עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ExploiT,

    אוקי כולם יש לי 500 שקל להשיקע בדיוק 500 אין שקל יותר כי בראסמי יש לי 450 ואני ינסה לגרד 50 מעוד איפה שהוא קיצר אני צריך קרור טוב ומארז טוב ל אלתון 64 סוקט 754 מה ההמלצות ? אני לא צריך גם ספק כוח

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  2. Started by omerha,

    יש לי את המעבד והסטפינג שלו הוא LBBLE 0518DPAW יש עוד שתי שורות אחת מעל ואחת מתחת שאני לא יודע עם הם רלוונטיות איך המעבד הזה ל O.C ? ???

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  3. היום סיימתי לקנות את כל החלקים לקירור מים, אני כנראה ירכיב הכל לקראת סוף חודש[בגרויות :nixweiss: :nixweiss:], לפני כן, רציתי לשאול, האם יש טעם להוסיף אציטון/כדורי אנטיביוטיקה מסויימים, בזמן התקנת המערכת, בכדי למנוע הצטברות של גיפ'ה מאוחר יותר?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  4. שלום לכם אני צריך בבקשה עצה לקירור המעבד שלי מגיע ל 80 מעלות בזמן משחק ולפעמיים גם סתם תוך כדי עבודה בוינדוס יש לי כל הזמן תקיעות של מוזיקה ושל משחק לחצי שניה מין לאגים כאלה יש לי מעבד- P4 3 פרוסקוט סוקט 478 טמפ, לוח 47 סביר דיסק 41 סביר אני רוצה לציין שהמחשב פתוח ועל שולחן בבקשה תמליצו לי על מאוור או על כל פתרון קרור אחר בסביבות 300 שח אם זה אפשרי כמובן תןדה

    • 6 תגובות
    • 587 צפיות
  5. שלום ברשותי 2 מאווררי מארז של TT הבליידים הם בצבע אדום הקייס שלו הוא שחור אמצעי הזיהוי שמצאתי עליו הם TT-1225A ו A1225M12S וביצעתי חיפוש ברשת אבל מצאתי בעיקר מאווררים עם לדים של TT ושלי ללא לדים וכו'.... אם אפשר קצת נתונים טכניים עליו זה יהיה מעולה...תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  6. Started by Ron707,

    עד 200 שקל, רוצה להגיע ל-3.6 (q6600) עד עכשיו רציתי ללכת על ה-7 freezer pro ואז שקלתי freezer extreme אני לא יודע אם שווה להוסיף ויש הבל משמעותי.. כדי שלא יהיו אי הבנות, זה המפרט: מעבד Intel Core 2 Quad Q6600 Tray לוח אם GIGABYTE GA-EP43-DS3L כונן קשיח Westren Digital WD5000AACS 500GB SATA2 16MB זיכרון G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 1000Mhz CL 5-5-5-15 PQ כרטיס גרפי GIGABYTE nVIDIA GeForce 9600GT 512MB PCIe מארז מחשב ללא ספק CoolerMaster CM690 ספק כח Corsair CMPSU-400CX 400W קרור למעבד Arctic-Cooling Freezer XTREME הבנתי שהלוח מגביל אותי ל-420, זאת אומרת 3.78, אבל אולי זה לא ממש משנה כי אני לא מתכנן לעבור את ה-3.6 עדיף לי ללכת על ה-extreme? ועוד שאלה.. אם אני עושה 50…

    • 5 תגובות
    • 587 צפיות
  7. Started by itayalter,

    למישהו פה יש מושג איפה אני יכול למצוא את המוצר הזה ? אפילו ב NEWEGG אין להם ... אולי יש למישהו המלצה לגבי מערכת שליטה על מאווררים אחרת ? אבל טובה אם הרבה כוח ... עדיפות לכונן ה 3.5 ....

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  8. שלום לחבריה ! אני שומע רבות פה-שם על מושג "פתיחת צינורות עיבוד" והפתיחה שלהם בכ. מסך. אף על פי שאני טכנאי מחשבים כבר קרוב ל 9 שנים, אף פעם לא התעסקתי ב OC , והתחלתי עם זה רק בזמן האחרון. עכשיו לשאלה: מה זה הצינורות האלה אני יודע, אבל קיבינימט, איך פותחים אותם ? והאים אני יכול לעשות את זה אצלי ? כ. מסך שלי הוא ASUS GEFIRCE 6800 GT AGP V9999 GT/TD 256 מגה. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  9. קניתי כרטיס מסך של POWERCOLOR מדגם x800gt מבית ATI. כאשר אני נכנס לאוורסט ניתנות לי 4 טמפרטורות: ספק, מעבד, לוח אם וכונן קשיח (כולן מתחת ל-30 אגב...) כיצד ניתן להראות את הטמפרטורה של הכרטיס מסך, במיוחד מכיוון שאני מתכנן אוברקלוקינג ואני רוצה לעשות אותו זהיר, אבל גם בגלל סקרנות טהורה. ניסיתי עם ATI טול אבל לא מצאתי את האפליקציה. גם בביוס לא מצאתי. מישהו יכול לעזור? תודה מראש, פטאליקו.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  10. xtrem ddr 256 333 pc 2700 מישהו קיבל יותר פה?

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  11. Started by JaIgor,

    טוב אז ככה אני חדש בפורום. אז ככה החלטתי לעשות אוברקלוקינג למחשב.. עכשיו הבעיה היא שיש לי לוח אם של אינטל וכמו שידוע לי אין אפשרות לעשות ללוח אם של אינטל. המפרט שלי הוא כזה: לוח אם:Intel D915PGN מעבד:Intel Pentium 4 530, 3000 MHz LGA 775 כרטיס מסך:חלש אחו שליניג קניתי תמחשב לפני כ3+ שנים ולא עשיתי שום שידרוג... SAPPHIRE RADEON X300SE 128 מגה.... זיכרון:2*256 400MHZ... יש הצעות?

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  12. Started by itad,

    יש לי שני מאוררים אחד 80 מ"מ מאולתר והשני 120 מ"מ קנוי עכשיו חיברתי את ה80 מ"מ ליציאה בלוח אם איפה שמראים במדריך לאלתור מאוררים לאן אני יכול לחבר את השני??

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  13. אני מעוניין לקנות כרטיס מסך 9500GT DDR2, הבנתי שעדיף לי לקנות עם אוורור פאסיבי ככה הוא יותר שקט וגם ככה הכרטיס פחות מתחמם. באותה חנות שאני מעוניין לקנות יש להם: 1. כרטיס גרפי Club3D nVIDIA GeForce 9500GT Silent 512MB PCIe ¤415, קישור: http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=CGNX-HG952Y - הכרטיס הזה מגיע עם 3 שנים אחריות, קירור פאסיבי (יש להם גם את אותו הדגם של החברה הזאת עם קירור אקטיבי ב30 שקל פחות בערך) ובחנות אמרו לי שבמידה ויהיו בעיות אז יחליפו לי בחדש במקום שאני אחכה שהוא יחזור מתיקון אבל הבעיה שאני לא כ"כ מכיר את החברה CLUB3D , בחנות הבנתי שהם יבואנים של החברה הזאת ובגלל זה במקרה של תקלה הוא מחליף לי בחדש במקום והם נראים ממש רוצים להכניס לי את זה למפרט של המחשב. 2. כ…

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  14. Started by gilloze,

    1.האם הוא הקירור הכי טוב שיש? 2.האם הוא גדול ?ויכול לניכס בקלות לכל מארז 3.האם הוא שווה יחס+תועלת+מחיר 4.והאם הקירור של הBT VX החדש הזה שיצא האם הוא יותר טוב תודה רבה גיל http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6138

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  15. Started by sarkise,

    אז ככה, עשיתי OC מאוד קטן (300MHZ, כאילו שעכשיו המעבד הוא 5600+) למעבד מסוג 4800 מהסטפינג החדש (BRISBANE 65NM) בזמן ביצוע הOC נתקלתי בכמה בעיות, כמו : לא מצאתי איפה הSPREAD SPECTRUM (לפי המדריך של HWZONE), הלוח שלי נמצא במפרט במצד. לא מצאתי איפה זה הCPU THERMAL TROTTLING, היחידי שמצאתי זהCool'n'quiet שאותו כיביתי. נעלתי את הPCI-EXPRESS לא מצאתי איפה יש את המחלק זכרון, לכן לא נגעתי בו ... (גם את הDRAM BANK INTERLEAVE לא מצאתי) בקיצור כל מה שעשיתי זה להעלות את הבאס למעלה, בקיצור הגעתי ל2.8Ghz במקום 2.5 (וזה עם תוספת של מתח למעבד, לזכרונות ולצ'יפסט) הפעלתי למשך 5 שעות ו55דקות את הPRIME95, לאחר הוספת עוד מעט מתח לצ'יפסט הPRIME95 הגיב ללא כל תקלה (הזמן שהייתי בבית הספר). כרגע …

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  16. Started by miky,

    חברה אני רוצה לבנות לדיאטור למערכת קירור המים שלי האם זה אפשרי?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  17. Started by talmAn,

    אני רוצה לקנות מאוורר חדש. מאוורר 80 מ"מ לדים או לא לדים וגם אל משנה אם הוא "חכם" אני רוצה שהוא יהייה מאוורר טוב ושיהייה גם שקט מה כדאי לי לקנות?? תודה.

    • 8 תגובות
    • 587 צפיות
  18. Started by OC,

    שלום אני צריך לוח חזק פלוס קרור... יש לי מעבד 2.6 אני רוצה לעשות 3.4 אני צריך קירור חזק ולוח שמתאים ל OC תקציב כמה שצריך היקר שהיה לי OC מוצלח או שכדי לי לעשות OC לכרטיס מסך וליקנות קירור קיבלתי ב תוכנה 3DMARK2003 5521 ויש לי radeon 9800 pro לפני שלוש שבעות בערך קיבלתי אותו והוא של ATI והתדכוונתי את הדרייברים הכי חדשים ויש תוצאות נמוכות

  19. יש לי את התוכנה EVEREST Home Edition אבל אני לא מוצא ממש מפרט של כל החלקים (אפילו לא חצי מהם) שרשום טמפרטורות. מעבד, לוח, מארז ושתי הרד דיסקים (מתוך 7) ראיתי. אבל איפה כל השאר ? בכלל רציתי בעיקר לבדוק לכרטיס מסך.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  20. במסגרת פרוייקט האוברקלוק שלי, אני רוצה גם לכרטיס מסך, אך מכיוון שללוח יש רק pci, אני משתמש בכרטיס מסך ישן של CL. אם זה יעזור אז הנה דגם הכרטיס שלי: CL-GD54M30

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  21. שלום לכולם, אני מתכנן לקנות מחשב חדש בימים הקרובים. המפרט הוא: AMD Athlon64 3200+ (Venice core) - 840 AMD K8 64 Bit / Opteron DEEPCOOL Jagon AMD - 46 DFI NF4 ULTRA INFINITY - 735 Memory ? (מחיר עד 700 ש"ח לשני סטיקים של 512 MB) RADEON X800GTO - 1280 MAXTOR 200GB 7200 8M - 530 CASE - 197 Channel well (350W) - 100 LG DVD RW GSA-4163B 16x16 Double Layer Super Multi+Software - 270 BENQ FP71G+ - 1462 המחשב מיועד למשחקים וOC. 1. איך הספק כוח? חברה איכותית? 2. איזה זיכרון יביא לי את תוצאות הOC הטובות ביותר ביחס למחיר? (350 ש"ח לכל סטיק של 512MB). 3. מה דעתכם על המפרט בכללי, האם יש הצעות להחלפה, הוספה של חלק/ים במפרט הזה לשם OC מוצלח יותר? חשוב שלא יעבור את ה-6250 ש"ח. תודה…

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  22. Started by esaly,

    שלום! רציתי לשאול אם מומלץ לעדכן את הביוס? כרגע יש לי F10 ובאתר של GB יש כבר גירסה F12 אני רואה באתר שיש כל מיני תיקונים לממשק הPCI-E ולאו דווקא עידכוני תמיכה בעוד מעבדים... תודה לעוזרים...

  23. Started by mazoneli,

    אני מתכנן להחליף ל[מפרט] שלי את הלוח ההתלבטות היא בין http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=7797 http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6424 או ה DS3 יש משהו עדיף בסדרי גודל התקציבים הללו

    • 9 תגובות
    • 587 צפיות
  24. יש לי שני מאווררי מארז 120MM (מ-PCH, אם מישהו מכיר את המאווררים שהם מביאים עם המחשבים) והם באים עם חיישן טמפרטורה אותו אני רוצה לנתק, ולגרום להם לעבוד כל הזמן על המהירות המקסימלית שלהם. אם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק לבצע את זה, אני אודה לו מאוד. ואם כבר פתחתי כאן ת'רד, אז רציתי גם לדעת אם ב-175 ש"ח אפשר להשיג קירור מעבד טוב יות ל-P4 מאשר ZALMAN CNPS7000B-ALCU. ושוב, תודה מראש לעונים.

  25. משהו יכול להראות לי?

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות

דיונים חדשים בפורומים