עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by My_Name,

    כרגע יש לי מאורר אחד מקדימה, אחד מאחורה, אחד קטנצ'יק על הכרטיס מסך, ואחד על המעב (כמובן). יש לי מאורר רגיל, 18mm שתלשתי מאיזה ספק שמצאתי בחדר, במצב טוב, עובד כמו חדש (דאגתי לשימון קטן). ואני מתלבט איפה לשים אותו, מתחת למאורר האחורי או על הדלת של המארז. מה עדיף ?

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  2. הוא יכול להיפתח ל X850XT אחיו הגדול לפי מה שאומרים.. מישהו יכול להסביר לי רק איך עושים את זה ? ובקשר לפתיחת צינורות לכרטיס מסך, זה גם מקצר את חיי כרטיס המסך או שזה לא כמו אוברקלוק וזה לא משנה כלום בעומס על הכרטיס ולא צריך קירור?

    • 6 תגובות
    • 594 צפיות
  3. שלום, אני עובד על מעבד Q6600 ולוח אם Gigabyte GAEP43CDS3, למעבד קירור פשוט יחסית של ThermalTake, שבמצב עבודה מחזיק את המעבד על 42 מעלות תחת עומס. ברגע (או כמה שניות אחרי) שאני מנסה להעלות תדירות המחשב נתקע (אם אני עושה זאת דרך התוכנה של Gigabyte), או עושה כמה איתחולים וחוזר לתדירות המקורית (אם אני עושה זאת דרך הביוס). יש לציין כי המעבד והלוח חדשים (בני כחודשיים שלושה). האם הגיוני שזאת פשוט היכולת המקסימלית של המעבד? או שיכול להיות שהלוח אם תקול ויש להחזירו לחנות ולבקש חדש (יש עוד כמה בעיות מוזרות שיכולות אולי להגרם על ידו). תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 594 צפיות
  4. Started by DiDiAs,

    שלום לכולם, אני הולך לקנות מחשב, כאשר המארז הינו NZXT HUSH, לוח אם GA P35C DS3R ומעבד Q6600. יתכן OC קל בעתיד (עוד שנה או יותר). המטרה העיקרית היא קירור טוב של המעבד והכי חשוב הינו השקט. אח מגופי הקרור שבחרתי הינו Scythe Infinity אך הוא לא קיים בחנות (SkyPC). אני זקוק לחלופה אחרת טובה ושקטה במחיר המתאים (כמה שפחות יותר טוב) שיכנס למארז שבחרתי. תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 594 צפיות
  5. Started by idanpc,

    יש לי את האמפר ואת ה ווט כמובן 12V 0.18 A

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  6. Started by israelnba,

    ברשותי E2140 לוח אם Gigabyte 945gcmx וזכרון 667 של OCZ המהרתי אותו ושמתי לב שיש הבדל של לפחות כ-15-20 מעלות בין הטמפ' הנמדדת ב-Bios לבין הטמפ' הנמדדת על ידי Core Temp, שזה מאוווד משמעותי בשבילי. על פי הביוס, במנוחה כ-32 מעלות על פי Core Temp במנוחה קרוב ל-50 מעלות

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  7. היי כולם, יש לי מעבד e6600 2.40 עכשיו עשיתי oc (הגדלתי מ 266 ל 333) ועכשיו זה על 2556 וזה שינה את ההכפלה מ 6 ל 9 הנה תמונה: עכשיו רציתי לדעת אם זה משנה את הכפלה מ 6 ל 9 או שזה יפגע במעבד ואם אפשר לשנות את ה 284 במקום ואז זה יהיה יותר טוב למעבד/עדיף למעבד **עכשיו עוד שאלה בדקתי מאמץ אחרי ה Oc והטמפ הכי גובה הייתה 58 זה טוב???** **כדי לי לעשות oc יותר גדול?? - לשנות למשל ל 350 ???** עריכה: אני רוצה לקנות מאורר נוסף כדי שהטמפ תיהיה יותר נמוכה יש המלצות למאורר?? תודה מראש דור

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  8. Started by sahargt,

    שלום אני רוצה לשפר את המחשב הישן שיש לי בבית חשבתי לקנות לוח אם וגם זכרנות ולעשות למעבד OC אני צריך שתגידו לי איזה לוח הכי טוב ל OC מבין הדגמים הבאים 1 IS7-E Abit 2 AI7 Abit 3 P4P800 Asus 4 P4P800 Deluxe Asus 5 D865PERLL Intel אם יש דגמים יותר טובים בתקציב הזה 500-600 השאלה השנייה בקשר לזכרנות אני רואה שיש כול מיני סוגים של 400\500\533 איזה הכי כדי לקנות ואיזה חברה גם התקציב גם 500-600 זה המפרט של המחשב הישן שלי מעבד 1.8-512 לוח אינטל MV 850 512 RDRAM אני רוצה לקנות את החלקים עוד השבוע תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  9. Started by ye_3333,

    ילאה חברה מי שמכיר את הסיפור אז נחשו מה?? החלפתי את הלדיטק שלי חח בmsi והקטע אחי מצעיק הוא שמתי שהטכנאי בדק את הכרטיס לא יועד מה הוא עשה (או אני) אבל יצא לו עשן מהכרטיס חחח ואז אני לא אשם וקיבלתי בלי תוספת את הmsi שהוא יותר טוב נכון?? בוכל קמהר אני רוצה לעשות אוברקלוק ככול האפשר וגם פתיחת צינורות עיבוי מי יכול לתת הסברים מדיויקים שלא נשרוף גם את זה חחח? תודה..

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  10. Started by wollmann,

    מישהו שמע על הגוף קירור הזה או על החברה הזאת?

    • 5 תגובות
    • 593 צפיות
  11. Started by mor873,

    שלום אני במהלך של בנייה של מחשב חדש ומתעד לעשות OC לא רצחני כמו שאתם מכנים זאת. הרכבים שנרכשו עד כה : מארז:Enermax Chakra 250mm Fan Full Tower Black Uber ECA5001-BS ספק:Thermaltake Thought Power 600W 52A/12V 4XRails SLI W0103 לוח אם:ASUS P5KR (P35) - DDR2 - ATX המעבד טרם נרכש: Q6600 או Q9300 אים תהיה לי סבלנות להמתין 1.שאלתי אם הרכבים הנל מתאמים ? 2.המלצה לגבי זכרונות שיעבדו טוב עם OC וגם בלי במחיר סביר עד 600 ש"ח ל 2G . 3.המלצה למאוורר שקט לחלק האחורי של המארז שלא מסופק 120 ממ ? 4.המלצה לקירור למעבד שלא יהיה בומבסתי בהתחשב במאוורר הצד של המארז ומשהו לא יקר עד 220 ש"ח לערך והסבר האם OC עושים רק למעבד וזה משליך לשאר החלקים או כל חלק בנפרד מחייב OC או שניתן לבצע רק למעבד?…

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  12. Started by MDK,

    יש סיכוי שאני אוכל לעשות OC סביר למעבד שלי (בלי להוסיף קירור)? כלומר חשבתי לעלות את הBUS ל333 כי הלוח KT333 והזכרונות הם PC2700 @ CL2.5 (בקשר לCL אני כמעט סגור*) אין לי מושג מה הסטפינג והתאריך שיווק של המעבד שלי...איזה תוכנה בודקת את כל זה? תודה מראש 8)

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  13. שלום לכולם...אני רוצה לבצע אוברקלוק למעבד על מנת לשפר ביצועי משחקים וכדומה.... היום אני הולך להזמין מפנדה גוף קירור ומשחה...הייתי רוצה המלצה על גוף שלא דורש יותר מדיי עבודה (כגון פירוק הלוח אם וכאלה) אבל עדיין שיספק תוצאות טובות... אם אפשר גם המלצה על משחה טרמית טובה שלא עושה בעיות למיניהם.... תודה לכולם :

    • 11 תגובות
    • 593 צפיות
  14. Started by natan805,

    יש לי כרטיס מסך x1950p של powercolor שאני נוגע בו ביד הוא מאד חם האם ככה זה בכל כרטיסי ה x1950p ? כי ה 6800xt שהיה לי קודם היה פחות חם

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  15. שלום, יש לי AC FreezerPro 7 ואני מרוצה מהקירור שלו, אבל הרעש שהוא עושה די מציק (יש לי סתם מארז ג'נרי) האם מישהו החליף אי פעם או חושב שאפשר להחליף לו את המאוורר במאוורר 120 שקט ?

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  16. Started by amirx19,

    מכל השרשורים שקראתי פה (כולל הראשון לגבי האמת של קריאת טמפ' במעבדי CORE 2)לא הצלחתי להבין דבר אחד פשוט.לי באוורסט מופיעות שלושה טמפ' שניים זהות גבוהות בכ20 מעלות מהשלישית.כשהנמוכה מופיעה כCPU והאחרות הן CORE 1 ו CORE 2.לאיזו טמפרטורה אני אמור להתייחס וממה להתעלם.

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  17. זה המפרט: http://www.geocities.com/exploits2003/GamingComputer.html אני מפחד מה- SLi.. שלא יגיע שם ל-200 מעלות. אני לא מתכנן להוסיף ל- OC שבכרטיסי מסך. תודה ויום נעים!

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  18. Started by Ewingum,

    יש פרסומות לDREMEL MULTIPRO המקורי בטלביזיה. האם הם התחילו להכנס חזק לארץ ולא רק בחנויות מעטות בACE/הום סנטר? למישהו יש עוד פרטים, כגון מחירים ומקומות מכירה חדשים וכו'?

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  19. Started by norni,

    שלום יש לי לוח GIGABYTE EP45 DS4 Q6600 G0 corsair 4g 2x2g 800MHZ וקירור נינג'ה 2 עשיתי OC למעבד ל3.0 נעלתי את התדר של PCI-EXPRESS על 100 העלתי את התדר FSB ל333 ועשיתי את היחס זיכרונות ל1:1 לא נגעתי במתחים של המעבד והזיכרונות והשארתי אותם על AUTO *השארתי את התוכנה של אינטל שמורידה את המכפלה פועלת. עכשיו במנוחה הטמפרטורה של המעבד נעה בין 34-38 כשהרצתי PRIME95 הטמפרטורה המקסימלית הייתה 55-56 איך הטמפרטורות ? המתח של המעבד נע בין 1.344-1.360-1.392 המתח לא גבוה ? אם כן איך אפשר לקבע אותו על מתח נמוך יותר [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  20. Started by lordgod,

    תמונה מצורפת. וד"א ב CORE לפעמים הטמפ' עולה ל50 או עוברת את ה50 מה לעשות ? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  21. Started by r0075,

    שלום. יש לי מעבד של אינטל 1.8 P4 ולוח אם של גיגהביט GA-8IDX( הלוח בן 4) והטמפ' שלו במנוחה לא יורדת מ-51 מעלות והוספתי מאוורר למארז וזה לא הוריד את הטמפ'... מה הבעיה שלו...יכול להיות שאני צריך למרוח לו מחדש משחה תרמית..? תודה על העזרה... ???

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  22. Started by Swed,

    שלום יש לי ביג טיפון במחשב השני על סוקט 775... עכשיו אני לא יודע אם הוא מחובר טוב כי אני לא הרכבתי את המחשב. עכשיו המהירות שלו על הכי נמוך היא 540 והכי גבוה (שאני משחק עם הקונטרול של המאורר) 1100 בלחץ. עכשיו באתר הרשמי של TT רשום שהכי נמוך בRPM זה 1300 הכי מהר זה 2000.. האם זה הגיוני שזה כל כך נמוך ? אם לא מה הבעיה שיש ?

  23. Started by the_big,

    רציתי לעשות OC רציני לD930 האם יש מישהו שעשה את זה כבר אם כן מה התוצאות ומישהו מוכן להסביר מאיפה אני מתחיל ואיך תודה המפרט:D930 ASUS P5LD2 GF6800 512 DDR2 KINKSTON CL4

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  24. Started by ed1,

    כבר הבנתי שיכולות הלוח הזה M925(V1.3) של ECS (הכוונה ל-ELITE GROUP?) לא מי יודע כמה באובקלוקינג, אבל אולי מישהו יכול להסביר לי למה מוצהר שיש ללוח תמיכה ב-133 ובעצם הזכרונות רצים רק ב-100? לא משנה שאני משנה גמפרים או עושה שינויים בביוס.(שינו בגמפר ל-133 לא נותן למחשב לעלות בכלל) המעבד שלי פנטיום 1.7 ב-FSB 400. קישור ישיר לדגם הספציפי שלי(אין פירוט יותר מזה באתר של היצרן לא מבין למה): http://www.pcchips.com.tw/PCCWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?categoryid=1&typeid=3&detailid=86&DetailName=Driver&DetailDesc=M925(V1.3)&MenuID=0&LanID=0 אחרי הרבה חיפושים מצאתי דגם דומה מאד עם פירוט נורמלי יותר: http://www.baber.com/baber/411/pcchips_m925lr.ht…

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  25. Started by danieln9,

    שלום בביקור האחרון שלי בחנות האלקטרוניקה ובתיכנול של הפן בס ראיתי הרבה פוטנציומטרים בעלי 10-15 פינים??האם אתה יודעים מהם??? שאלה שניה היא יש מתגים של ON\ON שזה כמו מתג לשני מצבים עם 3 פינים שאחד משותף וראיתי גם כאלה עם 6 פינים למה הם משמשים??? בתודה דניאל נורמן

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות

דיונים חדשים בפורומים