אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
נתנו לי הוראות התקנה ומזה אני מסתבך מההתחלה שם... בכלל הבנתי שצריכים להוציא את הלוח ולהרכיב מאחורה דברים ניראה לי שזה עסק מסובך ולא כמו שחשבתי להלביש על הלוח ועוד קצת חוטים וזהו.. אז אני חסר ניסיון בהרכבות של מאוררים מתקדמים. מאיפה אפשר ללמוד את זה קצת מבלי להרוס איזה משהו (מבלי לנזוק את החומרה)
-
- 7 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכולם. חיברתי שלוש מאוררים של 80 ממ ומאורר אחד של 40 ממ לאותה יציאה של הספק, השאלה שלי היא האם המתח באותו החיבור ירד? מה שאומר שגם מהירות המאוררים ירדה גם כן, תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני מתכנן לעשות OC למערכת החדשה שלי (שעדיין לא קניתי...): לוח אם P5E מעבד Q6600... (עם הסטפינג הישן) קירור OCZ Vendetta 2 (יותר טוב מ-TR אקסטרים...) מה אתם אומרים? קשה? סביר? מעשי? מה אתם אומרים? עריכה: שכחתי זכרונות... הם לא משהו... אלו שלוש סטיקים של 1 ג'יגה 667. מקווה שהם לא יגבילו אותי כל כך... אבל אני לא חושב שתהיה בעיה כי הם 333 ואני אצטרך 400, כך שזה לא OC כל כך גדול(אני חושב..?) עריכה 2: החלטתי לקנות זיכרונות חדשים! http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=269
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אוקי תשמעו התחלתי לעשות OC והגעתי ל3.8 ! ועכשיו שמתי תבאס על ה422 וזיכרונות על ה844 ידני ובבדיקה של הOCCT שאני עושה שעה זה עושה לי התסק !! לא הצליח לא ייצב לא יודע למה בבקשה עזרה gal242@013.net מחובר . לוח DFI P45 DK PLOS זיכרוונת G.SKILL 1066 PI CL5 מעבד E8500 של אינטל כמובן וקיורור אולטרה 120 !
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
יש לי שתי מאוורים אחד של ספק ישן ואחד שפרקתי ממחשב ישן אני מעוניין להתקין אותם במחשב החדש במחשב החדש יש לי כאילו יש תכפתורים במארז שמדליקים אותו מאחוריהם יש מאוורר שמכניס אויר לתוך המארז על הלוח יש מאוורר שמקרר את המעבד שמכניס לו אויר דרך תעלה רק שלו ויש תכרטיס מסך שיש לו מאוור קטן שמקרר אותו השאלה שלי זה איפה אני צריך להשים תמאווררים השניים ואיזה צריכים להוציא אווויר ואיזה להכינס? מצטער אם סיבכתי אותכם ועוד בקשה קטנה אם למישהו יש תוכנה שמראה מה המעלות של הלוח וכול העסק כדי שאחרה שאני יוסיף תמאוורים אני יעשה השוואה ביניהם תודה מראש לעונים
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
רק שתבינו - אני מדבר על המדבקה של הציור.... זאת שיש עליה גם את הסמל של החברה המייצרת... קניתי שני 4850 של SAPPHIRE והמדבקות לא ממש ממוקמות טוב וגם העובדה שאלו מדבקות מעצבנת אותי.... בקיצור... אני חושב שאני אוהב יותר את המראה המקורי של ATI וגם הציור לא יהיה מדבקה. וכאן באה השאלה: האם הסרת המדבקה תביא לביטול האחריות? ד"א הנה שאר הרכיבים שצריכים להגיע אלי עוד איזה שבועיים: Q6600 P45-T2RS PLUS חיה של לוח... הגיע ל-690FSB..... CM 690 OCZ Reaper 4GB 1066 OCZ VENDETTA 2 Scythe ULTRA KAZE 120x38mm 2000RPM PCP&C 610W אל תדאגו.... אני עוד יעדכן ברגע שהכל יגיע....
-
- 3 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
יש לי radeon 96000 ואני רוצה לקרוע אותו... כרע בoc אני על: core:435 memory:445 אם אני ממשיך אני מקבל ארטיפקטים... יש למישהו רעיון איך להמשיך?? אולי שינוי תדר זיכרונות?? אולי עיפרון מוד?? או צריבה בביוס ל9600 pro?? אם יש למישהו רעיון או אחד מאלה שהצעתי אז בבקשה לפרט כי אין לי מושג איך עושים אותם.
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש תוכנה שבעזרתה אוכל לשלוט במהירות מאווררים אלו?
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
האם יש צורך לשדרג את הקרור למעבד ? מפרט : מעבד : Intel Core 2 Duo E6600 Conroe 2.4GHz LGA 775 Processor Model BX80557E6600 הארד דיסקים : SAMSUNG SpinPoint T Series HD501LJ 500GB 7200 RPM SATA 3.0Gb/s Hard Drive + 6 הארד דיסקים של 120-250GB כל אחד קירור להארד דיסקים : Rosewill RFHD-50BK 50mm X2 Cooling Fan Aluminum HDD Cooler כרטיס מסך : EVGA 320-P2-N811-AR GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCI Express x16 HDCP Video Card לוח אם : ASUS P5B Deluxe LGA 775 Intel P965 Express ATX Intel Motherboard זכרונות : GeIL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory Model GX22GB6400UDCA אם כן, איך ה-zalman 9700 ?
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
אני צריך עזרה בקריאת הטמפ' של הרכיבים, אני מצרף תמונה מ-EVEREST... יש לי הרגשה שהטמפ' גבוהות מדי. את המפרט אפשר לראות בצד, אין OC ויש שני מאווררי 120 מקדימה ומאחורה במארז... תודה לעוזרים! [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש לי בבית משאבה של דלק לטיסנים (חשמלית 12V) זה יכול להתאים? זה צריך להיות מרעיש?
-
- 3 תגובות
- 584 צפיות
-
-
היי היום התחלתי OC ונתקעתי (הווינדוס לא עולה) בFSB 333. העלתי FSB ל330 זכרונות שמתי על הכי נמוך 400 ובFSB 330 הזכרונות על 490 (במקור הזכרון 533 אז ככה שעדיין לא הגעתי למגבלה) הגדרות בביוס: מתח מעבד 1.3 מתח לזכרונות 2V בתזמונים 5-5-5-15 מתח לFSB הכי נמוך נראה לי 1.2 טמפ במנוחה 29 במאמץ 42 אם מישהו יכול להגיד לי מה דרוש כדי להמשיך הלאה אולי העלאת מתחים? כמה? ואיפה? ואם מישהו יודע איפה מעלים מתחים לגשר הצפוני והדרומי? תודה רבה לעוזרים והמייעצים
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל 1500 MH אבל שאני נכנס לביוס אני לא מצליח למצוא איך אני עושה אובר קלוק יש אפשרות אחרת לאובר קלוק בלי הביוס המחורבן
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש לי מחשב לפני כ-3 שנים ובירצוני לדעת אם הטמפרטורות שלו בסדר... זה המחשב מעבדIntel Pentium 4 2000 לוח אם DFI NS35-SL זיכרון 256MB דיסק קשיח40GB הנה תמונה: קישור של התמונה http://www.rar.co.il/files/eMule-1134851123.bmp
-
- 8 תגובות
- 584 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על מארז מפרספקס האם יהיה לו קירור טוב?? איך הכי כדאי לעשות את הקירור (יענו את כיוון זרימת האויר בכל המארז)? איזה מאוררים הם זולים שקטים וחזקים? אם אפשר גם קישורים המפרט שלי נמצא למטה בחתימה שלי תוכלו לעין בו ואין לי מושג קלוש בקירור אז אם תוכלו תנו יותר תמונות תודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
מהיה המהירות הממוצעת למאוורר שמקבלים עם פ4 2.4??? האם מהירות של 2393 היא נורמלית?
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
קרוב אני קונה geforce 6200 ואני כנראה יעשה לו פתיחת צינורות. ראיתי שהרבה אנשים עושים פתיחת צינורות עם תוכנה שנקראת riva tuner... אבל יש בעיה אחת...אני לא יודע איך עושים את זה הגירסה של ה-6200 היא purevideo ככה שאני יודע שאפשר לעשות פתיחת צינורות והכרטיס הוא בחיבור agp ... מישהו יכול להסביר לי איך עושים את בדיוק או לתת לי מדריך פשוט ומפורט כדי שאני ידע איך לעשות את זה? דרך אגב...פתיחת צינורות גורמת לעלייה בטמפרטורה? כרגע המחשב עובד לי על 38 מעלות...אני אצטרך להוסיף קירור בשביל אוברקלוק(או לפתיחת צינורות אם זה מעלה טמפרטורות)?
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
חובה שיהיה שקט מאוד ולא צבע לבן. עם דחיפה חזקה של אוויר. + המלצה לקנייה מחנות באיזור המרכז.
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני עוד לא קראתי פה את חוקי הפורום ואני חדש פה !! רציתי לקבל הצעה מאוורר למעבד של soket 775 ללוח אם p5e delux עם זה עוזר והמעבד הוא 9450q מעבדי מרובעי ליבות כמובן ! זקוק לקירור חזק ומסיבי שיעמוד גם בתנאי אובר קלוקינג בצורה מושלמת שיהיה שקט ושיעמוד בין סביבות המחיר 200 ועם זקוקים לחריגה אז 300 תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
שלום, אם אני אוסיף קירור לזכרונות של הכרטיס מסך הטמפ' תרד??? יש לי כרטיס מסך 6800 AGP, במאמץ הוא מגיע ל 70 מעלות חשבתי להוסיף גופי קירור לזכרונות, יש לי כמה כאלה איך אני מדביק אותם?
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
זה גבול ה OC שלי רציתי לדעת לפני שאני מעלה אותו לDB של האתר האם אני יכול למשוך עוד קצת. מתח המעבד הוא 1.4 האם אני יכול לתת לו עוד מתח כדי למשוך אותו יותר למעלה? דרך אגב ה AGP נעול והזכרון רץ על 266 כלומר ביחס של 2:3 מה אתם ממליצים לעשות עוד? הזכרון שלי הוא dragon 466 לוח אם : p4p800 של asus ציפסט 865 תודה מראש [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי בעיה קטנה... צבעתי את הכוננים שלי באמצעות ספריי לצבע כסף מראה, אבל אחריי יום יומיים הכוננים נראים זוועה בגלל שהם התכלכו, רציתי לדעת אם אתם מכירים פתרון לבעיה הזו תודה
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-


