עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם, התקנתי את SPEEDFAN כדי לראות כמה מתח מקבל אצלי כל רכיב.. עכשיו יש כאן כמה מתחים שלא ממש מובנים לי.. (תמונה שווה אלף מילים) למה המתח בפלוס ובמינוס 5V ממש לא קרוב ל5V ?? וגם ממש לא יציב!! כל שניה מתחלף שם מספר אחר - פעם זה על אזור ה4V ..ופעם זה קרוב ל5V ולפעמים כמו שרואים זה יורד גם מתחת ל4V.. והאם זה בסדר שאין לי 12V במדוייק על ה12V ?? מי אחראי יותר על ייצוב המתח ודיוקו ? הספק או לוח האם ?? או ששניהם ביחד?? הוספתי גם תמונה במאמץ מלא - המצב נראה שם הרבה פחות טוב :-[ (מפרט בצד) הייתי שמח לחוות דעת .. תודה. *עריכה- לכל אלה שיגידו שזה ספק ג'נרי ושזה בגללו - אז הוא לא! אני אמנם לא מוצא ברשת השוואת ספקים שכוללת את TOPOWER אבל הנה לינק דיון שמאשר לי פחות או יותר את …

    • 5 תגובות
    • 587 צפיות
  2. Started by guru,

    כאשר שאלתי אותכם מה אני צריך לעשות כדי להשתיק את המחשב שלי קצת אמרתם לי שאולי יעזור לי אם אני יחליף מאוורר מה שרציתי לשאול אותכם אני צריך מאוורר שקט מאוד כמה שיותר שיקרר טוב ושתהיה לי תמיכה טכנית שתבוא יחד איתו או אחריות אנא עיזרו נ.ב. מהו תחום המחירים של כרטיס כזה ומהם החנויות המומלצות לקנית מאווררים

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  3. ראו במפרט שלי - יש לי זכרון של קינגסטון עם תזמונים: 2.5-3-3-7. אם אני משנה את התזמונים של הזכרון האם הוא יכול להשרף? איך אני יכול לעקוב אחריו? לאיזה תזמונים כדאי לי לשנות?

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  4. Started by orengore2,

    שלום כולם. אני צריך עזרה האובר קלוק יש לאחיין שלי מחשב פנטיום 4 2.6 וכרטיס מסך שנתתי לו Palit x800 (שדווקא די טוב) וג'יגה זיכרון דואל צ'נאל אבל, מכיוון שהוא רוצה לשחק משחקים (כמובן לא הכי חדשים שיש) וגם ככה המחשב שלו זז קצת לאט אני רוצה לעשות לו קצת oc מה הבעיה? אף פעם לא עשיתי ואני לא רוצה להרוס לו את המחשב. השאלה שלי היא אם ניתן לעשות איזשהו oc בהתחשב בכך שאני חושב שהספק שלו ג'נרי ואין שום כסף כדי לקנות אחר ו/או להוסיף לקירור נורמלי תודה על התשובות

    • 5 תגובות
    • 587 צפיות
  5. Started by yakir10,

    שלום יש לי מחשב כבן שבועיים והשאלה שלי אם המחשב יכול להגיע למשו יותר טוב ממה שהוא היום ... המחשב : intel duo core 6300 gigbyte 945 p-s3 ledtaek geforce 7800 gtx 256 הזיכרון משו אינפניון משו כזה ג'גה זיכרון 667 mhz

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  6. Started by TheReaper,

    טוב לא יש 7600GS של EVGA עכשיו עשיתי בדיקה בATITOOL (עצרתי בטעות ב11 דקות) אבל מהדקה השלישית זה יציב על 78 עכשיו לאיזה טווח בערך אני צריך להגיע שאני אדע שזה המקסימום שאני יכול להגיע אליו? ובכמה בערך אני אמור להעלות את הליבה והזכרונות כדי לדעת שעשיתי OC טוב לכרטיס מסך הזה (זאתמרת לכמה בערך אנשים מגיעים בלי קירור מיוחד)

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  7. Started by jtannous,

    אם אני את מהירות הליבה והזיכרון ב100MHZ כמה FPSים זה יוסיף למשחק כגון CALL OF DUTY 4?

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  8. Started by hagayben,

    יש לי e8400 קירור זלמן 7500 שני מאוררים 120 ססירקולציה של אוויר נכנס אוויר יוצא המחשב נתקע בדפדפן וכאלה עשיתי בדיקת חום וניראה לי היא גובהה המחשב משוחרר ולא בתוך כוורת http://www.zix.co.il/images/z-1389522767.JPG איך המעלות ? יכול להיות זאת הסיבה? ואני משתמש עכשיו בווינדוס 7 לפני שהשתמתי לא קרה לי אבל אולי בגלל שווינדוס 7 כבד יותר ?

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  9. אני חוסך לקנית מחשב חדש ואני רוצה לדעת כמה יעלה לי כל דבר.... אני מחפש מערכת קירור מים איכותית שמקררת מחשב שלם ולא רק חלק אחד... שלא תיהיה יקרה מידי (יותר מ-1500 בערך) ושלא תיהיה פשוטה שלא מקררת טוב או שהצנורות נקרעים בקלות... תודה. עריכה: דרישות.. מקום ל-2 מעבדים מקום ל- 3-4 דיסקים קשיחים מקום לכמה שיותר זכרונות מקום לכרטיס מסך כרטיס רשת לוח אמ וכו'

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  10. ראו תמונה. יש לי 120 מקדימה. 92 מאחורה ו70 על הHD. יש גם מקום בצד ל 80 אבל אני שונא 80 ואני לא רוצה להרוס את המארז כי הוא בן חצי שנה. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  11. Started by Iron~Chef,

    האם הוא מספק לשימושים רגילים מישחקים וחו ובשילוב אם מארז וספק ב 400 שח בערך? צריך להיסחף ולהחליף קירור סטוק? אם אני לא עושה אוברקלוק או משו? תודה!

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  12. Started by שלמה הדג,

    שלום, ברשותי כרטיס מסך מדגם 6800GT (גירסאת AGP) ואני מעוניין בקניית קירור חדש לכרטיס שלי. בהתחלה הזמנתי את ה Arctic Cooling NV Silencer, אך מכיוון שאני לחוץ בזמן בנושא ולחנות אין את הדגם זמין הוצע לי לקנות את ה Zalman VF700 AlCu VGA Cooler. לפניי שאני מבזבז 150 ש"ח רציתי לדעת האם הוא נחשב כקירור טוב? בבקשה תשובה עוד היום, כפי שאמרתי, אני לחוץ בזמן. נ.ב. מה ההבדל בין דגם זה לבין דגם ה Cu (ללא ה-Al)

    • 7 תגובות
    • 586 צפיות
  13. Started by xXaXdXaXrXx,

    מה זאת אומרת אוברקלוק לזיכרון יענו אים אני עושה אוברקלוק לזיקרון מי 512 מגבייט אז יהיה גיגה?

    • 8 תגובות
    • 586 צפיות
  14. אז ככה יש לי 8600GT. אין לי הסבר איך במחשב חדש הכרטיס הזה מגיע ל83-87 מעלות במאמץ. מה שאני צריך זה גוף קירור חדש, שיוריד כמה שיותר מעלות ויאפשר לי לעשות OC כמה שיותר גדול (ואני מודע לפוטנציאל OC הגדול של הכרטיס הזה, זאת הסיבה שקניתי אותו ועכשיו אני די תקוע ורוצה לנצל את זה) לא להציע סתם, אלא אם אתם בטוחים שההצעה שלכם גם מתאימה ל8600. מה שחשבתי עליו זה: Arctic Cooling Accelero X1 - בלי ספק הייתי מת לאחד כזה.. הבעיה היא שאני ממש לא בטוח שהוא יתאים לכרטיס שלי. Thermalrigt V1 - שוב פעם אותו סיפור, לא יודע אם יתאים ל8600. אפילו חשבתי לחרוג מהתקציב המתוכנן די בהרבה ולקחת את הVF1000 החדש של זלמן שתומך בכרטיס שלי 100% אבל רציתי קודם לשאול אם יש אפשרויות אחרות שעדיפות מבחינת ביצו…

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  15. אני מעוניין להיפטר מהמאוור הראשי של המארז/לוח אם. הוא מרעיש מידי פעם וזה משגע אותי. אני מעוניין במאוורר איכותי והכי חשוב שקט. עד 80 ש"ח תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 586 צפיות
  16. אני משתמש בפריזר 7 ומאוד חם בחדר קרוב לאיזה 33 מעלות. המהירות 2794mhz 310FSB CPU TEMP אומר טווח של 53-58 מעלות לכל המעבדים, כשאני מפעיל פרים זה עולה ל 79 Delta Tjunction אומר שנשאר 20-23C זה מצב בטוח או שכדאי להשיג קירור יותר טוב ? ואין סיכוי שהוא טועה , כי הגוף קירור בכלל לא חם.

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  17. ובכן שיעמם לי מאד! ואני ידעתי שאני הולך לקבל את הsapphire 9100 128 שלי בקרוב. אז אמרתי בסדר נראה כבר מה אפשר לסחוט מהכרטיס הזמני. התוצאות הם: (ראו קובץ מצורף) ב3dmark 2001 אני רץ ב640 על 480 והתוצאות: ברגיל 125/125 = 2696 אוברקלוק 155/137 = 2870 אז רק תראו שזה כרטיס רציני ביותר ;D עריכה: נוספ האוברקלק: 155/150 = 2991 נקודות. יותר מזה הכרטיס כבר לא סוחב. וגם כל מה שיש לי זה היטסינק מפלאסטיק אפילו לא מאורר .

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  18. Started by idani1983,

    האם אני יכול להתקין מאורר ocz vendetta במארז הנ"ל?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות
  19. Started by Lev-UFO-Child,

    הטמפרטורות שלי הן 35 מנוחה ו37 מאמץ לפני שניקיתי את ההיטסינק (בלי להוציא אותו) הטמפרטורות היו 41 מנוחה 45 מאמץ זה נורמלי? המחשב אינו בשום OC כי סך הכל זה פנטיום 3 הוא לא צריך להתחמם הרבה

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  20. היי, האם בטוח להשתמש בבפריי Zep ID Red לניקוי חלקי מחשב? כתוב על הספריי שהוא משמש בין השאר גם ל "electrical contacs and circuit boards". בטוח להשתמש בזה בלי שחלקי המחשב שלי יהרסו? כתוב גם שהמוצר מאוד דליק. זה סביר לנקות ומיד אח"כ להפעיל את המחשב? (אני מניח שהמוצר לא ידלק מטמפ' המחשב..אבל ליתר בטחון)

    • 1 תגובה
    • 586 צפיות
  21. Started by ThePinkPanther,

    שלום מישהו יודע כמה l/h עושה הdangerden dd12v-d4? ואם לא,מישהו יודע איפה אני קונה איזה ehiem חזק? פשוט כי המים במערכת שאני מתכנן הולכים לעבור 3 מטר צינורות + הבלוק + רדיאטור דיי גדול שהיה פעם מאייד של משאית תודה

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  22. Started by bsphere,

    איזה קירור כדאי לשים על e6600, מתוכנן אוברקלוק מינימלי של העלאת הבאס ל 333, מקסימום 400, ללא שינוי מתחים של כלום. מה עדיף? ninja או zalman 9500 ? ה 9700 שווה את ההפרש במחיר (110 ש"ח) ? יש משהו אחר מומלץ? (לא מצאתי בארץ את הביג טייפון החדש, הישן אני יודע שזוועה להתקנה).

    • 3 תגובות
    • 586 צפיות
  23. Started by יניב51,

    שלום לכולם. הרכבתי את ה VF900 על ה 7900GS שלי ורציתי לדעת האם הכיוון שהתקנתי אותו הוא בסדר? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 586 צפיות
  24. Started by djzander,

    אני רוצה לקנות קירור גז למעבד שלי ואפילו אולי לכרטיס מסך השאלה שלי היא האם אשר לפצל קירור אחד גם למעבד וגם לכרטיס מסך ? מאיפה אני יכול להשיג מערכת קירור כזאת ? וכמה היא תעלה לי ?

    • 4 תגובות
    • 586 צפיות
  25. Started by ManA,

    עשיתי לפני חודשיים +- עדכון ביוס לF6, ובאמת כשאני מדליק את המחשב רשום למעלה ביוס F6.....אבל היום סתם במיקרה הסתכלתי בCPU-Z וראיתי שבלשונית של הלוח רשום שהביוס שלי הוא F3, זה טעות בCPU-Z הוא שהעידכון לא הצליח?

    • 2 תגובות
    • 586 צפיות

דיונים חדשים בפורומים