עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Supernak,

    היי, רציתי לשאול. מה ה הVOLT המקסימלי שאני יכול לתת למעבד שלי? INTEL 550 3.4GHZ LGA775? המקסימום שאני יכול בביוס הוא 1.7V תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  2. Started by Bang,

    אני רוצה לקנות מאוררים ואני לא יודע איפה להשים אותם וכמה לקנות יש מאורר אחד שהכנתי בעצמי מספק והמאורר המקורי של intel במנוחה הטפרטורה היא 48 מעלות על הלוח אם כמה לקנות ואיפה להשים?

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  3. Started by PrefaceAlumni,

    אהלן! ראיתי שעל הלוח אם שלי יש רק חיבור אחד למאוורר 3PIN(כתוב עליו SYS FAN). האם יש דרך בלוח אם שלי לחבר עוד מאוורר עם חיבור 3PIN(חוץ ממתאם למולקס)? תודה!

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  4. קניתי שני מאווררים Arctic Cooling AF12025 בשביל להחליף את המאווררים שהגיעו לי עם המארז ויש לי הרגשה שהם לא עובדים במהירות המקסימלית שלהם. חיברתי את שני המאווררים בחיבור 3 פינים אל הלוח אם, המאווררים פועלים אבל בקושי דוחפים אוויר... . הלוח אם שלי לא מזהה את המאווררים, ניסיתי לעשות גם עידכון ביוס ללוח אם ולאפס את כל ההגדרות בשביל לראות אם זה במקרה יפתור את הבעיה וזה לא פתר. השאלה שלי היא האם הדרך היחידה שהם יפעלו כמו שצריך היא לקנות מתאם בשביל שיתחברו אל הספק או שאני יכול איכשהו לגרום להם לעבוד במהירות המקסימלית שלהם? (אני דיי בטוח שהם לא פועלים במהירות המקסימלית בגלל שהדחיפת אוויר שלהם דיי חלשה ביחס למאווררים הפשוטים שבאו לי עם המארז) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  5. קניתי נינגה 2 שהוא ענק רצח... הטמפ אצלי עומדת על 47 ברגיל בעומס לא בדקתי... האם זה מה שאמורים לקבל?

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  6. E6600 2400MHZ 1GB DDR2 - 800MHZ MSI G965 אין לי אפשרות בביוס לעשות Oc האם זה הגיוני? תודה!

    • 8 תגובות
    • 610 צפיות
  7. Started by מאפיונר,

    תמונה:http://i15.tinypic.com/2m7it1y.jpg איך אני יודע של איזה חלק זה כול טמפרטורה? (מעבד לוח אם כרטיס מסך וכו') ואיך אני יודע של איזה מאוורר זה כול מהירות?

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  8. כמה שאלות 1) קבלתי היום זכרונות חדשים http://corsair.com/corsair/products/specs/TWIN2X2048-8500C5D.pdf בהתחלה נתתי ללוח לקבוע את המתח של הזכרון וכל פעם ששנתי אותו על 1066 שזה 8500 הXP הביא מסך כחול בהפעלה שלו או הביא ERROR של חלונות הזה עם ה 10X0152 או משהו כזה ושאומר ללחוץ OK עד שבאמת קראתי את ה PDF שהזכרון אמור להיות 2.2 ואז באמת יכולתי להגדיר 1066 ו ה XP עלה השאלה האם יכול היה להגרם נזק לזכרון בזמן שעבדתי עם מתח נמוך של 1.85 כי בהתחלה עבדתי ב 6400 וב800 לא עשה כחולים ו ERRORS וב 1066 עשה ERRORS וכחול בהעלת XP כך ששאלה האם זכרון היה יכול להפגע בזמן הזה שעבד במתח נמוך מהצריך? 2) מעבד שלי עשיתי כל מני ווריאציות של OC של 3200 נסיתי הרבה מתחים שונים (עד 1.58) עכשיו שמת…

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  9. Started by kobibo,

    אני מדבר בכלליות ובפרט על 120 מ"מ איזה "טכנולוגיה" עדיפה במאווררים ? לפי מה שבדקתי כאן הדעות דיי חלוקות. יש כאלו שטוענים שה 2BALL עדיפים הגלל הקירור הטוב שלהם במהירויות גבוהות וישנם שטוענים שה Sleeve יותר שקטים...אז מה לגבי ה Thunderblade ? גם מקרר מעולה וגם מפיק רעש לא מבוטל והוא בטכנולוגיית ה Sleeve ( רק דוגמא ) אז מה יותר מומלץ ? ואיזה דגם ? אני אחלפתי את ה thunderblade שלי שהיה רועש בצורה בלתי רגילה וגם מקרר מעולה ב 120 ULTRA UV שאומנם קצת פחות מקרר אבל שקט מאוד ( Sleeve ).

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  10. ובכן השאלה שלי היא מה יותר יעיל ואפקטיבי? שני מאווררי 80mm או מאוורר אחד 120mm על דלת המארז? אני רוצה להרכיב מאוורר על דלת המארז שלי ורציתי לדעת מה יתן לי את הביצועים הטובים ביותר? שני מאווררי 80mm או מאוורר אחד 120mm?

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  11. אורח Saar_G
    Started by אורח Saar_G,

    לפי מה שאני יודע בלוחות של אינטל אי אפשר לעות OC האם יש איזהשהי דרך לעשות OC ללוח של אינטל? הלוח הוא INTEL WS440EX והמעבד הוא פנטיום III 650MHZ

    • 8 תגובות
    • 610 צפיות
  12. שלום לכולם, ברצוני לשדרג את המערכת שלי למערכת גיימר בינוני-גבוה. כרגע בבעלותי כרטיס 4850 TOXIC של ספיר, אני מעוניין לקנות עוד אחד. אני מתכוון להשתמש בלוח של גיגהבייט GA-MA790X-UD4P ומעבד 7750 שאני הולך להמהיר אותו ל 3.2\3.3. אני בטוח שאתם שואלים את עצמכם איך זה שייך לפורום אוברקלוקינג, השאלה שלי היא האם ה 7750 מומהר יהווה צוואר בקבוק של קרוספייר של שני כרטיסים 4850 מומהרים (לא משהו רציני, 50-75 לליבה ו 100 לזכרונות)? האם הלוח יהיה פלטפורמה טובה למערך כזה? מה תהיה הצריכה המשוערת של כל המערכת? חשוב לציין שהמסך שבבעלותי הוא סמסונג 220P. תודה מראש ולילה טוב enkm

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  13. מעבד Q6600 Stepping G0. מארז Antec P182 EU SE. (לא מתוכנן OC לזמן הקרוב). אני מחפש קירור עם דגש על השקט. עד 300 ש"ח, אם אפשר מ- skypc.co.il -שמעתי ביקורות טובות על ה- Max Orb, בגלל שהוא מקרר גם כן את הלוח אם והזכרונות, השאלה אם הוא שקט? ולדעתכם המארז מספיק מאוורר? או שכדאי להוסיף עוד קירור כלשהו? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 610 צפיות
  14. Started by Tony_Almeida,

    שלום בקרוב אני קונה מחשב חדש מבוסס core i7 ורציתי לשאול איזה קירור למעבד אני צריך לדעתכם.. משהו שיעשה את העבודה ויקרר אותו והכי חשוב שיהיה שקט!

  15. Started by arnon,

    הזמנתי P5B Deluxe יחד עם HIS ATI RADEON X1950PRO ICEQ3 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_2409_2411&products_id=16402 ואני חושש שהקירור יחסום לי את חריץ הPCI שמלמטה אני צריך את כל שלושת החריצים האם זה יכול להיות והאם הכרטיס של Sapphire לא יעשה לי את זה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_618_1244_2275&products_id=15496

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  16. Started by Lyor,

    נדפק לי המאוורר של המעבד. הוא היה מקורי של אינטל (מפרט בצד) ואני מעוניין שתמליצו לי על מאוורר חדש וטוב יותר לסוקט 478. עכשיו... אני מוכן לקבל הצעות בקשר לזה רק מהחברות הברות: THERMALTAKE קול מאסטר. אל תשאלו למה ואיך, אני פשוט מתעיניין בהם בלבד. אני מוכן להשקיע עד 200 ¤ אך אני מוכן לחרוג מעת בשביל איכות אני גם נורא מתלבט בין הדגמים האלה: http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10666 http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8235 בבקשה עזרה

    • 7 תגובות
    • 610 צפיות
  17. Started by Cowerd,

    יש לי את המארז Antec P160 ולוח אם dfi lanparty SLI-DR איזה גוף קירור הכי מומלץ אין הגבלת תקציב... אבל שיהיה אוויר

  18. Started by shlomi2003,

    אני חדש מה קורה הכול טוב תראו יש לי בעיה אני אוצה לעשות OC אז מה שעשיתי זה העלתי את הבאס מי 166 ל 200 בביוס ועבד טוב ולא התחמם כל כך אב כבר כמה פעמים שהמחשב מהתחל את עצמו לבד אמרו לי לעלות את המתח אבל אני לא מצליח אני ניכנס לביוס אבל אין לי אפשרול לעלות את המתח יש לי לוח אם של גיגביט ניפורס 2 !!512 זיכרון כרטיס מסך חרא גיפורס4 128 מה אני צריך לעשות כדי שלא יהיה לי העיות יותר

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  19. כשאני משחק בביושוק המשחק פשוט נתקע אחרי כמה זמן ויוצא ואני חושב שהכרטיס מסך מתחמם או שיש יותר מדי עומס אבל הוא אמור לרוץ בסדר על High עם המפרט שלי לא? ועוד משהו- למה הציון שלי ב 3DMark 06 נמוןך? 3880. אני אמור לקבל יותר עם מפרט כזה לא? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  20. שלום, הייתי רוצה לדעת אם אפשר לנעול את המתח של ה PCIEXPRESS כדי שמתי שאני יעלה את ה BUS המהירות שלו לא תשתנה. יש ברשותי לוח אם ASUS COMMANDO 965P REV 1.00G . ועוד שאלה קטנה עד כמה משפיע כרטיס המסך על ה OC של המעבד והזכרון והגשר צפוני כלומר האם אפשר לקבוע בתיאוריה שיאי עולם ב SUPER PI וב CLOCK SPEED של המעבד עם כרטיס למשל 7300GS ? אני לא גיימר כך שאני לא יודע מה אני צריך כרטיס מסך מטורף אבל אני מתכנן OC מטורף... בתודה עידו

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  21. Thermaltake Xaser III Romeo ב550 שקל, גירסא "חדשה" או יותר נכון סתם מחודשת... איך המארז מבחינת קירור מול הקייזרים הקודמים (שהיו צולעים להפליא) ?

    • 5 תגובות
    • 610 צפיות
  22. Started by ozwrx,

    שלום לכולם התקנתי היום את הכרטיס מסך החדש שלי LEADTEK PX7600GS EXTRAME DDR3 הכרטיס מאוד רועש ולכן השתמשתי בתוכנה RIVA TUNER והורדתי את המהירות מאוורר מ 100 אחוז ל 70 אחוז ביצועים ועכשיו אפשר להגיד שפטרתי את בעיית הרעש... השאלה שלי כרגע האם זה ישפיע על הכרטיס? האם הוא יתחמם יתר על המידה? איך אני בודק את זה?

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  23. תדר 240,מכפלה 12.5 שזה יוצא 3GH SUPER PI השתפר מ 29 שניות ל 19 שניות.... :-) במתחים לא נגעתי ולפי הביוס למעבד יש 1.26 עד 1.265 וכך גם לפי ה OCCT ו CPUZ(המתח למעבד נקרא VCORE אני מקווה כי יש כל מיני מתחים שם) בבדיקה עם OCCT V3.0.0RC1 בבדיקה של 6 שעות , TEST MODE על MEDIUM DATA SET ו Priority על HIGH הטמפרטורה המקסימאלית היתה 54 (לילה קר) והמערכת היתה יציבה עד הבוקר. 1.האם ביצעתי את הבדיקה נכון והאם התוצאות מאפשרות לי לעבוד עם המחשב 24/7 מבלי לדאוג? 2.כשהגדרתי בביוס את השליטה במתחים למצב ידני במקום אוטומטי הופיעה אזהרה באדום שעקב השינויים שנעשו בביוס (מכפלה,מתח וכו) המתחים לא אופטימאלים ושצריך להישאר במצב אוטומטי....האם להתעלם ולהשאיר במצב ידני? האם הכל בסדר או שצריך לשנו…

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  24. Started by WitheNoise,

    יש איזשהו צורך בדבר כזה !? או שזה נועד רק ליופי ?

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  25. Started by A-L-o-n,

    יש לי שאלה!!! hd4850 עם הקירור הרגיל שאיתו הוא בא הוא קירור טוב לסטוק? או שכדאי לקנות hd4830 והקירור שלו טוב לאוברקלוק ברמה של hd4850...? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות

דיונים חדשים בפורומים