עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ido-nava,

    אוקי, יש לי את המחשב הבא: Gigabyte GA-K8N Pro SLI AMD Athlon 3500+ 939 + TT BIG TYPHOON CORASIR 1024MB 400MHZ CL 2.5 (512X2) eVga Geforce 6800GS TDH 256mb 256bit HEC 480V טמפרטורות כרגע: מעבד: 22 מעלות, 1.38V ציפסט של הלוח 69 מעלות מארז 25 מעלות כרטיס מסך 37 מעלות מהירות סיבוב של המאווררים: מאוורר מעבד: 1298 RPM מאורר מארז 1308 RPM מאורר ספק: 1592 RPM עכשיו רציתי לדעת כאשר אני יתחיל בOC, האם יש סיכונים שיכולים לקרות לחלקים ? האם האחריות תפוג (גם כאשר אני יחזיר את המהירות לנורמה) ? והשאלה הכי חשובה בכמה זה יכול לעזור לי במשחקים וכו' ?

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  2. Started by lowdez,

    אז ככה: העליתי את הFSB של המערכת מ266 ל333, נתתי לזיכרונות מתחים של 2.1v והם רצים לי על 4-4-4-12 עכשיו העיניין כאן הוא כזה: מתי שאני מסתכל בmy computer אני רואה שהמעבד רץ על 3 ג'יגה ... שזה סבבה. אבל מתי שאני פותח את הCPU-Z או את הEasy Tune 5 אני רואה שהמעבד עובד על 2000 ובמכפלה של 6. אחרי כמה שניות אני רואה עוד פעם 3 ג'יגה-הרץ ומכפלה של 9, ואז חזרה ל2 ג'יגה. השאלה היא כזאת - רק ליבה אחת אצלי עובדת על 3 ג'יגה וכל השאר עובדות על 2 ג'יגה ? המערכת: Gigabyte X38-DS5 Q6600 G0 Corsair XMS2 800mhz 4-4-4-12 XFX 8800GTS alpha dog edition Tuniq Tower 120mm

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  3. Started by kobibo,

    האם עדיף להשאיר את החורים הקטנים במארז שאליהם בד"כ מחוברים המאווררים או ליצור פתח למאוורר ומאחוריו פשוט לשים גריל ( רגיל ) ? . מבחינת רעש ותועלת . כמו כן אודה לעוד הצעות עלמנת להפחית את הרעש שהמחשב עושה .

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  4. אז ככה יש לי את המפרט הבא.. p4c800e deloxe 2x512 pc 3200 geil prescot 3.2 וספק של טרמלטאק 480 w buterplay או משו כזה בקיצור עשיתי oc ל-4.1 מתח 1.5500 עכשיו הבעיה שלי היא שעם אני מתקין תוכנות או משחק משחקים פתאום אני שומע את הספק שלי משנה צליל (כאילו הוא מיתאמץ יותר וכו וכו) ממה זה יכול להיות ואיך אני מסדר את זה עם אתם רוצים את ההמשך של המפרט רק תגידו ילאה תודה...

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  5. Started by sstephan,

    בנסיונות הOC הרבים לכולנו קורא שהמערכת קורסת והווינדוס לא עולה .כמובן עושים ריסט , מורידים טיפה את הבאס ומנסים שוב, עד שקורא מצב שאיזה קובץ נהרס לגמרי , כך שיש צורך לפרמט הכל ולהתקין את הווינדוס מחדש.(לפעמים הrepair console גם עוזר) שמתי לב שהווינדוס נהרס הרבה יותר מהר בנסיונות OC כאשר ה file system בהארד דיסק היא NTFS .התקנתי את הווינדוס עם FAT32 והמערכת הרבה יותר עמידה להתעללויות עכשיו. האם אני מדמיין או שNTFS באמת פחות עמידה להתעללויות מהסוג הזה?

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  6. ניסתי לעשות אוברקלוקינג עם התוכנות NTUNE RIVA TUNER בשני המקרים הכרטיס לא מוכן לעשות אוברקלוק של מגה הרץ אחר ומחזיר את ההגדרות להגדרה המקורית. יש לי דרייברים הכי מעודכנים. עובד עם ויסטה 32. מה אני מפספס? למה הכרטיס חוזר אוטומטית להגדרות המקוריות כל פעם?

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  7. Started by SixKiller,

    שלום... אני רוצה לעשות מודינג קטנטן ואני רוצה להוריד אתם יודעים כאלה תמונות שאני גוזר חלקים ואז עושה ספריי ואז יהיה על המארז איזה צורה משהו כזה מקווה שהבנתם :-\ תודה מעין...

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  8. Started by crazydiamond,

    יש לי מחשב עם מעבד פנטיום 3 1000 MHZ , לאחרונה החלפתי את יח' הקירור (מאוורר + גוף קירור) ליח' קירור מקורית של אינטל (מאוורר של sanyo denki ) המאוורר מסתובב במהירות ממוצעת של כמעט 3500 סל"ד שמתי גם כמות נכבדה של גריז תרמי. במצב מנוחה טמפ' המעבד היא 36-37 מעלות - כשאין יישומים כבדים כמו משחקים וכד' במצב מאמץ טמפ' המעבד נעה סביב 46-48 מעלות, כשאני מריץ משחקים 3dmark וכד' יש לציין שהמחשב נמצא בחדר קריר יחסית המארז שלי הוא ATX ישן שהוא בנוי כך שהספק ניצב מעל המעבד - ויש מאוורר נוסף (חלש) בצד הקדמי של המערכת - מתחת לכפתורי ההפעלה החיצוניים, אין במארז פתחים כמעט. האם הטמפ' הללו הן סבירות, או האם המארז הסגור ומיקום הספק מעל יח' הקירור גורם לטמפ' הגבוהה. שוחחתי עם איש תמיכה של א…

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  9. Started by Swed,

    האם הקירור החדש של TT שווה משהו ? Thermaltake BigWater 760i זה השם... זה האתר הראשי http://www.thermaltake.com/product/Liguid/DIY/cl-w0121/cl-w0121.asp ???? :s05:

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  10. Started by amir.o,

    האם יש איזה תוכנה שתראה לי את המתח שהמעבד מקבל ? בביוס אני לא מוצא את המתח עצמו ,רק אפשרות להעלות אותו באחוזים

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  11. Started by itaysk,

    קראתי את החוברת של הלוח ויש שם כל מיני חיבורים שקשורים ל INFRA RED... בידיוק רציתי לבנות את המקלט IR שמתחבר ל SERIAL PORT זה אומר שאני יכול לחבר משהו כזה ללוח? איך? ואיך אני שולט על זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  12. יש לי מערכת קירור מים של טרמלטק (טאי צ'י) אם אני יחליף את הבלוק והמשאבה לכאלו של Swiftech זה ישפר את המערכת ?

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  13. Started by Mr Gadget,

    אני מתכנן לקרר כרטיס מסוג geforce2 בעזרת סינק של P4 ומאורר עכשיו אחת הבעיות המרכזיות שעומדות מולי היא איך לתפוס אותו על הכרטיס(אין לו חורים) אני די חשבתי על דבק טרמי(מישהו ניסה?) אני פתוח לרעיונות

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  14. Started by nesber,

    האם השארתו של המארז פתוח עלולה להוריד את המעלות? האם יש לזה סיכונים אחרים כגון הצטברות אבק מוגזמת?(בהשוואה להצטברות הרגילה במצב סגור).

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  15. ככה היום השלמתי את המודינג שלי במארז...(הקדמה לשאלה שתבוא בסוף) הוספתי מאוורר 120מ"מ בחלקו העליון של המארז מסוג I-FLASH של חברת Tt-מכניס אוויר. http://thermaltakeusa.com/product/DCfan/LEDfan/a2346/a2346.asp חוץ ממנו יש לי שני מאווררים של 80מ"מ על הדלת השמאלית של המארז . אחד ממוקם ממול לBT VX ומוציא את כל האוויר החם שהBT VX פולט . ואחד ממוקם מעל לכרטיס המסך מכניס אוויר.(כרטיס מסך במאמץ לא עובר את ה60 מעלות). בדלת הימנית של המארז יש לי עוד מאוורר 80 מ"מ מכניס אוויר. בחלק האחורי של המארז יש לי עוד 80מ"מ מוציא אוויר.(כל המאווררים מקוריים של המארז מלבד החדש שהוספתי בעצמי). ומקדימה יש לי עוד 120 מ"מ שמכניס אוויר. ועכשיו לשאלה... לפני שעשיתי את המודינג והוספתי את המאוורר החדש הט…

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  16. 1. כאשר הרכבתי את הביג טייפון על המעבד הייתי צריך להסיר לגמרי את התושבת של הסינק שהגיעה על הלוח אם שקניתי אותו. מאז שעשיתי את זה התוכנות שמראות טמפרטורה מציגות לי שאין חיישן טמפרטורה למעבד, השאלה אם אפשר לתקן את זה בדרך כלשהי ואם מישהו יודע איפה בידיוק נמצא החיישן הזה על הלוח? 2. הביגטייפון נכנס למארז שלי בלי בעיה, מולו יש מקום בדלת להוספת מאוורר. אם אני מוסיף מאוורר רגיל מולו אז המארז נסגר בקלות, אם אני מוסיף מאוורר SUNBEAM ROUND CCFL FAN GRILL (שזה מאוורר טיפה יותר עבה ממאוורר רגיל ויש לו קטודה עגולה) אז המארז נסגר אך לא לחלוטין וזה לא נוח. השאלה אם מישהו מכיר מאוורר דומה או עם תאורה חזקה כלשהי שאני יכול לשים במקומו מול הביגטייפון והוא פחות עבה מה-SUNBEAM ROUND CCFL FAN…

    • 1 תגובה
    • 592 צפיות
  17. Started by Lanzar,

    רציתי לדעת מה עדיף: לקבל 2400MHZ בצורה הזאת 218X11 או... 12X200 ולמה זה עדיף... ובאיזה צורה המערכת עובדת יותר קשה ??

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  18. Started by idani1983,

    קניתי מחשב חדש עם כרטיס מסך 7800GT במארז יש את המאורר של הספק ועוד מאורר (כנראה גנרי ) וכמובן המאורר של הכרטיס מסך אני לא מתכוון לעשות OC כרגע . השאלה שלי האם אני צריך עוד מאוור או שזה מספיק כרגע האמת שממש לא בא לי להתחיל לעשות חורים אבל אם צריך אז אני אעשה ! או שאולי רק להחליף את המאורר שבמארז למשהו איכותי יותר? תודה

    • 7 תגובות
    • 592 צפיות
  19. Started by myrev,

    שאלתי את זה בשאלות כלליות והפנו אותי לכאן קניתי מחשב לפני כמה ימים. לפני שקניתי ביררתי בפורום קצת על מחשבים, ושמתי דגש על מחשב שקט כי זה ממש חשוב לי. מההמלצות בפורום שמתי במחשב מאוורר למארז 8 ס"מ שקט 19dBA ומאוורר למעבד pro 775 arctic cooling. במארז פשוט שיש לחנות. (אייבורי). הנציג שמכר לי את המחשב אמר לי שאין מה לדאוג, זה מחשב שקט. אני די מבואס מהמחשב "השקט" הזה. אני לא חושב שהוא שקט בכלל, חשבתי אולי לבנות איזה ארון מעץ כמעט אטום כדי להפחית את הרעש. האם זה רעיון טוב, או שזה יחמם את המחשב מדי? יש לכם עצות מה אפשר לעשות? אשמח לתגובות. תודה

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  20. Started by oamir1,

    http://www.planetnana.co.il/oamir1/P8220129.JPG http://www.planetnana.co.il/oamir1/P8220133.JPG http://www.planetnana.co.il/oamir1/P8220134.JPG http://www.planetnana.co.il/oamir1/P8220135.JPG חיברתי מאוורר קידמי שיכניס אוויר מבחוץ 8 ס"מ מאוורר אמצעי 12 ס"מ שיאוורר את לוח האם ועוד מאורר 8 ס"מ אחורי שמוציא אוויר חם החוצה בנוסף לרגילים למאורר על הכרטיס מסך (כמו המקורי שנשרף) 4 ס"מ למאורר מעבד ומאורר ספק כוח

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  21. Started by noambaum,

    אני מחפש מארז חדש כי נמאס לי משלי אבל אני מחפש מארז שיש לו פילטרים לפני המאווררים וגם שיהיה לו אפשרות ל-2 מאוררים מאחורה ו-2 מקדימה אני גם צריך המלצה לקירור אוויר זול למעבד והכרטיס מסך תנסו רק לרחם על הכיס שלי כי קניתי עכשיו R9800P ואני לא ממש עמוס כסף לגבי המארז אני יכול למשוך לכיוון ה- 600 שקל אבל אני ממש ממש לא רוצה להגיע לסעום הזה תודה.

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  22. Started by Fungus Funk,

    מעבד: Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4Mb Box קירור למעבד: ZALMAN CNP... / BigTyphoon לוח אם: החדשים שיצאו בקרוב... זכרון: G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel CL 5-5-5-15 דיסק קשיח: WD3200KS Western Digital 320GB X2 ספק כוח: ENERMAX LIBERTY 400W כרטיס מסך: Sapphire Radeon X1800GTO2 512M מארז: HTPC 100BA & HTPC 100SA V2 מסך: LCD 19 inch - LG L1970HR+ DVI 2MS צורב: DVDRW BLACK LG 4167B/H10A OEM DVD-RAM זאת המערכת שאני מתכנן לקנות. #המחשב מיועד ל - HTPC, זה אומר שהוא צריך להיות שקט בטירוף! ולכן חובה שהקירור יעמוד בקריטריונים. - הבנתי שבמארז שאני לוקח הקירור לא משו http://www.nmediapc.com/htpc100.htm וזה חשוב לי...לכן אני רוצה הצעות לקירור חזק וטוב שיתאים למפ…

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות
  23. התקציב עומד על 4000-4100 או טיפ טיפה יותר+הרכבה. רציתי לדעת אם הוולקנו 11 עושה הרבה רעש בעת oc??אם הוא שווה??או שיש אחד יותר טוב במחיר עד 200 שקל{כדי לא לפגוע בתקציב}? וגם רציתי לדעת אם האוורור ששמתי מספיק והאם הזיכרון הזה טוב ל oc או לשים אחד אחר??? המפרט: CPU : AMD Athlon XP 2500+ Barton (512K, 333 Mhz) Tray CPU [ ¤ 565.41 ] 1 Motherboards for AMD : Epox 8RDA+ v2.1 nForce2 Motherboard (DDR400, AGP8X, 5.1 Dolby Sound, ATA133, 1394, LAN, USB 2.0) [ ¤ 571.12 ] 1 Memory : Twinmos DDR-RAM 512MB 3200 (TMD -50B) Memory [ ¤ 537.63 ] 1 CPU Cooling : Thermaltake Volcano 11+ Xaser Edition Highest Performance Cooler for AMD [ ¤ 169.93 ] 1 Hard Discs : Western Digital…

    • 8 תגובות
    • 592 צפיות
  24. יש לי HD של WD) 20 GB) מלפני שנה וחצי אז הבעייה הי כאשר אני עושה OC לא גדול (XP 1600~XP1700) אז הוא רושם לי שיש לי בעייה בחלק מהקבצים(במסך כחול),כל פעם קובץ אחר אחרי שאני עושה איתחול אז זה מיסתדר. אבל אחרי שהמחשב כבוי הרבה זמן ואני מפעיל אותו אז הוא עושה לי את הבעיה הזו בבקשה תעזרו לי עריכה:יש לי כרגע WIN XP אבל זה גם ב 2000 קורה

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  25. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם יש לי את המאוורר המקורי שבא עם מעבד אתלון XP 2000 שנשרף עקב קצר, האם המאוורר הזה יהיה טוב למטרות אוברקלוקינג לפנטיום 3 1000? או שהמאוורר המקורי של פנטיום 3 שבא עם המעבד יותר מוצלח? אני יודע לפחות שהמאוורר הזה למעבד המקורי שלו הוא לא מי יודע מה מוצלח כי האתלון שבא איתו היה עם ליבת הפלומינו שידועה כתנור קטן אפילו יותר מהפרסקוט. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 592 צפיות

דיונים חדשים בפורומים