עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Profesor No0B,

    זה מתוך everst Field Value CPU Properties CPU Type AMD Athlon 64 2800+ CPU Alias Newcastle S754 CPU Stepping DH-CG CPUID CPU Name AMD Athlon 64 Processor 2800+ CPUID Revision 00000FC0h CPU Speed CPU Clock 1808.36 MHz CPU Multiplier 9.0x CPU FSB 200.93 MHz (original: 200 MHz) Memory Bus 200.93 MHz CPU Cache L1 Code Cache 64 KB (Parity) L1 Data Cache 64 KB (ECC) L2 Cache 512 KB (On-Die, ECC, Full-Speed) Motherboard Properties Motherboard ID 12/21/2004-nForce-6A61CG0HC-00 Motherboard Name Gigabyte GA-K8NS (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN) Chipset Properties Motherboard Chipset nVIDIA nForce3 250, AMD Hammer Memory Timings 3-4-4-8 (CL-RCD-RP-RAS) Command Rate (CR) 2…

  2. Started by mng,

    כפי שציינתי בנושא, איך בודקים את הטמפ של הכרטיס מסך ומהי טמפ סבירה לכרטיס מסך: GeForce 4 ti 4800 se

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  3. ה8800GT הוא של gigabyte והוא עם הקירור שהוא בא איתו (הפשוט הרגיל , לא זה שבא עם קירור של zalman) . עם הrivatuner לא הסתדרתי בכלל , ולגבי הntune אז שעשיתי OC והאצתי גם את סיבוב המאוורר של הכרטיס מסך (הוא היה על 29% והעלתי אותו ל55%), אבל זה שמר רק את הOC ולא את הצאת סיבוב המאורר שלו-וניסיתי הכל ולא הצלחתי לשנות זאת (שמרתי פרופיל בntune ועשיתי שיטען אותו עם עליית windows ולא עזר), לכן אני מחפש תוכנה אחרת מה אתם ממליצים? אה ולכמה להגיע בoverclock אתם מציעים ?

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  4. Started by the kooks,

    שלום רב. עשיתי כבר O.C למחשב שלי עם קירור שם עוד מאוור אחד דווקא די נחמד, הגעתי מ1.6ghz ל2.0ghz הFSB עלה מ100MHZ ל 123MHZ ולא היו כל בעיות חימום הטמפרטורה הייתה 53c, עכשיו לעיניין אני רוצה גם לעשות O.C לזיכרונות שלי או לכרטיס מסך, רציתי לברר עוד בקשר לאוברקלוקינג האם אני יכול לעשות O.C לכרטיס מסך שלי? וגם לזיכרונות? ואיך אני אוכל לברר אם זה יכול להיות מסוכן בשבילי ?(לפני שאני אשרוף את הזיכרונות רצוי ) תודה מראש לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 590 צפיות
  5. Started by doreiny,

    שלום לכולם אני מעוניין לבצע אובר קלוק למעבד שאני ירכוש כשהו יצא שזה ה amd 3200+ ווינצ'סטר ליבת venice עכשיו כשאני מביא את המחשב אני יוכל לרכוש איתו בו בזמן את הזלמן 7700cu השאלה אם שווה להשאר עם הamd בקירור סטוק בינתיים ולא לעשות לו אובר קלוק ובעוד כחודש להביא את ה xp 120 עם מאוורר טוב? אני רוצה לעשות לו אובר קלוק ל 2.4-2.5

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  6. מה המצב אנשים ?.. יש לי Hard Disk בשם Western Digital 160GB 3.5 7200Rpm 8Mb Buffer SATA II WD1600JS והוא מגיע לי ל - 47 מעלות וזה לא טוב (כפי שאמרו לי ) .המארז שלי מאוורר ואפילו שמתי מתחתיו (דיסק קשיח) מאוורר 80 מ"מ וזה לא הוריד את הטמפרטורה שלו אז ניסיתי לשים מעליו וגם לא עזר . איזה גוף קירור הכי טוב אני יכול לקנות עד 100 ש"ח (שקל לא יותר) ולא קשה להרכבה ?.. קחו אחד מהרשימה של האתר הזה (פנדה מחשבים): http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_1149 תודה מראש, משה

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  7. בזמן האחרון יש לי תקיעות לא מוסברות. שמתי לב גם שהמחשב חם כשנוגעים בו - בעיקר האיזור של ספק הכוח (תמיד הוא היה ככה אבל זה אף פעם לא השפיע) בקיצור, אני רוצה להיות בטוח שהכל תקין, אני רק צריך לדעת בערך מאיזה טווח של טמפ' משהו כבר לא תקין? כרגע הטמפ' שלי הן - 46 בחיישן אחד ו - 59-60 בשני.

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  8. Started by THE-MASTER,

    השאלה היא כאשר המגבלה באה מהלוח אם .... האם אפשר לשנות את זה ע"י OC או שמא שלא.? ואם כן כיצד? פרטו כל מה שצריך שינוי מתחים ביוס....וכל מה שעולה לכם לראש. בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  9. Started by Fighter,

    מדובר במעבד E6300 שהבאס הוא 266 אם יש לי 2 ג'יגה של שתי סטיקים של 667MHZ הם לא יתנו לי לעבור את 333באס באוברקלוקינג?

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  10. Started by Skippy,

    יש לי כרטיס מסך Pci-e asus eax800 (raedon x800) xt platinum edition המאוורר שלו נשמע כמו מכסחת דשא במקרה הטוב, פירקתי אותו, ניקיתי לגמרי מאבק, שימנתי את הציר פעמיים, עדיין עושה את אותו רעש. אם אפשר המלצה לתוכנה שמאפשרת לי לראות את הטמפרטורה שלו ואולי לשלוט על הסיבובי מאוורר או הצעה לפתרון נוסף... תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  11. Started by nadav275,

    אשמח שתזרקו פה כמה שיותר ביוסים שמתאימים ללוח הזה DFI Ultra Infinity NF2 שאר המפרט בחתימה אני רוצה לנסות כמה שיותר ולמצוא את זה שיתאים ללוח שלי כמו "כפפה ליד" נדב

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  12. Started by gshhar,

    חוץ מלוח מתאים,סטפטינג טוב,קירור וסוג זכרונות טובים ל-OC? האם המהירות של הזכרונות משפיעה ממש? איזה מומלצת בד"כ או שכמה שיותר מהר יותר טוב?

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  13. Started by Laydeejane,

    בהתחלה חשבתי על Shuttle XPC SN45G שזה Barebone אבל הוא לא משתלם בגלל המחיר הגבוה ולא תיהיה לי אפשרות לשדרג אחר כך את הלוח. ואז עברתי לכיוון הטאוורים בסגנון Thermaltake Xaser 3 V1000D אבל אחרי שקראתי בפורום קשה מאד לקרר מארזים כאלה כי הם גדולים. אז מה נשאר ? אני כרגע עם מארז Midi tower הטמפ של הלוח אם שלי היא על 40 מעלות והמעבד על 53 Volcano7+ הדלתות של המארז פתוחות.

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  14. האם הנתונים בתמונה המצורפת נורמאליים? מעבד - pentium D 805 מאוורר - של אינטל, זה שהגיע עם המעבד מאמץ - רק ה אימיול פועל ברקע OC- ללא תודה לכל העונים [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  15. שאלה, אני משחק בשלל המשחקים שלי ברזולוציות הכי גבוהות ובהגדרות המקסימליות והמחשב רץ חלק. השאלה היא אם ככה הדבר למה אני צריך להגביר את פעילות המאוורר אם הכל עובד בסדר ? יש מצב שהכרטיס (HD 4850) יישרף ?

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  16. Started by nadav275,

    האם מישהו מוכן לעזור לי\לעשות זאת במקומי? אני מוכן לשלם גם או לתת ציוד בתמורה... נדב איסיקיו 312251831 או כאן או בפרטי

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  17. הבנתי שאפשר לעשות OC גם למעבד וגם לכרטיס הגרפי ,השאלה אם החלקים שיש לי עכשיו יאפשרו לי את זה מבלי לרכוש פריטים נוספים? המפרט שלי הוא: INTERL CORE 2 DUO Processor E8400 3.0GHz GIGABYTE GA-P45-DS3 DDR2 G.SKILL DDR2 4096MB 800MHz CL4 HK ATI HD4870 1024MB DDR5 SAMSUNG DVD x22 SHS223 SUMSUNG HD501LJ 500G SATA 2 CoolerMaster Hyper 212 CPU Cooler CoolerMaster REAL PRO 550W PSU Sumsung 22'' T220P FULL HD 50000:1 CoolerMaster CENTURION RC-590 BLACK בנוסף לזה יש לי 4 מאווררים במארז. נתוני טמפ' נוכחית -מצורפת תמונה אם אני כן יכול לעשות OC לכמה אני צריך להגיע בלי בעיות אם הקירור שיש לי והכרטיס הגרפי ? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  18. Started by Jack_g,

    קניתי את הצג טמפ' הנ"ל ENERMAX UC-A3FATR2 SILVER http://www.enermax.com.tw/uc-a3fatr2.htm רציתי לשאול אם אולי מישהו פה יכול להסביר או להביא קישור לאיזשהו MANUAL איך אני יכול להרכיב את החיישן חום למעבד מבלי להרוס אותו. תודה.

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  19. Started by avidan28,

    ובכן אחרי בדיקת משקל אני החלטתי להיות קצת יותר חכם ולהגדיל ראש אני מחפש מאווררים שיהיה אפשר להרכיב על שני הברגים שיש משני צידי הסוקט 939 שלי.אני לא ממש יודע מה מומלץ אבל אני מניח שה 9500 של זלמן מקבל ציונים די טובים.אשמח לעוד הצעות כי להרכיב משקלים בין 760 ל 940 גרם על שני שפיצים של פלסטיק לא נישמע ממש בטוח...ראיתי מאווררים של זלמן שיושבים על פס מתכת שמתחבר לשני הברגים שיש בסוקט.אם למישהו יש עוד כאלה סוגים בבקשה לתת הצעות. תודה רבה. http://www.thg.ru/mainboard/20050117/images/asus-a8n-sli-big.jpg

    • 0 תגובות
    • 590 צפיות
  20. כמה אתם אומרים? ודבר שני איך אני עושה אוברקלוקינג?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  21. Started by m.l,

    שמעו אני לא יכול יותר. הקירור האקטיבי של SPARKEL הורג אותי. אני ממליץ לכול מי שרק מתכנן לא לעשות את הטעות שלי ולהשקיע ולקנות של חברה חארת עם קירור פאסיבי, עכשיו אני יודע שלפני כמה זמן לא היה בשוק קירורים תחליפיים לסידרה 8XXX אבל עבר מספיק זמן, ניראה לי שהיו אמורים לצאת כמה אבל אני לא מוצא אותם, אני חיים קירור תחליפי לכרטיס מסך, שיהיה פאסיבי, תקציב עד 300 שקל, אבל אם יש ביותר אני ייקנה גם רק תראו לי למה הוא פשוט חופר לי במוח אפילו אחרי שהורדתי בRIVA TUNER את המהירות למינימום, יש את הקירור הזה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=3030 רשום ששהוא אוניברסלי ומתאים לכול כרטיס מסך האם זה נכון.?? נ.ב החלפת הקירור מבטלת את האחריות?

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  22. Started by cyberX,

    למעבד - ARTIC COOLING 7 FREEZER PRO למארז - Glacialtech 120mm Case Fan Hydrodynamic Bearing 18dba 36CFM אם הם לא שקטים במיוחד תציעו לי מאווררים שקטים במקומם

    • 4 תגובות
    • 590 צפיות
  23. Started by gshhar,

    מה אתם אומרים יהיה השיפור אם בכלל אם אשים על המעבד שלי שני SF2 במקום אחד?

    • 6 תגובות
    • 589 צפיות
  24. Started by CoNDuReR,

    היי יש לי את הכרטיס הרשום בכותרת, הרכבתי לו TT DUORB והוא רץ על טמפרטורות של בין 33-50 עכשיו אני מעוניין לעשות OC לכרטיס איפה אני מתחיל? המפרט שלי אם צריכים C2Q6600@3.0GHz + Tuniq 120 G.Skill 800MHz CL4 2X1GB PK Cooler Master CM-690 (עם כל המאווררים חוץ מה 80 מ"מ וזה על הצד של המארז ליד המעבד כי הטוניק גדול מידי)

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות
  25. Started by nahum8,

    המפרט הוא בצד, רק הכרטיס שברשותי הוא 4850 של MSI. התוצאה שקיבלתי היא P5520 על פרפורמנס, איך התוצאה הנ''ל? לפי ביקורות שראיתי, התוצאה היא בסדר גמור למפרט כמו שלי. נ.ב: זאת תוצאה עם OC לליבה: 690MHz ולזיכרונות 1123MHz. כמו כן רציתי לשאול, אם אני אחליף את הקרור של הMSI לקרור ZALMAN CU900 שיש לי כרגע ונמצא ללא שימוש, אני אוכל להגיע לOC גבוה יותר? -האחריות יורדת אם אני אחליף את הקרור, לכן אני מתיעץ לפני שאני מרכיב אותו.

    • 1 תגובה
    • 589 צפיות

דיונים חדשים בפורומים