עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי בעיה המחשב שלי מרעיש מאוד איך אני יכול להשתיק אותו אני שומע את סיבובי הדיסק הקשיח והמאוורר מספק רעש רציף ומעצבן מה אני יכול לעשות???? אנא עיזרו לי

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  2. Started by Badi_Mami,

    קיבלתי גריל בצורת ראש חייזר צבע כחול שקוף יש עליו משני הצדדים מדבקה לקילוף(המדבקה כאילו לשמור שלא ישרט בתוך האריזה)אז בקיצר הורדתי צד אחד בשניה והצד שני אני לא מצליח.זה 100% מדבקה ולא צבע אני רואה פה ושם קילופים וזה אותו חומר שהיה בצד השני. למישהו קרה את זה פעם? ניסיתי עם מים חמים להוריד לא עזר.שמתי בתוך קערה במשך שעה.. אני נווואש הצילו

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  3. עוד מעט הקיץ... ואני צריך מעבד משהו בן... ואני קונה D 940... אז מה יותר טוב? Thermaltake Big Typhoon CL-P0114 120mm Cooling Fan with Heatsink - Retail ZALMAN CNPS9500 LED 92mm 2 Ball Blue LED Light Cooling Fan with Heatsink - Retail ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro CPU Cooler - Retail מה הכי טוב?

    • 6 תגובות
    • 592 צפיות
  4. Started by Cha0stAlker,

    היי, טוב אני די מנוסה באוברקלוק (אני עושה ככה מדי פעם, לפעמים מוריד, לפעמים מחזיר, לפעמים מעלה, ובחיים לא נתקלתי בתופעה מוזרה כזאת באוברקלוק). עשיתי הכל כמו שצריך (לנעול את התדר על 100, זכרונות לנעול בCL שלהם, שלצערי שלי הם CL5, בלה, בלה..), ונשארתי עם אותו וואט שהיה בתדר המקורי (1.3250, ב-OCCT וב-CPU Z משום מה זה כותב 1.28), עד שבאחת מבדיקות המאמץ (אני מבצע בדיקת מאמץ של 25 דקות כל 10MHz שאני מעלה למעבד), התוכנה כתבה לי שיש error ב-core 2. בסדר, שיערתי שזה בגלל המתח הנמוך (למזלי הרב, הרבה יותר נמוך ממה שציפיתי), והעלתי אותו פעם אחת (אם אני לא טועה ל-1.33 משהו, שוב ב-OCCT וב-CPU Z כותב לי שזה מעט מתחת). שוב בדיקת מאמץ, והפעם-כיבוי של המערכת. העלתי את התדר בעוד טיפה, אותה …

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  5. אני אף פעם לא עשיתי אוברקלוק ואני רוצה לעשות איך עושים אוברקלוק למעבד P4 2.0GHZ ולמעבד PD 930 3.0GHZ ? * אני קראתי את המדריך באתר ועשיתי בפורום חיפוש... אני קראתי שצריך להגדיל את מהירות הבאס וככה גם יגדל מהירות המעבד=GHZ (ושחשוב להשים קרור למעבד...) אבל הבעיה שלי היא שאני לא יודע להגדיל את מהירות הבאס... עושים את זה עם תוכנה במחשב או צריך לשנות משהו ידנית במעבד עצמו? אם צריך לשנות משהו במעבד עצמו אז (1) מה?(2) איך זה נראה? (3) איך משנים אותו? (4) ואיפה כתובה המהירות החדשה של המעבד, GHZ? במחשב שלי-> מאפיינים, ואז יהיה כתובה מהירות חדשה ? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  6. Started by yair.,

    מה עדיף? מבחינת קירור ביצועים? ומבחינת שקט? ובכלליות? וסתם שאלה קטנה איזה חברה יותר טובה ב512 זיכרון geil או a-data

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  7. שלום .. אני מחפש את החלקים הבאים ואני רוצה לדעת איזה הכי כדי וכמה יעלה .. אז ככה : מארז יפה ומקרר גוף קירור סוקט 775 ספק כוח מינימום 550W 2GB זיכרון 800MHZ של איזה חברה הכי כדי לי לקחת את הדברים האלו ? ושיהיה גג 1000 ש"ח .. עם צריך אז 100 או 200 שקל לכאן או לכאן ..

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות
  8. Started by DimRah,

    האם אפשר וכדאי לעשות OC על לוח אם Gigabyte GA-946GZ-DS3 Rev3.3 עם מעבד Intel Core 2 Duo E6400 2M? וכמה זה מקסימום יתן לי Boost למערכת?

    • 8 תגובות
    • 592 צפיות
  9. http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fhard.modnews.ru%2Fview%2F503&sl=ru&tl=en&history_state0= אפשרי להרכיב את הAC S1 למרות שהוא אינו מכסה לחלוטין את הליבה, שטח המגע שנשאר ללא כיסוי הוא כולכך קטן שאין לו חשיבות טרמית גדולה בכלל. לכן זאת לא בעיה להרכיב אותו עליו.

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  10. Started by nim901,

    סוף סוף מצאתי חנות שמוכרת את המארז compucase 6920 (לוג'יטק) ועכשיו אני מחפש לו 2 +- מאוררים שקטים אני לא יודע איזה גודל הם צריכים להיות, אני רק יודע שהמארז מגיע עם אחד, זה כל מה שדוע לי. עדיף שמחיר המאוררים לא יעלה על 100 - 130 שקל (אם מצאתם מאוררים שקטים וגם זולים אז אין לי בעיה שזה יהיה יותר מ 2 מאוררים, העיקר שזה לא יעבור תסכום הנ"ל) תודה רבה, נמרוד

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  11. Started by shahar0592,

    טוב יש לי מחשב עם סטוק LGA775 וכרטיס מסך HD 4670 ATI ואני רוצה קרור לשניהם אבל המכירים של זה מתחילים מ1000 ש"ח וניגמרים ב000'20 ש"ח ואני חייב קרור שלניהם . טוב בעקרון אני רוצה לקנות ARCTIC 7 PRO ואם אני אמצא בארץ את-accelero l2 pro מי שימצא לי משהוא יותר זול (500 ש"ח ) במים זה יהיה ממש טוב ^^ או שתמצאו איפה לקנות את הקרור לכרטיס מסך שלי^^ תודה מראש שחר פארן

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  12. Started by soundf,

    שלום אני צריך ליקנות 2 דברים שהדבר הראשון שחשוב פה הוא השקט.... המחשב שלי נועד למחשב ביתי בחדר שינה +השקט חשוב... ברשתי הרבה מאוררים במארז של סאנבאנן, טראנספורמר: 3 מאווררים 80MM אם לייד כחול על 5V של סאנבאן 120MM של טרמנטק שקט 1 על הכ מסך ניראה לי 40MM אחד על הלוח אם ---שאותו אני צריך להחליף 40MM עכשיו ברצוני ליקנות מאוורר\קירור פסיבי 40MM לצ'יפסאט ובנוסף ליקנות את האוקיסטיקה למארז: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=9831 עכשיו צצה עוד שאלה... איך אני שם את אם יש לי דלת אחת שקופה והאים אני ירגיש שינוי ביכלל? :s05: תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  13. Started by hitman21m,

    יש ברשותי כרטיס 6800GT AGP של CLUB3D שהרכבתי עליו קירור של AC SILENCER הכי חדש שיש. הטמפרטורות בסדר גמור והכל אבל משהו מוזר שקורה לי מדי פעם רק במשחקים זה שלפעמים בהתחלת המשחק הוא נתקע לאיזה 5-6 שניות ואז הוא ממשיך כאילו לא קרה כלום. מה זה יכול להיות??? לא הגיוני שזה התחממות כי הוא 48 במנוחה ובסביבות 59 במאמץ. אשמח לדעת אם יש למישהו מושג מזה יכול להיות.... 8) בתודה מראש ליאור

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  14. Started by what the fuck,

    שיהיה רק אפשרות ל on\off עם לד חיווי, לא משהו מסובך. ותגידו, באותה דרך שעושים את המרכת הזאת למאוררים אפשר לעשות לקטודה נכון ?

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  15. Started by wow,

    איפה אני יכול למצוא חלון למארז כזה? http://www.pchardware.co.il/docs/pd-1127012410.htm אני מתכוון לחלון גדול.

    • 5 תגובות
    • 591 צפיות
  16. Started by zelig192,

    אני מעוניין לקנות מחשב ואני סגור לגביי לוח האם P35 עם מעבד 6750 וכרטיס מסך 8800 GTS. אני לא מעוניין לעשות OC ושאלתי היא איזה קירור אני צריך (מארז, מאווררים , ספק וכד') אם השאלה היא לא לפורום הזה אני מתנצל אבל אני לא כ"כ מבין בתחום.

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  17. Started by shayh,

    שלום לכולם, אני מתכנן בזמן הקרוב להוסיף מאווררים לקירור המארז של המחשב (המחשב עובד הרבה שעות ואני מתכנן להוסיף גם כרטיס מסך בקרוב). רציתי לדעת - יש חשיבות לאיזה מאוורר קונים או שכל עוד הוא מסתובב זה בסדר? אגב - אם אני רוצה להיות שקט שהטמפרטורות במחשב לא עולות יותר מדי, אפשר להוסיף גם מאוררים במקומות שלא מיודעים לזה ע"י אזיקונים או שזה לא מומלץ? תודה רבה (וסליחה על הבורות)[br]פורסם בתאריך: 8.08.2008 בשעה 15:16:23 עזרה?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  18. Started by t-mac1,

    שלום, יש לי מחשב AMD Athlon 64 מעבד 3700+, עם לוח ג'יגבייט. המארז שלי הוא מארז ג'נרי. עם המארז קיבלתי בפנים שני מאווררים של 80 מילימטר. המחשב שלי פעל לאט, עד שהחלטתי להחליף מאוורר, וקניתי מאוורר 1 (נראה לי מאוורר ג'נרי), של 120 מילימטר, התקנתי אותו, ואני מרגיש שהמחשב עובד עכשיו יותר מהר...! עכשיו, חשבתי אם כדאיי בכלל להחליף את כל המאווררים במחשב. אז ככה: 1. יש לי הכנה בצד למאוורר 90 מילימטר, ועוד במקום המאוורר שמתחת להארד דיסק (שמה יש לי עכשיו 80 מילימטר, לשים במקומו עוד אחד של 120). 2. חשבתי גם אם כדאיי להחליף את המאוורר של המעבד. עכשיו יש לי את המאוורר ההוא שמקבלים עם המעבד, וחשבתי להחליף אותו למשהו טוב יותר. האם זה ישפר לי את ביצועי המחשב והוא יעבוד יותר מהר? בקשר למא…

    • 11 תגובות
    • 591 צפיות
  19. אז ככה.. קניתי את המארז השקט של אנטק 182P... הוא מגיע עם 3 מאווררים שקטים של אנטק (בעלי 3 עוצמות) בקיצור.. מאוורר אחד אני שם למעלה(בספויילר) אחד מאחורה ואחד למטה בספק כוח ועכשיו יש לי מקדימה מקום ל-2 מאווררים (אשר אמורים להכניס אויר למארז)בניתי על מאוורר אחד של נוקטה 1300RPM של 120MM שהוא שקט במיוחד ואיכותי ביותר עולה 118 ש"ח בפנדה.. הבעייה שבאזור שלי (ב"ש) רק פנדה מביאים אותו וניגמר להם המלאי שלהם והם לא בטוחים בכלל אם יהיה עוד . עכשיו המחשב אמור להיות מוכן תוך שבוע ואני ניתקעתי בלי מאוורר יניקה...ואם אני מביא פחות מנוקטה אז שיהיה כבר 2 וזהו.. יש לכם המלצה?? על משהו שהוא גם שקט וגם עוצמתי(עדיף עם 3 עוצמות)?? ... לבנתיים הפתרון היחיד שעומד בפניי זה או ‏Arctic Co…

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  20. Started by netanel38121,

    ב 3D מארק אני מקבל את התוצאה הבאה רציתי לדעת אם היא בסדר '>http://www.2send.us/"] 8800GTS 640MB מעבד 6300 הכרטיס מסך על 665 Core וזיכרונות 1000 המעבד FBS 330 אני מתכוון לעשות עוד OC למעבד .

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  21. היי, אני רוצה לבצע OC לכרטיס שלי (של ASUS) באמצעות התוכנה atitool. יש בתוכנה הזו פונקציה לבדיקה של מקסימום OC שניתן לבצע לליבה ולזיכרונות. הבעיה היא שאני די מפחד לבצע את זה כי אני לא יודע מה הטמפרטורה של הכרטיס (אין לו סנסור שבודק טמפרטורה). האם יתכן שהתוכנה תבצע את הבדיקות שלה ותגיע למקסימום OC לליבה ולזכרונות כשהכרטיס יציב (ללא ארטיפקטים) ועדיין בפעולה ממושכת הכרטיס ישרף? אותו כנ"ל אם אנסה לבצע OC ללא התוכנה, כלומר אני יכול להעלות כל פעם ב 5 מגה הרץ עד לזיהוי ארטיפקטים, להתייצב על מהירות יציבה ועדיין לשרוף את הכרטיס בהפעלה ממושכת. מה עושים? תודה על העזרה, אופיר

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  22. Started by viperain,

    המאוורר של הכרטיס מסך של המחשב הישן voddoo 3000 הפסיק לפעול כבר לפני חודש..זה קריטי?

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  23. Started by Esparco,

    עשיתי OC מ 1700@1950 עשיתי בדיקת יציבות עם SUPER PI 32 MB שעה וחצי של יציבות הכל תקין אבל משום מה שאני מכבה את המחשב או לפעמים שאני סתם עושה ריסט הוא נתקע ולוקח לו איזה 2 3 ריסטים עד שהוא עובד והוא מאפס תביוס עכשיו לפעמים הוא עולה ונופל לי בטעינת ווינדוס כל זה אחרי בדיקת יציבות ב SUPER PI למישהו יש מושג מה הבעיה... או שיש לי איזה הגנה בביוס מה אתם אומרים?<!

    • 6 תגובות
    • 591 צפיות
  24. Started by IlyaN,

    שלום אנשים, קניתי את הספק הזה: http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=22480 של אנטק, כחלק מבאנדל ספק+מארז (AMG 1088), במטרה לבצע OC רציני למערכת. קראתי על הספק הזה רק דברים טובים (שינויי מתח של כל הריילים נשארו בסטיית תקן של 1% (!) בלבד גם בעומס גבוה מאוד לפי ביקורת שקראתי) למרבה הצער, לא שמתי לב שמסילות ה-12V שלו הן "רק" 18A, לעומת ספקים איכותיים אחרים, שייש להם 20A ואפילו 22A... השאלה שלי היא איך זה ישפיע על יכולות הOC של המערכת שלי? אני מעוניין להגיע ב-OC התחלתי לסביבות ה-3ghz עם המעבד (עם OC מזערי לזכרונות). המערכת היא: C2D E6300 Scythe NINGA plus GIGABYTE 965- S-3 1GB g.skill 800mhz bhz(אגב מה הצ'יפ של הזכרונות? איך הזמן תגובה שלו?) תודה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 591 צפיות
  25. Started by Trin1ty,

    אני רוצה לשים מאורר בצד שמאל של המארז .. גודל 92 MM אם אני לא טועה.. 2) שיהיה שקט ויספק ביצועים טובים (הוא מול הכרטיס מסך) 3) תקציב : 90-100 ש''ח 4) שאלה: הוא יחובר ישירות לספק ?

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים