אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
נראה לי שיש לי את הלוח הבא: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=12&l3=33&model=184&modelmenu=1 עכשיו הוא מתאים לסלרון??(כי אם כן כנראה זה מה שיש לי) עכשיו האפשרויות אוברקלוק חסומות מישהו יודע איך מסירים את החסימה?? תודה מראש יונתן 8)
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
-
איך הטמפ' והתוצאות שלי ... התוצאות הם : 4565 PCMark05 9251 3DMark03 3984 3DMark05 43 sec @ 1M super pi הטמפ' הם : מעבד 35-58 מערכת 33-42 מעבד כ. מסך 45-46 גוף כ. מסך 35-36 כונן קשיח 30-33 המפרט הוא : CPU : Intel Pentium D 830 3.0 Ghz HSF : ThermalTake BigTyphoon Thermal Compound : Arctic Cooling MX-1 For CPU & Graphic Card Motherboard : Asus P5WD2 Premium Graphic Card : Leadtek PX6600 GT TDH Extreme @ 8 Piplelines 550/560 Memories : A-Data 1024MB DDRII 533Mhz CL4 (512x2) HDD : WD 160GB SATAII 8MB Cache 7200 RPM [JS] PSU : OCZ Modstream 520W Case : ThermalTake Kandalf VA9000BWS
-
- 7 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלוםאני עם פרסקוט עכשיו על 61 מעלות במנוחה אני בלי OC כרגע בגלל שהמאוורר של הסטוק נשבר לי שמתי אחד אחר משהו מסריח אני צריך קירור ב 70 שקל -שוב לא לOC יש עדיפות לשקט אם לא לא נורא תודה
-
- 6 תגובות
- 590 צפיות
-
-
הקינגסטון הם PC-3000 וככה קניתי אותם ... זאת לא טעות הם 377MHZ שרצים על 333MHZ בלבד כי אמרו לי שעדיף שהם יהיהו בסנכרון עם המעבד שהוא 2500 עם באס 333.... אז לאיזה תזמונים להוריד אותם?? אני עושה את זה דרך הNvidia UTILITY זה בסדר נכון? הטמפרטורות אצלי הם 24-25 למערכת ו38-39 למעבד ועם הC2NGO המעבד על 32-33 אבל זה עושה לי בעיוךת שאני לא מצליח לפםתור כרגע.... ויש על הזכרונות צלעות קירור כחולות שבאו עם הזכרון.... תודה רבה רבה מראש, ניר.
-
- 9 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שוווב הייייייייי אז כמו שאמרתי יש לי פנטיום 3 500 מגה ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק הטמפ" של המחשב שלי זה בערך 25-28 מעלות דיי קבוע ואין לי בעיה של מטח ואת האוברקלוק יעשה לי חבר שלי שיש לו ניסיון בזה לכמה אתם חושבים שאני יכול להגיע?
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
יש לי שאלה, בעת מריחת המשחה רצוי להוריד את המדבקה שמודבקת על המעבד?? או שאין צורך??.. תודה לעוזרים...
-
- 5 תגובות
- 590 צפיות
-
-
מה המצב אנשים ?.. האם הטמפרטורת במחשב שלי הן נורמליות ?.. מפרט מחשב: Intel Core 2 Duo E4500 2.2GHz 2Mb Gigabyte GA-965P-DS3 Intel P965 LGA 775 ATI RADEON X1950PRO 512 mb Dual DVI PCI-E OCZ 1GB DDR2 800 PC2-6400 Platinum Dual Channel CL 4-5-4-15 GEIL 1GB DDR2 800 Dual Channel CL 4-5-4-15 Western Digital 160GB 3.5 7200Rpm 8Mb Buffer SATA II WD1600JS Enermax Liberty 400W Active PFC תודה מראש, משה
-
- 7 תגובות
- 590 צפיות
-
-
סתכלו על המפרט שלי שם יש הסבר מפורט על איך מסודר אצלי (ואני חייב לציין שהמאורר בחלון מכניס אוויר בצורה של מאורר ביתי ובכל זאת יש לי טמפ לא כמו שאמורים להיות, שהם 50 למעבד ו43 לצ'יפ הוונטק על 3150 rpm. יש למישהו מושג?
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
פתחתי מ12 צינורות ל16 ואז ניסיתי לעשות OC ואחרי שאמרו לי שאני אמור להגיע ל560 בליבה אז באתי עם הרבה ציפיות וכשהתחלתי לעשות את הOC כבר ב440 מתחיל להיות לי ארטיפקטים ואז ניסיתי קצת לשנות דברים בביוס ולא עזר.. למישהו יש רעיון איך אני יכול בכל זאת למשוך עוד קצת בOC?? להעלות מתח?איך? טמפ' במאמץ - 58-62 בנתיים התדרים על- ליבה : 423 זיכרונות: 540
-
- 8 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאורר למארז שישב בחלק הקידמי ושהוא יהיה עם Blue Led עכשיו אני מתלבט בין ה SF2 למאורר של קולר מאסטר מה עדיף לדעתכם?
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
נועד ל-AMD XP 2500 מה היתרון של: Original THERMALTAKE Volcano 11+ for AMD CPUs שעולה כ-140 ש"ח על מאוורר Original THERMALTAKE Volcano 8 SLIM SE for AMD CPUs רגיל שעולה 60 ש"ח ? איזה מהם יותר שקט? ומה יהיו בערך (~) הפרשי הטמפ' ביניהם (ללא OC)?
-
- 8 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני הולך לשים אותו עם nanoterm blue על 1700 והולך להביא OC רצחני שווה לקנות ?
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
-
-
המערכת שלי מופיעה בפרופיל, לעיונכם אני מחליף למעבד Q9450 ומה שמצאתי זה רק TRAY אז צריך קירור למעבד, איזה כדאי? אני מצאתי בפורום את arctic cooling freezer 7 pro שעולה איזה 130 שקל קירורים יותר טובים שמצאתי כאן הם ביג טייפון ב230 שקל וגם sunbeam tuniq tower שעולה 240 האחרונים אני מניח מיועדים לאוברקלוק המחשב שלי מיועד לעבודת רינדורים ותלת מימד, ללא משחקים אני לא מתכנן OC, האמת אני לא יודע אם המערכת שלי מסוגלת לזה אז השאלה שלי האם המערכת לשי מסוגלת לזה, ובהתאם איזה מאוורר כדאי לקנות אולי כדאי להשקיע טיפה יותר במאוורר כדי שבעתיד אם ארצה אוכל לעשות OC תודה
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה , קבלו קישורים לביוסים מעניינים ללוח אם של אביט NF7 V.2.0 בלבד http://forums.amdmb.com/showthread.php?s=df6ab14fcf32ecd67fbe74f8ea133b7f&threadid=287064&perpage=15&pagenumber=1 תהנו ודווחו תוצאות
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
-
-
נכון בתוכנה SPEED FUN יש שם CPU AMBIENT REMOTE HD עכשיו הכל בסדר חוץ מה-REMOTE הזה הוא ממש מתחמם הוא 68 מעלות בלי מאמץ ובמאמץ הוא מגיע ל-90 ואחר כך המחשב עושה לי מסך כחול מישהו יודע מה עושים במצב כזה את מה צריך לקרר ואיך תעזר בבקשה תודה מראש תמונה http://img402.imageshack.us/my.php?image=untitledjy7.png
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
מחפש הדרכה ל- OC ב LENOVO R61 . עד כמה ניתן לעלות ללא קירור מיוחד. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
המעבד שלי (פרטים בחתימה) עומד במנוחה על 41 (במאמץ 57) והלוח אם בסביבות 38-41 ... אז אני זקוק למאורר שיקרר לי קצת את המארז... התקציב... גג 100 ש"ח... אה... ואני מזמין מהדובים
-
- 7 תגובות
- 590 צפיות
-
-
קניתי וולקנו 12, ושמתי את גוף הקירור המקורי של AMD בצד. עכשיו אני רוצה לעשות OC קטן לכרטיס מסך שיש לי: RADEON 9200 128MB DVI TV OUT. אבל הבעיה היא שהטמפ' שלו די גבוהה: 40C. אז רציתי לדעת אם יש אפשרות למקם את ההיטסינק של AMD על הכרטיס מסך הזה? יש מדריך או משהו? וכרגע יש לי מאוורר אחד על הכרטיס מסך, נדמה לי הוא נמצא על הליבה של הכרטיס מן הסתם.
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם של MSI NVIDA 4 יש שם אפליקצייה שמראה את המעלות ל-CPU -כרטיס מסך ומערכת אצלי על ה-CPU הוא 33 מעלות מערכת 31 מעלות וכרטיס מסך 61 מעלות!!! מהי הטמפרטורה האידאלית לחלקים האלו? 61 זה הגיוני?? יש קירור פאסיבי...
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
המתח במעבד לא יציב בכלל התנודות נעות בין 1.45 - 1.48 דבר המשפיע גם על פעולת המעבד, בין 2025-2031 MHZ לדעתי זה לא תקין... מה דעתכם? לא עשיתי OC המפרט שלי מופיע בפרטים שלי
-
- 5 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אני מזמין היום קירור לכרטיס מסך ואני כבר כמעט סגור לגמרי על ה FC-ZV9 של זלמן. עכשיו אני לא בטוח כבר =\ כי באיזה פורום אחד אמרו לי שה VF900 ממש תותח וכל זה.. אז מישהו יכול להכריע חד וחלק מי מביניהם לוקח..?! ומה באמת ההבדלים בין השניים מכל הבחינות שקיימות..? תודה רבה ואם אפשר שיהיה בהקדם האפשרי כי אני כבר רוצה להזמין..
-
- 6 תגובות
- 590 צפיות
-
-
רציתי לדעת את הפרטים הטכניים של הכרטיס (מצאתי באיזה אתר, אבל לא בטוח שזה נכון) כדי להתכונן לOC. עד איזו מהירות רצוי לעשות OC בלי לפגוע בשום דבר? איזה קרור מומלץ לקנות?
-
- 3 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום , אני חדש בתחום האוברקלוק , יש לי כרטיס מסך xfx 6600 128mb - אחד הכרטיסים החזקים שתוכלו למצוא כיום בשוק... הבנתי שכל מה שאני צריך לעשות , זה קצת לעלות בקצת את התדירות בליבה ובזכרונות ולבדוק את הטמפ' כשהכרטיס מסך עובד... מה יכול לקרות כשעושים אוברקלוק לא נכון? איך בודקים טמפ'? איזו תוכנה מומלצת ? יש מד טמפ' בכרטיס מסך? אם יש תוכנה שתוכל להציג את הטמפ' במשחק מחשב כמו ש fraps מציגה fps , זה יהיה מצוין. כמה מעלות הכרטיס צריך להיות שהוא לא עובד? וכמה שהוא עובד קשה? מתי זה נחשב חם? ושאלה אחרונה , כמה אני יכול לשפר בערך , בהתחשב בזה שאני לא מתקין גוף קירור (לא נוגע במחשב - בכל מקרה קר במחשב מספיק זה חורף). תודה, אבי
-
- 6 תגובות
- 590 צפיות
-
-
שלום קראתי מדריכים על oc למעבד וניסתי אך הם לא תאמו את מה שכתוב אצלי בביוס רציתי לדעת בבקשה אם אפשר מדריך לדגם הביוס שלי קודם כל יש לי לוח אם יש msi דגם msi rc410m2 (msi-7173( דגם מעבד intel pentium d820 דגם ביוס american megatrends דגם:v3.5 (עדכנתי אותו לא מזמן) עכשיו השאלה האם אני יוכל לקבל מדריך וגם האם בכמה כדי לי להעלות את הרמה של המעבד בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-


