אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המחשב שלי כבר בן שנה והגיע הזמן לעשות לו טיפול 10,000, אני מחפש מעבדה שמבינה בקירור ובאוברקלוקיניג ולא רק במחירה של מחשבים.. מישהו מכיר מעבדה מקצועית באזור השרון שתעשה לי אוברקלוקינג עם אחריות ותתקין את הקירור הדרוש? יש בכלל מעבדות שמתעסקות בנושא? נראה לי די פשוט לעשות לבד עלפי המדריכים באתר אבל האחריות חשובה לי.. אז מה יש לי במחשב: asus p5n-d Intell Q9300 2.5 8Gb Memory 2x9800GTX (SLI) Antec 850 אפילו צירפתי תמונה של הבייבי שלי.. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אממ תראו הבנתי שהוא עובד על מהירות הכי גבוה שלו שזה בערך 2500-2600 ואצלי הוא בקבוע מסתובב על 2350-2390 RPM והוא מחובר ישירות ללוח ... משהו יודע מה הבעיה פה ? תודה
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם המאוררים של חברת סקייט טובים? (שקטים, מקררים וכו') תודה!
-
- 5 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום רב תותחים ברשותי המפרט הבא : AMD +3500 S939 VENICE DFI ULTRA INFINITY TWINMOS 2X512 DDR LEDTEK 7300GT 256 DDR2 BIG THYPHOON SATA 2 250GB המחשב חדש , כשבועיים אצלי , וביצעתי בו OC בעבר להלן תמונות כרטיס מסך ליבה 400@500 זכרונות 350@400 מעבד 2200@2860 חשוב לציין שהOC הזה נעשה אז עם קירור סטוק.. והיום יש ביגטייפון נשאלת השאלה האם לדעתכם אני יכול להפיק יותר מהכרטיס מסך ?
-
- 8 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום! רציתי רק לדווח לכם על תוצאות הOC שלי ולשאול האם השיפור הגיוני: לפי המפרט שכתוב לצידי, לפני הOC על מהירויות רגילות קיבלתי 5361 ב3DMAEK 2003. אחרי OC, שבעזרתו הגעתי למהירויות של 419 לליבה ו351 לזכרונות הגעתי 5726. האם השיפור הגיוני? האם התוצאות (גם לפני הOC וגם אחרי הOC) מתאימות למפרט שלי?
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
חבר שלי יש לו מעבד 2.53 533 ולי יש אינטל 3.06 הוא קנה קירור והפך בעזרת אוברקלוק לה 3.06 את המעבד עצמו העםזה עובד בדיוק כמו אצלי ?
-
- 6 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אפשר לחבר ישר על התושבת פלסטיק בלי החיזוק מאחורי הלוח אם ואפשר לחבר עם החיזוק מאחורי הלוח אם כמובן שהדרך השניה יותר חזקה בלה בלה בלה.. השאלה אם היא הכרחית או שגם הדרך הראשונה בטיחותית מספיק? תודה.
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
OC של עד 3.0MHZ עם המפרט הבא אפשרי? E6600 Gigabyte 965P DS4 2GB TWINMOS 667MHZ 550W Thermaltake Compucase 6a19
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
טוב את המערכת שלי אפשר לראות בחתימה על המעבד יש קירור סטוק, כנ"ל על הכרטיס והאוורור שלי הוא כזה: מאוורר 120 בצד בדיוק באמצע הדלת עם גריל ברזל כזה כמו רשת של ספיידרמן (חח התיאור היחיד שעלה לי בראש) - מכניס אוויר פנימה מאוורר 120 מאחורה שמכניס אוויר פנימה גם הוא עכשיו לפי מה שהבנתי זה לא טוב כי האוויר עומד במארז ואני צריך מאוורר שיוציא אז איזה מהם לשננות שיוציא אוויר? והדרך היחידה לעשות את זה לפרק אותו ולהרכיב הפוך שהמדבקה עליו לא תהיה לכיוון המארז?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום ! אני מחפש פיתרונות קירור למעבד בסוקט A אבל שיהיה שקט זה מיועד לחדר הקלטות ומה אתם ממליצים קירור של מאוורר או נוזלי ?
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אהלן, יש לי את המארז Raidmax Scorpio 868 יש לו מאוורר אחד בחלון -שמכניס אוויר ועוד 2 מאווררים מאחורה שמוציאים אוויר. יש לו מקדימה למטה מקום לעוד 4 מאווררים, אז חשבתי לשים שם 2 של 80, השאלה היא איזה מאווררים ? האם אני צריך שיכניסו אוויר או יוציאו אוויר ? ולמה אני מחבר אותם ?! כי אני לא חושב שנשארו לי חיבורים. תודה תום.
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אם אני אקנה את הזכרונות GEIL 512 PC3200 400MHz DDR SDRAM אני יוכל לעשות O/C גדול יותר? יש לי P3 785 MHZ ולוח שתומך בזכרונות SDRAM.
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש: Cases : Compucase-HEC Super Midi Tower CI-6919 Front USB 300W CPU : Intel Pentium IV 2.4C GHz HT 512K 800MHz Motherboards for Intel : Asus P4P800 Intel 865PE Motherboard Hard Discs : Western Digital 80GB 7200 rpm 8MB Buffer ATA100 HDD Video Cards : PowerColor (XF97-C3) Radeon 9700 - 0EM אני רוצה לקנות מאורר למעבד ושניים למארז ושלא יעשו רעש, מה כדי לקנות?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היי יש לי P4 2.6 HT 478 עם קירור אינטל. לוח ASUS 915P דגם P4GD1 ב PCI-E. 256MB *2 6600GT TURBO FORCE. אני לא GAMER, רק רוצה להביא את המעבד ל3.0 בזמן שאני לומד (תלת מימד) ולחזור חזרה למצב המקורי מיד כשאני מסיים. זה כדאי? אפשרי? מסוכן? והכי חשוב, האם זה מבטל את האחריות לכל החיים ב INTEL? תודה
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
לוח ASUS P5K ASUS 8800GTX מארז מאוורר. שמתי משחה שיכבה ממש דקה ארטיק סילבר 5. הגוף קירור (המקורי) נראה לי יושב בסדר כי סידרתי אותו ווידאתי שוב. הטמפ' נמדדה לפי TAT ויש לי מידי פעם מסכים כחולים אולי בגלל הטמפ'. מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש לי מסך מטייפ של אוטו והייתי רוצה לדעת עם אפשר לחבר אותו . אין לו בקר זה חתיכת זכוכית עם חיבורים . מלמעלה יש 20 ומלמטה יש 10 איך מחברים את זה עם אפשר בכלל.
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
חיפשתי בפורום ולא מצאתי משהו ספציפי רק רציתי לדעת כי עשיתי את הזכרונות שלי ביחס 1:1 עם הלוח אני רואה את זה גם בCUPZ רציתי רק לדעת מזה נותן? ואם כתוב יחס 1:1 מזה אומר? שאם הזכרונות שלי 800MHZ והלוח עובד על 1066MHZ אז הלוח יורד ל800MHZ כדי לעבוד 1:1 עם הזכרונות? תודה רבה רבה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
ברשותי מחשב עם מעבד Intel Pentium 4 3.2Ghz LGA775. לאחרונה כאשר אני משחק במשחקים לאחר כמה דקות המחשב עושה לעצמו ריסט. חשבתי על העניין של התחממות במחשב אז סידרתי את המחשב מבפנים שתהיה תנועה של האוויר ואפילו הוספתי עוד מאורר מכניס אוויר ומאורר מכניס אוויר וכעת הטמפרטורה של הלוח אם היא בין 30 ל 33 , אבל הטמפרטורה של המעבד עדיין מרקיעה שחקים בין 45-60 במנוחה ועד ל 80 במאמץ. כיצד אני יכול לפתור את הבעיה וממה היא נובעת בעצם ?
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום לכולם מה נישמע ? יש ברשותי גוף קירור למעבד Athlon64 3800+ (S-939) X2 DUAL CORE הגוף קירור Zalman 7700 Cu הזלמן עומד למות עושה רעשים של באגר ובקושי מיסתוב המחשב עולה בחום רוצה בבקשה המלצה לגוף קירור חדש וטוב תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אני הולך לקנות 2.4B עם ax478 ומאוורר thermaltake 80mm smart fan עכשיו אני רוצה לדעת אם המאוורר מספיק טוב בשביל אוברקלוק לא כבד ואני רוצה לדעת איך בדיוק אני מרכיב את ה ax478 על הלוח של ג'יגה כי הרי יש את המסגרת של המאוורר של אינטל אני צריך להוציא אותה אבל איך אני תופס את ההיטסינק ללוח?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
מי שראה בעבר הלא כל כך רחוק, השוותי את הלידטק ג'י פורס 4 טי איי 4200, 128 מ"ב שלי לאותו אחד של LumberJack_Jim. מה שהיה אז זה שאני הגעתי לo/c מקסימלי של 305/550 בעוד שאותו הכרטיס של ג'ים, הגיע ל230/580. בדקנו כאן, והסקנו שזה בגלל המארז שלי, שהיה צפוץ וחם. לפני מספר ימים קיבלתי את המארז החדש שלי (Compucase Tower עם 2 מאווררי 12 ס"מ, אחד מכניס אוויר שני מוציא.). הרכבתי הכל, וניגשתי לראות אם החיסרון היה באמת המארז שלי. אחרי מספר לא מבוטל של בנצ'ים והמהרות שונות, הגעתי למסקנה שאת ה305/550 (+,- 5 מה"צ) אני לא עובר. ניגשתי לכרטיס מסך, וראיתי שההיטסינק האחורי של הזכרונות זז קצת (בנגיעה). זה החלק (סליחה על הגודל, לא יודע איך להקטין): למישהו יש רעיון? עצה? משהו?
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
או שיש עוד דברים... לדוגמא...אם אני שם מערכת קירור מים... ואני עושה OC למעבד למהירות הכי גבוהה שיש לי... הוא עלול להישרף?! ומה הסכנה הכי גדולה בOC? משהו עלול להישרף לי? כמו מעבד? לוח-אם? זיכרון?.. תודה רבה... כן, תזכרו שגם אתם פעם הייתם, מודרים מתחילים...
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום לכם ורציתי להגיד תודה מקרב לב לאותם אנשים שעוזרים לי בתשובתם שאלתי אלכם היא כזאת לי יש מחשב עם מעבד AMD 3000 64BIT VENICE כמו כן לוח אם של MSI NEO4 F בנוסף יש לי HD של WD SATA 80GB אלו הטמפ' לפי תוכנה EVEREST MOTHERBOARD -40C CPU-41C AUX-27C WD800JD-40C האם הטמפ' האלה תקינות?
-
- 6 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אמרו לי שאפשר להשתמש בתוכנה הזו כדי לעשות אוברקלוק גם לכרטיסים של אנוידיאה, האם זה נכון? ואם כן אז איך עושים זאת כי כרגע הוא לא מאפשר לי לעשות זאת בגלל שהוא מודיע לי שהכרטיס שלי הוא ג'יפורס ולא רדאון.... תודה.!
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-


