אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שמגיעה במארז Thermaltake Armor LCS Super Tower .. נחשב איכותי ?!?!? האם טוב מה BIG WATER 745 ? אני רואה שמבחינת משאבה כן כי כאן היא 500L
-
- 3 תגובות
- 589 צפיות
-
-
איזה מאוורר למעבד הכי טוב בתקציב של 300 שקל?? תודה מראש לכל העוזרים...
-
- 7 תגובות
- 589 צפיות
-
-
את הליבה אפשר להעלות ב150 אבל הזכרונות נשארים על 400 וכל שינוי הכי קטן הם מאבדים יציבות הגיוני?
-
- 10 תגובות
- 589 צפיות
-
-
יש לי את הכרטיס הזה http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=3013&catcode=: קניתי אותו לפני יומיים... אני מעוניים לעשות לו אוברקלוק.. הוספתי תמונה של הטפ' שלי ושל התוכנה של האוברקלוק של הכרטיס... שתסבירו לי מה לעשות .(הוספתי לקירור מאורר.) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 589 צפיות
-
-
שלום, אני צריך ייעוץ ל OC כי אף פעם לא עשיתי את זה. מעבד E6300 לוח P965-S3 זיכרון 512X2 של TWINMOS ב CL5 מהירות 553 כרטיס מסך 9800GT מארז HEC CI-6A21 עם מאוורר נוסף המחשב שלי פעם בכמה זמן נתקע לכמה שניות, מראה מסך כחול, ועושה RESTART..יכול להיות שזה בגלל הזיכרון.. בכל מקרה, חשבתי על לשדרג את הזיכרון ואני מתלבט אם להעיף את מה שיש לי ולקנות 2GB, או להוסיף למה שיש לי. ואם אני קונה, אז מה לקנות? זה משנה ה CL ?.. אני מתכנן להשקיע 115 ש''ח על 7 PRO ועוד איזה 150 ש''ח +- על זכרונות.. תודה
-
- 6 תגובות
- 589 צפיות
-
-
מעבד E7200 מומהר ל3824 MHZ טמפרטורות : במנוחה הכי נמוח שהגיע זה 30 מעלות ובמאמץ 53 לפי התוכנה Real Temp 2.60 אבל בOCCT הוא מראה לי 10 מעלות יותר .. אני עם קירור AC FREEZER 7 RPO הסירקולציה אצלי כזאת : מאוורר 120 מכניס מיקדימה למטה שרוול של 5 מאווררי 80 מכניס מיכיוון CDROMים מאוורר 120 מוציא ומאוורר 80 מכניס מעמצא הדלת .. הסירקולציה טובה ? או לשנות ?
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אז ככה, התחלתי להעלות מהירויות למעבד דרך האפשרות המובנת בלוח אם שלי - ASUS P4P800 Deluxe - ואז כשבדקתי בפריים 95 את היציבות זה כתב את הודעת השגיאה הבאה: FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 Hardware failure detected, consult stress.txt file. תוכלו להגיד לי מה זה אומר ומה אני אמור לעשות כדי לפתור את הבעיה? שמעתי גם שכשעושים אוברקלוק למעבד צריך לשנות כמה הגדרות בביוס, תוכלו להגיד לי מה צריך לשנות? (ראיתי שרצוי לבטל את ה Spread Spectrum למשל..). ושאלה אחרונה,כיצד אפשר לדעת אם העלת מתחים תשפר את היציבות או משהו אחר? תודה מראש, עמית :
-
- 8 תגובות
- 588 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב שנתנו לי פנטיום 3 450 MHZ האם מישו יכול להגיד לי איך אני יודע את הטמפרטורה שבתוך המארז?! תודה רבה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם. יש לי מעבד amd athlon xp 2000+ palominio ורציתי לדעת כמה מעלות צריכות להיות בו.. אם אתם צריכים עוד פרטים תגידו אני ארשום.. תודה רבה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
-
-
טוב יש לי כרטיס מסך ג'יפורס 2 MX עכשיו אני לא יכול לעשות OC למעבד.... בגלל הצער הזה חשבתי על כרטיס המסך. עכשיו לשאלות.... : 1. מה הסכנות בOC לכרטיס מסך? 2. איך עושים 3. מה התוכנות הדרושות? 4. איך זה יעזור לי עם הכרטיס שיש לי 5. אם יש לי היט סינק+מאוורר של ספק אני יוכל להעזר בהם לפרוייקט? 6. תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם אלו טמפרטורות שנימדדו אצלי במחשב(מיפרט בצד) בזמן עבודה על וידאו המעבד היה ב100 אחוז מאמץ. האם טמפ זו סבהירה או דרושה שיפור ואם כן כיצד?
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש, ולפי מה שאני יודע הרכיבים די טובים לOC: AMD ATHLON 64 3000+ 939 box ABIT AV8 A-DATA 256X2 DDR500 ספק 350W של אנרמאקס (מגיע עם המארז) השאלה המרכזית היא אם הקירור מספיק. לקחתי מארז ENERMAX CS-3088TA BLACK ולפי סיקור ישן מפיסי-ספוט שראיתי אחד מהדגמים שדומים לו CS-3181 הוא עם "פוטנציאל קירור מעולה" אז האם זה יספיק? צריך להוסיף מאווררים\היטסינק?
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום .. לפני כמה חודשים רכשתי את המוצר הבא.. ENERMAX UC-A5FATR2 SILVER http://www.enermax.com.tw/uc-a5fatr2.htm מוצר נחמד מאוד ..נהנה ממנו מכל רגע אבל אני לא מצליח לראות את הRPM של המאווררים (מהירות) על הצג של הLCD מישהו נתקל בבעיה זאת בעבר ? ... קראתי את הספר שקיבלתי עם זה והוא פשוט אומר שהצג יראה את הRPM אוטומטית שמחברים אותו לפאן באס
-
- 2 תגובות
- 588 צפיות
-
-
שלום לכולם כפי שראיתם בכותרת, הייתי רוצה המלצה למאוורר טוב למעבד המוזכר בכותרת. כרגע יש לי קרור סטוק של 3200+ בכלל והוא עושה מאמצים רבים כדי להשאיר את המעבד בטווח המותר. תודה רבה, חיים.
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אני מעוניין לבנות מחשב ל O/C הסתכלתי במפרט המומלץ והמפרט נראה לי אחלה החלטתי לרכוש את המעבד + לוח אם + מארז . . הבעיה היא שבכל חנות שאני מכיר לא ראיתי את המחירים האלה . . את ה 2600+ בלי מאוורר מצאתי ב 440 שקל האם למישהו יש חנויות זולות וטובות ? ובקשר למעבד עצמו לא שווה להשקיע עוד 80 שקל ב 2800 או 3000 ? הם לא יתנו תוצאות יותר טובות ב O/C ?
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אין לו אפילו אי מייל שם...אני רוצה לשאול אותו משהו על הפרוייקט שלו דרך אגב אני מתכוון ל : המארז השקוף של יניב אז אם מישהו יודע מיהו או אי מייל שלו או ICQ אני אשמח לקבל... אני חייב לדעת משהו בקשר למארז תודה לכל מי שיעזור
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
אם למשל יש מערכת שהמעבד מגביל, אך הכרטיס מסך חזק, לא משנה כמה אוברקלוק אני יעשה לכרטיס מסך התוצאה של התמונות לשניה לא תשתנה?
-
- 0 תגובות
- 588 צפיות
-
-
איזה קירור עדיף ל-AMD? חשוב שיהיה שקט, אבל חשוב עוד יותר שיהיה איכותי. סכום בערך 160 ש"ח.
-
- 4 תגובות
- 588 צפיות
-
-
החלטתי סוף סוף לבצע לו אוברקלוק. HD2900PRO gecube אז יש לי כמה שאלות. מה אני צריך לבדוק לפני הכל. מה עושים שלב שלב ואיך אני יודע שאני מתקדם כמו שצריך ולא הורס שום דבר. לאן אני אמור להגיע עם הקלוקים. בדקתי טמפ' עם אוורסט. לוח אם - 37 מעבד 1 - 36 מעבד 2 - 41 Aux - 57 האם הטמפ' בסדר? תודה חבר'ה.
-
- 1 תגובה
- 588 צפיות
-
-
אני עושה OC לכרטיס מסך 5200 FX ASUS NV34 דרך RIVATUNER ... CORE CLOCK: 249 MEMORY COLOCK:330 העלתי כל אחד ב 10 MHZ והכל טוב ויפה...בגלל שאין קירור טוב הפסקתי... 1. האם כדאי להמשיך ?? 2.אם התשובה על 1 כן,תמליצו על תוכנה טובה לבדוק את הטמפרטורה של הכרטיס ! דרך אגב בעית הקירור על אחריותי רק אם אראה ביצועים טובים יותר אחר כך... תודה מראש !
-
- 6 תגובות
- 588 צפיות
-
-
היי, יש לי מחשב חזק מאוד, אך הבעיה שלו שהוא מרעיש מאוד. כשאני לא עושה כלום, פשוט לא נוגע בו, הוא מרעיש בקצת מעל הרגיל ובכל זאת זה מעצבן כי זה לא אמור להיות ככה. לאומת זאת כשאני מעלה איזשהוא אתר או תמונה מסוימת הרעשים גודלים יחסית הרבה, וכאשר אני מפעיל משחק קטן ועלוב או תוכנה זעירה הוא מרעיש עוד יותר. וכאשר אני מפעיל משחק כבד כמו ( FEAR ) או סתם מפעיל סרט דרך התוכנה BS-PLAYER אז המחשב עושה רעשים עצומים ומעצבנים (אני לא בטוח שזה לא אמור להיות ככה שמפעילים משחקים כבדים, אבל מה שכן מוזר זה הרעשים שהמחשב עושה כאשר אני שם סרט ) אני מניח שהרעשים באים מאחד המאווררים, ואם הייתם שואלים אותי אני הייתי אומר שזה בא מהמאוורר של ה-CPU (לא שאני מבין גדול ). *יש עוד דבר אחד חש…
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
יש לי מאורר שהגיע עם המארז שמותקן בגג. אני יודע שאויר חם גם ככה עולה למעלה אז למה לא להוציא אותו וישארו חוריי אייורור שמשם יצא האויר החם לבד ואת המאורר אני יתקין בריצפת המארז שיזרוק אויר קר על הכרטיס מסך... מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-


