אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
איך הספק הזה??? הוא יחזיק לי את המערכת שבמפרט שלי?!!? מישהו יכול להמליץ לי על עוד ספקים טובים במחיר הזה?? אבל חשוב שיהיו עם תמיכה ב EPS 12V עם חיבור של 8 פינים ל 12V !!! תודה רבההההה
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך חדש - Palit X800 GTO 256MB.. וכנראה שהקירור ממש חרא כי כבר עכשיו כשקניתי, הכרטיס עובד פשוט מעולה אבל אני מקבל מעט Artifacts (פוליגונים בצבע מסוים על חלק במסך) כשאני משחק במשחקים.. זה מעצבן רצח והבנתי שזה בגלל התחממות יתר של הכרטיס.. הוא כרגע (בזמן כתיבת ההודעה) זז על 65+-.. אז תוכלו להמליץ לי על פתרון קירור \ מאוורר \ לא יודע מה שיתאים לכרטיס החדש שלי וישמור עליו קר? עוד יותר טוב אם תוכלו להגיד לי גם איפה לקנות אותו.. כי אני לא יודע כמה זה צריך לעלות - מקווה שפחות מ200 ש"ח.. עדיף חנות בצפון. תודה רבה על העזרה. עריכה: לא יודע אם זה עוזר, אבל כשאני נוגע במחשב הוא דיי עד מאוד חם, אבל פתחתי אותו והכרטיס לא היה חם.. לעומת זאת הספק כח היה חם מאוד. אמרו לי שזה בג…
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
עשיתי בזמן האחרון השקעה כספית לא קטנה בשביל יופי אופי וטופי סתם סתם בשביל גם יופי וגם ביצועים טוב זאת המערכת שלי מארז פשוט נחמד ביותר יש עליו 2 מאווררים 80 של חברה לא ידועה ועוד מאוורר של חברה לא ידועה על הדלת מואר עם לדים מובנים יש עליו צורב די וי די של lg יש עליו שני מוצרים של coolermaster אחד cooldrive 4 http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=LHD-V04&other_title=+LHD-V04+CoolDrive%204 והשני musketeer http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=LLC-U01&other_title=+LLC-U01+Musketeer יש בתוך הcooldrive 4 הארדיסק 80 ג'יגה sata של חברת יונדאי יש לי…
-
- 7 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אז ככה נראה לי שלוא הזכרתי כמה דברים א.זה blower ב. זה טכנולוגית hitepipes מקבה שזה משנה משהוא
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
בביקורת צוין לגבי גוף הקירור: "כמו כן, הקירור שהורכב לטובת המערכת אינו קירור אוויר סטנדרטי, שכן עמלנו רבות בביצוע שיפצור מסיבי לגוף הקירור הפופולרי - Scythe Infinity." לדעתי היה הרבה יותר טוב לעשות את הביקורת עם גוף קירור סטנדרטי, ולא משופצר על מנת להראות לקהל הרחב למה לכאורה כל אחד מהם יכול להגיע. לפי מיטב הבנתי זוהי מטרתם של ביקורות/מדריכים אלו להמליץ לקהל הרחב, כיצד לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף. מה שנעשה בביקורת בפועל הוא יותר ניסיון לשבור שיא/להראות יכולות שזה פחות רלוונטי ומועיל לכולם מאשר הצגה של כיצד ניתן לעשות OC סטנדרטי לאותו מעבד. לסיכום, לדעתי הכיוון שצריך ללכת עליו בביקורת הקרובות הוא כיצד ניתן לעשות פעולה כלשהי/לקנות רכיב מסוים הרלוונטית לקהל הרחב ביותר א…
-
- 8 תגובות
- 584 צפיות
-
-
קניתי גוף קירור לצ'יפסט של זלמן במקום המרעיש שהיה לי ב Dfi Lanparty הכל עבד בסדר כבר איזה שבועיים, היום התקנתי דמו של Dark messiha heros of M&M זה הדבר היחיד שעשיתי במחשב, אולי המשחק דרש יותר מהמערכת ומהצ'פסט וגרם לבעיות אחרי הדמו כל כמה דקות של עבודה אני מקבל הודעות שגיאה, גם אחרי כיבוי מנוחה והדלקה. פרסמתי אותם פה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=197365.0 האינטרנט מפסיק לעבוד עד ריסט, יותר חמור זה נתקע לי שאני בביוס אחרי כמה דקות עבודה שם האם המשחק חימם אותו מדיי, אני נמצא על 61 מעלות אבל ב NF4 שאמור להיות חם?, חוץ מזה אולי שמתי יותר מדיי משחה, (שמתי "הרבה" אבל לא מוגזם אני חושב פחות ממש שהיה שם קודם) ואז המשחק גרם לחימום של הצ'פסט? בקיצור.. תוך כדיי …
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש לי גוף קירור מקורי וחדש לחלוטין של אינטל, חשבתי אולי לעדות איתו משהו ולהתאים אותו למעבד ATHLON64 3200 AM2 יש מצב להתאים אותו? הגוף קירור הזה היה יושב על פרסקוט.... http://www.pccenter.co.il/uploadimages/25769.JPG
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
אהלן....... יש לאחי מיניבר שהוא לא בדיקו זקוק לו ונראה לי שעם קצת שכנוע אני אוכל לקחת את המיניבר ולעשות לו טיפה מודינג ולהכניס לתוכו מחשב......... כמובן שהמעבד והכרטיס מסך ישרדו בטמפ' נמוכה של מיניבר אבל האם בכלל חומרה כמו הארדיסקים וסידירומים ישרדו בטמפ' נמוכה? והאם יכול להיות שיהיה לח מדי וזה יצור קצר וישרוף את כל העניין?
-
- 4 תגובות
- 584 צפיות
-
-
רציתי לשאול על קירור Thermaltake Street Fighter - 80mm Fan איך הוא? הוא פועל בצורה טובה אני מבקש בלי הערות על רעשש או משהו זה לא מזיז לי הרעש ועוד משהו בקשר למאווררים למארז אז נגיד יש מאורר שמכניס אוויר מבחוץ מן הסתם אויר בטמפרטורות נמוכות בכול מקרה הוא גרם לסבתוכה עם האויר החם שבתוך המארז אז רציתי לשאול בקשר ל x blower 2 שמוציא אויר זה גימיק או שזה משהו טוב? ותודה רבה
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות פעם ראשונה אוברקלוקינג!! ואני רוצה לעשות אותו על הכרטיס מסך שלי ;D והורדתי תוכנה בשם GeForce Tweaker וכשנכנסתי לקטגוריה של NV Clock יש לי Core Clock:250 Memory Clock:333 עכשיו זה נחשב הברירת מחדל לאן אני צריך לשנות את זה?
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוקינג, ויש לי לוח אם: ASUS P4S533-VM ואו לא מאפשר אוברקלוקינג בביוס, כי אמרו לי שזה הכי טוב, ובבקשה תחפשו לי תוכנה ,כי אני כבר מחפש מלה זמן ולא מוצא,ועם אני יצליך אז אני יקנה קירור SILENT TOWER (של tt) ואני רוצה לדעת עם או טוב יש לי סטוק 478 ואני רוצה להיות בתוח הקירור מתאים ובבקשה תיתנו לי תוכנהההה :yelclap: :yelclap:
-
- 7 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני חדש בקטע של אנוידיה...היה לי RADEON 9600PRO ושם היה אפשר להשתמש ב ATI TOOL שעושה סריקה ונותן אוברקלוק מומלץ אוטומטית...התקנתי RIVA TUNER עכשיו בשביל ה6800 שלי ... ואני לא יודע איך לעשות אובר קלוק ..יענו לעלות כל פעם ב3 הרץ ל2 השעונים ואז מה ... אין לי מושג שמישהו יתן לי קצת הסבר איך אני יוציא את המקסימום..ואני על STOCK COOLING של LEADTEK... (נחשב די טוב).
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
חברה רציתי לשאול איזה תוכנת בנצ'מרקינג כללית היא הכי טובה? ויש לי בעיה בזכרונות הם עושים ארטיפקטים תחת קלוק מקסימלי האם זה בגלל חום?
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום, קניתי את הזכרון של חברת TEAM ששבר כבר שיאי עולם עם CL4 ב 1066MHZ הוא מגיע עם קירור של THERMALRIGHT HR-07 שנחשב להכי איכותי שלהם. ובגלל גודלו של הקירור הוא לא מאפשר להתקין 2 סטיקים על הלוח. (זאת לא הגרסה של ה DUO שנותנת) והזכרון הזה הוא 2 מגה והחברה לא מייצרת את הזכרון הזה בקונפיגורציה של 4 גיגה כלומר 2 סטיקים של 2 גיגה ולכן שאלתי היא : מה יותר חשוב בהשגת שיאים ב SUPER PI 1M הנפח של הזכרון או הפונציאל של המהירות שהוא יכול להגיע כי הזכרון הזה יכול להגיע בכיף ל 1300 MHZ השאלה האם זה ממש קריטי ב SUPER PI 1M שיהיה 4 GB כדי לשבואר שיא או יותר חשוב קירור טוב והפונציאל OC שלו כי שמתי לב שמי ששבר את השיא של ה SUPER PI 1M השתמש ב2 GB רק אני רוצה להיות בטוח... אז מה דעתכם.. בת…
-
- 1 תגובה
- 584 צפיות
-
-
יש לי מארז COMPUCASE CI-6A19B-400 ATX SUPER MIDI TOWER CASE + 400TRT - ATX 2.0 - 20/24 PIN הבעיה היא שהוא מאוד רועש, מה אני צריך לעשות כדי להשתיק אותו, אמרו לי שאני צריך מאווררים, אבל אני לא יודע איזה.. תודה
-
- 3 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שיניתי טיפה את מהירות השעון של המעבד ועכשיו כשאני מריץ את הבדיקה S&M test הוא כותב שהבדיקה לcache 1 לא עברה... מה זה בכלל?? והאם יש ליחס לכך חשיבות רבה?
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני הולך לקנות את המעבד E7200, את הלוח gugabye EP35-DS3 וזכרונות, יש לי 3 אפשרויות ואני עדין בהתלבטות: 1. OCZ OCZ2RPR800C44GK 4096MB (2GBX2) DDR2 800MHZ CL4-4-4-15 REAPER שעולים 577 שקל. 2. CORSAIR TWIN2X4096-6400C5 DDR2 4GB (2GBX2) 800MHZ CL5 XMS שעולים 544 שקל. 3. Mushkin DDR2 4096MB (2048MBx2) 1000Mhz CL 5-5-5-15 XP REDLINE שעולים 487 שקל. אני רוצה לשאול לאיזה תדר סופי של המעבד אני יכול להגיע עם החלקים הללו (ואיך אתם מחשבים אותו) ועל הדרך אם אפשר, המלצה לאחד הזכרונות שרשומים פה ... תודה מראש, עידו.
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
ברשותי 2 מחשבים שהכרטיסים בהם היו מתחממים p2 p3 הכנסתי מאורר כמו שבספק כוח לכל מחשב בתוך המארז מדיוק במרכז קדחתי חור קטן והגבעתי את המאורר פתר לי המון בעיות של התחממות כרטיסים והרד דיסק שהיה רותח בהתחלה מומלץ בחום לעשות כמוני יפתור לכם הרבה בעיות.. שלכם זוהר ידיד טוב :saint:
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
טוב יום נחמד 1 demonshlomo בא אלי אם המחשב שלו. לא היה לנו מה לעשות אז החלטנו לשבור שיאים . אז שמנו מזגן והבנו את החדר ל19 מעלות והתחלנו בOC. אם הכרטיס מסך שלי הגענו ל4638 נקודות (3d mark 2k3) שזה 585\355 והמעבד ב3.3 אם תזמונים לזיכרון ב2.3.3.5 הדגם המדויק של הכרטיס הוא: radeon 9600XT 128MB זיכרונות של סמסונג בלי סינקים וקירור לליבה VGA silenser אם AS5
-
[glow=red,2,300]אז כך יש לי geforce 4 mx 440 [/glow] ואני רוצה להגביר את הביצועים שלו כדי שיפעיל לי יותר טוב משחקים בצורה חלקה יותר ושלא יתחיל לגמגם במילים אחרות יתחיל להתחרפן ומשחקים יעבדו לאט ויעצרו והיו תקיעות. אז בבקשה כל מי שיכול להגיד לי מה לעשות אנא ללחוץ על הוספת תגובה ולכתוב למעני [move]תודה מראש נתי[/move]
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
הכל התחיל אחרי שנשרף לי הספק והחלפתי אותו וכל פעם שאני מאפס את ה-CMOS הוא מזהה לי אותו כ-467 ואין לי מושג למה. אולי הטכנאי שנתתי לו את המחשב והוא ניסה לעבוד עליי במחיר והתעצבנתי ולקחתי אותו ממנו חיבל בו קצת. בכל אופן איך אני מעלה את המהירות של המעבד לצמיתות כך שגם שאני יעשה LOAD DEFOULT בביוס זה יזהה לי אותו כ-667MHZ וגם איך אני מעלה את הבאס ? (האם כדאי לי להעביר את הג'אמפר ל-FORCE 133 ) ? ואם לא אז איך אני עושה את זה ? תגידו לי איפה כל דבר נמצא בביוס בדיוק כי אני לא הכי מתמצא שם, תודה לכם. (ד"א אל תציעו לי לאפס את הסימוס עם הג'אמפר או הבטרייה כי זה כבר נעשה). ד"א אגב, כל פעם שאני מנסה להעלות את הוינדואס הוא נתקע וגם שאני מנסה לעשות בוט הוא נתקע, יכול ליהות שאלו הן הסיבות…
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
יש לי Inno3D Geforce FX5700LE שעובד על 225/400. כל פעם שאני עושה Test להגדרות החדשות שאני רוצה לתדירויות שעון וזיכרון ב -RivaTuner הוא נותן לי הודעה שעלי להוריד את המהירות שרציתי (מצורפת תמונה) הוא מראה את אותה ההודעה גם כשאני מוריד את מהירות ה-Default! הורדתי את העידכון האחרון לדרייבר שלי וגם עידכון אחרון ל-RivaTuner. כמו כן ניסיתי להשתמש ב-Omega Drivers והוא נותן לי את אותה השגיאה! מה אני צריך לעשות? ראיתי שיש בתוכנה אפשרות לשנות משהו ב-Registry - אולי זה מה שאני צריך לעשות? אולי לשנות את המתח לכרטיס מסך??? בבקשה תעזרו לי! אני מת להגביר את הכרטיס
-
- 0 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אהלו, עשיתי אוברקלוק קליל לכרטיס מסך שלי gForce 2 mx 400 32mb , והרצתי בנצ'מארק ב 3DMark 2001 והציון שלי הוא 2328 , רציתי לדעת איפה עומד הציון יחסית לדגמים זהים של הכרטיס מהתנסות של שלכם... תגובות התקבלו בבכרה
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-
-
היי כמו שרשום במפרט בצד, יש לי מעבד 820 של אינטל ולוח 945PSN של אינטל. שמעתי על אנשים שאמרו שלא ניתן לבצע OC בלוח של אינטל. האם זה נכון? יש דרך לעקוף את זה? עד כמה כן אפשר לבצע OC? כמו כן, רציתי לדעת מהי אופצית ה-BURN IN שבביוס. תודה מראש לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 584 צפיות
-
-
שלום! אני כבר הרבה זמן מחפש מאורר 80mm כמה שיותר חזק. כבר הזמנתי מפנדה את המאורר הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_633&products_id=6927 אבל אמרו לי שהפסיקו לייצר את הדגם הזה. :-\ תוכלו בבקשה להמליץ לי על מאורר חזק אחר? תודה.
-
- 6 תגובות
- 584 צפיות
-


