עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by X-ShaY,

    זה כבר התחיל לעצבן אותי המאוורר מסתובב רק 1600 RPM לא איכפת לי מהרעש אני רוצה שהוא יהיה על 4000 RPM אפילו יותר ואני יודע שזה קצת קשור וכל זה אבל זה חשוב לי לוח ASUS P5GD1 המאוורר זה של הקירור סטוק של אינטל איך אני מגביר את ה RPM?

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  2. Started by Woland,

    שלום , המעבד שלי E8400 היה מומהר ל 3.6 (400X9) , הורדתי CpuZ ואני רואה שהבאס חזר למהירות הרגילה שלו 333 וגם ב everest יש את אותה תוצאה , בדקתי בביוס ואני רואה ששם עדייו הבאס על ה400 והמהירות היא 3.6 , יש השערות למה זה קורה? תודה

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  3. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    שמעו קטע,ההארד דיסק שלי הוא משהו מיוחד כל פעם שהוא מתחמם או שאני מנסה לעשות אובר קלוק הוא מתחיל לעשות רעשים של קליקים כאלה,אחד או שניים ואז המחשב נתקע. נכנסתי לפורומים של ווסטרן דיג'יטל וקראתי שם שמישהו שם את ההארד דיסק שלו במקפיא וזה עזר לו. ניסיתי לעשות אובר קלוק והוא נתקע,עשיתי ריסט אבל כל פעם שהפעלתי משחק הוא נתקע,זה תופעה שקוראת לו כל כמה חודשים. שמתי אותו במקרר ל20 דקות והוא הסתדר! איזה מגניב! אגב הדגם הוא: wd80GB 8M Buffer תמיד היה לי ניסיון טוב עם ווסטרן דיג'יטל אבל היום אני רק מקסטור.

    • 7 תגובות
    • 586 צפיות
  4. Started by shady121,

    יש לי מעבד E6600 ו-TUNIQ TOWER 120 LED עשיתי לו OC בשלבים הבעים הוא היה יציב: (1) 3000 VCORE 1.3250 (2) 3240 1.4125 VCORE אני יכול עוד אבל אני פוחד לעלות מתח! והטמפרטורות במעמץ(ARTHOS) לא עוברות 50 מעלות! 1. השעלה מתח 1.45 ניכשיו לגבוהה? 2. שאפשר לאישאר איתו כל הזמן? 3.וא יקצר את אורך חייו של המחשב? 4.עם הוא יכל ליפגוע בוא?

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  5. Started by KingAlpaca,

    טוב, זאת כבר הודעה שניה שלי היום, אני מצטער, אני מקווה שזה לא נחשב הצפה, אבל זה מאוד חשוב לי, אז תנסו להבין. ולעניין, יש לי בארטון 2500, ובורד: ABIT NF7-SL. ואני מעוניין לקנות קירור, עכשיו הבנתי שבתקציב עד 200 שקל (בערך), הכי טובים הם: VANTEC AeroFlow VA4-C7040 ZALMAN CNPS6000-Cu הם זה באמת כך? ואיזה מהם עדיף? תודה רבה מראש.

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  6. Started by slater,

    כמו שניתן להתרשם מהכותרת, השאלה שלי היא מה ההבדל בין שתי המערכות קירור מים הללו? איזו מציגה ביצועים עדיפים ואיזו יותר משתלמת?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  7. אוקי אנשים יש לי clowhumer a64 +3200 s754 עכשיו אני לא יודע למה הטמפ שלו מטורופות 50 מנוחה 64 מאמץ עכשיו זה רק ממשיך לעלות ואני יודע שהמעבד מת ב70 אז לא המשכתי לבדוק עד איפה הוא מגיע האם זה נורמלי ? מה הטמפ שלכם (בעלי מעבד כמו שלי)

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  8. Started by Turbine,

    שלום לכולם.. אני מחפש מארז פול טאוור, ללא ספק, ואפילו ללא מאווררים לא עקרוני יש לי הכל העיקר שיהיה בו 6 מקומות 5.25 ,הרבה מקומות לדיסקים קשיחים, והרבה מקומות למאווררים מישהו יודע על משהו כזה??? עד ה500 שקל

  9. Started by bdcomp,

    שלום, ברשותי מחשב עם מעבד AMD Athlon64 3200+ 939 ללא אוברקלוקינג. מאוורר אורגינל של המעבד. בגלל מספר סיבות (שחלקן לא צריך לפרט...), ברצוני להחליף את המאוורר למשהו יותר איכותי. להלן המפרט הרצוי של המאוורר: 1. רמת רעש עד 20 dBA 2. משקל עד 300 גרם מצאתי את המאוורר הבא - Thermaltake CL-P0445 אך לצערי אני לא מוצא אותו בארץ. מישהו יודע איפה מאוורר זה נמכר או לחלופין יכול להמליץ על מאוורר בעל תכונות דומות? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  10. Started by shlomi8,

    בימים הקרובים אמור להגיע לי הטיוניק...קראתי את המדריך הזה http://hwzone.co.il/guides/as_apllying/2/ ורק קציתי לדעת אם הוא תופס גם לגבי הטיוניק כי זה נראה מדריך ישן....ומה הקטע של הלמרוח משחה על הגוף קירור ואז לנגב אותה...לעשות ככה גם לטיוניק? תודה

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  11. Started by gilloze,

    אני רוצה לעשות oc לכרטיס מסך יש לי 7900gt nvidia איך אני יכול לעששות לו תוכנה מומלצת או משו שיכול לעזור לי

    • 7 תגובות
    • 585 צפיות
  12. Started by zolder,

    יש לי וולקנו 9 עם SF2 ואני ממש לא מרוצה מהגוף קירור הזה. אני חושב להזמין SK7,מה יהיו ההבדלים בקירור לדעתכם?(יש לי את ה-XASER 3 עם ה-7 מאווררים),האם ה-SK7 טוב משמעותית מהוולקנו 9?

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  13. יש למאוורר הזה שני בקרי מהירות אחד בכונן הפלופי ואחד בא כסלוט. יש לכל אחד מהם תפקיד שונה? או שהחברה עשתה ככה שזה יהיה נוח לחלק מהאנשים שמעדיפים דרך הפלופי ולחלק דרך הסלוט{PCI SLOT}? תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות
  14. Started by openta75,

    בס"ד יש לי מעבד E8400 INTEL רציתי לדעת מה ה-TJ MAX שלו בשביל לבדוק טמפרטורה ומה הטמפרטורה המקסימלית שלו תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  15. לא לענות פה בבקשה, יש כפילות בטעות. ADMIN, נא למחוק

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  16. Started by arikg,

    היי חבר'ה, כמה שאלות בקשר לטמפרטורות -( מחשב עם Q9450 - לוח EP45DS4 - גראפי ATI4870 ) בתוכנות EVEREST - SIW - HWMONITOR טמפרטורות CORE זהות לחלוטין ! 42 43 43 43 לעומת זאת , בתוכנה REAL TEMP 2.7 ההבדל הוא 10 מעלות כלפי מטה 33 33 33 32 :s05: האם זה סביר ? האם יש צורך לבצע קליברצייה בתוכנה ב - SETTINGS . ומה זה TJ MAX אם מישהו יודע ... המעניין שבביוס הטמפרטורות CURRENT SYSTEM TEMPERATURE > 43 מה הטמפרטורה הזו אומרת ? המפתיע ביותר שטמפרטורת המעבד בביוס 23 מעלות !? יכול להיות ? ולמי מכל התוכנות הנ"ל " להאמין " ? תודה רבה מראש למגיבים.

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  17. Started by Access Denied,

    האם שדרוג או פלאש לביוס מסכן בצורה כל שהיא את הביוס עצמו שעל הלוח או כל רכיב חומרה אחר??

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  18. Started by yan,

    תאורתית,מה התזמונים הכי נמוכים שאפשר להגיע עם זכרונות DDR2? אחרי שהורדתי תזמונים לזכרונות איך אני בודק שהם יציבים? בCPUZ הוא מראה גם שיש יחס של 3:4 מה זה אומר והאם זה הכי טוב שאפשר להגיע עם זכרונות DDR2? עוד דבר מה עדיף תזמונים או מגה הארץ?

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  19. Started by pc student,

    חברה בדקתי ומצאתי את ה sk6 של thermalright מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 585 צפיות
  20. חיברתי את הSMART FAN2 ללוח ביציאה החשמל שלו ולא לספק כח, אני הורס משהו? הלוח הוא אסוס A7N8X

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  21. Started by moskitos,

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה את כל המושגים האלו ומה זה אומר?: באס,מכפלה,באס DDR,זיכרון מטמון ומהירות תו. מה זה לפתוח מכפלה כי אני שומע את זה כל הזמן בהקשרים של לוחות אם.

    • 2 תגובות
    • 585 צפיות
  22. Started by urich,

    טוב הרגע סיימתי להתקין את הac alpine 64 ההתקנה הייתה פשוטה אפילו שבהוראות כתוב שיש לחזק את הברגים עד שגוף הקירור לא יוכל להתנועע במקום. אבל אצלי לא היה מקום או אפשרות להידוק הברגים, יכול להיות שהברגים כבר היו מחוזקים אבל בהוראות לא כתוב שיש לשחררם בכל מקרה הגוף קירור נכנס לאחר דחיפה עם קצת כוח. הסיבה המרכזית שרכשתי את הגוף קירור הזה היה כדי להחליף את הthermaltake tr2 הרועש יחסית לשאר המערכת וגם לאחר שהתרשמתי לטובה מהומצרים של ac עם ה nv silencer שמותקן על ה6600gt שלי. בבקרה על מהירות המאורר (ע"י speed fan ו eversest) כתוב שהמאורר פועל על 2400 rpm בעוד שהוא אמרו לעבוד על 2000 למה זה אין ךי מושג. חוץ מזה הרעש- המאורר לא יותר שקט מהtr2 שלי ועוד ניתן לשמוע אותו בבירור (יש לו …

    • 0 תגובות
    • 585 צפיות
  23. אנשים! יש לי בעיה מוזרה... עשיתי OC למערכת שלי לפי ההוראות באתר הבא:http://www.atomicmpc.com.au/forums.asp?s=2&c=27&t=1 הכל עבד חלק כמה ימים והמערכת הייתה יציבה ביותר... (נבדקה ע"י PRIME וMEMTEST) היום החלטתי להריץ 3DMARK ושמתי לב שלאחר הריצה כשעשיתי ריסטרט המחשב כיבה את עצמו והחזיר לי את התדר למקור ללא OC... מישהו נתקל בבעיה הזו בעבר? למה זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  24. במידה ויש לי את החומרה הבאה E4300 GIGABYTE GA-P35-DS3R TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 800MHz CL5 לאיפה אני יגיע בערך אחרי אוברקלוק עם המעבד E4300 בסטוק?

    • 6 תגובות
    • 585 צפיות
  25. ניסיתי קצת ב-EasyTune5 העלתי רק ב-Easy Mode http://img85.imageshack.us/img85/4553/easytune59bf.jpg והמחשב נתקע ופעם אחת עשה ריסט ניסיתי ב-Advanced Mode וניתן לעלות רק את ה-FSB אז העלתי קצת http://img69.imageshack.us/img69/2749/easytune5br.jpg וגם שם חטפתי ריסט בביוס אני לא יודע איך לעשות OC

    • 5 תגובות
    • 585 צפיות

דיונים חדשים בפורומים