אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היי... אני חדש בכל הקטע של OC יש לי מחשב עם מעבד P4 3.0GHZ של פרסקוט שכרגע על 3.3 GHZ. ג'יגה וחצי זיכרון. קירור סטוק למעבד. המעבד היה על 60 מעלות במאמץ בערך (בין 60 ל-63) כשהוא היה במצב הרגיל ועכשיו הוא על בין 65-70. האם שווה לקנות קירור יותר טוב למעבד שלי, או שאין סיכוי להגיע רחוק ממש? כשהעליתי ל-3.37 הויסטה עלתה והראתה לי BSOD כמה פעמים, והפסיק רק כשהורדתי חזרה ל-3.3 אז זה הפסיק. למישהו זה קרה? האם זה בעיה של חימום יתר או של מתח? אני פשוט לא רוצה לעשות טוסט מהמחשב שלי...
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
בבקשה שלי 34!!! עם קירור ונטק 1.616 מתח לצ'יפ + משתמש בכרטיס מסך און בורד
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
טוב, סידרתי לכרטיס שלי - GeForce Fx 5700LE 256MB 256bit core 128 bit memory, תוספות קירור (מאוורר 120 גדול מתחתיו ועוד מאוורר קטן מעליו באזור הזכרונות). פעם ב IDLE הטמפ' שלי הייתה 15, עכשיו 9. התחלתי לעשות OC. בנתיים אני על 375/440 (במקור 250/400 3D PERFORMENCE). בOC הטמפ' ב IDLE בין 13-17 מעלות. בפעולה תחת AQUAMARK 3 הוא בערך על 20-25. עד כמה אני יכול לדחוף? עד איזה טמפ' הכל בטוח?
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני פשוט כמה שאני מנסה לא מצליח לעבור את ה150,כאילו יש איזה מגבלה או איזה משהו שחוסם ומפריע לי להמשיך,באס הזכרונות כרגע על 190 ככה שזה כביכול לא בגללם,הלוח נותן מספיק מתח,כבר העלתי את המעבד ל1.7 רק כדי לבדוק אם זו ההבעיה אבל גם זו לא,העלתי לזכרונות ל2.90 ,ועדיין לא יציבוכשאני עושה את הבאס על 150 המחשב יציב לחלוטין ללא שום ריסטים. העלתי תיזמונים ל2.5-4-4-8 גם בשביל לבדוק וגם זו לא הסיבה,כרגע התיזמונים על 150 באס הם 2.5-3-3-5 .............הגעתי למקסימום של המעבד? נ.ב בקשר לקירור אז נוריד גם את האופצייה הזו,המעבד בטמפטורות נמוכות מאוד 27-39 .......תודה
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
המערכת היא : לוח ABIT IC7 (צ'יפסט 875P של אינטל) מעבד : P-4 2.4C 800Mhz FSB עם גוף קירור של זלמן (ה-7000) זיכרונות 512*2 מ"ב GEIL GOLDEN DRAGON 400Mhz המארז די דפוק ולא ממש מקורר טוב כרגע אבל אני מקווה שתוך שבוע יהיה לי כבר משהו אחר לגמרי וקירור לא יהווה בעיה השאלה היא כזאת. בהנחה שהמעבד יכול לעמוד ב-OC יפה (ו-KOM כבר הראה את זה לפני שבועיים-שלושה) , האם עדיף לעשות OC סימטרי (לזיכרונות ולמעבד באותה מידה) תוך ויתור על תיזמונים נמוכים לזיכרון או שאולי כדאי להשתמש במחלקים המצוינים של הלוח של אביט, לעשות הרבה OCלמעבד אבל להשאיר את הזיכרונות במהירות המומלצת שלהם ומצד שני להגדיר אותם לתיזמונים נמוכים עד כמה שאפשר ? כבר ציינתי שהקיץ זאת עונה מסריחה ל-OC ? :-[
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי גוף קירור של סלרון מה אני אוכל לעשות בו?
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
איך אני יכול לדעת איזה מהחוטים שיוצאים מהספק הם ה12V חיובי ושלילי? ??? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
המאוורר האחורי של המארז שלי מסרב לפעול.... ממה זה יכול לנבוע איך לתקן את זה והאם מותר בכלל להשאיר את המחשב דולק במצב כזה?
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
התחלתי להתעניין בOC באופן כללי קלטתי את העניין אבל ישנם מספר מושגים שאינם ברורים לי לחלוטין, אשמח אם תעזרו לי. 1. מה זה BCLK? האם זה BUS CLOCK או BASE CLOCK או שזו אותה גברת בשינוי אדרת? 2. בתוכנה CPU-Z, האם BUS SPEED מתייחס לBCLK? תודה
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
יש לי צג LCD ממילונית. לא זה ששרפתי, מצאתי את המילוניץ של אחותי ופירקתי גם אותה. הלחמתי לפי המדריך, בדקתי עם זכוכית מגדלת שההלחמות לא נוגעות, חיברתי, התקנתי crystal control והוספתי את הצג בתור generic HD44780 בגודל 40x20 והוא לא עובר את התצוגת אתחול! התקנתי את ה I/O driver שכתוב במדריך וזה עדיין לא עובד. למישהו יש רעיון?
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין הזלמן: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_1148&products_id=6513 לואנטק: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_1148&products_id=6654 מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
במחשב AMD +3000 64 Bit, שעושים מאפיינים על ה"מחשב שלי" ומתחת לפרטים של המחשב בסוף רשום "הרחבת כתובת פיזית". מזה אומר ? שיש אוברקלוק ?
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום חברים אני מתעניין במארזי SFF, וחושב לקנות Antec Aria ורציתי לשמוע מבעלי ניסיון במארז SFF כזה או אחר. יש לי מחשב יחסית חזק (מעבד 2600+, 9500פרו מומהר) איך מתפקדים המארזים מבחינת טמפרטורות ורעש כשמותקנת בהם מערכת חזקה? האם אפשרי להשתמש בVGA Silencer3 במארז כזה? ועוד שאלה, למארז שאינו מקורר היטב עדיף גוף קירור מנחושת ולא אלומיניום, אני צודק?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
בסוקט AM2 כמובן. בניתי מחשב מעץ לחדר והקירור המובנה עושה רעש של מטוס ממריא. טמפ' במנוחה של המעבד היא 30 ו-35 במאמץ. המארז הוא שוכב והמעבד נמצא בין המאוורר שמכניס אוויר ומאוורר הספק כוח שמוציא אוויר. מחפש קירור פאסיבי איכותי בסגנון הסוניק טאוור (הרבה זמן לא הייתי בעניינים) ורציתי לדעת מה יש בשוק. כמובן שאם הוא לא יקרר מספיק יש אפשרות לשים מאוורר 120 מ"מ על 5 וולט שזה כמעט חרישי. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה MBM כדי לראות מה הטמפ של מעבד ... אני משתמש בלוח מדגם GA-k8nf-9 ואין אותו בפירוט של הלוחות בתוכנה ...בחרתי לוח של ג'גה בייט אחר בכל אופן הוא מראה לי 70 מעלות של המעבד שזה לא הגייוני. רציתי לדעת אם יש תוכנה אחרת או ששמעתי גם שהלוחות של ג'יג'ה בייט קצת מזייפים ב טמפ'.... מה אפשר לעשות?..תודה
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
איך אני משנה את זה ואיך אני יודע מה היחס בין הבאס למהירות של הזכרון(אני יודע שביחס 1-1 זה אמור להיות נגיד בp4C זה 400 מה"צ לזכרונות) אבל למה יש כמה ספרות זה עוד משהו חוץ מיחס בין באס לזכרונות מה זה בעצם?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
בגלל שאני לא יכול להקפיץ את הת'רד ההוא אני כותב חדש. אז העניין הוא כזה יש לי ראדון 9700 פרט של ספייר, אבל איך שהוא קלקלתי את המאוורר ( אל תשאלו :-X), אז אני לא יודע עכשיו מה לעשות ??? לשים שם TT CRYSTAL ORB (הבנתי שהוא טוב) אבל אני לא חושב שהוא מספיק טוב לראדון, שהוא בעצם תנור. יש לי גם היטסינק של וולקנו 9 אז אולי אני יכול לסדר שם איזו קומבינה. בבקשה תייעצו לי מה לעשות :'( חשוב לציין שמתוכנן מול הראדון מאוורר SF2. אודה לכם על כל תשובה מהירה ורלוונטית. תודה רבה לכם :-*
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום. ההבדל בלוגי'ק בין ה 7200L ל 7300 הוא 10 שקל יותר ל7300, שזה זניח ביותר, במה שנראה לעין זה רק העיצוב, אך האם ביצועים טובים יותר אכן יכולים להתקבל ב 7300? האם כדאי ללכת על ה7300? תודה רבה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי מארז Compucase super Midi Tower CI 6A19 שמגיע עם מאורר 120ממ די רועש אני רוצה להחליף אותו במאורר אחר - שקט (המחשב שלי די קריר 26-33C, כך שלא צריך מאורר חזק, ואני לא עושה OC) אני עומד להזמין מ JAB-TECH מאורר PANAFLO L1A שהוא 80ממ ואמור להיות סופר-שקט בשביל הSHUTTLE שלי, האם אני יכול להתאים מאורר 80ממ במקום ב120 ממ? על איזה מאורר 120ממ הייתם ממליצים (שקט,שקט...) - עדיף שיש ב JAB-TECH תודה
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
איך הגוף קירור הזה? כמה הוא יעיל? האם הוא יותר שקט מהפריזר פרו 7?
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
:o http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=61987&page=1&pp=25
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס לפני כמה ימים הוא חמוד אבל השאלה שלי היא אם אפשר לעשות לו OC או שאיך אפשר לנצל אותו עד הסוף אני פשוט לא מכיר?!!?!?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך הגוף קירור Xigmatek HDT-S1283 העם הוא נחשב למצויין והעם הוא בין המקומות הראשונים בקירור אויר למעבד ועוד שאלה איזו משחה טרמית טובה יותר MX2 או Thermalright Chill Factor והעם אני מקבל את המשחה Thermalright Chill Factor שאני קונה גוף קירור של החברה Thermalright ?
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
ראיתי ב rivatuner שלוש אפשרויות של אוברקלוק- 2d standard, low-power 3d, performance 3d. למה אני עושה אוברקלוק בדיוק? ועוד שאלה, זה בסדר להשאיר את המהירויות המואצות איך שהם במשך כל הזמן? זתומרת, לאפשר להגדרות של האוברקלוק לעלות אחרי ריסט?
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש E6600 לוח אם לא ידוע כרגע מערכת קירור Thermaltake BigWater 745 Liquid Cooling System http://thermaltake.com/product/Liguid/DIY/cl-w0076/cl-w0076.asp אני רוצה להתחיל OC כרגע אני בעל ידע בסיסי איך המערכת קירור הזו משפיע על הטמפרטורה ועם שווה להשקיע בה ומה אני צריך חוץ ממנה תודה
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-


