עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום בחנות שקניתי אמרו לי שהמהירות שעון של הSUPER היא כמו של הSONIC 1.6GHZ מה שלא נכון והוא 1.4GHZ אני ממש מתלבט אם לעשות OC או ללכת להחזיר אותו אז רציתי לדעת אם אני עושה OC לכרטיס הזה ל1.6GHZ אני יכול עם הקרור שיש לו עכשיו? ועוד שאלה אך אני ידע שזה 1.6/1.4 כי בדרייברים יש לי מהירות GPU ומהירות זיכרון אך מחשבים אותם? סליחה על הבורות אני אף פעם לא התעמקתי בOC

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  2. יש לי זכרונות ג'נריים ולוח פשוט של אסוס שלא כולל נעילת pci\agp עכשיו אם אני מעלה את המכפלה זה לא יכול להרוס כלום לא את ההארדיס יש לי שני הארדיסקים מחוברים sata ומעבד and 64 3000 athlon יש לי מאוורר אחד 80 מקדימה למטה מכניס אוויר עוד מאוורר מאחורה למעלה מוציא אוויר עוד מאוורר על הדלת ממול הזיכרונות וההיטסינק מכניס אוויר כולם 80 ועוד אני שוקל לשים מאוורר אחד 120 מקדימה למעלה שיכניס אוויר ובעתיד עוד הרבה זמן אני שוקל לשים למעלה מאוורר והמאוורר של המעבד הוא מאוורר של קול מאסטר דפוק 2700 rpm זה הכי הרבה שהוא מגיע (המאוורר של המעבד הוא 80) האם הטמפרטורות יעלו אם אני יעלה את המכפלה הטמפרטורות במאמץ הם הלוח 31 המעבד 43 שני ההארדיסקים 33

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  3. יש לי כרטיס מסך NX8600GTS-T2D256E-HD-OC מבית MSI שנמצא אצלי במארז P182 של ANTEC. המארז הזה היה אמור להשיג לי שקט מוחלט, מה שהוא אכן עשה עד שהגיע הכרטיס (לפני כשבוע) אפילו ב- 4 לפנות בוקר (לפני שהציפורים מתעוררות). לינק לאתר החברה- http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1194&maincat_no=130&cat2_no=136 רציתי לדעת איך אני גורם לכרטיס הנ"ל להפסיד בתחרות על התואר מלך הדציבלים כנגד המכונת כביסה כאשר היא במצב סחיטה? צירפתי תמונה של הכרטיס (העליון מבין השניים), יש לציין שעל הכרטיס שלי התמונה קצת שונה. צירפתי גם ביצועים של הכרטיס כאשר ברקע פועל סרטון של HD. אני רוצה להשתיק את הכרטיס מבלי להעלות את הטמפרטורה שלו! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  4. Started by mwalker03,

    קניתי מחשב של AMD 3800+ עם ליבה כפולה , כפי שראיתי בפורום זהו אחד המעבדים הכי טובים לעשות עליו OC. קניתי מערכת קירור טובה במיוחד בשביל זה . עכשיו השאלה שלי היא איך אני עושה ת' OC בפועל למחשב ? לא מצאתי שום מדריך בפורום הזה ... האם זה קשה ? כמו כן קניתי כרטיס מסך ATI 1600XT - גם עליו אני רוצה לעשות OC .. האם מספיק שאני ארים את השעון כמו בתמונה : http://www.niftyuploads.com/uploads/b72b5c147b.jpg או שצריך לעשות עוד משהו ? תודה מראש לעזורים ...

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  5. אני יודע שיש 2.4C שהוא טוב לOC. זה שלי? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 595 צפיות
  6. Started by The-Devil,

    אני קונה לדוד שלי מחשב חדש מבוסס AMD 2500+ ואין להם את המעבד הזה ב BOX אלה רק ב tray כלומר אין מאוור אז אני מחפש מאוורר שקט שיעשה את העבודה ושיהיה זול כמה שאפשר (הוא משתמש ביתי כך שהוא לא עושה OC או דברים בסגנון)

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  7. Started by walla,

    מה ההבדל בין הקטודה הזאת http://www.pch.co.il/docs/pd203496857.htm לקטודה הזאת: Thermaltake PerfectLight Sound-Activated Cathode ובין זה גם http://www.pch.co.il/docs/pd585443331.htm וזה: http://www.pch.co.il/docs/pd905624200.htm ואחרון חביב: Cold Lighting Cathode Kit - 2 lamps הם גם שונים במחירים למה?

  8. Started by mazoneli,

    אפ אפשר להפנות או להסביר כיצד כדאי לקבוע את היחס בין ה FSB למהירות זכרון. 1:1 3:4 3:5 תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  9. Started by alonezer,

    הגעתי ל3.01GHZ במנוחה על 34-37 מעלות עם קירור די מעפן אבל אם אני מנסה יותר אחרי שאני שומר הגדרות בביוס הוא מעלה את המחשב ואז ישירות עושה לו ריסטרט ועולה עם ההגדרות הישנות ובביוס הוא מראה לי שנשאר לי עוד 130 לBUS כי כרגע אני על 430 מתוך 600 מה הבעיה? בספק? יש לי סה"כ 400 די ג'נרי אבל אם הוא הגיע עד לכאלה ביצועים ועוד כרטיס מסך אז נראה לי שהוא סבבה.. מה דעתכם?

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  10. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    תנו לי המלצות בקשה

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  11. Started by Spaik,

    לאחרונה שמעתי וקראתי יותר על OC ורציתי לדעת אם אני יכול לעשות עם המחשב שיש לי. מעבד AMD 2400 לוח אם GA-7VT600-L: http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7VT600-L.htm זיכרונות 2X256 333 של חברת micron אני לא רוצה OC רצחני ביותר אלא לעלות בערך 400 מגה הרץ אם אז אפשר או פחות. אני יכול לעשות OC? לאיזה מהירות אני יגיע בערך? תודה

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  12. Started by 114508534,

    באיזה מכשירים אפשר למצוא רדיאטורים . חוץ ממכוניות אופנועים טרקטורים וכדומה

  13. Started by Wizard Of Oz,

    אני צריך המלצה על לוח אם טוב (כמה שיותר טוב) שיהיה אפשר לעשות בו OC (לא רק למעבד) רציני.... כמו כן גם המלצה לזיכרונות

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  14. יש לי מעבד E8400 זכרונות: http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_9200_reaper_hpc_edition ולוח-אם: http://www.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2740 ואני יודע איך לשנות הכל בביוס אבל מאיפו להתחיל את האובר קלוק בבקשה עזרה איזה נתונים צריך לשנות וכל זה ומה משפיע על מה תודה מראש!! איי סי קיו: 243096338 מסנג'ר: slr-rr@hotmail.com

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  15. Started by aviv00,

    אתם ממליצים לי להמשיך עם ה OC ? או לחזור ל 2.4GHZ הוספתי מאורר על הלוח האם לא עוזר הרבה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  16. שלום לכולם, בזמן הקרוב אני מתכנן להחליף את המחשב שלי לקונרו E6400 ואני מחפש לוח טוב לאוברקלוק במחיר סביר.. אני יודע שה DS3 מומלץ לOC במחיר שלו, רק שאני לא מצליח למצוא שום השוואת לוחות בו מעורב ה S3, אחיו הפשוט יותר. האם הוא לוח זהה לDS3 חוץ מהקבלים? איך היכולת OC שלו ? (השאיפה היא להגיע ל 400 FSB ולא יותר) ההבדל בינהם במחיר הוא 130 שקל (790 ו 920 ש"ח בהתאמה ב KSP..) האם מישהו פה יכול להמליץ על ה S3 כאוברקלוקר טוב/סביר? או להפנות אותי ללינק השוואה בינו ללוחות אחרים..? תודה. *עריכה* מצטער שזה יצא ככה, אבל כבר מצאתי תשובות מעניינות מאד, עדיין אשמח לשמוע תוצאות OC עם S3 אם יש למישהו.. לינק לכל מי שרוצה גם לדעת מה ההבדל בין הלוחות (וזה לא אני אמרתי אלא איש משירות טכני של GIGAB…

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  17. -------------------------------------------------------------------------------- שלום רציתי לדעת אם ספארק 7 טוב לקירור המעבד ואם הוא טוב OC אם הספארק 7 לא טוב על מה אתם ממליצים OC בנוני עד גבוה מחכה לתשובות ותודה סהר

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  18. שלום לכם, ברשותי מעבד אתלון 64 3000, ואני כרגע באוברקלוק של 240 בבאס = 2160 למעבד. הזכרונות שברשותי פשוטים יחסית ומגבילים אותי מאוד, הם לא עולים מעל 240 באס, וזה בתזמונים הכי משוחררים. החלטתי שאני רוצה להשתמש במחלק ל-166. הצלחתי להעלות את המעבד עד ל-2550 יציב לגמרי, כשהבאס עם המחלק הינו 231. המחשב מתפקד היטב במהירות הזאת, אך המעבד מגיע לטמפ' של 50 מעלות, שזה פחות או יותר הגבול המומלץ לווניס. כמה שאלות: - האם, במקרה שלי, עדיף להשתמש במחלק ולהגיע לתדר מעבד גבוה, על פני 1:1 עם הזכרונות ותדר מעבד נמוך יותר? - הקירור סטוק של AMD מיצה את עצמו מבחינת האוברקלוק, ואני מעונין להחליפו באחד שמספק קירור טוב יותר. חשבתי על הפריזר פרו החדש, אבל הבעיה היא שהלוח שלי לא מאפשר הרכב…

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  19. אוקיי אז ככה אני מעוניין לדעת האם המעבד שנפלתי עליו "טוב" כפי שמכנים זאת או "זבל " E6750 G33M-DS2R מתח: אז זהו שאני לא מבין מה הולך פה... הוא זז בין 1 ל 1.2 ולא נגעתי הכל STOCK עכשיו טמפרטורות אז זהו שאני לא יודע מה הכוונה מאמץ - שיש תוכנות ברקע? או שיש תוכנה מסויימת שצריך להריץ? מנוחה כאילו ששום דבר לא עובד? כי עכשיו אני מפעיל FF WINAMP ו WARCRAFT III והטמפטורות על: temp1: 39 temp2:30 temp3: -2 hd0:39 core0:25 core1: 27 הכל כמובן ב C עכשיו מה זה הTEMP האלה ? האם הטמפרטורות טובות? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  20. Started by taimor,

    אני מחפש תוכנה כמו Super PI לבדיקת המעבד בOC לX64 ביט, קיימת אחת כזאת ? תודה מראש לעוזרים....

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  21. Started by galz,

    אוקיי, למרות שציפיתי ממנו ליותר, האנרמקס שלי הלך לעולמו לאחרי כמעט שנתיים של שרות נאמן. הפעם האחרונה שקניתי מאוורר הייתה לפני כמעט שנתיים, כך שאני כבר לא זוכר מה נחשב טוב ומה הנתונים היבשים אומרים. בכל מקרה, אני רוצה ללכת על המאוורר הזה http://logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=5379 הנה הנתונים היבשים שלו מהאתר הרישמי של TT (מדובר ב A2029, הכי ימני בטבלה): http://www.thermaltake.com/dcfans/smartfan/a202829.htm מה אתם אומרים?

    • 10 תגובות
    • 595 צפיות
  22. Started by HaVoC_850,

    היי אני חדש בעולם הOC רציתי לדעת איזה מן אוברקלוק אפשר לעשות למעבד הזה 3.0 גיגה הרץ של ליבה ו200 מגה הרץ של באס תושבת 784 למרבה הפליאה למה כדאי לתת עדיפות בהמהרה גם לבאס או לליבה הוא מקורר מעולה על ידי שני מאווררים והיטסינק 4 צינורות במנוחה 44 מעלות במאמץ 55 לערך באילו תוכנות מומלץ לי להשתמש בתור מתחיל - ואפילו בתור מתקדם ואם יש גם מדריך כלשהו למתחילים אודה מאוד אני יודע ששאלתי הרבה שאלות כאן אז תודה כפולה למי שיענה

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  23. רכשתי מחשב חדש כל החלקים מעולים והוא אמור להגיע ביום שני אבל הבאתי מעבד E8400 ויש לי שאלה הוא לא יהיה טוב בלי אובר קלוקינג הוא שהוא יהיה מספיק?

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  24. Started by smit,

    שלום לכולם, רכשתי לא מזמן כרטיס חדש של Gigabyte, Radeon 9600PRO אני יודע שיש אפשרות לעשות לו OC ולהשוות את הביצועיים שלו לזה של ה XT. מישהו יודע אולי איך עושים את זה ? ואם אני עם הזיכרון הרגיל של הכרטיס, עד כמה זה מסוכן ? תודה מראש לכולם (עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה לשאלה הזו, אז אם היא קיימת אי שם במאגר של הפורום אני מצטער מראש..)

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  25. Started by segevon,

    שלום.. התקנתי את ATI TOOL כדי לעשות OC ל2900XT שלי.. הפעלתי את התוכנה.. והיה כתוב שKernel Mode Driver לא עובד.. ושהתוכנה נכנסה הכרטיס לא מופיע.. מה לעשות.. תודה

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים