אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
1.גריז טרמי = משחה טרמית? 2.מה לקנות: ARCTIC ALUMINA או ARCTIC SILVER 3 ?
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש מקום באיזור הדיסקים הקשיחים למאוורר,איך אני בדיוק שם אותו? יש לי מאוורר אחד גדול של 120 ליד הספק,ואחד על החלון מחובר לכרטיס מסך אבל ברצוני לשים עוד מאוורר איפה ששאלתי,ולדעת עם כדאי שיוציא או יכניס אוויר? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום,יש לי ספק של TT 400WATT שעלה לי בערך בסביבות ה240 שקל וכרטיס מסך LEADTEK 6600GT AGP,PENTIUM 4 3GHZ,1GB RAM ולוח אם של INTEL דגם D865GLC,הספק יחזיק OC לכרטיס מסך,OC בינוני עד 110 בליבה 200/300 בזכרונות איך שיצא אני לא כל כך יודע כמה אפשר לעשות ל6600GT,בכל מקרה,אפשר?
-
- 9 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאוורים שקופים או עם לדים אבל שיהיו ממש חזקים למשהו יש לרעיון? עדייף 120 מ"מ ומעל 4000 סל"ד
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום כולם תוך 3 ימים פתאום הגיע לו החורף, ואיתו צנחו הטמפרטורות בצורה דרסטית. אני חסר נסיון לגמרי ב OC למעבד, המפרט שלי נמצא פה בצד, ואין לי שמץ איך עושים OC עם הלוח הזה. דבר ראשון שרציתי לדעת- הבנתי שהלוח זוועתי ל OC, אבל אפשר לסחוט ממנו משהו עם ביוס ערוך שנמצא איפושהו, מישהו במקרה יודע איפה? תודה לכל העונים
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה Speed Fan . רשום ל שTEMP 3 עומד על 80 מעלות. מזה TEMP 3 ? האם זה בסדר 80 מעלות? AMD Phenom 2 550 X2 ATI 4890 1 GB
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, אני עם לוח DFI INFINITY NF4 SLI. לאחרונה הקירור של הצ'יפסט שבא עם הלוח (מאוורר) הרעיש בצורה בלתי נסבלת והחלפתי אותו היום בקירור של זלמן כמו זה שבלינק. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=4192 אני רוצה לדעת בבקשה איך אני יכול למדוד עכשיו טמפרטורה של הצ'יפסט (אם יש דבר כזה בכלל)? מה נחשב לטמפרטורה טובה? ומאיזה טמפ' זה כבר חורג מגבולות המותר? המערכת לא ב-OC. מפרט מלא בצד ימין. תודה.
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום..הורדתי את התוכנה וישר בלי לחשוב פעמיים לחצי על MAX CORE.... הכרטיס הוא כרטיס של POWERCOLOR EXTREME 256 .. בכל אופן הוא הגעי למהירות ליבה של 722...ואז המסך די נהייה שחור והפסיק להגיב... כשהעלתי וינדואס שוב הוא כתב שהמהירות היציבה האחרונה הייתה 722... זה הגיוני בכלל?!?! איך הצלחתי לעלות כל כך את המהירות? האם עשיתי משהו לא בסדר?
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש לי מעבד Q9450 זכרון של OCZ 4 GB סידרתREEPER של 800הרץ עם זמני גישה ש 4 כרטיס מסך 4870 ולוח אם של ASUS דגם P5K EPS אני מעוניין להגיע ל 10-15% שיפור זה אפשרי ?
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
היי, קניתי מחשב חדש, ואני רוצה לעשות OC למעבד, קראתי המון מדריכים כולל את זה שמפורסם כאן, ואני חושב שאני מספיק מוכן כדי להתחיל במלאכה =] קודם כל, יש לי כמה שאלות: 1. ברגע שאני מעלה את המתח של המעבד, אוטומטית הטמפ' עולות? 2. יש אפשרות לעשות OC ללא עליה במתח של המעבד ולהישאר עם אותן טמפ'? 3. לפי הטמפ' של המעבד שלי, יש מצב שאני אוכל להגיע ל- 3.00MHZ, ולשמור על טמפ' סבירות שלא יסכנו את המעבד? 4. אמרו לי שהלוח אם שיש לי אולי יגביל אותי, רציתי לדעת אם זה נכון, ואם כן.. אז האם אני אוכל בכל זאת להגיע ל- 3.00MHZ, זה הלוח: http://www.globaltech.co.il/hebrew/Product.aspx?Product=237&Category=76 טמפרטורות מעבד: תמונה מהביוס על הנתונים הנוכחיים: בכמה כדאי לי להעלות בשב…
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
שלום למקצוענים. ברשותי מערכת: Q6600 2.4mhz stepping G0 מערכת קירור - Thermalright Ultima 90 עם מאוורר 120MM Gigabyte GAP35CDS3R v2.0 OCZ DDR2 800mhz 2GB CL-5-5-5-15 לא כל כך הבנתי מדוע אנשים עם רכיבי מערכת זהים לא יכולים להשתמש באותו מתח עבור המעבד בכדי שהמערכת תיהיה יציבה. אשמח אם מישהו יוכל להגיד לי לפחות פחות או יותר, מה המתח הלגיטימי שצריך להיות עבור מערכת כמו שלי כאשר הקלוק מגיע ל-3.4Ghz. ולכמה מעלות מקסימום אמורים להגיע עם כזה מתח. תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
מה אמורה להיות הטמפ' של מעבד P4 3 GHZ במנוחה ובעומס ? המעבד שלי עומד על 48 מעלות במנוחה ועל 60 מעלות בעומס ואני חושב שזה לא ממש תקין ...
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
היי אני רוצה להתחיל קצת OC עד שהקירור שלי יגיע (TT120 שלא במלאי כרגע) , יש לי לוח אם P5W DH איזה מתחים ותדרים אני צריך לנעול? ועל כמה אני נועל PCI-E ו-PCI? ויש עוד משהו שאני צריך לעשות? תודה
-
- 9 תגובות
- 593 צפיות
-
-
איך אני משיג חיישן עם מסך LCD מאיפה אני מוציא מתח מהספק? תודה מראש אחים
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
Most Overclockable AMD CPUs (avg.) CPU Avg. OC Avg. MHz+ Sample Size AMD Athlon MP 500 MHz 1.8 GHz 1300.0 1 AMD Athlon MP 1.8 GHz 2.7 GHz 877.0 1 AMD Athlon Thunderbird 1.5 GHz 2.3 GHz 850.0 2 AMD Athlon Thunderbird 1.7 GHz 2.4 GHz 655.2 4 AMD Athlon Thunderbird 1.7 GHz 2.3 GHz 603.3 3 AMD Athlon MP 1.7 GHz 2.3 GHz 540.0 2 Most Overclockable Intel CPUs (avg.) CPU Avg. OC Avg. MHz+ Sample Size Intel Pentium 3 Tualatin 1.5 GHz 9.5 GHz 7960.0 1 Intel Pentium 4 3.1 GHz 5.0 GHz 1870.0 1 Intel Celeron II 2.0 GHz 2.8 GHz 821.3 9 Intel Pentium 4 2.2 GHz 2.8 GHz 617.5 6 Intel Pentium 4 2.3 GHz 2.9 GHz 590.3 6 Intel Pentium 4 1.6 GHz 2.2 GHz 589.3 22 נלקח מפה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אז ככה , אני רוצה לעשות OC למעבד שציינתי למעלה ,יש לי יידע בנושא וכבר ביצעתי כמה OC בעבר .. הבעיה שהם היו עם מעבדי אינטל ורציתי לדעת אם מעבדי AMD זה שונה.. הינה המפרט . לוח אם msi RS482M4-ILD 7191 http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=rs482m4-ild זכרון 1 GB DDR 400 MHZ זהו .
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
לא הבנתי מהמדריך: לגבי התדר של הליבה כתוב: את מהירות הליבה נעלה בקפיצות של 5MHz עד שניתקל בהפרעות תצוגה ב3DMark או במשחקים שונים ולאחר מכן נוריד את המהירות (גם כן, בקפיצות של 5MHz) עד שהכרטיס יתייצב ויעבור 3-4 לופים של3DMark ללא הפרעות תצוגה. הכוונה שמכל פעם שאני מעלה את התדר ב 5Mhz אז צריך להריץ לופ של 3dmark(מספיק פעם 1)ואם מבחינים במשהו מוזר אז להוריד ולחפש את התדר שיהייה ללא הפרעות תצוגה ואז להריץ 3-4 לופים של 3dmark? אני שואל כי נראה לי משונה כל פעם שאני מעלה ב 5MHZ להריץ 3-4 לופים של 3Dmark או חצי שעה של rthdribl כי אם ככה יקח לי יום שלם לסיים את האוברקלוק. תודה.
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש לי זכרון a-data vitesta ddr 500 512 x2 אילו תזמונים עדיפים 1)245htt 6,3,3,2.5 t1 2)250htt 5,3,3,2.5 t2 ואני לא מצליח להעביר ל t1 עם 250htt אם משהו יכול להציע לי תזמונים שיעבדו עם 250 בt1 אז תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 593 צפיות
-
-
קראתי את הכתבה באתר ובמקרה יש לי גם את המוצר הנ"ל...... אני לא יודע מי מנסה לקדם כאן מכירות אבל אותי המוצר ממש איכזב עם טמפ של 38 במנוחה ו45 מאמץ טמפ מארז הייתה על 27 שזה 2מעלות פחות מן הבדיקה באתר יש לי אותו מעבד ללא oc הכתבה נישמעת כמו קידום מכירות של החברה.......לדעתי לא מומלץ המוצר שוכב אצלי בארון עם קירור סטוק ומאוורר דלתא הצלחתי להגיע לטמפ יותר יפות
-
- 5 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, אני צריך הצעה לטוכנה שיכולה לשלוט על המהירות של המאוור ( אני יודע שאפשר לשנות את המהירות דרך הביוס, ואני יודע שעל המאוורר יש אפשרות לשליטה על המהירות ) אבל מעניין אותי אם קיימות תוכנות מתוך מערכת ההפעלה שיכולות לשלוט על המהירות ( פרט לאוורסט, שאני לא ממש מרוצה מהביצועים שלה בנוגע למאוור ) יש לי מעבד של AMD אם זה משנה ( אגב המפט זה לא מה שרשום בצד .) תודה לעוזרים .
-
- 1 תגובה
- 593 צפיות
-
-
לשים באמצע ולהניח את הקירור על זה? או למרוח שכבה דקה אחידה על כל המעבד? בכל הפעמים שמרחתי עשיתי את האפשרות השניה, אבל תאמת נראה לי שהשיטה הראשונה יותר אפקטיבית... אז, מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום לאחרונה חשבתי ועשיתי OC למחשב שלי..זהו OC ראשון אני חייב לציין ורציתי חוות דעת (אולי אפשר לשפר ,או עשיתי טעות כלשהיא) מחשב AMD 3200+ MSI K8N NEO4 2X512 שעובדים בדול 400MHZ .... (200 מגה הרץ כאילו) הורדתי את הזכרונות לעבודה של 166 MHZ ... הורדתי את מכפלת ה HT ל X4 (היתה על X5)... והתחלתי לעלות באיטיות את ה FSB ...עד שהגעתי והשארתי אותו על 245 (מקורי היה 200) עכשיו הזכרונות על 204.2 ו HT על 980 (במקור היה 1000..האם זה משנה?) כמה שאלות: ה CR שלי על 2T ייתן משהו להוריד אותו ל 1T .? עד כמה אני יכול לעלות (במגה הרץ) עוד את הזכרונות...(תנו סכום ממוצע...של זכרונות נגיד פשוטים)? האם יש תוכנה שתוכל להראות לי כי ה PCI EXPRESS של…
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
מעוניין לבדוק את המעבד שלי (ללא אוברקלוק) בעומס (בעיקר טמפרטורה). המליצו לי על תוכנת Prime95, אך מה שמצאתי במדור ההורדות זה : http://hwzone.co.il/downloads/index.php?act=view&id=45 האם יש קישור ל Prime95, והסבר שימוש ? תודה
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-
-
יש לי מאורר של אינטל ששמתי על הכרטיס מסך (GB 6600gt passive), המאורר מסתובב על 3.5k rpm במנוחה וכשאני משחק הוא מגיע ל ~5k rpm. הטמפ במנוחה היא 58 ובמאמץ 65. ניסיתי לעשות OC, סתם לראות לאן נגיע ובבדיקת ה3Dmark הכרטיס התחיל להתחמם, והמאורר הגיע ל7k rpm! השאלה היא האם אפשר לבטל את הבקרה האוטומטית של המאורר, ולגרום לו להסתובב במהירות שיא? ז"א הוא לא נשלט ע"י הלוח\כרטיס.
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
היי אני מחפש מאוורר ל8800 שלי שיהיה שקט וטוב עם אפשרות OC קלה - אין הגבלת מחיר - וקרור מים לא בא בחשבון בשלב זה מה אתם ממליצים
-
- 3 תגובות
- 593 צפיות
-


