Brink - דיון ראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Brink - דיון ראשי


HuGeMouTh

Recommended Posts

brinklogo.jpg

brinkboxpcUS.jpg

תאריך יציאה: 13-05-2011

מפתחת: SPLASH DAMAGE

מפיצה: Bethesda Softworks

ז'אנר: FPS (יריות מגוף ראשון)

מודים: blend SP/MP/CO OP

מנוע: ID Tech 4

ממוצע ביקורות: TBA

מידע נוסף: BRINK wiki

דרישות מערכת:

Minimum Specs

Processor: Intel 2 Duo 2.4GHz or equivalent

Memory: 2GB RAM

Graphics: 8800GS / ATI HD 2900 Pro or equivalent

OS: XP(SP3)/Vista/Windows 7

Hard Drive: 8GB of free space

Recommended Specs

Processor: Intel Quad i5

Memory: 3GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / ATI HD 5850

OS: XP(SP3)/Vista/Windows 7

Hard Drive: 8GB of free space

טריילרים וגיימפלי:

סרטון השקה:

Brink Launch Trailer [HD]

סרטון גיימפלי:

brinkcg2.jpg

סקירה

BRINK הוא משחקה השלישי של SPLASH DAMAGE והראשון שאינו מבוסס על IP של ID אלה על חומר מקורי של המפתחת עצמה. הוא גם המשחק הראשון של SD שיופץ על ידי Bethesda (החברות הודעו על שיתוף פעולה ארוך תווח) ולא על ידי , המעבר ככל הניראה נועד לאפשר ל SD להשתמש במנועים של ID שכיום זמינים רק לחברות העובדות עם .

בניגוד למפתחות אחרות ניראה ש SPLASH DAMAGE בחרה לא לזנוח את המשב האישי, BRINK הולך להיות המשחק הראשון שלהם שיפותח גם לקונסולות (ל ET:QW היה פורט לקונסולות שפותח על ידי חברה אחרת) אך למרות זאת ניראה שהחברה משקיעה בגירסת המחשב ודואגת שלא תרגיש חסרה. החברה נמנעה מלהוציא דברים שהיו קיימים כסטנדרט במשחקי המחשב (כמו Dedicated servers) אך כרגע לא ברור אם נזכה ליראות SDK של המשחק. כמו כן המשחק ישתמש ב Steamworks בניגוד לשאר המשחקים של שמשתמשים בשירותים של MS, המפתחים של המשחק גם הרחיקו לכת והשמיצו את שירות ה GFWL בפומבי.

brinksmart3.jpg

עלילה

עלילתו של המשחק מציגה עולם פוסט אפוקליפטי, כדור הארץ הוצף במים לאחר שאיום התחממות כדור הארץ התממש וכל הקרחונים נמסו. פיסת האדמה היחידה שנשארה היא "התיבה" (THE ARK), אי מלכותי שהוקם מספר שנים לפני כן במטרה לקדם עתיד ירוק יותר. האי הפך במהרה לביתם של מדענים רבים ששקדו במימוש חזון העולם הירוק וגן עדן לעשירים שקנו שטחים באי למטרת הקמת דיור נופש.

מימדי האסון, שאיימו להשמיד את האנושות, גרמו לאלפים לנוס על נפשם במטרה להגיע לאי הצף, תקוותם האחרונה. פליטים נהרו לאי וניסו לשרוד בכל דרך אפשרית בזמן שמקימי האי ותושביו המקוריים עמלו על שימורו.

עכשיו האי מנותק לגמרי משאר העולם והמשאבים עליו החלו להתדלדל לאחר שלא הותאמו למספר רב כל כך של אנשים. מאזן הכוחות באי הופר, הפליטים איבדו את אמונם במקמי האי והקימו מחתרות במטרה להשטלת על האי. מהצד השני היו מקימי האי שהרגישו צורך בהגנה ולא היו מוכנים לאבד את מקומם בשלטון האי, לפני האסון היה להם כוח בטחוני קטן אך לאחר ההצפה והגעת הפליטים הוגדל הכוח, בהתחלה לכוח משטרתי ולבסוף הוגדל לצבא שלם המיועד למחמה בטרור.

המלחמה בין כוחות הביטחון והמחתחת מסלימה, לאיזה צד אתם תבחרו להצטרף?

חידושים

כש SPLASH DAMAGE החלו את המשחק הם רצו ליחד את עצמם משאר משחקי ה FPS, הז'אנר הפופולארי ביותר כיום. הם לא רצו להיות עוד משחק יריות שיחיה בצילו את COD ויחקה אותו בכל דרך אפשרית. את התוצאה אפשר לראות במספר החידושים והשיפורים שהמשחק מציג על פני שאר המשחקים בז'אנר.

brinkcd.jpg

השינוי הראשון שהחברה הכניסה היא מערכת עיצוב דמויות, המערכת מתקדם בהרבה ממה שהתרגלנו ליראות במשחקי ה FPS ולא תבייש אף משחק RPG או אפילו את סדרת ה SIMS. כל שחקן יוכל להתאים את הדמות שלו כרצונו וליצור עד X דמויות יחודיות שיהיו שונות אחת מהשניה בגודלן הפיזי, בלבוש, קעקועים, פנים, צבע עור, קעקועים וכו', המערכת תאפשר יותר ממיליון דמויות יחודיות!

החברה גם לא דלגה על עיצוב הנשקים שכל שחקן יוכל להתאים את הנשק שלו ולהוסיף כוונות, מחסניות מוגדות, לשנות את הצבע הנשק וחלקים נוספים. כמו כן השחקן יוכל להוסיף לדמות שלו יכולות שונות בדומה למערכת ה PERKS של COD.

לאחר מכן המפתחים הרגישו צורך לפתור בעיות שונות שחוזרות על עצמן במרבית משחקי ה MP הקיימים בשוק כרגע. החברה הציגה מפר שינויים וחידושים בתפקידם הוא להטיב חוויה טובה יותר ומהנה יותר.

השינוי הראשון היה הוצאת ה ONE HIT KILL, לא משנה אם אתה משתמש ברובה צלפים, פוגע בראש ופוגע במישהו עם רימון. אין במשחק אפשרות להרוג ביריה אחת. אין דבר יותר מיאש מלהתחיל משחק ב COD וישר למות כמישהו מהקבוצה השניה זרק רימון לצד השני של המפה או שצלף מוצא לעצמו איזה חור ויושב שם במהלך כל המשחק ומוריד שחקנים אחד אחרי השני. לא ב- BRINK, הצורך לירות 2 קליעים ויותר בכל שחקן יקשה מאוד על הצלפים, במיוחד על אלה שאוהבים גם לשחק מחבואים במהלך המשחק. הרימונים ב BRINK ישמשו יותר לבלימת האויב במטרה לאפשר לקבוצה להתקדם ולא לצורכי הריגה, כמובן שלאחר פגיעה מרימון השחקן יהיה מטושטש אך הוא עדין יוכל להשיב מלחמה. בדומה למשחקים קודמים של ה SPLASH DAMAGE ובדומה לסדרת BF ל MEDIC תיהיה אפשרות להחיות שחקנים שנפלו במהלך הקרב.

שינוי גדול נוסף המבדיל את BRINK משאר משחקי ה FPS היא חלוקת הנשקים בין הדמויות. עד היום במשחקים בהם הייתה חלוקה לתפקידים לכל תפקיד היו נשקים יחודיים, ה MEDIC השתמש ב LMG, ה SUPPORT ב SMG וכו'. ב- BRINK בחרו ללכת בדרך אחרת, הגיונית יותר, במקום לחלק את הנשקים בין התפקידים הנשקים מחולקים בהתאם למבנה הגוף של הדמות. דמויות גדולות יוכלו להשתמש בנקים כבדים יותר אך יהיו מוגבלים יותר בתנועתם ודמויות קטנות יהיו זריזות וגמישות יותר אך יוגבלו לנשקים קלים יותר. אין זה אומר שדמויות גדולות יהיו סטטיות, ההבדל יהיה יותר ביכולת הדמות לנצל את מערכת ה SMART, חידוש נוסף אותו מציגה בחברה שגם הוא ישנה מאוד את מהלך המשחק.

brinksmart2.jpg

SMART, או Smooth Movement Across Random Terrain, היא מערכת שנועדה לפתור פיתרון נוסף במרבית המשחקים שיש היום. ברוב המשחקים היום מספיק שיהיה מול השחקן כיסא והוא לא יוכל מעליו או מסביבו, מערכת ה SMART באה לסדר את הבעיה הזו. המערכת דומה מאוד למה ש DICE עשתה ב Mirror's Edge, מערכת פרקור שמאפשרת לשחקן לנוע בצורה חלקה יותר במפה. המערכת ב BRINK תיקח בחשבון גם את המהירות שבה השחקן הגיע לביצוע התרגיל ואת הזיות עליה הוא מביט, הגעה במהירות גבוה יותר תקל על ביצוע תרגילי הפרקור, הגעה במהירות גבוה גם תאפשר לשחקן להחליק על משטחים כמו שולחנות במקום לתפס עליהם. במקרה שהשחקן ירוץ לכיוון מעקה ויביט כלפי מעלה הדמות תקפוץ מעל המעקה, במקרה שהשחקן יביט כלפי מטה הדמות תחליק מתחת למעקה. את מערכת ה SMART יהיה ניתן להפעיל בלחיצת כפתור אך גם בצורה ידנית, ביצוע התרגילים בצורה ידנית תאפשר לבצע אותם בצורה מהירה יותר וגם לאחר ביצוע התרגיל השחקן ירים את הנשק מהר יותר ויאפשר לירות מוקדם יותר.

תרגילים שיהיה ניתן לבצע עם מערכת ה SMART:

Wall hop - קפיצה בין קירות.

Slide - להחליק מתחת לגופים שונים, להחליק ממסה למחסה. יכול גם לשמש לבלימת נפילות.

Mantle - טיפוס על משטחים גבוהים.

Vault - מעבר מעל משטחים שמגיעים לגובה המותניים, השחקן יוכל להחליק על המשטחים אם יגיע אליהם במהירות המתאימה.

Wallrun - ריצה על קיר.

Wall Jump - ניתור מקיר.

brinkcg1.jpg

מצבי משחק

שינוי נוסף ש SPLASH DAMAGE עשו הוא איחוד מצבי המשחק, אין הפרדה בין השחקן יחיד CO OP ו MP. ההתקדמות במשחק ונקודות ה נשמרות בין מצב למצב, כלומר באפשרות השחקן לשחק בשחקן יחיד ולאחר מכן לעבור לשחק ב MP עם אותה הדמות ואותן התוספות לנשקים. כמו כן, בכל רגע נתון יש אפשרות לעבור משחקן יחיד ל CO OP (על ידי הזמן חבר להצטרף אליך למשחק).

brinksmart1.jpg

המשחק מתקדם בצורה הדומה מאוד לזו של משחקיה הקודמים של החברה, סדרת enemy territory. המשחק מתבסס על עבודת צוות, כל שלב הוא אוסף של משימות שעל השחקן לבצע במטרה לעזור לכלל הקבוצה להתקדם. כמו ב ET:QW, לשחק יש גלגל משימות אותן הוא מקבל בהתאם למיקומו ותפקידו ומהן השחקן יבחק את המשימה שברצונו לבצע. השחקן אינו צריך לבצע את כל המשימות שכל המשימות מתחלקות בין כל הקבוצה ועבודת הצוות בין השחקנים בקבוצה היא זו שתקבע את התקדמותה בשלב.

סוגי המשימות יכללו חבלה (יבוצע על ידי החיילים), תיקון/בניה (יבוצע על ידי המהנדסים), פריצה (יבוצע על ידי המרגלים), כבישה (יבוצע על ידי המרגלים), ליווי (יבוצעו על ידי כלל הקבוצה, חובשים ירפאו ליווי אנושי ומהנדסים יתקנו ליווי של מכשור ורובוטים) ועוד. חיילים יוכלו להרוס את התקדמות משימות התיקון/בניה, מהנדסים יוכלו להרוס את התקדמות משימות הפריצה והכבישה וכו'.

בגירסת ה של המשחק יהיו Dedicated servers ומספר השחקנים המקסימלי בשרת יעמוד על 16 שחקנים, נתון מעט מאכזב.

פלגים

Resistance

Res_Logo.jpg

כוחות המחתרת של הפליטים, מנסים לכבוש את האי לאחר שאבדו את האמון במקימי האי ששולטים בו כרגע.

Security

Sec_Logo.jpg

כוחות שהוקמו על ידי מקימי האי במטרה להגן על האי ועל מערכת השלטון שלו.

תפקידים

Soldier

200px-Soldier_Pic.jpg

תפקידו של החייל הוא להיות בחזית ולדחוף את הקבוצה קדימה. כמו כן הוא אחראי על ביצוע משימות חבלה.

יחודו של החייל:

- יכול לספק תחמושת לחברי הקבוצה שלו ולעצמו (חימוש עצמי יאריך את ה COOLDOWN)

- היחיד שיכול להטמין פצצות.

- בנוסף לרימון הרגיל יש לו בקבוקי מולוטוב.

Medic

200px-Medic_Pic.jpg

תפקידו של החובש הוא להחיות ולרפא את חברי הקבוצה, החובש יקבל ניקוד גבוה יותר על תמיכה בקבוצה שלו מאשר על תקיפת הקבוצה השניה. ליכולות הריפוי והחייאה יש COOLDOWN משותף מה שימנע מהחובש לרוץ ולהחיות ברציפות את כל חברי הקבוצה. ברמות מתקדמות יותר החובש יכול להחיות את עצמו (COOLDOWN ארוך יותר). לאחר שחבר קבוצה נופל היריבים יוכלו לירות בו ולהרוג אותו ובכך למנוע מהחובש להחיות אותו.

יחודו של החובש:

- יכול לתת לחברי הקבוצה בוסטים שונים כמו LIFE BUFF (יאריך את אורך החיים של חברי הקבוצה) ו- Fleet of Foot (חברי הקבוצה ינועו מהר יותר).

- יכול לרפות ולהחיות את חברי הקבוצה.

- יש לו רימון החייאה המאפשר לו להחיות את כל חברי הקבוצה שברדיוס הפגיעה.

Engineer

200px-Engineer_Pic.jpg

תפקידו של המהנדס הוא ללתמוך בחברי הקוצה ולשפר את יכולות ההגנה והתקיפה שלהם. הוא יכול לעשות זאת על ידי תיקון ובניית עמדות מקלעים בבסיסים ובשטח וביצור הבסיסים של הקבוצה. במקרים מסויימים הוא יוכל גם לבנות מדרגות וגשרים על מנת לצור מעברים נוחים לקבוצה.

יחודו של המהנדס:

- יכול לתת בוסט לנשקים של חברי הקבוצה ולחזק את עוצמת הפגיעה שלהם (Weapon Buff).

- יכול לנטרל פצצות מהר יותר (Nerves of Steel).

- יכול לתקן ציוד בשטח כמו עמדות ומקלעים שאינם תקינים.

- יכול למקם Turret שירה אוטומתית על כוחות עויינים.

- יכול להטמין מוקשים.

Operative

200px-Operative_Pic.jpg

תפקידו של המרגל הוא בעיקר להסתנן, לחקור ולחבל בכוחות האויב. המרגל יכול לחקור אויבים שנפלו (כל שחקן שמד החיים שלו נגמר ישכב על הרצפה לזמן מסויים שבו אחר מהחובשים יוכל להחיות אותו), החקירה הזו תיתן 10 שניות של RADAR לקבוצתו של החוקר (אחת מיכולותיו של המרגל יאפשרו להאריך את זמן ה- RADAR).

כמו כן המרגל יוכל להתחפס לשחקן שנהרג (שחקן שנפל ולאחר מכן ירו בו למוות) מהקבוצה היריבה, בניגוד ל- TF2 לא יהיה ניתן לבדוק מי מרגל על ידי friendly fire מפני שניתן לפגוע בחברי הקבוצה. המפתחים הודיעו שמרגלים יוכלו לזהות אחד את השני אך כרגע לא ברור איך.

המרגל יוכל לפרוץ לעמדות של הקבוצה היריבה ולכבוש אותן, הוא יוכל גם לפרוץ את מכונות היריה של המהנדס ולגרום להן לירות על כוחות האויב ולא על כוחותיו. על מנת לבצע פעולת פריצה המרגל צריך לעמוד ליד המתקן אותו הוא רוצה לפרוץ ולהניח עליו מכשיר פריצה, לאחר מכן המרגל יכול להתרחק מהמתקן, הפריצה תמשך כל עוד הוא ברדיוס הפריצה, ככל שהמרגל יהיה קרוב למתקן הפריצה תיהיה מהירה יותר. כמו כן בזמן הפריצה יבקעו קולות מהציוד של המרגל ויסגירו את מקומו, המרגל יוכל לעצור במהלך הפריצה במטרה להגן על עצמו מכוחות אויב.

יחודו של המרגל:

- יכול לשפר את הגנת העמדות של הקבוצה (Firewall Command Post), יאריך את הזמן הדרוש לפריצת העמדה.

- יכול לפרוץ ציוד של האויב.

- יש לו רימון EPM.

- יש לו רימוני עשן ורימון שיורים קוצים ויפגעו בכל מי שיעבור בסביבת הפיצוץ שלהם ורימון שנדבק לאויבים שיגעו בו (בניגוד לרימונים ב COD את הרימון הזה חברי הקבוצה יוכלו להסיר מהשחקן ולהציל אותו, הם גם יולו לירות בו ולפוצץ אותו לפני שמישהו יפגע ממנו).

- הוא יכול להטמין על גופו חומר נפץ שיתפוצץ במקרה שהוא יפול במהלך הקרב ויפגע בכל האויבים שסביבו ובמרגלים שינסו לחקור אותו.

נשקים

ב BRINK יש 26 נשקים המחולקים לארבע קבוצות, קבוצה של נשקי צד (אקדחים) ושלושה קבוצות משקל (קלים, בינוניים, כבדים). דמויות קטנות יוכלו להשתמש רק בנשקים קלים, בנוניות בנשקים קלים ובינוניים ודמויות כבדות יוכלו להשתמש בכל הנשקים.

נשקי צד

Pistols

Kalt.jpgTokmak.jpg

Sea Eagle

Revolvers

Caesar Ritchie

Machine Pistols

Belgo Hockler

נשקים קלים

Submachine Guns

CARB-9.jpgGalactic.jpg

Tampa.jpg Bulpdaun Kross

Light Rifles

Drognav.jpg Barnett

נשקים בינוניים

Assault Rifles

Euston.jpgRhett.jpg

FRKN-3K Gerund Rokstedi

Shotguns

Mossington

Grenade Launchers

Lobster

נשקים כבדים

Machine Guns

Maximus.jpgGotlung.jpg

Chinzor

Shotguns

Hjammerdeim

Grenade Launchers

EZ-Nade.jpg

מפות

FusionPowerPlant.jpgShipyard.jpg

ContainerCity.jpgFoundersTower.jpg

SecurityTower.jpgArkAirport.jpg

Reactor.jpgTBA.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צריך לעשות כמה עדכונים לתמונות וממוצע ביקורות ואולי גם לכתוב שהדרישות מערכת שלהם זה שקר אחד גדול :screwy:

באמת בזבוז זמן, כל כך הרבה ישבתי על זה ובסוף יצא משחק חרא :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שזה נראה ומרגיש מדובר בפורט (ומאוד גרוע) מהקונסולה.

הגרפיקה נראית בינונית אך מחשבים חזקים מתקשים להריץ את המשחק הזה חלק

השליטה בנשקים והתנועה לוקים בחסר.

כל ההשקעה בענין הקסטומיזציה פשוט מיותרת מאחר ואיך זה בדיוק בא לידי ביטוי ויזואלי

אם מדובר במשחק יריות FPS?

פשוט משחק נוראי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שכתבתי זה לא הקצנה, זה מה שתיראה בכל מקור מידע על המשחק. הכל היה ניראה ממש טוב לפני שהמשחק יצא, רק הביצוע גרוע :P

חלק מהדברים אפשר לסדר, אחרים ישארו גרועים. לדעתי זה פספוס מאוד גדול שלהם, הם היו צריכים לעשות דחיה נוספת ולא להקדים את המשחק בשבוע.

בקונסולות המשחק עובד יותר טוב, עם כמה עדכונים הם אפילו יוכלו להפוך אותו למשחק טוב, הבעיה היא שהקהל ש לא יקבל את המשחק הזה גם אם הוא יהיה מושלם. אם הם היו מתמקדים ב ואחר כך מתאימים לקונסולות המשחק היה מצליח הרבה יותר. בחירה צולעת שאני מאמין שבאה מ BETH ולא מ SD.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם הודיעו שיהיה DLC בחינם, כניראה פיצוי על כל הבעיות. בקונסולות הורידו את מספר השחקנים ל 4VS4 כי יש להם בעיות חיבור :screwy: למחשב תיקנו את זה שדמויות נמחקו אבל ניראה כאילו הם צריכים להוציא PATCH של איזה 1G ולעשות סידור יסודי יותר למשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו כאן רכש את המשחק ברכישה מוקדמת?

אני

המשחק מעולה

בהתחלה שיחקתי בפרוץ לראות איך המשחק וחשבתי שנדפקתי כי המשחק היה ממש גרוע אבל כשהמשחק יצא לאירופה וסוף סוף יכולתי לשחק הבנתי שיש הבדל של שמים וארץ מהפרוץ למקורי במשחק

זה כנראה בגלל הפריצה של סקידרו הוא כנראה לא עשה עבודה כל כך טובה בקידוד של הקבצים של סטים ופריצתם

בכל מקרה עדיין יש קצת בעיות מידי פעם אבל ממש לא כמו שהיה כשהמשחק יצא לסטים פשוט סטים שיחררו מאז יציאתו 2 עידכונים שממש סידרו את כל המשחק מלמטה ועד למעלה משמ הכל!! סודר שם

אז נכון לפעמיים יש בעיות גראפיות פה ושם (ממש לא כמו פעם שאי אפשר היה ממש לשחק עכשיו זה בעיה פה ושם במשחק אחד אני יכול לקבל 1-2 בעיות גראפיות שמסתדרות מעצמם אחרי כמה שניות) והשליטה של הנשק עדיין לא 100% מתוקנת הייתי אומר 80%

אבל היי הם בדרך הנכונה

אני אומר תנו לחברה עוד איזה חודש חודשיים ואז תתחילו לשפוט את המשחק שלהם

האומנם זה מההתחלה לא היה אמור להיות ככה שאנחנו נחכה לפאטצים ושיהיהו בעיות אבל מה נעשה לא נורא מקסימום עוד חודש הכל יתוקן במלואו ואני בטוח שגם אתרי הסיקורים יעלו את הציון שלהם(הם הורידו על הבעיות שתוקנו בפאטצים עכשיו כשזה תוקן המשחק הרבה יותר טוב אז למה שהם ישאירו את הציון הגרוע יחסית?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...