עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by יניב51,

    שלום לכולם. הרכבתי את ה VF900 על ה 7900GS שלי ורציתי לדעת האם הכיוון שהתקנתי אותו הוא בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 586 צפיות
  2. Started by djzander,

    אני רוצה לקנות קירור גז למעבד שלי ואפילו אולי לכרטיס מסך השאלה שלי היא האם אשר לפצל קירור אחד גם למעבד וגם לכרטיס מסך ? מאיפה אני יכול להשיג מערכת קירור כזאת ? וכמה היא תעלה לי ?

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  3. Started by ManA,

    עשיתי לפני חודשיים +- עדכון ביוס לF6, ובאמת כשאני מדליק את המחשב רשום למעלה ביוס F6.....אבל היום סתם במיקרה הסתכלתי בCPU-Z וראיתי שבלשונית של הלוח רשום שהביוס שלי הוא F3, זה טעות בCPU-Z הוא שהעידכון לא הצליח?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  4. Started by ace_low,

    במדריך לאוורור קיימת תמונה בה ממוקם מאוורר בסלוטים הפנויים שמעל הכוננים ומחוזק באזיקונים. האם המיקום אפקטיבי? הוא לא שואב אויר קר יחסית מבחוץ. תודה.

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  5. שתי שאלות: 1. האם אפשר בתוכנה אחת לבצע את הפתיחת צינורות וההמהרה חוץ מבRIVA (כי שם יש מגבלה)? בWINFOX אפשר רק המהרה ללא פתיחת צינורות, האם לשם שתי הפעולות האלה אני חייב להשתמש בשתי תוכנות בו זמנית כמו RIVA וWINFOX ואיאפשר לבצע זאת בתוכנה אחת? 2. בקשר לתמונה של אוברקלוק בWINFOX: מה ההבדל בין 3D TURBO ל2D TURBO וכשאני רוצה להעלות בליבה ובזיכרון אז איפה להעלות ב2D או ב3D ?

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  6. Started by Pitzinyelo,

    יש לי מארז עם מקום לשני מאווררים של 80. אני רוצה שמערכת הקירור תהיה סבירה עד כמה שניתן. לעניינינו: האם הדבר החכם ביותר הוא לשים את אחד מהם כINTAKE ואחד כEXHAUST? ראיתי שהיום המארזים המודרניים באים בדרך כלל עם שילוב בין שתי האופציות. ניסיתי את שתי האופציות, ובנתיים אני לא רואה שום הבדל ביניהן : כמו כן, האם לEXHAUST נמכרים מאווררים "מיוחדים" או שזה תמיד אותם מאווררים?

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  7. Started by FARKASH7,

    יש לי לוח של חברת גיגבייט מדגם GA-8IRX ומעבד 1600A INTEL PENTIUM 4 רציתצי לעשות למעבד OC כי שמעתי שהוא טוב לזה אבל לפני שהתחלתי בדקתי כמה פרטים על הלוח. קראתי בהתחלה ביקורת עליו וראיתי שכמו אצלי בביוס אין אפשרות להעלות VCORE אבל אז המשכתי לחפש ומצאתי שתי אתרים שבהם מוזכרת אפשרות להעלאת VCORE מנהלים בבקשה אם מישהו יכול לחפש לי ביוס כזה תודה רבה. והאם זה קשה לעדכן את הביוס כי פעם אחרונה שעידכנתי היה בעזרת הדיסק שקיבלתי והכול עבר חלק. http://www.overclockers.co.nz/ocnz/review.php?id=02boardi845d000gigabyte8irx00000105-זה האתר שאומר שאין VCORE בדיוק כמו אצלי בביוס אלה האתרים שמזכירים VCORE http://www.abcd.com.au/motherboard/ga8-irx-pentium4-socket478.htm http://www.noticias3…

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  8. Started by GOVNER_T.S.Y,

    המזגן JUNIOR אלקטרה שלי התקלקל וכבר קניתי חדש , השאלה שלי היא האם ניתן לנצל את הרדיאטור שלו(של גוניור) למערכת קירור מים?

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  9. אני רוצה לדעת אם יש לכם אולי גוף קירור טוב (עד 180 ש"ח ) בשביל כרטיס מסך 7300 GT של ג'יגאבייט

    • 10 תגובות
    • 586 צפיות
  10. פתחתי את המחשב במטרה לנקות אותו מאבק, הרמתי את המוטות של הקירור של המעבד (אחד מהשניים הלבנים האלה), ולפתע הוא נשבר, אין לי מושג למה (ייצור גרוע כנראה, לא השתמשתי בכוח, וזאתי לה הפעם הראשונה שאני פותח אותו). בהתחלה חשבתי לא נורא, זה מחזיק, אבל אז ראיתי שהטמפ' עומדות על 60+ ! מה שעשיתי היה לשים חלק קטן של עץ, במקום החלק שנשבר מהמוט שיחזיק את הסגירה למרבה הפלא זה עבד , והטמפ' חזרו ל 40-45 במנוחה זהו הסיפור המדהים שלי : האם משהו יכול להיהרס ממה שעשיתי? יש רעיונות אחרים למשהו יותר "בריא"?

    • 6 תגובות
    • 586 צפיות
  11. איפה אני יכול לשים אותו במחשב שלי כדי שהוא יהיה הכי מועיל ? יש לי P4 ( פנטיום 4 ) לוח M של אסוס FGORC 5000 וכרטיס רשת במחשב .. הוספתי תמונה של מאוורר בדיוק כמו שלי

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  12. http://downloads.guru3d.com/download.php?det=680#download יש לי ATI X300 PCI-E ואיך אח"כ אני עושה אוברקלוקינג???????? בבקשהההההה זה דחוף......

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  13. Started by N-I-K-O,

    עשיתי OC למעבד שלי P4 2.0A northwood לוח אם מעצבן ביותר של ECS . האצתי את המעבד מ2.0 ל2.2 המעבד לא הרגיש כמעט את השינוי הוא היה על 30 מעלות במנוחה ו34 בבדיקה של פריים 95 . אבל הלוח אם כבר היה חם במנוחה 41 מעלות וכשאני עושה את הבדיקה הוא מתחמם עד ל60 מעלות. יש לי שתי מאווררים במארז,שניהם 80מ"מ אחד מקדימה למטה מכניס אויר ואחד מאחורה למעלה מוציא אויר.(וזה לא המאוורר של הספק.**לאלה שחושבים שאני עד כדי כך מוגבל). מה אני יכול לעשות כדי לקרר את הלוח אם? :s05: :s05: :s05: :s05:

    • 8 תגובות
    • 586 צפיות
  14. Started by Sake,

    שלום,אז אני ממש עכשיו הולך לעשות אוברקלוק לרדיאון 9700 שלי ולהגיע איתו לרמה של רדיאון 9700 פרו. אז רציתי לשאול כמה שאלות מסכמות...עם איזה תוכנה עדיף להשתמש באוברקלוק? rivatuner or ATItool? ועוד כמה שאלות...שתי התוכנות מראות לי ש Core clock עומד על 276.8 והMemory clock עומד על 270 עכשיו רציתי לשאול...עד לאן אני צריך לעלות אותם כדי להגיע למהירויות ולרמה של הפרו?

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  15. ככה מערכת : Amd 2200+ is 1800mhz his FSB is 133mhz Abit NF7 v2.0 512 A-Data 333mhz gf2gts32mb volcano 12+ השאלה שלי קודם כל הטמפ' של המעבד היא 40 מעלות על ההכי חזק בוולקנו וזה שהמארז פתוח לפעמים 38 שאני נוגע בהיט סינק הוא לא חם בכלל לפחות לא מרגיש ככה... אבל הטמפ' עדיין נראית לי טיפה סוטה... זה צריך להיות יותר קר.. לא משנה לעניינו אני רוצה לעשות OC ניסיתי בהתחלה לא לעלות מגה הרץ למעבד כלומר הורדתי מכפלה והעליתי BUS מ 133 ל 215 זה טוב לא ? עכשיו הזכרונות על 354 הם טיפה ב OC אבל מחזיקים .. עכשיו ניסיתי לחזור ל 133 ולעלות טיפה מגה הרץ ושאני מעלה יותר מ 1833mhz הוא לא יציב כלומר הווינדוס לא עולה למשל ב 1917 mhz סה"כ 100 מגה הרץ יותר וזה לא יציב ? מה אני יכול לעשות בשביל ש…

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  16. יש לי את המאוורר של וואנטק ואני מעוניין לנקות אותו, עכשיו המאורר יושב על הסינק עם ברגים כאשר יש לו מגנטים בכל פינה כמו שאתם יודעים כי זאת השיטה שהוא פועל לפיה, אז השאלה שלי האם מותר לי לפתוח את הברגים האלה כדי להוצאית המאורר ולנקות את המאוורר עצמו וגם את הסינק? תמונה של המאורר כדי להבין איך הוא יושב: תודה רבה מראש!

    • 9 תגובות
    • 586 צפיות
  17. יש לי נורטווד פנטיום 4 2400 MHz והוא על 46-54 מעלות גם בלי אובר קלוק עם אובר של 100 MHz אותו דבר עם קירור זלמן 9500 וגם לפני עם הקירור סטוק של אינטל הוא היה על יותר מעלות למה ?? זה רק נורטווד לא פרסקוט .. :nixweiss: ??? ??? ??? :s05: :s05: :s05:

    • 6 תגובות
    • 586 צפיות
  18. שלום, אני מתכנן לעשות OC ל Q9550 . זה יהיה ה OC הראשון בחיי. מישהו יכול לתת לי קישור או להסביר לי בבקשה מה אסור בתחליט האיסור לעשות ב OC? אני יודע נגיד שאסור לעבור איזה מתח מסויים למעבד כי אז הוא נשרף, מישהו יודע מהו המתח הזה? איך הולך היחס של המתח למהירות? איך יודעים מה להעלות קודם וכמה? כנל לגבי זכרונות. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 586 צפיות
  19. Started by MoRtZkInG,

    ציטוט מהסטיקי שבראש הפורום: " 3. Intel Pentium 4 - מעבד שמיוצר בתהליך של 0.13 מיקרון, יש בו הגנת טמפ' שעולה על 40 מעלות, ברב המקרים דיי קשה להחזיק מעבד בטמפ' כזו בתנאי סביבה חמים כמו בארץ, אז לא נורא אם סוטים לכיוון ה45 מעלות במאמץ. * הטמפ' שניתנו כאן ,גם רלוונטיות כטמפ' מקסימום לOC לכל סוג של מעבד שצויין כאן. בשימוש רגיל ללא אובר קלוק, ניתן לחרוג בעוד 3-5 מעלות. " הייתי שמח אם מישהו (אולי אפילו SUB) יוכל להפנות אותי מאיפה המידע הזה לקוח? באתר של אינטל לא מצאתי טמפ' מומלצות, אז אני אשמח לעזרה...

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  20. Started by brk2k,

    שלום , אני צריך המלצה על מארז מעולה לאוברקלוקינג ואם אפשר שיהיה שקט. תקציב 750. תודה לכל העוזרים!

    • 8 תגובות
    • 586 צפיות
  21. Started by status,

    סליחה על הניג'וס הענק אבל אני די מתחיל בקטע הזה.. סליחה אם אני מחבר שלושה לדים של 3V במעגל עם סוללה של 9V (המרובעות) אני צריך לחבר איזה נגד או משהו? או שאפר לחבר ככה.. בלי כלום?

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  22. Started by frogman,

    האם לאחר שעשתי אובקלוק לכרטיס מסך שלי וכרגע המעבד שלו וגם הזיכרון שלו עובדים על אותו הקצב של 8800gtx 768 oc2 הוא יתן את אותם הביצעוים במשחקים? או לא?

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  23. Started by ratzabi,

    כמו שאמרתי (בת'רדים אחרים) לחבר שלי יש את הכרטיס הנ"ל וניסינו לעשות לו OC אך לאחר שהעלנו את המהירות ל-175Mhz הווינדוס לא עלה. מישהו יכול להגיד לי מה יכולות להיות הסיבות לכך? תודה!

    • 0 תגובות
    • 586 צפיות
  24. בתמונה הנ"ל רשום כי השיפור במהירות הבאס הוא 227% אך הבאס עלה מ133 ל 217 אם 133 זה 100 אחוז אז לפי ערך משולש 217 זה 163 אחוז. שזה שיפור של 63 אחוז. אז מה הטעות שלי פה? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  25. Started by dj shay 30010,

    מישהו יודע אך בונים קירור גז לישהו יש לינק

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים