עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. ראיתי את המאוורר הזה אצל הדובים ורציתי לדעת אם הוא טוב ואם למישהו יש ניסיון איתו. הדחיפה שלו משתווה (כמעט כמעט) לזאת של האינרמקס 120ממ. רציתי גם לדעת מאיפה כדאי לי להזמין (ראיתי את המוצר הזה רק בפנדס' ולא בזיגזג או pch .. אולי פספסתי אותו) ומה בקשר למשלוח? (אני גר בירושלים) הנה לינקים http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_633&products_id=5818 זה המאוורר באתר של פנדה http://www.thermaltake.com/accessories/dcfan/led/bluesmart.htm אלה הפרטים באתר של Tt (יש טבלה למטה).

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  2. יש לי בעיה המחשב שלי מרעיש מאוד איך אני יכול להשתיק אותו אני שומע את סיבובי הדיסק הקשיח והמאוורר מספק רעש רציף ומעצבן מה אני יכול לעשות???? אנא עיזרו לי

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  3. Started by swisaavi,

    שמעתי שהמעבד הזה מתפקד מצויין עם אוברקלוק, אבל הבנתי שאת המכפלה שלו אי אפשר לשנות, רק את הבאס. אז כדי לעשות לו אוברקלוק, מה שאני צריך לעשות זה פשוט להעלות את הבאס? אני צריך לשנות עוד משהו? אולי את המתחים שהוא מקבל? ועד כמה בערך אני יכול להעלות את הבאס?

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  4. Started by nicklezz,

    ה LCD הוא 20X4 שנקנה מאריהב הבעיה מתחילה עם זה שאחרי החיבור מאירות השורה הראשונה והשלישית כמו שצריך אך כאשר אני מנסה לגרום לכותנה לתקשר עם המסך שום דבר לא קורה .. מישהו יודע מה הבעיה ? ניסיתי כבר איזה חמש תוכנות והתקנתי DLPortIO... אני מנסה על win98 ד"א

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  5. Started by -LosNir-,

    שלום, סוף סוף הצלחתי לשבור את השיא של עצמי הגעתי ל 4.1Ghz! http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=167445 קירור סטוק! יציב בוינדוס כמו אבן. טמפ' במנוחה: 54~ מתח: 1.5555V תגובות

    • 8 תגובות
    • 591 צפיות
  6. Started by shloosh,

    אני מתכנן לקנות מעבד חדש בקרוב,רציתי לדעת אם הוא יחיה במארז שלי כרגע?? המעבד הוא amd 2600 והמארז הוא tsunami 350w . אני חייב להגיד שהספק יציב וטוב אבל מה שמטריד אותי זה האיוורור. כרגע יש לי amd 2000 0.18 יחד עם קירור sk7+SF2 והמעבד על 49-50 במנוחה ו55 בערך במאמץ. מה אתם אומרים ה-2600 יהיה בסדר??

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  7. יש לי ATHLON XP1800 וקניתי בשילו VOLCANO 9 +. הבעיה שלי שאני לא מצליח להוציא את הגוף קרור המקורי מהמעבד. יש שמה שני חיבורים המחברים אותו ללוח,כפי שהבנתי באחד מהם אני לא נוגע והשני שהוא מן קליפס כזה אני צריך לדחוף אותו עם מברג למעטה עד שהוא ישתחרר!! אבל הבעיה שאני לוחץ עם המברג למעטה וזה לא קורה!!! הוא פשוט לא רוצה להשתחרר.. אני חושב שאני דוחף עם מספיק כוח (אני מפחד להפעיל עוד כי יש מצב שאני אשבור את הלוח אם!).. למישהו יש נסיון ויכול לתת לי טיפים בנושא בבקשה? ועוד שאלה.. יש לי volcano 9 עם COOL MOD. האם יש דרך לחבר את הלדים למחשב לא על חשבון הלדים של המארז? תודה.

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות
  8. Started by taimor,

    מה הבדל בין: AeroCool Turbine 1000 AeroCool Turbine 2000 AeroCool Turbine 3000 הבנתי שיש לשלושתם את אותם נתונים, שלושתם עם LED ושלושתם שקטים מה ההבדל ? ומה כדאי לי לקנות ?

  9. אהלן חברה קיבלתי שילשום את המחשב שלי יחד עם כרטיס ה CALIBRE והוא היה ניראה די מרשים.. שהעלתי את המחשב שמתי לב שהמאווררים מיסתובבבים ממש לאט ובקושי מקררים. לפי תוכנות בקרה הטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי היא לא יורדת מ 60-65 מעלות.. יום אחרי שעוד לא חשבתי שיש בעיה רצינית, לרגע קרס לי המחשב והעלה לי מסך כחול שאומר שהכרטיס בחום יתר. פתחתי את המחשב וראיתי שהמאווררים הפסיקו לפעול והכרטיס הראה לי בתוכנות בקרה שהוא הגיע ל 92(!) מעלות. יש לכם רעיונות ? חשבצתי להיתיעץ פה ליפני שאני פונה לחנות ולאחריות עצמה..

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות
  10. אני לא כל כך מבין גדול בנושא חומרה, לכן החלטתי לשאול פה. יש לי מעבד פרסקוט שקורס כל פעם שאני מפעיל משחקים, לכן החלטתי לקנות קירור מתאים למעבד. ברשותי בין 300-400 ש"ח, אני מעוניין לקנות את הקירור החזק ביותר שאני יכול להשיג במחיר הזה (בעיות רעש לא מפריעות לי). הציעו לי בעבר את ה Zalman 7000 וגם טרמלטייק Spark (מצטער על הטעויות בדגמים או בשמות) אז לפני הקנייה אני רוצה המלצה חד משמעית ממכם. תודה רבה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 591 צפיות
  11. Started by Omerole,

    שיהיה עד 500 ש"ח...

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  12. Started by ye_3333,

    אז קודם כול זה המפרט של המחשב שקניתי.. מעבד: פרסקוט 3 גיגה לוח: asus p4c800e-deloxe שזה הלוח הכי טוב לפנטיום 4 לפי הבנתי.. זיכרון: geil 2X256 doul memory gold pack כרטיס מסך: אני לא אדם של משחקים לכן ati 9600 asus הרדיסק : 200gb sata 8 mb צורד דיי ויי די וכו כוו עכשיו קירור..: thermaltake aquarius 2 והוספתי עוד רדיאטור להרכה כדי שהטמפרטורה תהייה יותר טובה.. מארז : thermaltake xaser 3 v1000d ספק: thermaltake purepower 480w בעיקרון זה כול מה שקניתי.. עכשיו עם כול החומרה הזאת אחרי עידכון bios וכו וכו הצלחתי להגיע ל3.6 mhz במעבד.. וטמפרטורה של 44 מעלות באופן קבוע.. וכאשר אני משחק הטמפרטורה עולה ל-53 בממצוע.... עכשיו השאלה שלי אחרי כול זה ... היא מה אני יכול לעשות או להוסיף …

  13. Started by fit3,

    שלום אנשים יש לי שני מאווררי מארז 80 ממ של AC ועל המעבד FREZER 7 שמתי מאוורר אחד למעלה שמוציא אוויר עכשיו יש לי דילמה לגבי המאורר השני יש לי אפשרות או לשים אותו בצד של המארז ואז הוא מכניס את האוויר בדיוק על המאוור של FREZER או שעדיף לשים אותו בחלק הלמטה של המארז ושיכניס אוויר משם?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  14. Started by Swed,

    האם היא טובה ? זה הכרטיס שיש לי http://skypc.co.il/pl_product~LV388~8~0.htm GPU Clock (Geometric Domain) 648 MHz (original: 650 MHz) GPU Clock (Shader Domain) 1620 MHz (original: 1625 MHz) Real Clock 900 MHz (DDR) (original: 900 MHz) האם זה תוצאה טובה לנתונים האלה ?

  15. אם אני מעלה את המהירות שעון של הGPU בכרטיס מסך הוא יתחמם או רק כאשר מעלים מתח (והאם זה אותו דבר בCPU)......? ואותה שאלה לגבי זיכרונות תודה לעונים

    • 8 תגובות
    • 590 צפיות
  16. זה לא בדיוק החלפה, כי אני צריך לרכוש שוב את המשאבה ב 120 לאחר שרכשתי את זאת של הדגים ב 120.... כמה דברים - האם כדאי? האם זה משנה? האם יכול להיות שה 1200 PSI הם לא אמיתיים כמוצהר כמו שקורה עם WATS של ספקים? אין לי תלונות למערכת שלי השאלה אם כדאי להחליף את המשאבה?

  17. Started by danieln9,

    שלום רציתי לדעת אם האם הערך של הנגד המישתנה(הפוטנציומטר) זה הניגודיות הכי גבוהה שהוא מגיע או הכי נמוכה. אם לא הבנתם את שאלתי אז השאלה היא אין אני יודע מה אומר נגד מישתנה של 100 אום(אני יודע לימדוד ניגודיות וכל זה רק רוצה לדעת את שיטת המדידה) שאלה זה קשורה בקשר לבנית הLCD למחשב בתודה דניאל נורמן

    • 1 תגובה
    • 590 צפיות
  18. אני לא בדיוק מבין בערכות קירור ועד שנכנסתי לפורום הזה לא ידעתי שזה עד כדי כך חשוב, אז הייתי רוצה שתביאו לי כמה שמות של מערכות קירור חזקות ומאוד חשוב שתהיה שקטה... תציינו גם את המחיר ושם הדגם המחשב אמור להיות p4 3.2 עם 1024 ddr mb זיכרון וradeon 9800 pro 256mb. אני לא מתכנן אובר קלוקינג

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  19. Started by IG,

    לפני כמה ימים הפעלתי את המחשב שלי ונכנסתי ישר לביקור בביוס, בדקתי את הטמפ' של המעבד והמארז ולהפתעתי, הטמפ' של המארז הייתה ב6 מעלות יותר גבוהה מהמעבד (המארז הייה פתוח לגמרי... הייה יום חם...) וזה עוד לפני שהווינדוס עלה! יש מצב שזה רק בעייה עם החיישן או שזה יכולה להיות בעייה חמורה יותר? זה הלוח שיש לי: http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7VAX-A.htm

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  20. Started by Kirma,

    יש לי OC למעבד ל 3Ghz מ 2.4 ויש לי כמה שאלות בנוגע להגדרות למה צריך להשים את PCI Express Frequency על 101 ? מה זה בעצם עושה? אותו דבר גם לגבי System Memory Multiplier שנמצא על 2.40B [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  21. איזה קירור למעבד (E4400) הכי מומלץ אם אין טוניק טוואר? http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=7563 ??[br]פורסם בתאריך: 16.06.2007 בשעה 18:27:06 אוTHERMALTAKE BIG TYPHON 120 VX

    • 10 תגובות
    • 590 צפיות
  22. אהלן. יש לי 8800GTX + קירור סטוק.. עכשיו אני רוצה לדעת מה הם הקלוקים הכי גבוהים שניתן להגיע אליהם? כי הייתי על 576MHZ על הליבה ועכשיו אני 671MHZ, בשיידר על1350במקור ועכשיו 1572MHZ. וזכרון הייתי על 900MHZ ועכשיו אני על 1093MHZ.. זה נחשב מכובד? הטמפרטורה לא השתנתה הרבה... במנוחה הוא על 60 כמו שהיה תמיד... ומאמץ על 70-75. כשאני עובר ל680 לליבה המסך עושה פלאשים כאלה וקיצור מתחילים הבעיות... אם אני מפנק את הGTX עם קירור טוב אפשר לעבור את ה700 לליבה?

    • 8 תגובות
    • 590 צפיות
  23. Started by HUNTI,

  24. לנקות אותו? להעיף אותו? הרעש הוא כמו זמזום אבל עם רעש בלתי נסבל, אני פוחד להוציא אותו כדי לא לגרום לאקסטרא חימום של המארז.

    • 9 תגובות
    • 590 צפיות
  25. מישהו מכיר? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=4192

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות

דיונים חדשים בפורומים