אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הלוח שלי ASUS P5Q מגיע לטמפ' גבוה של 60 מעלות במנוחה (פעם הוא לא היהה עובד את ה 45 ) צריך עזרה איך לפתור את זה? ללכת לממש אחריות מה לעשות? נ.ב אני רוצה להתחיל OC אבל ככה אני לא יכול להתחיל
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
היי.. אני הולך לקנות את המחשב שלי כנראה היום ואני מתלבט בנוגע לקירור למעבד.. אני מחפש משהו זול והכי טוב במחיר שלו... מה הייתם ממליצים לי לקחת ? נ.ב- את המחשב אני קונה מהחנות www.skypc.co.il אה .. ואם זה משנה.. אז הנה המפרט המלא : מעבד Intel Core 2 Duo E8400 Box ¤861 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=IE8400 לוח אם ASUS P5Q ¤623 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=31200 כונן קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB SATA2 16MB ¤279 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=3200AAKS זיכרון G.Skill DDR2 4096MB (2048MBx2) 800Mhz CL 5-5-5-15 PI ¤432 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=F2-6400CL5D-4GBPI כרטיס גרפי Club3D ATI Radeon HD4870 512MB PCIe ¤1390 כ…
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
ברשותי מאוורר 40ממ ואני רוצה לחבר אותו על הצ'יפסט שלי שעליו יש קירור פסיבי. את המאורר אני רוצה לשים על הגוף קירור הפסיבי שיש על הצ'יפסט. למאוורר יש חיבור של שקע בעל שני חורים ששימש קודם לכן כמאוורר לכרטיס מסך. איך אני אמור לחבר את המאוורר ללוח אם? תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
גופי קירור ??מה לקחת?? Zalman CNPS7000A-Cu Cooler או Zalman CNPS7000A-ALCu Cooler שישב על פרסוקט אני לא מתכנן אוברקלוק ...רק בשביל משחקים ועיבוד פשוט ואם מישהו יכול להמליץ על משהוא אחר בתקציב של 250 אני אשמח לשמוע ????????????דחוף דחוף אני רוצה ללכת לחנות לפני שהיא נסגרת.. ??? ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי אפשרות במאפיינים של הכרטיס מסך לעשות דינמיק אוברקלוקינג... מה האפשרות הזאת עושה? במה לבחור?
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי 2 כבלים פרלליים שמחברים בין המדפסת למחשב, אני מעוניין להפוך אותם לכבל אחד שיחבר בין 2 מחשבים, למישהו יש מדריך שכזה או יש לו מושג אם צריך להצליב משהו או כל מידע אחר? מה המהירות המקסימלית שחיבור שכזה מסוגל להעביר? תודה
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
חברים שלום לכולכם !! יש לי שאלה... יש לי אמד64 3000+... ושני סטיקים של 256 של קינגסטון... דדר400... האם הזכרונות מנוצלים עד תומם ? יענטו עובדים בכל ה400 ? איך אני מחשב את היחס הזה בין המעבד לזכרונות ? יחס ניצול הזכרונות.. עד כמה להרים תמעבד כדי שהזכרונות ינוצלו כמו שצריך ? צודהההה ( רבה רבההההה ) ועוד משו... אם אני מוסיף עוד סטיק של 512 אבל 500 מ"ה... מה קורה עם הזכרונות ? זה משפיע על הכל ? ובא"ק ? צודהההההההה ( שוב..)
-
- 8 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי מעבד amd xp 2800+ ואני מתלבט בין Thermaltake Extreme 3 in 1 Cooler - POLO 735 ל ZALMAN CNPS7700-AlCu מה עדיף?
-
- 10 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש מתאם או משהו של מולקס ל3 פין (או החיבור של המאוור בלוח אם לא יודע איך קוראים לו)? תודה
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
האם הוא צריך להיות על מצב אוטומטי או מצב WPM ??? ומה ההבדלים ביניהם? תודה.
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני קניתי מאורר 120מ"מ ולא מצליח לחבר אותו בגלל שהמארז שלי (thermaltake sviking) יש לו גם שליטה על מהירות המאורר ולכן זה לא חיבור רגיל... עם מישהו יכול להסביר לי איך מחברים את המאורר זה יהיה נחמד =]
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
המעבד שלי כרגע על 2300mhz . השאלה היא אם אני משנה את התדר ישר ל2000Mhz ואז ישר ל2350Mhz מזיק למעבד?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אפשר לעשות OC למעבד 3800+ ולהגיע לביצועים של 4000+ אם למעבד יש קירור סטוק ?
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
מה יותר טוב? מאוורר מאלומיניום או מאוורר מפלסטיק? ומה ההבדלים ביניהם?(רעש וכו)?
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד מסוג AMD 64 3000+ בעל ליבה של winchester רציתי לדעת לאיזה טמפ' אני יכול להגיע איתו בOC(אני מקווה שזה בסדר שאני שאול פה ולא בפרום OC) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
החלפתי לוח אם ובטעות שברתי את הקליפסים של הקירור שמגיע אם הסלרון BOX יש לי סלרון 3.06 775 קניתי גוף קירור של deppcool בשם ROBOT 775 והוא אם 2 HTAT PIPES מכול צד נחשות שמתי את המשחה שלו ומרחתי ושמתי את הגוף קירור חברתי את הקליפסים וזה יציב בדקתי את הטמפרטורה והיא 54 ללא מאמץ מטורף (בביוס וגם בתוכנות זו הטמפרטורה) יכול להיות שהלוח מזייף?(כי בלוח הקודם אם סטוק זה הראה לי 40-45 כי הקירור הזה בא אם צלעות מאלומניום ובסיס נחושת וצינורות נחושת תמונה: ואם צריך לנסות עוד פעם הביאו טרמית ספייר לבנה בתוך שקית שקופה
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום אני חדש פה יש לי מעבד amd 750 ואני רוצה לעלות את המהירות שלו. הט"פ שלו עכשיו 39 מעלות את כמה מעלות הוא יכול להגיע ואיך אני מעלה את המהירות? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
למישהוא יש אותו ? איפה הוא נגיד בהשוואה ל sk-7 ? אמור להיות שקט האם גם יעיל ?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
-
הרצתי בדיקה ב S&M ה CPU עבר הכל אבל משום מה בזכרונות הוא נופל לי ב SINGLE ERROR או משהו כזה מישהו יכול להסביר לי למה??
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום חברים אז ככה ..יש לי לוח ג'יגהביט M55PLUS-s3g ורציתי לשחק קצת עם הגדרות ה- OC .. אבל ראיתי שחסר משהו זה מה שרשום בחוברת CPU Frequency CPU Clock Ratio Timing Mode x Memory Clock x Cas# Lantecy (TCL Pci Clock וכו' וכו' כמו בתמונה שצילמתי את הביוס שלי .. ומה שלא ברור לי זה ..שאין לי את ההגדרות האלה שרשומות בחוברת , יש אישזהו "הגדרות מתקדמות " שאני אמור לראות בביוס שלי ? יש כפתור מיוחד שאני צריך ללחוץ כדי לראותם ? כי אני פשוט לא מבין מה הולך פה חסר לי את Timing Mode x Memory Clock x Cas# Lantecy (TCL זאת תמונה מהביוס שלי : תודה לעזורים
-
- 8 תגובות
- 588 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי להיזה כיוונים נכנס או יוצאה האויר ומאיפו? כי אני קונה מארז ורציתי לדעת איך לחבר את המאורירם בצד מקדימה ומאחורה ? תודה מצטער עם זה להקטגוריה הנכונה פשוט לא מצאתי נכונה יותר
-
- 7 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי ביוס של "פוניקס".... ואני לא מכיר אותו בכלל רציתי לעשות אוברקלוק והגעתי לדף שממנו מעלים את התדרים והכל היה נעול. כדי לפתוח את זה צריך לבחור שה AI או איך שלא קוראים לזה יהיה - ידני (manual) ועכשיו כשבאתי לפתוח את זה אני רואה שם אפשרות שנקראת auto overclock וכשבוחרים בזה אז נפתחת אפשרות לבחור באחוזים עם קפיצות של 5% 10% וכו'. השאלה שלי בעצם אם זה מה שאני חושב שזה (יעשה אוברקלוק אוטומטי) או שזה סתם משהו שאני לא מבין. ואם זה כן אפשרי, עד כמה זה מומלץ? כי בכל אופן אני לא רוצה לעלות את התדר של הקוואד שלי ליותר מ3.2 בלחץ. יש לי קירור OCZ Vanqulisher
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
מעבד AMD ATHLON 64 3500+ לוח אם ASUS A8N-E nforce4 כרטיס מסך GEFORCE BFG 8600GTS OC 256MB זכרונות 1GB DDR KINGSTONE CL2.5 עבר OC , העלתי את ה FSB ל 235 (אורגינל:200) Aquamark3 SUPERPI CPUZ אני רוצה לעלות עוד קצת את ה FSB ליותר מ 235 אבל אני חושש לדפוק את המעבד או משהו :\ תגובות יתקבלו בברכה.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
איזה מהם כדי לי לקנות מבחינת שקטות.קירור?
-
- 9 תגובות
- 588 צפיות
-


