרדיאטור,משאבה,בלוק הוא גודל קבוע ולא תלוי אם אני לוקח למשל 8\3 או שגם הוא 8\3 או 2\1 ?

  6. Started by zoyaniv,

    אני רוצה להרכיב שני מאווררים מבוקרי טמפרטורה על דלת המארז שיכניסו אוויר וראיתי את שני המאווררים הבאים ולא כל כך מצאתי את את ההבדלים בנייהם מה ההבדלים האם שנייהם יכולים להכניס ולהוציא אוויר או רק כיוון אחד וכמובן מה עדיף מאוורר PRO TC http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4405 מאוורר FAN 3 TC http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3081 כמובן שחשוב לי השקט של המאוורר

    • 3 תגובות
    • 584 צפיות
  7. Started by Gnome,

    ערב טוב, רציתי לדעת למה במתח של המעבדים החדשים, למשל 2.4C הוא 1.6V ולעומת זאת, המתח של שלי שהוא 866MHZ הוא 1.75. וגם בלוח אם IC7 המקסימום זה 1.925V אם אני לא טועה ובשלי שהוא CUVX4 זה יכול להגיע למעל 2.2V? מה הרעיון מאחורי צריכת החשמל... תודה לכל העונים עריכה: העניין הוא שגם ב OC אצלי ל 949MHZ העליתי את המתח ל 1.8V ואנשים שעושים OC ב 2.4C לאיזה 2.7GHZ מעלים מתח ל 1.65V... ???

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  8. פירקתי את ה 1600+ הישן לי ועל הליבה כתוב AX1600DMT3C AGKGA 0138VPHW 97456450012 מישהו יכול להגיד לי אם המעבד הזה טוב ל אוברקלוק

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  9. Started by eyalamzleg,

    נימאס לי מהקירור סטוק של אינטל כזה גרוע החלפתי מישחה טרמית סידרתי סירוקלציה במארז סופר קטן ! קדחתי חורים הכל ועדין הnortwood ב49 מעלות במנוחה ו 65 במאמץ גם כן אם הקיץ הזה!

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  10. שלום , אני צריך עזרה ביבצוע אוברקלוק למעבד. זה המפרט שלי. asus striker extreme 8800gts 640mb 2gb 800mhz Tuniq tower E6600 עד עכשיו עשיתי אוברקלוק של 20% אוטומטי , היה לי אפשרות כזו. וזה הגיע ל 2.87ghz , עכשיו זה סתם בזבבוז להיות עם סטרייקר ולעשות רק 20% אז אני מצרף כאן כמה תמונות שחשבתי שיעזרו ואשמח אם תגידו לי מה לשנות פרט פרט. תודה רבה והנה לינקים לתמונות שתוכלו לפתוח בדף מלא. http://jifim.info/1.JPG http://jifim.info/2.JPG http://jifim.info/3.JPG http://jifim.info/4.JPG

    • 8 תגובות
    • 583 צפיות
  11. יש לי שלושה מאווררים שאמורים להתחבר לתקע רגיל של החשמל(220V) בגודל של 8CM. השאלה שלי היא אם אפשר לחבר את המאווררים האלה לצ'יפים האלה של הספק.. איפה שמחברים גם את הארד דיסק וכו'. תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  12. Started by shloosh,

    זהו המפרט שברשותי: AMD Barton 2600 R9700 PRO Epox 8RDA3+ REV 2 512 ddr 33mhz הבנתי שהדבר היחיד שמגביל אותי באוברקלוק זה הזיכרונות. אני לא ממש מבין בנושא. אשמח אם מישהו יכול לעזור לי ממה להתחיל ומה להעלות בביוס. תיזמונים,מהירות באס,מעבד וכו'.... איך להזהר מתקלות ועוד'... תודה!

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  13. Started by sahargt,

    שלום בסדר אני הולך על אחד מהשתים 1 SLK-947U 2 SP94 רק רצית לדעת הזה מאורר SF כדי לשים הזה חברה טובה ועם יש כפתור שליטה ופנל מקדימה

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  14. שלום לכולם!!! רציתי לשאול לאיפה מתחברים כל כבלי המתח של המאווררים שנמצאים במארז ?? האם זה ישירות לספק הכוח או ישירות ללוח אם?? ובמידה ויש לי על המארז עצמו כ- ארבעה מאווררים חיבורי החשמל יספיקו לי??? תודה.....

    • 8 תגובות
    • 583 צפיות
  15. Started by pokibatz1212,

    איזה קירור למעבד עדיף? (מעבד קוואד) ומה ההבדלים ביניהם? Zalman 7500 Alcu Aluminum + Cooper S775 vs Arctic Cooling Freezer 7 Pro ?

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  16. כמו שהכותרת שואלת גם אני ... האם עצם העובדה שאני מעלה את המהירות של הזכרונות ושל ה CORE בכרטיס מסך ייתן לי משהו בקידוד סרטים וכ'ו ? סתם יש לי פה איזה geforce 2 gts 32mb מסריח החלטתי לעשות לו OC וחשבתי האם באמת זה שווה את זה למחשב של קידוד סרטים ...? Defaults Setting : Core 166mhz Memory 333mhz OC Setting Core 250 370 memory for now... כדאי להמשיך או שזה סתם לא ייתן לי כלום לקידוד סרטים ולכלום בכלל ?

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  17. Started by m.l,

    האם 45-46 מעלות למעבד E6300 במצב סטוק ללא OC במצב מנוחה זה בסדר.? להיתחשב בזה שהחדר שלי כמו תנור..

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  18. המפרט שלי בצד הביוס הכי עדכני 1013 מה יכולה להיות הבעיה :( כדי להגיע ל 2.6 אני מתח של 1.6 אחרת הs&m עושה לי faild בFPU

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  19. Started by RoNiMaN,

    כותרת .... מישהו יכול להביא לי את הקבצים לOC כלומר הקובץ רג'סטרי הזה או מה שזה לא יהיה ... ועוד משהו מה הקירור הכי טוב שקיים שלא עובר את ה400 ש"ח (כרגע הכרטיס 70 מעלות ....) אני רוצה להפוך ל6600 לGT ... אז בערך כמה קווים ( כל קו MHZ אם אני לא טועה .... ) אני צריך להזיז בדריבר של נוידיה ?

    • 2 תגובות
    • 583 צפיות
  20. Started by silky,

    אנא חוו דעה על הקירור הזה : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3673&item=6707892582&rd=1 ואני מנסה להבין משהו, אם אני קונה למחשב(פנטיום 4/אתלון 64 נחמד כה) כזו ערכה, אז בעצם זה מחליף את כל המאוורים במחשב חוץ מאת זה של המארז וההרדיסקים, ואז המחשב שלי יהיה שקט כמו ....כמו משהו מאוד שקט(ארגז חול? מצטער, אני לא מצליח להיות יצירתי בקשר לזה..)?

  21. Started by supercars,

    מצטער על הבורות אבל, מותר לנקות צלעות קירור עם מקל אוזניים לדוגמה? או שאסור לגעת בהן?

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  22. Started by EladNAM,

    מה ההבדל בין גרסאת הPro לגרסאת הLow Profile ובהפרש של חמישה שקלים לטובת הLow Profile איזה מהם עדיף? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 583 צפיות
  23. Started by 6600GT,

    שלום , קניתי לוח חדש gigabyte GA - 8I945GMH-RH המעבד שלי הוא אינטל פנטיום 4 3.0... המעבד היה בלוח אחר asus p5p800s שם בקלות בביוס הצלחתי לעשות אובר קלוק למעבד... בלוח שיש לי עכשיו אני נכנס לביוס ופשוט האפשרות של האובר קלוק למעבד לא קיימת... יש גם תוכנה שמקבלים עם הלוח easy tuner 5 שאני מתקין את התוכנה הכפתור של האובר קלוק צבוע באפור ובלתי ניתן ללחוץ עליו... כאילו חסמו לי את האפשרות לעשות אובר קלוקינג... מישהו מבין על מה אני מדבר? תודה....

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  24. הנה התמונה של המארז, ANTEC SONTA 3 מס' 1 זה מאוורר שמוציא אוויר arctic fan 12 מס' 2 זה ביג טייפון שעובד על העוצמה הכי נמוכה, (3 מאווררים עושים יותר מידי רעש..) 1300 סל"ד בערך מס' 3 מאוורר antec tricool שעובד על העוצמה הכי גבוהה ומכניס אוויר מס' 4 במארז antec sonta 3 יש חריצים מקדימה בצדדים כדי שיכנס אוויר ע"י המאוורר מס' 5 זה מין חורים כאלו במארז כמו שיש למאוורר מאחורה רק בצורה מלבנית, למה צריך את החריצים האלו? האוויר הקר שהמאוורר מכניס לא בורח משם? תמונות של הטמפרטורות תמונות מה BIOS הכל בסדר איתן? מה ההודעה באדום בתמונה השנייה אומרת? שאני צריך לעלות מתח? המחשב כרגע יציב מאוד מבחינת טמפרטורות יש בעיה להמשיך לעשות OC? במאמץ הטמפרטורה ב TAT עומדת על 69…

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות
  25. המחשב חדש הגיע אתמול

    • 4 תגובות
    • 583 צפיות