קבוצת NPD פירסמה את רשימת עשרת משחקי הוידאו המצליחים והנמכרים ביותר בשנה החולפת בארצו של הדוד סם, וכפי שכנראה יכולתם לנחש מראש – היא כוללת מעט מאוד הפתעות אמיתיות.
בראש ובראשונה, אם במקרה חשבתם שלשחקנים ברחבי העולם נמאס מסדרת Call of Duty הבלתי נגמרת, תחשבו שוב – לא רק שכותר ה-Advanced Warfare החדש (והמוצלח) תופס את המקום הראשון ברשימה, גם כותר ה-Ghosts הבינוני מאוד משנת 2013 הצליח להשתחל למקום העשירי ברשימה, באופן שמוכיח כי למרות כל הסופרלטיבים לסדרת ככל הנראה נותרה עוד לא מעט רוח במפרשים.
משחקים נוספים שנמצאים ברשימה באופן קבוע הם משחקי הספורט בגירסאותיהן החד-שנתיות – Madden ו-FIFA של EA, וכך גם NBA 2K של 2K Games שמככבים כולם גם השנה.
GTA V, שהוביל את הרשימה בשנה שעברה, שומר על כוחו עם מקום רביעי מכובד שללא ספק מגיע גם תודות להשקת המשחק עבור קונסולות הדור הנוכחי לפני כמה חודשים.
מיינקראפט, להיט האינדי האדיר שהפך לרכושה של מיקרוסופט, נמצא אף הוא ברשימה במקום חמישי מרשים מאוד – בייחוד בשל היותו של המשחק פופולרי מאוד גם בפלטפורמות הדיגיטליות למיניהן.
כותר מפתיע נוסף ברשימה הוא Super Smash Bros. החדש, שלמרות שהושק לשתי פלטפורמות בלבד (3DS ו-Wii U) הצליח לתפוס לעצמו את המקום השישי ברשימה, ומוכיח כי למרות הכל לנינטנדו עדיין יש כוח משיכה בלתי מבוטל בצפון אמריקה.
לקינוח, שני מותגים חדשים אשר השתחלו לרשימה הם Destiny של Bungie ו-Watch Dogs של יוביסופט, אשר למרות ביקורות חמימות ולא מעבר הצליחו, כך נראה, להרשים את השחקנים עצמם.
חשוב לציין כי הדיווח והרשימה מתייחסים אך ורק למכירות עותקים פיזיים ברשתות קמעוניות (בניגוד לרכישות דיגיטליות מקוונות), אך כאשר מדובר כאן על שוק בעל הכנסות של קצת יותר מ-13 מיליארד דולר בשנת 2014 – אין ספק כי למרות עלייתן של הפלטפורמות הדיגיטליות, אי אפשר להספיד את המדיות האופטיות הישנות והטובות (ואת ההעדפות של הצרכנים שרוכשים אותן).
מה דעתכם על מנהגי הגיימינג של האמריקאים? ספרו לנו בתגובות.