אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני משתמש ונכנסתי לכמה פורומים וראיתי שהרבה מדברים על אוברקלוקינג!! תסבירו לי בבקשה מהו האוברקלוקינג ומה הוא עושה? תודה לכל המגיבים והעוזרים!
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
ובכן, הוא חם מאוד. אני לא יכול לגעת בו יותר משתי שניות רצוף. בEVEREST הוא נותן לי 44, אבל יש מצב שזה יותר חם מזה. במאמץ הוא מגיע ל-60. זה בטוח לעבוד איתו ככה?
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי לוח שהוצאתי לו את הצ'יפ ואני רוצה לנקות ממנו את כל הלבן הזה שנשאר עליו איך?
-
- 8 תגובות
- 605 צפיות
-
-
כשאני עושה אובק קלוק לכרטיס מסך שלי עם ATI TOOL אני משתמש באופציה הזאת שמראה לי לכמה כדאי לי להעלות את הזכרונות ואת הcore... אבל הבעיה היא שתמיד אחרי שאני שומר את המהירויות שאני רוצה הם נשמרים, אבל כשאני מעלה משחק או משהו כמו 3DMARK05 המהירות חוזרת תמיד לdefault שלה... למה לעזאזל?!
-
- 3 תגובות
- 605 צפיות
-
-
:s05: :s05: :s05: :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 605 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם שווא לקנות VGA Heatpipe Cooler ZM80A-HP בשביל הRADEON 9500PRO. בגלל שהטמפרטורה שלו מאוד גבוהה , אפשר להישרף ממנו. הנה תמונות שלו: http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מעבד : AMD Athlon 64 3500 (939-pin) DH-E6 זכרונות: Ncp+Aeneon 1GB (512x2)Dual 400Mhz PC 3200 לוח: Gigabyte GA-K8NSC-939 כרטיס מסך: Gecube Readon 9600Pro 128M Edition ספק:Sunshine Koma 520Watt קירור:Artic Cooling Freezer 64 Pro מארז:גנרי פשוט בנוי ממתכת זולה. יש לי בערך 1000-1200 שקל. תודה ענקית לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 605 צפיות
-
-
יש לי NVIDIA GeForce FX 5700LE וראיתי ששני הדגמים מתאימים לכרטיס שלי: NV Silencer 1 (Rev. 2) NV Silencer 6 (Rev. 2) ההבדל היחיד שמצאתי בהם הוא המשקל.... אפילו המחיר זהה... מה עדיף ???
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
מישהו מקיר או יודע על תוכנה שאני יוכל לראות טמפ' הליבות של Pentium D820 ניסיתי אם הרבה תוכנות הם נותנות לי רק CPU TEMP ואני רוצה CORE
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
היי, כבר העליתי פה לפני חודש וחצי את הבעיה לגבי חוסר יכולת לגשת לנתונים לגבי כרטיס המסך שלי, מאז התקנת XPX64 הבעיה מתרחשת גם עם ATT וגם עם TRIXX. לפי הודעות השגיאה מדובר בחוסר יכולת לגשת ל LOW LEVEL DRIVER (על אף שב ATT מותקנת תמיכה לגישה כזו, האוא לא מסוגל לגשת לביוס של הכרטיס) התקנתי כבר שתי גרסאות של ה CATALYST )5.11 ו 5.12), ואין שינוי הבעיה דחופה כי TRIXX מנטרת את המאורר והטמפ' על הכרטיס, בלעדיה אין לי מושג מה הולך איתו, בעיקר במשחקים שאני מריץ... הייתי מחלעיף אולי ל OMEGA, אבל הכרטיס הוא VIVO ולא הצלחתי למצוא משהו שיתמוך ב WDM. חוץ מזה שזה לא יעזר כנראה ל TRIXX לעבוד, כי נראה לי שהמקור של הבעי הוא הנסיון של וינדוס למנוע גישה לשינויים בחומרה אם זו הבעיה, ומישהו מכיר …
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי geforce 2, 32 mb אין לי כבר מה להפסיד איתו אז רציתי לראות מה אני יכול לעשות מבחינת OC.. הורדתי תתוכנה: Gerforce Tweak Utillty עכשיו הדיפולט של התדרים זה: core 175 memory 166 עכשיו אני מעלה ב5 כל פעם וכמו שזה נראה אין בעיה והכל עובד אבל כשאני עושה ריסט הכל מתאפס..וסידרתי בהגדרות של התוכנה ובדרייבר שישמור את התדרים החדשים לאחר ריסט ובכל זאת הכל חוזר לי ליפולט אחרי ריסט.. ולאן אתם חושבים שאפשר להגיע עם הכרטיס הזה בערך - מה יהיה OC מכובד בשבילו? איזה מהירויות?
-
אני מחפש ציוד קירור שיהיה טוב ושקט (כמו כולם) עד 1000 ש"ח כולל הכל פשוט הכל בוער אצלי ואני לא ממש מומחה גדול בקירור P4 northwood 1) מארז (MIDI ומעלה) 2) ספק מעל 400 Mhz (כולל) 3) מאווררים נוספים (במידה ולא מגיעים עם המארז) 4) כבלים עגולים (אם יש כאלה מועדפים) 5) תוסיפו במידה ושכחתי חלק לא מעניין אותי בכלל היופי של אף אחד מהחלקים רק שיהיה טוב ושקט תודה חנן
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
האם ניתן לעקם היטפיים? במקסימום 70 מעלות... נמאס לי מהרעש של המאורר ציפסט אז ראיתי פיתרון מעולה שמגיע עם חיבורים אוניברסליים רק את ההיט פייפים צריך להתאים. http://www.aerocool.us/p-cooler/vm-101/vm101.htm
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
המארז מאוד יפה ויש לו קירור מים מובנה + פינים להוספה לקירור כרטיסי זיכרון ולזיכרון ממש נוח. ולפי הביקורות הוא ממש מקרר טוב. http://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/3DMercury/3.html האם שווה 350$? שזה בערך 1600 בישראל אולי קצת יותר.
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכם, לפני כמה ימים קניתי מעבד זיכרונות ולוח למחשב ישן.. הכל תקין ועובד כמו שצריך אני רק רוצה לוודא שהטמפ' של המעבד שלי תקינה כי היא נראית לי מעט גבוהה.. יש לי Pentium D 2,66mhz.. והטמפ' במנוחה היא 54-56.. מה דעתכם?
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
RTHDRIBL (קיצור של Real-Time High Dynamic Range Image-Base Lightning. כן, שם ארוך ) נמצאת בשטח כבר 3 שנים, אבל אני עדיין מוצא אותה כתוכנת המאמץ היעילה ביותר. מי שרוצה לסחוט את המיץ מכרטיס המסך שלו וגם ליהנות מהמחזה, מוזמן להוריד אותה מכאן. פשוט להפעיל ולמדוד את הטמפרטורה ברקע
-
- 0 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה ואני לא מכיר הרבה בנושא של קרור המחשב בדקתי בעזרת תוכנה את חום המעבד וזה נראה לי קצת גבוה (הCPU מגיע לפעמים ל80!!) רציתי לדעת האם המחשב שלי מדי חם ואם כן איך אני יכול לקרר אותו עריכה:אהה ועוד בעיה -המאורר של הכרטיס מסך לא עובד, (אני קונה כ.מסך חדש...)האם זה יכול להיות קשור לזה שהמעבד חם? תודה הנה תמונה: http://picasaweb.google.com/yitzy10/qsgpsI/photo?authkey=ZYhNDuTmI6k#5027809055414140898
-
- 6 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם..... אני משום מה מגיע רק עד 153 FSB....לא מצליח לעבור את זה.... למישהו יש מושג מה עוצר אותי? המפרט רשום בצד
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
עשיתי OC בהדרגה מ266 ל320, הווינדוס עלה כמו שצריך, עשיתי בדיקת יציבות והופיעו נקודות על המסך והמחשב נתקע. הטמפרטורה בOC היא 50 למעבד ו51 ללוח אם. ובלי OC זה 48 למעבד ו44 ללוח אם. לא העליתי שום מתח. נעלתי את הPCI-E ולא נגעתי בזכרונות. איפה הבעיה? אמרו לי שאני אמור להגיע לסביבות ה370, אבל אני לא מצליח לייצב אפילו 320. והטמפרטורות לא נחשבות להגבוהות? ועוד משהו שנורא הבהיל אותי, הרצתי SNM עכשיו ותראו מה קרה ממש על ההתחלה, איך שאני לוחת על RUN. הרסתי את המעבד?! אני מת מפחד פה... ד"א הכל עם קירורי סטוק, והמפרט כתוב בפרופיל.
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
איזה גוף קיקוק לקנות למעבד שלי? יש לי Amd 2500+ Barton לוח Abit NF7 חשבתי על Zalman 7000bCu או Thermaltake Volcano SilentBoost מה כדאי? והאם יש הצעות אחרות? תודה מראש, אלכס.
-
- 4 תגובות
- 604 צפיות
-
-
אין לי מושג מאיפה להתחיל.. התקציב שלי הוא עד 500 שקלים, ניתן לחרוג ב100 שקלים בלבד.. אני מעדיף כמה שפחות. המפרט שלי: E2140 ABIT IP35-E HD3870 CORSAIR 520W תודה.
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
יש לי משאבת מים של פורד ישנה ורציתי לדעת האם היא מספיק טובה . אני רוצה לבנות מערכת קירור מים .
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-
-
טוב תראו, יש לי CF 4850 והכרטיסים ממש מתחממים אני רוצה לקנות גוף קירור לשניהם אפשר המלצה על קירור טוב? תודה
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני משדרג את המחשב השבוע לבארטון 2500 ולוח אביט nf7-sl. בקשר לזכרונות אני קצת מתלבט... אני מעוניין בסטיק אחד של 512 מגה DDR 400 והתקציב הוא בסביבות ה700 שקל פלוס מינוס. אני מתכנן אוברקלוק, אבל לא משהו רצחני, לפחות לא בתור התחלה. אז אנשים על מה אתם ממליצים?
-
- 5 תגובות
- 604 צפיות
-
-
באופן עקרוני מה שהמליצו לי זה אוורורים של ARCTIC COOLING אבל החנות שממנה אני מתכנן לקנות מחזיקים אוורורים של SPAIER. איזה דגמים של ARCTIC COOLING ושל SPAIER מומלצים למעבד ולמארז שלי ? המארז שאני חושב לקחת והוא ANTEC NSK4480 380W Silver/Black והמליצו לי לקחת איתו את הקירור Arctic Cooling 8L 80mm המעבד שאני חושב לקחת הוא מעבדוCore 2 Duo E8400 BoxוIntel והמליצו לי להוציא את הקירור של אינטל ולשים במקום Arctic Cooling Freezer 7 Pro. אשמח לקבל תגובות בנושא ((:
-
- 2 תגובות
- 604 צפיות
-


