עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום אנשים אחרי שימים ולילות הלכתי מכות עם המחשב הצלחתי להתקין את הAC7 שאלה קטנה לי אליכם שמתי לב שלמרות שהוא סוף סוף יושב טוב הוא עדין טיפה גבוהה ולא ממש ממש צמוד למעבד יש לי מעבד פרסקוט 3 2 מגה לפני כן טמ"פ התחלתיות שלי היו 55 ומעלה עכשיו זה מתחיל בין 50 ל 55 האם זה הגיוני שהוריד רק 5 מעלות??? בזמן מנוחה??? או שאולי צריך לחכות כמה ימים שהמשחה תתפוס טוב יותר?? בתודה אמיר

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  2. שלום. הנה הרשים של זרימת האוויר במחשב שלי. קניי היום עוד מאוורר חזק של 8 ס"מ. תנו לי עצה בבקשה הכין למקם אותו. תודה רבה :)

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  3. Started by THE FOX,

    היי אני חושב לבנות מערכת קירור מים מישהו יכול להמליץ על משאבה שנמכרת בארץ שעובדת על 12V? איך הבלוק הבא למעבד? [אני יכול לארגן תבלוק הזה...] בתיכנון לשים ראדיאטור עם 2 מאווררי 120 מ"מ... השאלה הכי חשובה האם זה שווה? האם יהיה שיפור טמפרטורות רציני לעומת קירור אוויר?

    • 11 תגובות
    • 585 צפיות
  4. Started by manticore,

    התקנתי היום את הווינדואוס מחדש וEVEREST עושה לי בעיות.. כשאני מפעיל אותה היא תוקעת את רוב התוכונות שפועלות באותו זמן ונתקעת בעצמה... כשאני נכנס ללשונית הSENSOR הוא טוען וטוען ואחרי כמה זמן נתקע בעצמו... מה יכולה להיות הבעיה, או אולי יש תוכנה חלופית טובה (למדידת טמפ' של מעבד, כ.מסך וכו)?

  5. שלום, קניתי את הזכרון של חברת TEAM ששבר כבר שיאי עולם עם CL4 ב 1066MHZ הוא מגיע עם קירור של THERMALRIGHT HR-07 שנחשב להכי איכותי שלהם. ובגלל גודלו של הקירור הוא לא מאפשר להתקין 2 סטיקים על הלוח. (זאת לא הגרסה של ה DUO שנותנת) והזכרון הזה הוא 2 מגה והחברה לא מייצרת את הזכרון הזה בקונפיגורציה של 4 גיגה כלומר 2 סטיקים של 2 גיגה ולכן שאלתי היא : מה יותר חשוב בהשגת שיאים ב SUPER PI 1M הנפח של הזכרון או הפונציאל של המהירות שהוא יכול להגיע כי הזכרון הזה יכול להגיע בכיף ל 1300 MHZ השאלה האם זה ממש קריטי ב SUPER PI 1M שיהיה 4 GB כדי לשבואר שיא או יותר חשוב קירור טוב והפונציאל OC שלו כי שמתי לב שמי ששבר את השיא של ה SUPER PI 1M השתמש ב2 GB רק אני רוצה להיות בטוח... אז מה דעתכם.. בת…

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  6. אני מבולבל... אוקי עכשיו שמעתי איפשהו על על vga silencer v3 איך הוא בהשוואה ל-ati silencer 1?ואיך הם בהשוואה לסיילנסר 2?? על מה עדיף ללכת??.מי מהם מקרר יותר טוב?אמרו לי שהסיילנסר 1 הוא בעל בעיית תאימות פיסית וצריך לחתוך אותו כדי שהוא יתאים???אז על מה ללכת על vga silencer 3?או על ati silencer 2 ??או על 1??? חשבתי שפתיחת התראד הזה תסדר אצל כמה אנשים את העניין... הנה תמונות לקירורים השונים ati silencer v.1 ati silencer v.2 vga silencer ver 3

    • 7 תגובות
    • 585 צפיות
  7. Started by Omri.Bd,

    שלום לכולם, בקרוב אני קונה מחשב עם המעבד הנ"ל וספק 500W, החלטתי לתת ל-SKYPC לעשות לי OC, האם המאוור הזה למעבד יספיק? http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=RR-CCH-L9U1-GP ואם יש לכם המלצות מה להגיד להם בטלפון שאני מתקשר להזמין תמחשב לגבי ה-OC [בשביל שיעשו לי משהו טוב].. תודה רבה לעוזרים :] נ.ב המאוור הזה רועש? תודה.

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  8. קראתי את המדריך והוא אינו מפרט כלל וכלל על הכמות שצריך לשים על המעבד ולא על ההיטסינק אם אפשר תמונות יותר ברורות של הכמות ששמים על שניהם לפני המריחה ואחרי המריחה מכיוון שהקיץ הגיע אני חדש בנושא אז בבקשה רק תגובות בונות פה ;D

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  9. Started by WarSoul,

    שלום , אני מעוניין להוסיף שני מאווריר 80 מ"מ למארז שלי , המיקום של המאוורים לא אידיאלי אבל זה שתי המקומות היחידים שאני יכול להוסיף אותם במארז . קבלו תמונה -> לי ניראה שזה יכול לפחות לקרר לי את המעבד והצ'יפסט בכמה מעלות כדי שלא יהרסו לי כל כך מהר . מה אתם חושבים ?

  10. Started by giloman,

    אני רוצה לקנות ZAMAN 7000B CU (התקציב הוא 200 ש''ח ) יש לי אינטל פנטיום 4 3ג'יגה נורת'ווד הטמ''פ עם קירור סטוק היא 45-6 מנוחה ו52 מאמץ (6 מאווררים במארז 4 מכניסים 2 מוציאים ) 1: האם הטמ''פ שלי עכשיו הם נורמליות ? 2: בכמה יישפר לי הזלמן ? 3:האם הזלמן יכול להחזיק OC עד 3.6 ?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  11. Started by liordavid,

    מישהו יכול להסביר לי קצת על נושא היחס של הזיכרון לבין ה-? לפי מה נקבע היחס ?

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  12. הנה פרטי הבאיוס שלי : BIOS Date: 03/16/04 BIOS Type: Award Modular BIOS v6.00PG BIOS ID: 03/16/2004-i865PE-6A79ZG0MC OEM Sign-On: Intel 865PE AGPSet BIOS for 8IPE1000-G F3 Chipset: Intel 2570 rev 2 Superio: ITE 8712F rev 5 found at port 2Eh OS: WinXP SP2 CPU: Intel® Pentium® 4 CPU 2400 Mhz MAX: 3600 Mhz BIOS ROM In Socket: No BIOS ROM Size: 256K Memory Installed: 256 MB Memory Maximum: 4096 MB Memory Slot 01: 256 MB Memory Slot 02: 0 MB Memory Slot 03: 0 MB Memory Slot 04: 0 MB מה אתם אומרים צריך לשדרג?

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  13. Started by Hitman_47,

    האם הטמ"פ האלה נורמליות על המעבד הזה ?Athlon64 3000+ (S-939) VENICE CORE? במנוחה הוא עומד על 63 מעלות במעמץ כימעט 70 הקירור שלו זה ?Thermaltake Volcano Silent Bost? מעפן מה אומרים צריך ליקנות ? ?Thermaltake BIG Typhoon ומה עם הטמפ ? גבוהות מידי למעבד כזה?

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  14. שלום אין לי לא כסף לבוסטר ולא מקום (סלוטים) יש איזה שהיא דרך להוסיף מתח כמובן שדרך הביוס כבר הוספתי.. תודה, אלי.

    • 7 תגובות
    • 585 צפיות
  15. Started by MotoCross,

    ABIT IS7-G , או ASUS P4P800 ?

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  16. שלום ברשותי המעבד : 530J שזהו מעבד פנטיום 4 על תדר 3GHZ עם טכנולוגיית HT, בייצור PROSCOTT . שאני בודק בביוס הוא על 70 מעלות וגם המאוורר שלו רועש ! המאוורר שומן והגוף קירור הוברק לפני שבוע והבעיה ממשיכה ! לפי מה שקראתי והבנתי הבעיה היחידה היא סוף סוף להחליף את הגוף קיור הג'נרי מפאן של אינטל במשהוא יותר סביר. ראאיתי פה את ש AC7 PRO אבל הבנתי שהוא לא מאוד שקט ואני חייב שקט כי אני ישן עם החשב בלילה, האם יש משהו יותר שקט ממנו ? תודה רבה !

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  17. Started by media22,

    שלום חברים ! עליתי מ200/250 ושמתי את הזכרונות ביחס של 5:4 במתח של 2.65 וזה אומר כרגע שהם על המהירות הרגילה שלהם רציתי לדעת אם תיזמונים כאלו הם סבירים לזכרונות ?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  18. Started by re,

    עשיתי אוברקלוק למעבד יש לי מעבד e6300 של אינטל העלתי את מהירות המעבד מי 1.86 ל2.20 עכשיו הטמפ' במאמץ עם פרימיום 95 היא 56-55 וקירור המעבד הוא זה שבא עם המעבד האם זה טוב ? האם אני יכול להעלות עוד קצת?

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  19. Started by GaLaBoa,

    אוקי תשמעו התחלתי לעשות OC והגעתי ל3.8 ! ועכשיו שמתי תבאס על ה422 וזיכרונות על ה844 ידני ובבדיקה של הOCCT שאני עושה שעה זה עושה לי התסק !! לא הצליח לא ייצב לא יודע למה בבקשה עזרה gal242@013.net מחובר . לוח DFI P45 DK PLOS זיכרוונת G.SKILL 1066 PI CL5 מעבד E8500 של אינטל כמובן וקיורור אולטרה 120 !

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  20. רק שתבינו - אני מדבר על המדבקה של הציור.... זאת שיש עליה גם את הסמל של החברה המייצרת... קניתי שני 4850 של SAPPHIRE והמדבקות לא ממש ממוקמות טוב וגם העובדה שאלו מדבקות מעצבנת אותי.... בקיצור... אני חושב שאני אוהב יותר את המראה המקורי של ATI וגם הציור לא יהיה מדבקה. וכאן באה השאלה: האם הסרת המדבקה תביא לביטול האחריות? ד"א הנה שאר הרכיבים שצריכים להגיע אלי עוד איזה שבועיים: Q6600 P45-T2RS PLUS חיה של לוח... הגיע ל-690FSB..... CM 690 OCZ Reaper 4GB 1066 OCZ VENDETTA 2 Scythe ULTRA KAZE 120x38mm 2000RPM PCP&C 610W אל תדאגו.... אני עוד יעדכן ברגע שהכל יגיע....

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  21. Started by shloosh,

    אני צריך עזרה ... אני מזמין מערכת קירור מים מ-DD www.dangerdan.com הכל צריך להיות מהאתר הזה. עד 240$ קירור למעבד ולכרטיס מסך, צריך גם צינורות וכל השטויות ל-UV. תודה על העזרה!!

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  22. אני רוצה להחליף את הקירור סטוק לא במשהו מטורףף משהו טוב שיכול להוריד לי את הטמפ' של מ30 במנוחה 40 + במאמץ ! ואני רוצה להחליף את הקירור מכרטיס מסך הזה למה הוא מתחמם מהר...(80-85 במאמץ במנוחה 53) לא להשתגע במחירים מקסימום מחיר ל-2 המאוררים 300 שקל ואני קונה בSKYPC אז תשתדלו להביא לי את הפריטים מהחנות הזאת תודה. נ.ב. אני לא צריך מאוררים עם לדים ושטויות כאלה !

    • 4 תגובות
    • 585 צפיות
  23. Started by show_biz,

    שבת שלום לכולם , אז התחלתי לשחק קצת עם ה- AI7 , אז אחת הפונקציות היא GURU OC , ז"א אני מעלה את המהירות הבאס (לדוגמא מ200 ל 214 ), ואז מהירות המעבד עולה (במקרה זה מ2800 ל3013 בערך...) ולשאלה : למה בעצם אני צריך להעלות גם את המתח למעבד???? ולמה לכרטיס מסך יש אפשרות של העלאת מתח בלבד? מצטער אם השאלות טיפשיות - אני מנסה להכנס לעסק מקווה להשתפר תודה ???

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  24. האם יש צורך לשייף את האייאקס 478 ? האם ההבדלים בהיטסינק הנ"ל (בלבד) יהיו משמעותיים? זה קצת דחוף לי כי אני עומד פה עם מעבד ביד

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  25. אהלן חברה יש לי דילמה ורציתי לשמוע את דעתכם יש לי 3 אפשרויות: האופצייה הראשונה לחתוך את גופי הקירור (שהיו גופי קירור של מעבדים) על פי צורת גוף הקרור המקורי ולקדוח בו חורים ( בידיוק היכן שהיו החורים המקוריים עבור בירגי הפלסטיק האוריגינליים) החיסרון הוא שמדובר בטירחה לא מועטה האופצייה השנייה להדביק ישירות את גופי הקירור ישירות על הציפים על ידי דבק טרמי --arctic alumina adhesive החיסרון- החיבור קבוע ולא ניתן להסרה האופצייה השלישית לשטח את גופי הקירור המקוריים ,כלומר לחתוך את הבליטות ההיקפיות שנועדו לשמש כתושבת למאוורר המקורי כך שייוצר משטח ישר שעליו ניתן להדביק בעזרת דבק טרמי את גופי הקירור הנוספים , כך שהתוצאה הסופית היא גוף קירור משולב …

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות

דיונים חדשים בפורומים