עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום, לפני כמה ימים התקנתי את התוכנה SpeedFan,אני לא יודע אם מצב הטמפרטורה של המחשב שלי יציבה או לא.. לכן העלתי לכאן תמונה שמראה לכם את פרטי הטמפרטורה של המחשב. INTEL CORE 2 DUE E6300 GIGABYTE 965P-S3 2048MB RAM DDR2 7900GS MSI מארז של TT SOPRANO הטמפרטורה של המחשב שלי יציבה?

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  2. Started by 2FAST4U,

    אני מעוניין לעשות OC למחשב שלי קראתי פה על איך לעשות OC למעבד אבל החלטתי להתייעץ איתכם קודם לגבי הכל (אני מעוניין לעשות OC למעבד, לוח אם, כרטיס מסך וזכרונות)... זה המפרט של המחשב: מעבד: intel quad core q6600 2.4 Mhz קירור למעבד: zalman cnps9700 led לוח אם: gigabyte p35 ds4 זיכרון פנימי: corsair xms2 DHX 800Mhz 4giga כרטיס מסך: palit geforce 8800gt super 1giga מארז: antec nine hundred הארד דיסק: western digital 160 giga ספק כוח: sweex pure 650WATT טמפרטורות של החלקים: מעבד: במהירות של 2000RPM המעבד נמצא בטמפרטורה של 30C כרטיס מסך: במנוחה בלי העלאת מהירות המאוורר של הכרטיס מסך הטמפרטורה שלו היא 49C לוח אם:הלוח אם נמצא בטמפרטורה של 36C מה אתם אומרים המחשב יכול להגיע ל…

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  3. אהלן, רציתי לבדוק אתכם המקצוענים: 1. האם כדאי לעשות אוברקלוק ? 2. האם אני מסכן חלקים במחשב? 3. לכמה אני יכול להגיע עם המפרט הבא: ספק כח - Thermaltake Toughpower 650W מעבד - QuadCore Intel Core i7 920, 2833 MHz לוח אם -Gigabyte GA-EX58-UD5 Intel Tylersburg X58, Intel Nehalem זכרון - 3gb ddr3-1333mhz KingStone כרטיס מסך - NVIDIA GeForce GTX 260 (896 MB) כונן קשיח - 500GB WD ואיזה קירור מומלץ למפרט הזה עם אוברקלוק: http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/mugen-2-cpu-cooler.html או http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=2966 או http://www.cobrapc.co.il/Product.asp?productid=2548.

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  4. Started by 64bit,

    שלום, לפני שבוע קניתי את ה- ATHLON 64 3000+ של AMD בגרסאת ה-BOX. הבנתי שעם המעבד מגיע גוף קירור ומאורר ג'נרי שכתוב עליו AMD. רציתי לדעת האם זה מספיק (אני לא עושה אוברקלוק בשלב זה), ואיזה כמות רעש מייצר המאורר? בנוסף אם המאורר הזה רועש, אז האם למישהו יש המלצה על גוף קירור שקט וזול יחסית? תודה.

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  5. לפני אוברקלוק, אני רוצה להשיג קירור, זול למערכת... AMD ATHLON 2800+ RADEON 9800 PRO 1 GIGA RAM לוחם אם של EPOX מארז, לא יודע, תמונה תעזור? שחכתי כבר איזה תוכנה מביאה דגמים מדוייקים של הרכיבים, מישהו יכול להזכיר לי? תודה מרא שעל העזרה עריכה: הבנתי שגם ספק כוח חזק חשוב לאוברקלוק יותר טוב?(אפשרות לאוברקלוק יותר חזק) אז אשמח לקבל על זה הסבר. וגם לפי מה שהבנתי אין לי חיישן טמפ' בכ.מסך, ואני צריך כדי לדאוג שהוא לא יעבור תטמפ' התקינה, כמה אמור לעלות לי כזה חיישן וכמה זה עולה?

    • 9 תגובות
    • 589 צפיות
  6. במצב IDLE אני מקבל 38-39 מעלות ובזמן מאמץ כאשר הרצתי S&M הגעתי ל-61 מעלות בתדירות לא רציפה. את הטמפרטורה בדקתי על ידי התוכנה CORE TEMP 0.95 הגעתי ל-3100GHZ האם הטמפרטורה סבירה?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  7. Started by roi.amitay,

    שלום לכולם, מחר אני מקבל את המחשב החדש שלי: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz 8Mb BOX Abit IP35 Pro Intel P35 Chipset Socket 775 OCZ 2GB DDR2 PC2-6400 800Mhz Platinum Rev 2 4-4-4-15 XTC OCZ2P800R22GK GECUBE RADEON HD2900Pro 512MB HDMI ViVo PCI-e Western Digital 320GB 3.5 7200Rpm 16Mb Buffer SATA II WD3200AAKS Samsung DVD-RW SH-S203B x20 SATA Black Oem Antec P182B Advanced Super Mid Tower No PSU Corsair HX Series 520W PSU SunBeam TUNIQ TOWER 120MM Logitech® Cordless Desktop® MX 3200 Laser Dell 24 LCD 2407WFP HC Ultrasharp Black קניתי את המחשב במטרה לבצע OC אבל לא לשבור שיאים! זאת הפעם הראשונה שאני מתכוון לעשות OC ואני מתכוון לעשות את זה עפ"י המדריכים שקראתי מהאתר למעבד ולכ. מ…

  8. אורח
    Started by אורח,

    הורדתי RIVATUNER והתוכנה אומרת לי שהיא לא מוצאת את הדרייברים של הכרטיס מסך, ובלי זה אי אפשר ליעשות OC ויש לי את הדרייברים האחרונים של נוידיה. מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 589 צפיות
  9. חודש OCtober נגמר לפני יותר משבוע :jump:

  10. Started by Hellgirl,

    קניתי X1950Pro שיגיע עוד מעט ועשיתי משתמש חדש כי קיבלתי באן מוזר מאיזה "מנהל" שמוק פה באתר שאני לא אזכיר את שמו.... ("כי אז הוא יכעס") עכשיו התקזזתי לשתי אשפרויות כלומר סיננתי הכל והגעתי לשתי אפשרויות: 1. Arctic Cooling Accelero X2 שמעתי ביקורות מעולות... 2. Zalman V900 המוצלח מניסיון היה לי אחד כזה הוא מעולה!

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  11. *כותרת* ומה זה המספרים הבינריים והאקסה דצימליים האלה? ומה זה המד שני לא זה שמעלים את התדר של המעבד... ולמה שאני מעלה תדר נגיד ל-3.0GHZ המחשב קופא ונתקע..?

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  12. Started by Axel Foley,

    אני צריך בבקשה המלצה לקירור P4 3000 LGA 775 לא עם אוברקלוקינג או משהו אבל שיהיה לו קריר ונעים. במנוחה הוא 47-48 מעלות ובמאמץ 55-56. תודה רבה Elad8

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  13. אני מעוניין בקירור לכרטיס מסך שיהיה מחברה איכותית,שקט,ושייתן ביצועים טובים וטמפרטורה נמוכה. יש הרבה אופציות ואני לא יודע מה להחליט וכמה שווה להשקיע. אפשר להעזר פה: TMS.co.il - קירור לכרטיס מסך בכל אופן השמח להמלצה מאנשים שמבינים ולא סתם. לפי סקירה ב- hwzone הקירורים המומלצים: HWzone - פורטל המחשבים הישראלי - ביקורות - גופי קירור לכרטיסי מסך - הקרב הגדול קשה להחליט ואני מוכן להשקיע עם צריך (250-300) ש''ח. תודה לעוזרים..

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  14. אוקי אז ככה שאני בודק בביוס טמפ, הוא עומד על 40, מידי פעם עולה ל41 לכמה שניות.. שאני נכנס לוינדוס ובודק בתוכנה המעודכנת של ASUS, כתוב לי בהתחלה 38,37 שהתוכנות עולות ושהכל נרגע והוא במצב מנוחה, הוא על 35,34 מה אתם אומרים ?

    • 7 תגובות
    • 589 צפיות
  15. Started by zag_zag,

    אני רוצה להכין חיישן חום למעבד די מיושן (pentium II 333 @ 416), ואני יודע שהלוח תומך בכך (יש לי שני פינים לאספקת חשמל לחיישן, ושני פינים לקריאת המידע מהחיישן). איך אני בונה חיישן כזה (איזה תרמיסטור, איך לחבר וכו')?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  16. Started by nivrob123,

    מחפש קירור שקט וטוב ב250 שקל

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  17. Started by gondor,

    הרבה מאד זמן וכסף מושקע בכדי לקרר את רכיבי המחשב. בהנחה שלא עושים OC , המטרה של קרור היא להאריך את חיי הרכיבים במחשב. שאלתי היא כזו : בהנחה שהטמפ' לא גורמת לשריפת רכיבים או המסת הלוח וכו', למה אכפת לי שמחשב חם מאד ? בכל מקרה כל כ 3- 4 שנים בממוצע מחליפים מעבד+לוח+זכרון, למה לי להאריך את חייהם ? שיעבדו מצדי על המקסימום טמפ' המותר - הם יחזיקו את התקופה עד השדרוג הבא. מה דעתכם ?

    • 3 תגובות
    • 589 צפיות
  18. כנסו לפה ותשבו את המעבד שאתם חפצים בו עם אחר http://www23.tomshardware.com/index...l2=116&chart=30 תהנו חברה

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  19. Started by etay34,

    שלום. כאשר אני מפעיל את התוכנה אז בצד שמאל של המסך ליד השעון עולה ההודעה הבאה: sensors detected it8718f lm75 hd0 (500gb) intel core מה זה אומר?

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  20. Started by Shadow64,

    מעבד: Intel Pentium 4, 1500 MHz (15 x 100), Willamette, CPU Stepping C1 לוח אם: Intel Winnipeg D845WN זכרונות ג'נריים (SDRAM 133Mhz). שווה בכלל להתאמץ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  21. אם יש מישהו כזה שמזמין מחו"ל אשמח להצטרף לקניה - לתגובות אלי בפרטי

    • 0 תגובות
    • 589 צפיות
  22. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים... כמו שהבנתם מהכותרת יש לי 7600GT... הכרטיס הוא של ג'יגהבייט והוא עם קירור פסיבי (silent pipe 2) על הדלת של המארז בדיוק ליד הכרטיס מסך הרכבתי מאוורר 12 ס"מ שמוציא אוויר החוצה הטמפ' של הכרטיס במנוחה היא בערך 42 מעלות... במאמץ הטמפ' מתקרבת ל-60 מעלות רציתי לדעת אם יהיה אפשרי לעשות אוברקלוק לכרטיס הזה למרות שיש לו קירור פסיבי? אני מעוניין לתת לכרטיס המזדקן זריקת מרץ... אה ובנוסף... בדרייברים של nVidia יש לי אפשרות לקבוע את טמפ' סף האטת הליבה כרגע הטמפ' המצוינת שם היא 130 מעלות (צלזיוס אני מניח) ולא נגעתי בזה... לשנות לערך אחר או להשאיר את זה ככה? תודה אנשים[br]פורסם בתאריך: 5.06.2007 בשעה 22:45:49 מישהו?

    • 5 תגובות
    • 589 צפיות
  23. לילה מצוין לכולם בזמני הפנוי חשבתי לעצמי על שילוב של קירור למעבד S.775 (אני יודע שזה לא דבר חדש קירור של מעבד על כ.מסך!) לחברו בקידוחים שבכרטיס מסך האם מישו ניסה את זה?

  24. האם ה-Tuniq 120 מתאים טוב עם ה-35-DS3 ואינו חוסם את ה-HS של הלוח? לא גירסת ה-L של הלוח, אלא הגירסה עם ה-heatsink הגדול יותר. כמו כן, האם המוספטים של הלוח מתחממים יתר על המידה ודורשים קירור נוסף מעבר למאוורר 25 ס"מ של מארז אנרמקס צ'אקרה. ה-OC יהיה Q6600 G0 על 400FSB בתקווה עם מתח 1.45V.

    • 4 תגובות
    • 589 צפיות
  25. המליצו לי על וולקנו 9 בגלל שסביבת העבודה שלי דיי חמה, אבל עכשיו יצאו וולקנו חדשים, אז מה עכשיו אתם ממליצים? עדיין עליו?

    • 7 תגובות
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים