אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
Zalman Vga Cooler VF900-Cu EverCool VC-RHC Thermalright V-1 איזה מהם הכי טוב מבחינת קירור?
-
- 7 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום חברים! האם אפשר לשים את ה- stock cooler שבא עם 2400+ T-B על 1800+ עם palamino core ? על ה- palamino יש את ה- cooler הבא, הביקורת אומרת שהוא לא משהוא אבל בזמנו זו הייתה האופציה היחידה. http://www6.tomshardware.com/cpu/20020916/cooler-19.html במצב רגיל הטמפ' של המעבד היא 46 מעלות, אני לא בטוח איפה החישן נמצא - זה לוח מבוסס KT333 של Gigabyte 7VRXP. בזמן האחרון ה- evercool עושה יותר רעש מבדר"כ ואני חייב להליף אותו. האופציות שלי הן להשתמש ב stock 2400+ או להזמין WhisperRock IV בדקתי את ה- 2400+ עם ה- stock עם לוח אחר כהלוח על השולחן ללא מארז, ובלי משחה או פד טרמי אני מקבל 42 מעלות אחרי כמה דקות של פעולה. אני חושש שהוא לא יהיה מספיק כדי לקרר את ה- palamino. ועוד שאלה: אני …
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
זה הלוח שלי MSI K8N Neo4 Platinum יש לי על הציפסט גוף קרור קטן מאוד עם מאוור הוא מאוד מרעיש הייתי רוצה לשאול איזה פתרורנות יש?
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום חברים , החלטתי לקנות את המארז 570 Gigabyte 3D Aurora. עכשיו הבנתי שהמאווררים שלו לא משהו , קצת "עצלנים" .. רציתי לדעת איזה מאווררים כדאי לשים שם שיהיו שקטים ויעילים. כמובן לא מאווררים ב-38000 ש"ח , המארז גם כה עולה 850 ש"ח :kopfpatsch: מאווררים בסביבות ה-100 ש"ח .. כמה מאווררים איזה ואיפה להחליף במארז , אם מישהו יודע מניסיון? תודה!
-
- 8 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אם כן , תתנו לי פרוט קצר איך לעשות זאת .......
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
יש לי כמה מאוורים של מעבדים שאני רוצה לבדוק אותם ללא לוח אם. יש איזה סטנדרט של מתחים שנכנס למאוורים האלה? יש מצב שאני יכול לחבר אותם ישירות לספק מחשב בצורה כזו או אחרת ? אני מדבר כרגע על מאוור של פנטיום 4.
-
- 11 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אז ככה, הורדתי את התוכנה מהאתר, פתחתי את הזיפ. אני מעלה את התוכנה, שואל אותי פרטים אישיים, לוחץ OK. מבקש ממני להתחבר ל PrimeNet בפרוטוקול HTTP. לוחץ OK ואז הוא נשאר על CONNECTING הרבה זמן עד שהא עושה ERROR. מה עושים? עשיתי משהו לא בסדר? תודה
-
- 7 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איזה קירור כדאי לשים על e6600, מתוכנן אוברקלוק מינימלי של העלאת הבאס ל 333, מקסימום 400, ללא שינוי מתחים של כלום. מה עדיף? ninja או zalman 9500 ? ה 9700 שווה את ההפרש במחיר (110 ש"ח) ? יש משהו אחר מומלץ? (לא מצאתי בארץ את הביג טייפון החדש, הישן אני יודע שזוועה להתקנה).
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
האם יש דרך נוספת לתפוס מאווררים במארז חוץ מבגים?? כמו קליפסים או משהו דומה שההוצאה שלהם היא מהירה
-
- 8 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איזה קירור למעבד עדיף לקנות???? Thermaltake Spark 7+ Highest Performance CPU Cooler for PIV-478 או Vantec AeroFlow TMD VP4-C7040 CPU Cooler
-
- 1 תגובה
- 587 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה טובה ואמינה לבדיקת טמפ' המחשב: מעבד INTEL כרטיס מסך NVIDIA לוח אם MSI
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום זו הפעם הראשונה שאני עושה oc. את הoc אני עושה למעבד e6400 על לוח msi neo p965 גיגה גיכרון 667 ורציתי לדעת אם מה שעשיתי עד עכשיו זה בסדר לפי התמונות האלו http://www.2send.us/uploads/67f23a8411.JPG http://www.2send.us/uploads/146bade871.JPG ועוד משהו אניביטלתי את האפשרות של הורדת מהירותהמעב שאין בו שימוש אך המהירות עדיין יורדת לי למה זה? ואיך אני משנה את יחס הזכרונות ל1:1
-
- 5 תגובות
- 587 צפיות
-
-
-
פתחתי את המחשב במטרה לנקות אותו מאבק, הרמתי את המוטות של הקירור של המעבד (אחד מהשניים הלבנים האלה), ולפתע הוא נשבר, אין לי מושג למה (ייצור גרוע כנראה, לא השתמשתי בכוח, וזאתי לה הפעם הראשונה שאני פותח אותו). בהתחלה חשבתי לא נורא, זה מחזיק, אבל אז ראיתי שהטמפ' עומדות על 60+ ! מה שעשיתי היה לשים חלק קטן של עץ, במקום החלק שנשבר מהמוט שיחזיק את הסגירה למרבה הפלא זה עבד , והטמפ' חזרו ל 40-45 במנוחה זהו הסיפור המדהים שלי : האם משהו יכול להיהרס ממה שעשיתי? יש רעיונות אחרים למשהו יותר "בריא"?
-
- 6 תגובות
- 587 צפיות
-
-
התקנתי אחד כזה בדופן צד של המארז שלי אבל התמפרטורה הכללית לא יורדת כל כך מהר למה והאם ספק של hec 400 יחזיק אותו טוב ומישהו אולי יודע עמה וואט זה 29 אמפר ב12 וולט תודה ניסים http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1810091
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
Asus Star Ice CPU Cooler http://www.asus.com/products2.aspx?l1=7&l2=38
-
- 9 תגובות
- 587 צפיות
-
-
איו לי מושג בנושא הזה אבל המאוורר הגדול מאחורי המחשב שמכניס אוויר עושה יותר מידי רעש וזה מעצבן אותי אולי מישהו מכיר מאוררים שקטים יותר אם יש בכלל אם יש אז מישהו יכול להמליץ לי תןדה
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=6283 אני מחפש ספק טוב ל OC של ה E6400 שלי. אני רוצה שהספק יהיה שקט ככל האפשר. Silentpcreviews טוענים שזהו הספק השקט ביותר בעולם (פרט לאלו שנמכרים ללא מאוורר כלל). האם אפשר להשיג אותו במחיר טוב יותר ?. 900 ש"ח (כולל משלוח) לספק עם אחריות של שנה אחת, זו שחיטה.
-
- 7 תגובות
- 587 צפיות
-
-
האם הקירור של אינטל ל 775 מתאים גם לקונרו??
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
יש לי את הלוח M59SLI-S5 ואני לא מוצא בביוס את ההגדרה של המחלק זיכרון מי שיודע אני אשמח לעזרה תודה מראש, sa_ka
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-
-
יש את המאוררים הדקים האלה שיושבים על הסינק עם קליפסים קטנים של הפנטיום 3 וסלרון 1200 למינהם קיצר הורדתי את המדבקה ויש שם איזה פתיחה מוזרה לא כמו המאוררי 80 הרגילים איך מפרקים את הכנפיים ?
-
- 5 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום, יש לי תלוח שרשום בצד. קיצר הלוח הזה 55+- בממוצע ולפעמים מגיע ל 60 מעלות! ,נגעתי בקירור האפור הזה והוא רותח. האם זה בסדר ללוח? האם אני אוכל לעשות OC בשקט ל E6400? E6400 ב 45+- מעלות מנוחה (ללא משחה טרמית,כאילו המשחה שמגיעה איתו) והכרטיס מסך 50-48 אפילו פחות .(אם צריך) האם צריך להוסיף לו עוד קירור כזה ללוח אם או שזה מספיק בשביל OC ל 350FSB?
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
משהו טוב, אבל לא יקר מדי, שיקרר את המעבד שלי מספיק בשביל OC סביר. עדיף קירור מהאתר זיגזג ושנמצא פיזית בחנות, כדי שאני אוכל לקחת אותו בזמן הקרוב. אני מצטער אם זה הפורום הלא נכון, זה פשוט נראה לי המקום הכי מתאים. תודה, יואב.
-
- 8 תגובות
- 587 צפיות
-
-
שלום לאחרונה דיברתי עם דוד שלי ואיכשהו השיחה התפתחה והוא אמר לי שאם אני צריך להכין משהו עם CNC אז הוא יכול לסדר לי. אז ישר קפץ לי הרעיון של הקירור מים עכשיו הסתובבתי בכל מיני אתרים וחיפשתי מידע על הבלוקים אבל עדיין יש לי מלא שאלות. ראיתי שיש הבדל בין הקטרים של הצינורות והחיבורים, למה זה משנה? ובאיזה כדאי לי לבחור? ראיתי שיש לבלוקים 2 חיבורים לצינורות (מן הסתם אחד נכנס ואחד יוצא) אבל אז ראיתי בלוקים עם 3 חיבורים, למה החיבור השלישי? איפה אני יכול למצוא הסברים איך אמור להראות הבלוק? אבא שלי עובד הרבה עם Autocad ויש לו מחשב דיי בשביל זה (כרטיס מסך FireGL 3200) אז הוא מן הסתם יכול לעזור לי ביצירת המודל. אבל עדיין אני לא יודע מה המשמעות של כל העיקולים בתוך הבלוק, יש לה…
-
- 8 תגובות
- 587 צפיות
-
-
רציתי לשתף אותכם במדריך שמצאתי ברשת הוא מתרכז בOC למעבדי A64 כתוב שזה ללוחות DFI אבל רוב ההגדות שם הם אוניברסליות לכל הלוחות! המדריך פשוט מעולה!!! קראתי אותו באיזה 3 שעות הוא מלא בלינקים לעמודים אחרים להרחבת הידע לא יודע אם כבר שמו את העמוד הזה כבר בעבר אבל אני ישים אותו בכל מקרה http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=20823 שווה קריאה גם אם אין לכם לוח DFI אפשר ללמוד הרבה פה על הכל!
-
- 2 תגובות
- 587 צפיות
-


