עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היי. ביצעתי המהרה קלה לכרטיס ה-GTX570 ע"י לוח הבקרה של NVIDIA(בחלק ביצועים שלו)..המהרתי את מהירות הגרפיקה בכרטיס מ-732 ל-800,אני לא יודע אם זה תקין ואפשרי לעשות ולכן המליצו לי בפורום לעשות בדיקת מאמץ עם התוכנה FurMark. הרצתי את הבדיקה במהלך 4 דק' בעצם ולא הבנתי באיזה שלב היא מסתיימת והכרטיס הגיע לטמפ' מקסימאלית של 87 מעלות. אני לא יודע אם זה תקין שהוא מגיע לטמפ' כ"כ גבוהה ולכן אחרי 4 דק' הפסקתי בעצמי מחשש שיהרס. אודה לאנשים שיעזרו במתן תשובות, שגיא.

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by eladh16,

    שלום לכולם עשיתי אובר קלוק למחשב הישן שלי, מדובר במעבד פנטיום 4 2.8 גיגה הרץ, לוח - Gigabyte GA-8S661FXMP-RZ כרגע העלתי את מהירות המעבד ל 3150 מגה הרץ, כך שהבאס על 225. הבעיה היא שאם אני ממשיך להעלות את הבאס למעלה מ 225 אז המחשב נתקע בפוסט. הטמפרטורה שהביוס מראה באובר קלוק הזה היא 34-36 כך שהיא תקינה. מה מגביל אותי עכשיו בלהמשיך את האובר קלוק? היחס עומד על 1:1 עם הזיכרון. DRAM:FSB Ratio 1:1 אולי הזיכרון מגביל אותי? אני צריך להעלות תיזמונים?, והאם כדי לי להוריד את מהירות הזיכרון כדי להמשיך את האובר קלוק? זה יעזור? יש לי שני זיכרונות, כל אחד גיגה זיכרון. זיכרון אחד של 1 GB PC2100 DDR SDRAM (2.5-3-3-6 @ 133 MHz) (2.0-2-2-5 @ 100 MHz) והשני: 1 GB PC3200 DDR SDRAM (3.0-4-4-8…

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by d.c.n,

    שלום יש ברשותי מעבד‎ ‎,Amd ‎965 ובאחד המשחקים ששיחקתי הוא הגיע ל ‏60 מעלות שזה מטורף לדעתי הסטוק הוא הקירור שמקבלים עם המעבד כל הרעש שהוא עושה והוא כ"כ חם במאמץ. השאלה שלי עם הטפרטורה תקינה ובעקות זה חשבתי לקנות קירור מעבד רציני שיעשה את העבודה התקציב הוא 200 ש"ח, תודה.

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  4. http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=3823 http://www.logicpc.co.il/eng/itdetail.aspx?icom=9546

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by rafi-s-,

    איזה קירור הכי מומלץ ונותן ביצועים הכי טובים לכרטיס מסך ? יש לי תתקציב של 500 ש"ח ואני רוצה לקנות גם את ה BigTyphoon ככה שזה עולה 243שח אז נשאר לי 257שח בשביל הכרטיס מסך תודה

    • 37 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by Xtr3m3r,

    הרצתי בדיקה עם OCCP ועם HWMONITOR על המעלות במחשב שלי והם ממש גבוהות! המחשב: המעלות של המחשב במנוחה: Uploaded with ImageShack.us ובמאמץ: יש לי איזה קירור על המעבד של משהו שנקרא BUFFALO (אין לי מושג מה זה) ויש לי במארז 3 מאווררים 2 מכניסים ו1 מוציא איך אני יכול לתקן את המעלות האלה? והמחשב לא עבר סוג כלשהו של OC

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by DiSc@MaN,

    OK.. אני וחבר התחלנו לעבוד על פרוייקט לחופש לצביעת המארז. זאת התמונה המקורית: ואלה כבר סקיצה ראשונית על נייר שהודבק למארז: עכשיו השאלה היא עם איזה סוג של צבעים ליצבוע? ספרי/צבע שמן? וגם באיזו דרך... מכחול/ספוג/ספרי עם קשית? מה אתם אומרים בכלליות על הפרוייקט?

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  8. קניתי את ה6200 של לידטק אז הנה ביקורת קטנה עליו קודם כול חיב לומר שזה כרטיס יפיפה עם אחלה קירור וניראה מאוד דומה ל6600GT בעיצוב שלו אז ככה קודם כול עשיתי לו את המוד הזה שפותח עוד 4 צינרות עיבוד אז שעכשיו יש לו 8 !! וגם לכרטיס יש יכולות OC מדהימות הגעתי מ 300/550 ל 460/700 פשוט מדהים!! וראיתי אנשים שהגיעו גם ליותר וזה עוד עם קירור רגיל זה פשוט בן הכרטיסים הכי טובים לOC שראיתי ועוד אפשר להגיע ליותר עם הVOLT MOD שאפשר לעשות לו אז עכשיו הנה בנצמאר'קים קודם כול המפרט AMD 1800@\2100MHZ 512 זיכרון DDR400 MSI K7N2 DALTE L 6200 LIDITEK 3DMARK03 http://rotter.name/User_files/nor/42bb1c1969f8163c.jpg 3DMARK05 http://rotter.name/User_files/nor/42bb1c436ab2ba6f.jpg סתם ככה לשם השוו…

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by Iko89,

    יש לי כ. מסך 8600 GT עם 1GB DDR2 של Inno 3D 51-55 מעלות במנוחה במאמץ לא בדקתי ... יש לו מאוור קטן כזה .. לא ניראה משו ולא עושה יותר מדיי רעש עשיתי לו OC בריבה טונר, העלתי בממש קצת אולי 20-30 MHZ לא זוכר ופתאום המחשב ניתקע והמסך התחיל להבהב עשיתי ריסט ואותו דבר .. הלכתי לחנות ואמרו שהו תקין עשיתי שחזור מערכת והכל בסדר .. http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf8/8600gt_ddr2.htm מה אתם ממליצים לעשות ?

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  10. גלשתי באתר בחו"ל וראיתי את המארז הזה : פשוט חזק !!!!!!!!! איפה יש לעשות כזאת צביעה בארץ ?!? בבקשה אני חייב !

  11. Started by RedHat_Lover,

    אחרי שקראתי את הדיון הזה , חשבתי על לנסות למלאות את החורים עם Nanotherm Blue II, הרי היא לא מוליכה חשמל ואפשר לראות אם היא נכנסה לחורים בניגוד לדבק מגע, דבק מגע יכול גם "לגלוש" מתחת לנייר הדבק וזה לא מומלץ, אתם חושבים שזה יכול לעבוד? עוד דבר- Artic Silver מכל סוג לא יכול לשמש כחומר מוליך בשביל חיבור הנקודות מכיוון שאולי יש לו מוליכות חשמלית אבל היא נמוכה מאוד והוא מוליך רק בלחץ רב.

  12. Started by RotemS,

    לפני חודש בערך קניתי מחשב חדש אחרי 5 שנים עם פנטיום 4.. בגלל שאז הטמפרטורה הגבוהה לא הדאיגה אותי בשל המעבד החם ההוא עכשיו אני מעוניין לדעת מה קורה אצלי עכשיו והאם הכל תקין ומבחינת OC עד כמה אפשר אולי לעשות במקרה ואני ארצה.. כרגע המעבד במנוחה כאשר הוא רץ על 2.0 גיגה הרץ בטמפרטורה של 40 מעלות לליבה הראשונה והשניה ונע בין 43-44 בליבה השלישית והרביעית. הלוח שברשותי הוא P5Q. האם הטמפרטורה היא טובה ועד כמה אני יכול לפי הערכתכם לעשות OC אם ואני ארצה..

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by Tov_Tov,

    אוקיי אז ככה אני קונה מחשב בעל המפרט הבא: A643200+ NEWCASTLE EPOX 8kda3j 2*512 A-DATA DRR 500 R9800PRO MSI SLK948U + SF מארז RaidMax 868 בעל 7 מאוררים ! (זרימת אוויר מעולה ) בכל מקרה השאלות שלי הם א) האם אני יצליח להגיע ל250 ,כדי לנצל את הזכרונות מבלי לשנות שום מתחים במחשב חוץ מיזה של המעבד ולהגיע למצב של 1:1 ? אני חשבתי לעשות את ה OC פשוט לעלות כל פעם באיזה 5MHZ ואז כל 10MH זה להריץ פריימ או משהו כזה האם זה דבר טוב לעשות ? לפי מה שהבנתי הלוחות אם של EPOX מצויינים ל OC ולכם אני לא חושב שיהיה לי בעיה איתם וגם בקשר לזכרונות אין שום דבר שימנע ממני להגיע ל250 שלא נדבר על הטמפרטורה ! ב) מכיוון שקניתי את ה R9800 PRO בעל ליבה r360 אני רוצה לדעת האם אני יכול לעשות לו OC …

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  14. זה מ SuperGohan פשוט התחברתי לבנצי בוי כי הוא אצלי בטעות.. זה הודעה של SuperGohan!!! 8) חבר'ה!! המארז המאווררים הכל הגיע!! לפני כשעה..!! קודם כל אני חייב לציין שהמארז מדהים!!! וסוף יש תמונות.. דבר שני נדהמתי לגלות שקבלתי יחד עם המארז עוד שני מאווררים!! אחד 120MM אוחד שקוף מקדימה 80MM אבל בלי לדים לכן שמתי אחר שעם לדים.. (בתמונות לא רואים את ההחלפה..) בקיצור מה שקבלתי זה : - מארז חדש supertalnet - 2 מאוררים vantec UV led כתומים כאלה - מאוורר אחד vantec UV led כחול ירוק מדהים!! -זלמן מולטי כונכטור 1.. (אני רק צריך את החיבורים שדל ה3pin בגלל זה הזנמתי..).. - emerex 3.5 אינץ עם צג LCD (למרות שכבר יש לי אחד שהכנתי כמודינג..) יחד עם שתי מתגים לעוצמת המאוררים…

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  15. היי! אני מריץ E5200 על לוח אם gigabyte g31m-es2l rev 1.1 היה לי אוברקלוק יציב של 3ghz לפעמים הייתי מעלה גם ל3.15. הכל טוב ויפה. יום אחד בזמן משחק המחשב קרס ומדומני שמאז אני לא מצליח לעשות OC, אפילו לא משו קטן כמו 2.60! הטמפרטורות נמוכות, 35 כרגע במנוחה וגג 50 במאמץ בOC. ניסיתי לאפס את הביוס, עדכנתי גרסא [מF8 ל10], קראתי מחדש מדריכים באינטרנט, שום דבר לא עזר. ניסיתי לשחק קצת עם מתח לזכרון אבל גם זה לא עזר! אני ממש עובד עצות אשמח לכל טיפ.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by ofer123,

    שלום מדובר במחשב ישן לוח אם של ASROCK דגם 775i65GV LGA775 for Intel® P4 processor Intel® 865GV chipset http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775i65GV&s= בעל מעבד אינטל המאוור שלו מאוד רועש צריך מאורר תואם ושקט עד 70 ש"ח

  17. Started by hag911,

    אני צריך קירור מים בשווי 200$... תודה... חשבתי ללכת על Swiftech Apex Ultra H20-220 With Apogee G

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by spider272,

    שלום לכולם תוכלו לעזור לי הסתבכתי באוברקלוק ולהגיד לי מה לתקן?תודה מפרט: e7500 ep45-ud3lr 2x2gb ocz platinum 1066mhz 4850 hdmi enermax naxn 550w

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  19. מי הכי משתלם לדעתכם, מי מקרר הכי טוב.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by ZigZag,

    החלטתי לפנק את אחד ההארדיסקים שלי (ה60GXP) במגירת קירור בשבילו, ראיתי כמה שמות וכתבות(כמו כאן באתר), אבל אין כמעט השוואות גדולות ורציניות, אז השאלה שלי היא בעצם, איזו מגירת קירור הכי טובה ? Globalwin KINGKONG III HERMANNATOR HARDCANO II\V Enermax Whispersys ?

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by Component,

    שלום! כמו שאמרתי קודם, הכנתי תוכנית לחישוב התנגדויות. היא אומנם מאוד פשוטה, אבל אף אחד לא חשב על זה קודם... תהנו!

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  22. שלום, ברצוני לבדוק את הטמפרטורות של הכרטיס מסך שלי,יש לי : Radeon 9800SEIRES 256MB 256BIT של החברה : PALIT עכשיו,איפה בודקים את זה? אני רוצה לבדוק,להגיד לכם את המעלות המדוויקות ללא מאמץ ..ותגידו לי אם זה בסדר וגם אני ינסה במאמץ להפעיל משחק כמה שעות ולהגיד לכם ותגידו אם זה בסדר/סביר תודה מראש למי שעוזר! נ.ב לא יודע אם זה קשור לפה,אם זה לא קשור אז תעבירו ..

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  23. אוקיי צירפתי פה תרשים ואני יפרט עליו קצת: 1)מאוורר המעבד 2)מאוורר שלקוח מספק ישן אשר מוציא אוויר החוצה 3)הוספת מרוורר של 486 לכרטיס מסך GF2 MX 4)מאוורר בתחתית המארז אשר מכניס אוויר 5) מאוורר על דלת המארז אשר מכניסה אוויר לכיוון ההרד דיסק * מאווררים 2,5 יהיו מחוברים לסוויטש בקידמת המארז כך שרק אם יהיה צורך לקירור אז אפעיל אותם (חוסך רעש) עכשיו שראיתם וקראתם, מה אתם אומרים? אפשר לעשות אוברקלוק טוב למחשב ולכרטיס מסך?? אשמח לשמוע הערות והצעות... גבי

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  24. תקשיבו אני צריך עזרה ראיתי באשכול כאן שמישהו יש לו מעבד טיפה יותר טוב משלי E2160 והוא עשה OC והגיע למהירות כמעט פי 3 ממה שיש לי עכשיו .. אז בקיצור איך אני עושה את זה תעזרו לי בבקשה מי שיצליח וזה יראה שינוי משמעותי יקבל מספר איסי 7 XYZ זה המהירות של המעבד שלי כרגע : יאללה אחים שלי עשו מצווה ..

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים