ב-20 באפריל נפרצה רשת ה-PSN של חברת Sony. כמה עשרות מיליוני כרטיסי אשראי נגנבו והנזק שנגרם למוניטין של החברה היה רב. מאז, הבטיחה החברה להשיב את השירות לפעילות במהרה ולהפוך את רשת ה-PSN לבטיחותית הרבה יותר. השירות אמנם לא חזר ב-1 במאי כפי שהבטיחה Sony בתחילה, אך כעת, 15 ימים מאוחר יותר, אזרחי ארצות הברית והאיחוד האירופי מקבלים לפחות חלק מהפונקציונליות של רשת ה-PSN בחזרה.
השירות אינו פעיל עדיין בכל האיזורים בארצות הברית וחברת Sony מפעילה את השירות במנות קטנות לפי איזורים. אזרחי אמריקה הדרומית, המזרח התיכון, ניו זילנד ואוסטרליה צריכים לעדכן את גרסאת התוכנה של הקונסולה שלהם ולשנות את סיסמאת המשתמש שלהם לפני שיחודש השירות גם באיזורים אלה.
מחברת Sony נמסר כי נוספו חומות אש נוספות בין שרתי ה-PSN וכן תוכנה חדשה שתנטר את תעבורת הרשת, תזהה פריצות למערכת ותסרוק לגילוי חורים באבטחה. בנוסף, הוסיפה חברת Sony תפקיד חדש למערך שלה – קצין אבטחת מידע, אותו אייש פומיאקי סקאי (Fumiaki Sakai).
לא ברור עדיין מתי תציע החברה את הפיצוי אותו הבטיחה והאם תגביל אותו לארצות מסוימות בלבד. כמו כן, אין לדעת כמה משתמשים באמת יסכימו לחזור ולהשתמש בשירותי האונליין של רשת ה-PSN אחרי שחוו על בשרם גניבת כרטיס אשראי. רק ימים יגידו האם תצליח Sony לשים את הכמעט-חודש השחור הזה מאחוריה, או שמה הנזק שנגרם למוניטין החברה ולביטחון של הצרכנים גדול מכדי להתעלם ולעבור הלאה.